20110914日﹞ 

三宮 神戶 

好快就到咗三宮lu~~ 其實三宮都可以算係神戶嘅中心地帶,因為無論係搭阪神 / 阪急、又或者坐JR / 地鐵,只要係嚟神戶,都應該會經過三宮,而且各種電車站都喺正市中心,想搵唔到都幾難!

可惜今次行程帶我哋嚟三宮,目的並唔係要去試搭電車,而係去商店街shopping~~ 不過對於我哋呢啲冇乜shopping癮嘅人嚟講,shopping咪就等於自由活動囉……正!

旅遊巴喺三宮商店街前面放低我哋之後,我哋喺藥房係咁意行咗個圈,就開始起程去尋找我哋嘅『$0自費』之旅,第一站:花花時計公園,個公園其實冇乜特別,而且好細,裡面只係有兩支圖騰、幾張凳同一大個鐘,不過鐘上面嘅花就好似會因應唔同季節而改變嘅,至於呢度點解會出名呢?我諗就只係因為附近有個地鐵站,而呢度周圍都係商業大廈,所以要嚟方便認路而已……

﹝花花時計﹞ 

360 行街街@神戶 021.JPG  

話口未完,我哋就真係行錯咗路……雖然一早做咗功課,又帶咗平板電腦download咗地圖,但係都竟然行多咗個街口先轉彎,再加上呢度啲街唔係四四方方,過咗個路口轉彎就要行多好多路lu;不過錯有錯著,竟然比我哋路過呢個紀念碑,先知道原來神戶係馬拉松嘅發源地,真係唔係路過都唔知!

﹝馬拉松發源地﹞ 

360 行街街@神戶 031.JPG  

第二個景點原本係生田神社前面個鳥居,傳聞呢間生田神社好似就係藤原紀香舉行婚禮嘅地方,不過都未搵到又見有啲攰,咁啱路過間好大間嘅Family Mart,咁我哋就入去掃咗幾包零食兼買咗支嘢飲坐低飲,冇錯!係『坐低飲』,可能知道我哋攰,安排間有位坐嘅Family Mart比我哋,感謝主!

坐飽就再次出發去搵鳥居,呀!仲未講點解我哋要搵呢個鳥居噃……因為根據旅遊書所講,呢個鳥居坐落喺商業區嘅繁忙街道、十字路口旁邊,好似將傳統同現代放埋一齊咁,所以好特別囉,不過當親眼見到嘅時候,又唔覺得佢好特別,所以影咗兩張相就走咗lu~~

反而行多冇幾遠,見到大大座神戶大丸同前一條街嗰間唔知乜廟喺埋一齊仲得意,可惜間廟前面泊滿車,結果只係影咗個廟頂+大丸比大家幻想吓啦!

﹝古、今,東、西方建築文化交流﹞ 

360 行街街@神戶 051.JPG  

仲有,呢度附近有間類似賣油畫用具嘅舖頭,個老闆娘勁好人,我哋只係買幾張postcard喞,都竟然有discount,而且張postcard係以神戶夜景做主題,仲好鬼靚tim~~望過對面竟然見到幾支『木遁』留低咗嘅柱,不過就唔見『大和隊長』喺度,哈哈!

喺十字路口離遠見到元町商店街,就係要轉彎嘅時候喇,轉咗彎只要一直行,就會搵到元町站,喺元町站斜對面向前行冇幾遠,就到咗我哋嘅『$0自費』之旅第三站:古古怪怪Shopping Mall~~

﹝三宮中央通一帶﹞ 

360 行街街@神戶 059.JPG 360 行街街@神戶 056.JPG

就係我哋身後面呢座建築物嘞!係咪好古怪呢?呢個商場叫Mediterrasse,外表雖然好特別,其實裡面根本同一般商場無異!

嚟到呢度,我哋嘅『$0自費』之旅又要結束lu~~只要沿住古怪Shopping Mall向右轉,就會見到我哋要返去集合嘅三宮商店街出口,快行埋三宮商店街,就會到返入口旅遊巴放低我哋嘅地方,之後就一齊去食飯……講真吖,其實我仲有啲地方想去,例如去睇超巨型鐵人28展覽,不過因為要搭車去,驚住趕唔到返嚟而作罷,只係喺三宮同元町行咗個圈咋~~

﹝古古怪怪Shopping Mall 

360 行街街@神戶 092.JPG  

講返呢個商店街,地下除咗有名店同潮流服飾外,樓上仲有書店同HMV,本來就冇乜特別,不過加咗四條友仔喺度拖慢個快門扮晒嘢玩自拍,係咪即刻覺得冇咁悶呢……哈哈!如果路人可以再行快啲的話,相信個效果會更好!

﹝四條友仔扮晒嘢@三宮商店街﹞ 

360 行街街@神戶 136.JPG  

講真呢個商店街都有樣嘢值得一提嘅,就係貨品介紹唔單只放喺牆上面嘅廚窗內,連地下面都唔放過,真係既有創意,又能夠善用空間;不過如果想望真啲件貨,豈不是要踎喺度睇? 踎多兩踎,小心比人踩到兼起唔返身噃~~

﹝地下廚窗﹞ 

360 行街街@神戶 128.JPG  

出到嚟集合地點,都已經開始天黑lu~~再望多一眼神戶市中心,我哋就要上返旅遊巴,啟程去食晚餐喇!是日晚餐:BBQ……

﹝黃昏的三宮市中心﹞ 

360 行街街@神戶 154.JPG  

……唔係BBQ;係BBQ + 松阪牛 + 神戶牛柳 + 牡丹蝦,因為我哋之前order咗嘅松阪牛同神戶牛柳,今晚可以喺呢間燒肉店度燒咗佢,而牡丹蝦,就一蝦兩食,個頭同樣攞去燒,啲肉就梗係一啖食咗佢啦!

﹝松阪牛&神戶牛柳合照@燒烤店﹞ 

370 和風美食在神戶 004.JPG  

呢一餐,我哋重金禮聘咗其中一個朋友幫我哋燒牛肉,既然已經有人煮嘢,咁我哋雙手又咁得閒,咁就盡力影相同拍movie啦。可能我哋係成團人中食得比較『豪』嘅一group,所以隔離檯班師奶成日喺度問長問短,『呢啲係咩牛呀?』,『哦~~松阪牛~~好唔好味呀?』,『神戶牛好味啲定松阪牛好味啲呀?』,『啲牛你哋買咗幾多錢呀?』……總之就不停咀係咁問,其實我已經有啲不耐煩,唔知係咪佢哋啲男人都覺得佢哋煩,所以係咁叫佢哋擰番轉頭唔好阻住我哋食嘢。

算!唔講佢哋,講番啲嘢食先,牡丹蝦超大隻,由蝦頭到蝦尾,仲長過一隻手板,而且隻隻個肚都有一大抽蝦子,蝦肉超甜,蝦頭仲有好多膏tim~~而兩種牛當中,我就覺得松阪牛好食過神戶牛,雖然神戶牛貴啲,但松阪牛可能因為好多油花,燒完食落脆脆地,完全冇渣,正!神戶牛反而有啲靭,但係就牛肉味重啲。

唔知大家係咪覺得呢度無嘢食呢?其實呢度係食放題嘅,所以仲有好多其他嘢食嘅,而且汽水任飲,只不過,根據上次黑潮市場嘅經驗,我哋唔想再浪費食物,所以我哋主力食晒啲自費食物先,而當我哋食完蝦同牛都已經飽咗七、八成,所以其他嘢都係食咗少少就放棄,不過臨走都食埋支雪條先上旅遊巴~~

﹝極上滿足BBQ餐!﹞ 

370 和風美食在神戶 014.JPG 370 和風美食在神戶 019.JPG 370 和風美食在神戶 024.JPG  

食完飯,我哋仲未返酒店,皆因仲要去神戶港睇夜景,神戶港除咗有神戶塔同對岸嘅Mosaic摩天輪外,呢度仲有間幾靚嘅教堂仔,行上條天橋上面欣賞呢一帶,就可以一覽無遺,不過橋上面都幾大風,如果用腳架影相,就要小心啲喇!

﹝神戶港夜景﹞ 

380 神戶夜景 063.JPG 380 神戶夜景 036.JPG380 神戶夜景 052.JPG 380 神戶夜景 061.JPG

離開神戶港,我哋就啟程返酒店lu~~點知喺酒店門口見到有架私家車比警察抄牌,雖然唔知佢究竟發生乜嘢事,但係就見啲日本警察同酒店職員都好似好緊張咁……

臨落車前,領隊同我哋講附近有間便利店,不過唔知收幾點,有興趣可以去行吓喎,因為我哋會住呢間酒店兩晚,今晚唔行,聽晚行都得……hehe,我哋梗係會行咗先啦,睇吓有乜嘢買之餘,仲要pre-visit吓附近有乜嘢行,聽朝早啲起身去行吓嘛~~

﹝日本『型』警﹞ 

 380 神戶夜景 071.JPG  

呢間就係我哋連住兩晚嘅神戶Portopia Hotel,個lobby超大,皆因呢度其實係展覽場地,國際會議都有機會係度開,唔整靚啲,日本國咪好冇『飛士』,靚還靚,不過就遠咗啲囉……

Kobe Portopia Hotel 

 390 回到酒店及四圍行 059.JPG  

上房放低咗行李,我哋就出咗去行,由酒店大堂二樓行出天橋,經過咗單軌高架電車站﹝市民廣場站﹞落返地面,沿住大馬路向上一個站方向行大約10分鐘,見到一棵大樹同個類似大型屋苑嘅地方,就係便利店所在,去到嘅時候,好在仲未閂門,竟然比我哋掃到啲合味道限量阪杯麵,其實仲有抽獎㗎,不過因為我哋冇日本地址,所以冇得參加,嘥咗!買完嘢,我哋係咁意plan咗聽朝嘅晨運路線,就乖乖地行返酒店休息lu~~

﹝酒店附近便利店……其實都唔太附近!﹞ 

 390 回到酒店及四圍行 026.JPG  

今晚我哋出嚟,除咗要去便利店外,就順便睇埋點樣搭車由市區返到嚟,因為我哋聽日唔會跟團玩足一日環球影城,所以自由活動之後就要自己搵車搭返嚟喇,至於我哋會去邊呢,就留返Day4至講嘞!最重要係睇落返嚟酒店都幾簡單,喺三宮搭Portliner5個站落車,就可以沿住天橋行返酒店,不過都係幫個路線圖影張相先,費事有乜意外嘛……

Portliner路綫圖+酒店地圖﹞ 

 390 回到酒店及四圍行 011.JPG 390 回到酒店及四圍行 018.JPG  

最快返到酒店嘅出口係『東出口』,沿天橋向國際會議場方向直去,就會見到酒店二樓商場嘅入口,如果想喺酒店正門返入去呢,就要喺另一個出口出喇,再經過個公園仔就會行到去,不過係乜嘢出口,我就已經唔記得咗lu~~﹝反正都唔會咁行嘛!﹞

﹝返回酒店路線﹞ 

390 回到酒店及四圍行 009.JPG 390 回到酒店及四圍行 035.JPG390 回到酒店及四圍行 031.JPG 390 回到酒店及四圍行 048.JPG

今晚講住咁多先,聽日會係行程最精彩嘅一日,待續……

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()