20121023日﹞ 

香港 高雄 > 旗津 > 船帆石

呢篇blog原本係應該有個前傳嘅,而我亦都好想為呢次旅行寫個前傳。因為呢次係我同老公第一次真真正正自由行,除咗機票係老公哥哥幫我哋訂之外,由做落地簽證、到search民宿、傾接送、定行程、搵租車……所有嘢都係我哋『親力親為』去完成;而且,因為我哋兩公婆都唔多識講/聽國語,所以溝通時,盡量將所有細節都喺email度問得清清楚楚,問完又問,問完又再問,﹝諗住可以﹞避免去到台灣要講國語嘅機會……仲有就係,老公為咗去到墾丁能夠自駕,專登搵師父補咗幾個鐘,將佢個雪藏咗n年嘅車牌解凍,夠激嘛!

……但係到今日要落手寫blog嘅時候,就好似好多細節都唔係太記得,冇辦法啦,唯有post返個我哋嘅計劃行程同大家分享住先啦!


Itinerary

9w3MwcgAzPT5s7vp70N5FA.jpg

言歸正傳,我哋終於等到出發嘅日子,本來應該好興奮,但係因為前幾日有朋友結婚,忙到乜都冇時間諗,連行李都係出發前一晚先執,結果……眼住瞓出機場。由於預先做咗online check-in,去到港龍櫃台只須要搞寄行李,同埋攞返張boarding pass就得;不過離開櫃台前,個空姐同我哋講咗兩句我哋完全聽唔明嘅說話,可能係佢太溫柔,亦可能係我哋太眼瞓,總之叫佢重複多次嗰兩句說話,我哋都只係聽到『……北極星,……』,就咁樣,我哋就帶住滿頭『問號』行入離境大堂!

今次我哋要去嘅登機閘口係507……嘩!乜有咁大號碼閘口咩?好在香港國際機場啲指示非常明確好容易就搵到個閘口……嘅方向;原來507係要搭接駁車去另一個停機坪嘅,呢個時候我哋亦都明白晒剛才個空姐講乜lu……我估佢係叫我哋去一個叫做『北衛星』嘅停機坪搵507號閘口,並唔係要我哋去搵『北極星』!

﹝北衛星的清晨﹞

 0100 晨早機去高雄小港機場 013.JPG  

經過大約個半鐘頭嘅機程,我哋終於到咗高雄,不過一落機就已經好迷茫,原來冇咗領隊、冇咗導遊,落咗機係會唔知想去邊……哈哈!

﹝高雄,我哋嚟喇!﹞

0110 乘捷運到西子灣 007.JPG

我哋十吓十吓行去等攞行李時,見到有個職員用條鐵枝頂住啲剛出嚟嘅行李,唔知驚撞爛件行李定驚佢會轆出條輸送帶呢?可能係怕啲行李飛咗落地,要搵人去執啩!不過一個轉頭就唔見咗佢……

﹝『專人招呼』行李員﹞

0110 乘捷運到西子灣 015.JPG

離開機場,超級容易就搵到捷運站;我哋第一個行程就係拖住個行李去西子灣,參觀打狗鐵路故事館……點知去到買車票問題就出現咗,原來自動售票機係唔收NT1,000嘅紙幣,點算!結果老公去咗票務處,講咗啲唔咸唔淡嘅國語,話比個職員知我哋冇散紙,佢真係好好人,幫我哋買完兩『個』單程票,仲送埋我哋入閘~~

﹝請留意:高雄捷運係唔收NT1,000紙幣ga!﹞

0110 乘捷運到西子灣 026.JPG

0110 乘捷運到西子灣 033.JPG

真方便,鐵路故事館真係喺正西子灣站旁,仲係免費入場tim~~
不過可能時間尚早,計埋我哋,嚟呢度參觀嘅人數埋都唔夠十個,場面非常冷清……

﹝打狗鐵路故事館﹞

0120 打狗鐵路故事館 009.JPG

0120 打狗鐵路故事館 030.JPG

0120 打狗鐵路故事館 038.JPG

館內展覽咗好多以前鐵路站有關嘅物件,另一邊就有個站長室同會客室之類,有興趣嘅,仲可以攞佢啲鐵路資料慢慢刨;呢個館仲設有Outdoor部份,不過除咗啲火車型號唔同之外,同大埔墟嗰個火車博物館分別唔多大,最奇怪係有兩隻變色龍花卉喺條路軌上面,唔知代表乜呢?Anyway,反正我哋嚟呢度,重點都係為咗cup印仔啫~~冇錯,呢度有成盤印仔任你cup,不過我哋記得帶印仔簿,唯有cup喺啲白紙度先啦!


﹝重點推介:超級無敵cup印仔﹞

0120 打狗鐵路故事館 016.JPG

根據行程,我哋係約好咗司機11:00嚟呢度門口等,司機嚟到就會打電話比我;其實對於『司機嚟到就會打電話比我』呢件事,我已經有啲緊張,不過諗住只要係收到個講國語嘅電話,即使唔識聽,都知道係司機到咗啦~~ 點知到差不多11:00嘅時候,我個電話真係響,電話裡面嘅人亦都係講國語,但係……佢竟然係一把女聲同我講:「dae bu chi,@#$%^&*……
好驚呀~~
我唔係驚司機甩底搞亂我哋嘅行程,而係開始明白到,喺台灣玩,原來真係要識講少少國語ga~~ 冇辦法啦,唯有硬住頭皮同佢講:「梳晚衣then巧嗎?」﹝又驚佢聽唔明,又驚比側邊啲人聽到~~﹞我用盡咗畢生最大嘅理解能力+專注力去分析呢個電話嘅內容,50%嘅內容大致上係話:「約定咗嘅包車因為xxx會遲15分鐘先到,要我哋喺故事館等一等……」由於始終覺得有啲不安,所以我哋喺故事館門口踱來踱去,終於都等到有架車停咗喺我哋面前,不過竟然係架的士,乜原來喺高雄『包車』=『的士』?個司機姐姐快手快腳落車一邊解釋遲到原因﹝我相信係!﹞、一邊就幫我哋上行李,比佢睇咗我哋個預計行程後,跟住佢就開車帶我哋喺高雄玩半日先入墾丁,司機姐姐好好人,一邊揸車一邊介紹吓高雄之餘﹝雖然我哋唔係太明……﹞,仲幫我哋慳啲時間玩﹝詳見下聞!﹞~~ 


﹝好好人嘅司機姐姐,下次去高雄,希望遇番佢啦!﹞

0130 前打狗英國領事館 001.JPG

司機姐姐見我哋個行程上,會喺入墾丁前去前打狗英國領事館食tea,佢就建議我哋第一站去先,因為領事館就喺國立中山大學附近,只要轉兩個彎就到,而且去完旗津回程唔使兜返西子灣~~**慳咗時間玩(#1)

話咁快就到達目的地,咦,領事館呢?原來想去前英國領事館,係要爬上呢幾條長長嘅樓梯嘅~~﹝嚟呢度除咗好似我哋咁call車之外,仲可以由西子灣捷運站搭1號線巴士都嚟;當然仲可以步行40多分鐘前往啦!﹞


﹝國立中山大學旁﹞

0130 前打狗英國領事館 011.JPG

0130 前打狗英國領事館 014.JPG

爬吓爬吓,我哋終於『爬』到上嚟樓梯頂,但係眼前就只見到間廟同側邊有幾個檔口仔,原來要經過啲檔口仔,先至會見到個賣飛嘅counter;不過臨過去前我哋發現間廟前面有部壓銅板機,個sample都幾靚,於是就入咗NT30落部機度,諗住都摟一個啦,點知塊銅板出到嚟,得1/3嘅位置有圖案咋,豈有此理!! 


﹝前英國領事館門口﹞

0130 前打狗英國領事館 018.JPG

呢個前打狗英國領事館嘅外觀設計真係好英式,有啲似港大嘅一角;沿建築物旁小路向海邊方向望過去,可以清楚見到旗津半島近燈塔嗰邊,另一個角度就係高雄港,風景唔錯呀……嚟睇風景之餘,記得將張入場劵嘅票值當錢用返喎;我哋就用咗嚟買嘢食,而且仲發現呢間餐廳有樣新奇嘅玩具﹝枱面黑色著住燈嗰個﹞,原來其實佢只係個震動器,提你出去攞嘢食啫,哈哈~~ 除咗食嘢,攞張入場劵去門口個手信店買嘢都一樣可以當錢用!


﹝前英國領事館內﹞

0130 前打狗英國領事館 022.JPG

0130 前打狗英國領事館 034.JPG

食飽就落返去join司機姐姐入旗津,不過佢同我哋講架的士要過隧道才去到旗津,要兜好遠而且會浪費我哋嘅時間,建議車我哋去鼓山輪渡站先坐船過去,行咗炮台同旗津燈塔先,佢會預番時間去對岸碼頭附近接我哋,之後再去旗津嘅其他景點;對我哋嚟講,可以搭多樣交通工具,梗係『leu飯應』啦!司機姐姐諗得真係周詳……**慳咗時間玩(#2)

﹝無端端可以搭到船,太捧喇!﹞

0140 乘渡輪往旗津 005.JPG

由鼓山到旗津嘅船程,其實大約只須5分鐘,比天星小輪由中環去老尖仲要快,而且坐得舒服啲;我哋坐嘅呢架渡輪,名為『旗鼓一號』,臨落船見到另外一隻『卡啦伊』嘅渡輪,名為『旗鼓二號』,相信呢條航線如無意外應該係得呢兩隻船交替航行,仲有,呢種船嘅下層係可以載埋電單車ga,我哋都係落船才發現呢!

﹝旗津,我哋嚟喇!﹞

0140 乘渡輪往旗津 010.JPG

0140 乘渡輪往旗津 022.JPG

0140 乘渡輪往旗津 015.JPG

落咗船,好容易就搵到路牌去燈塔+炮台,不過行到去分叉路就要決定先去燈塔還是炮台,其實都係一樣,因為兩邊都通嘅,由燈塔上就會由炮台落,由炮台上就會由燈塔落,我哋行咗燈塔先,大概行咗10分鐘嘅斜路,就到達燈塔入口處……

﹝人生交叉點:去燈塔還是去炮台好呢?﹞

0150 旗津燈塔及炮台 011.JPG

旗津燈塔範圍唔係好大,室內展覽嘅物品亦有啲無謂,但係環境都唔錯,最可惜係遇到好多『強國』遊客,好唔容易先搵到個冇乜人嘅位影相,唉~~

﹝旗津燈塔﹞

0150 旗津燈塔及炮台 055.JPG

怱怱遊完旗津燈塔就去睇炮台,沿途經過一個類似防空洞嘅山窿,當我哋走埋去睇吓嘅時候,見到隧道尾有光,覺得呢條隧道係可以通去下面嘅,但由於怕唔知會去咗邊,而且條隧道好似有啲污漕,所以我哋考慮咗一陣就決定唔行落去,企喺門口影張相就算,點知原來影相都有罪!呢個窿表面冇乜嘢,其實係個野狗竇;影緊相嘅時候,已經聽到『胡胡』聲,影完張相,有6隻狗兇神惡殺咁衝上嚟追住我哋,幸好,我哋無事,安全撤退……大家路經呢個山窿時千其唔好走埋去呀!驚驚~~

﹝內有惡犬!﹞

0150 旗津燈塔及炮台 068.JPG

比狗兇完之後,我哋就諗住『拿拿臨』去影埋個旗津炮台跟住落山搵返司機姐姐會合定吓神啦,點知原來呢個旗津炮台根本就冇任何大炮喺度,只有個疑似曾經放過大炮喺度嘅『遺跡』、仲有啲『手繪』大炮圖案顯示嘅公厠、同埋一個旁邊有塊寫住『旗津炮台古蹟故事館』牌坊嘅窿 ,個窿我哋冇行到入去裡面,因為怕又有狗撲出嚟;事實上,之後呢幾日行程,我哋都有若干次被狗兇嘅經歷,唔知係台灣啲狗特別兇,還是我哋已經比佢嚇窒咗,總之,依家諗起都仲有啲驚!

﹝旗津炮台﹞

0150 旗津燈塔及炮台 069.JPG

0150 旗津燈塔及炮台 077.JPG

0150 旗津燈塔及炮台 080.JPG

0150 旗津燈塔及炮台 085.JPG

落山時途經一個瞭望台嘅地方,可以見到整個海岸公園嘅景色,感覺好舒服,影完相就漫漫行返到碼頭,原來司機姐姐已經到咗,等緊我哋喇!

﹝回程往碼頭與司機姐姐集合﹞

0150 旗津燈塔及炮台 095.JPG

上返的士,司機姐姐第一站就係帶咗我哋嚟海岸公園,因為呢個海岸公園嘅沙係黑色嘅,所以比較特別,行遠啲仲見到隻『巨蟹』同『Q版雞泡魚』tim,不過呢度熱死辣辣,我哋影完相就99飛返上的士lu~~

﹝海岸公園﹞

0160 海岸公園及星光隧道 006.JPG

0160 海岸公園及星光隧道 001.JPG

櫈都未坐暖,就已經到咗第二個景點,原來海岸公園對面有個市場仔,要買旗津手信,就嚟呢度啦,我哋試食過一、兩檔,但係就覺得唔多啱我哋口味,所以乜都冇買到,但係如果肚餓的話,行返轉都應該可以飽到兩、三成!

﹝旗津市場﹞

0160 海岸公園及星光隧道 022.JPG

行完街市,我哋問司機姐姐係咪有條星光隧道喺附近?點知佢竟然話唔係太清楚,一輪雞同鴨講之後,佢終於大概估到個位置,二話不說就U-turn返海岸公園,沿旁邊條路仔直入咗條村,可惜原來搭車係穿唔到去個隧道嘅……冇辦法,唯有行過去啦!經過艘維京船後再直去,就會見到星光隧道個指示牌,留意附近行嘅時候請小心,人同單車係要一齊行呢~~

隧道內嘅天花同牆身都畫咗好多星座嘅夜光圖案,相信夜晚睇會靚好多;而隧道出口就係剛才喺旗津炮台望落去嗰條好長嘅堤壩,仲有幾個紀念卑,不過條長堤係鎖住,行唔到出去嘅,所以影咗兩張相就行返轉頭lu~~

﹝星光隧道﹞

0160 海岸公園及星光隧道 029.JPG

0160 海岸公園及星光隧道 052.JPG

0160 海岸公園及星光隧道 055.JPG

旗津……其實係高雄嘅最後一站就係風車公園,故名思義梗係有好多風車啦,而且仲有好多『海洋生物』tim!如果時間充足,呢度其實有座貝殼館,好似都幾多嘢睇,不過我哋要趕日落前去下一個景點,只好放棄佢啦!

﹝風車公園﹞

0170 風車公園 017.jpg

點解咁緊張一定要日落前到達下一個景點呢?原因係喺呢個旅程能夠嚟到呢度嘅機會只得一次,而且我哋唔知個exact location喺邊度,只知道係喺前往墾丁途中,喺南行嘅行車線旁邊有啲咖啡坐,可以一邊嘆咖啡,一邊睇日落……諗起都寫意……

我哋懷住戰戰兢兢嘅心情,經過枋山附近,開始見到一啲大大少少嘅咖啡坐,原來一帶都有好多檔,而且檔檔都好有特色呢~~ 我哋就係幫趁呢間叫『巧匠』嘅,皆因佢有車位泊車,而且仲有樓上雅座……我哋就係咁,一邊飲咖啡食pan cake,一邊睇住呢個景,正嘛?雖然未能夠睇到日落,但係都心足啦~~

﹝路旁咖啡坐﹞

0180 向墾丁進發 052.JPG

0180 向墾丁進發 028.JPG

Leisure Tea…… NT380 only

0180 向墾丁進發 033.JPG

嘆完tea,可能tea氣攻心,我同老公一上返的士就瞓咗,醒嘅時候已經黑晒天,差不多去到恆春lu~~ 我哋今晚係住喺船帆石,一間叫『小徑』嘅民宿;而小徑最出名嘅,就係嗰間叫『船屋』嘅房,我哋就係book到呢間咁出名嘅房喇,係咪好羨慕呢!﹝起初我哋都覺得係……

 

終於嚟到船帆石,司機姐姐送到我哋嚟『小徑』門口,仲幫我哋落埋行李,見佢咁好人,我哋就比多咗NT200佢做tips,唔知多定少呢?喺地下大廳登記入住後,我哋要沿住民宿門口旁邊嘅樓梯要上『船屋』,因為『船屋』位於頂樓,要攞住個喼經過呢條窄窄嘅樓梯,其實都幾辛苦…… 放低行李後,我哋就落街諗住搵嘢食啦,不過原來呢度方原幾千里都冇嘢食㗎!仲要都未行到出路口,又比狗嚇~~ 好在我哋有帶電筒,左射吓、右射吓,先嚇退啲狗,返到民宿……好在帶咗兩個杯麵,唔係我哋可能餓死咗喺民宿……

呢度雖然好多窗,但無論日頭或者夜晚,都係乜景都冇……住過之後,都唔覺得呢間『船屋』有咩咁特別,只係覺得個地有啲污漕,而且個wifi仲弱到喺房完全收唔到!不過,就喺我哋周圍探測wifi嘅時候,竟然遇到朋友,仲住喺我哋樓下,有冇咁啱呀!!﹝詳情請留意Day2嘅分享啦!

﹝小徑民宿﹞

0190 船帆石小徑民宿 010.JPG

 

0190 船帆石小徑民宿 033.JPG

Day1 總結其實今日主要係坐的士遊高雄,由西子灣玩到去旗津,第一次膽粗粗講國語、第一次比六隻狗兇;黃昏經過枋山嘆完tea,旁晚就落墾丁……去到船帆石想搵地方食飯,點知附連一間餐廳都冇,仲要又比狗嚇親,結果唯有返民宿食杯麵當晚餐,夜晚竟然遇見教會朋友,住埋同一間民宿,因此第二朝,我哋有免費早餐食,真係神嘅恩典,yeah

﹝由旗津望向高雄、西子灣一帶景色﹞
0155 旗津港.jpg

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()