(2017年4月15日)

4月15日,係一個值得記到實一實嘅日子,因為我哋喺n年前嘅呢一日結婚,而今次旅行就係為咗慶祝呢個日子。

今日嘅行程就係由芬蘭嘅赫爾辛基,搭中午機去丹麥嘅哥本哈根,抵達後嘅行程就無計劃到,到時先算啦。

今朝起身之後,第一時間出去露台睇吓我個好兄弟,今次呢位「巴打」無陣亡,無衰喺689手上,佢成功完成咗一晚嘅time lapse任務,真係辛苦晒!一邊收機一邊望住出面嘅景色,雖然今次係第二次嚟住,依然覺得呢度好靚好舒服,如果出年再嚟,可以考慮再住,始終呢個地方交通方便,而且唔貴,環境唔錯。

Say goodbye to Helsinki, nice weather! )

01DSC_3916.JPG

臨走前,喺門口影番張相先,呢度真係好舒服好寬敞,諗番起前一日喺露台,hea住曬太陽嘅時候,都依然感受到嗰種舒服嘅感覺。

好大好寬敞而且好舒服嘅apartment )

02DSC_3918.JPG

之前同apartment聯絡咗,我哋可以點check-out,因為上年係臨走前先比錢,可以順便check-out埋,而今次呢,佢話只需要放條鎖匙入門口個信箱就可以,估唔到apartment check-out都可以咁簡單,同酒店嘅express check-out一樣,真方便。

『寄』咗條鎖匙就可以check-out )

03DSC_2158.JPG

當我「寄」條鎖匙嘅時候,我見到門口有一家四口嘅外國人喺度,我估佢哋應該係要check-in,不過office未有人番工,相信佢哋要再等多一陣先得lu。

每次離開呢個apartment,或者出門口去第二度時,我哋都會同個apartment selfie,但係今次帶咗兩隻羊仔嚟,點都要同佢哋留個念先!

(Mary & Poe)

04DSC_3921.JPG

設計對白:

Mary:喂,咩解究你跟咗佢哋10年,都仲咁眼瞓嘅?
Poe:車~~講呢D,你又咪係黑面黑足10年~~
Mary:我仲咬住枝花㗎,咁都睇唔到!
Poe:……

去到呢一刻,終於要告別赫爾辛基,踏上前往丹麥嘅路途,唔洗掛住我哋啊赫爾辛基,我哋會再番嚟㗎!!

買車飛出機場 )

05DSC_2159.JPG

今次買飛同之前一樣,都係唔洗理佢P線定I線,只要目的地係機場,時間又ok就可以,好簡單。

成功)

06DSC_2164.JPG

今朝早無整早餐,因為可以嚟機場嘅lounge食免費早餐嘛,我哋記得2012年嚟呢度嘅時候,搵到Finnair Lounge,用Priority Pass可以免費幫襯,d嘢食嘢飲都好正,所以想再去多次,點知……👉👈……Finnair Lounge已經唔再收Priority Pass……噢,點算好……咁咪去搵第二間Lounge lor,總會有嘅……

搵緊Lounge嘅時候,見到有塊黑板比人畫嘢,手多多畫番兩舊雲先,哈哈~

兩舊雲又出現嘞,今次飛咗去芬蘭)

07DSC_2178.JPG

最後終於搵到個Aspire Lounge,都係免費嘅,不過d嘢食就無Finnair嗰個咁好,anyway,唔洗錢嘅,仲想點吖!

用Priority Pass 去 Aspire Lounge 食免費早餐)

08DSC_2184.JPG

(進入大鄉里mode)呢度個咖啡機好先進㗎,用touch panel就可以整到杯咖啡,要咩咖啡就隨便揀啦,多糖少奶,少糖多奶,唔糖唔奶,悉隨專便,有無咁先進呀~~

全電子化控制)

09DSC_2195.JPG

真係好先進)

10DSC_2196.JPG

我哋就喺呢度嘆咗個免費早餐。

Aspire Lounge)

11DSC_2207.JPG

呢間就係我話幾唔錯嘅Finnair Lounge,可惜,無得再免費幫襯……

(Finnair Lounge,之前用Priority Pass 係可以免費㗎……)

12DSC_2211.JPG

食飽早餐後,就要搭飛機去丹麥嘅哥本哈根,再見嘞,赫爾辛基~~👋👋

再見赫爾辛基)

13DSC_2218.JPG

著陸時遇著大雨,即時變咗貴人……

落雨@哥本哈根)

14DSC_2224.JPG

攞番晒d行李之後,喺哥本哈根嘅第一個挑戰,就係買車飛出市區!呢個機場十分之繁忙,實在係可以用「戰地」嚟形容,售票機好多,排隊繩好長,排隊嘅人又好多,維持秩序嘅人遍佈四周,感覺上好似唔可以唔識買飛,稍一猶豫,就會阻住後面,然後就會有個職員走嚟「提供協助」,完全感受到嗰種壓迫感呀!

我見排隊嘅人都無推行李車,所以就叫老婆去買飛,我就睇住d行李,當老婆排到埋去時,好似遇到少少困難,原來部售票機唔收AE,我哋張VISA又無PIN,問個職員點搞好,佢簡單一句就KO我哋,『Pay Cash』!哈哈~~

( 戰地買車飛@哥本哈根 )

15DSC_3930.JPG

( 1張4 Zone Day Pass要DKK80 )

16DSC_2230.JPG

由機場去酒店,要先搭火車,坐2個站去到Orestad St.,上2層扶手電梯,轉坐Metro,之後再坐1個站去Bella Centre St.,再行多5分鐘就到達酒店。

第一個轉車站:Orestad火車站,上去後面條電梯就可以轉Metro,不過比我遮住咗)

17DSC_2237.JPG

當我哋剛剛到達Metro月台時,有架車剛剛埋站,我哋只係用咗5秒鐘嘅時間去睇清楚,究竟眼前呢架車啱唔啱我哋方向,最後係啱我哋搭嘅,咁咪拉埋個行李上車啦,點知呢頭拉行李,嗰頭架車已經閂緊門!我頂吖,有無快成咁呀!

只係5秒鐘吧,要上車嘅上車,要落車嘅落車,然後就閂門開車!雖然呢個站無乜人,但係都唔洗趕成咁呀fa~~比呢班車搞一搞,我哋即刻緊張晒,下一班車未到前,已經拉定個喼企定定喺門口,等車門一開,落晒客之後就可以即刻上車,超緊張呀!

趁仲有3分鐘時間,Selfie一下先。

Selfie at Orestad Metro Station

Selfie多張,跟住就滾水淥腳咁上車)

19DSC_2245.JPG

終於平安地上到車嘞,可以鬆番一口氣~~原來,「戰地」+「好趕」=哥本哈根,真係見識少!呢個第一印象真係正到無朋友呀!

上咗呢架無人駕駛列車後,車頭嘅大玻璃位竟然有兩排櫈,仲要無人坐,換轉喺香港出現呢排空位的話,無論大人細佬都好,肯定個個爭住坐,而且仲嘈足全程呀!其實我哋都想坐埋去,不過攞住兩個喼,費事迫埋去啦,留番下次先啦。

呢度都係無人駕駛嘅,而且唔會有成村人爭個車頭位)

20DSC_2250.JPG

由車站去到酒店都係5分鐘左右,好快趣就check-in咗,因為我哋會住2晚,所以個reception姐姐比咗4張早餐飛我哋,仲同我哋講聽朝可以上23樓食早餐,但係張早餐飛係寫一樓嘅,咁奇怪嘅?當時都無乜點理,總之聽朝上23樓食早餐啦!

上到房之後,放低行李,小休一陣就出街兼食嘢。

酒店房嘅景色)

21DSC_2256.JPG

酒店房間)

22_DSC6948.JPG

酒店房間)

23_DSC6951.JPG

今朝喺機場食咗個唔太飽嘅早餐之後,就再無食過嘢,所以家陣都幾肚餓,我哋唔想四圍搵嘢食,所以就決定喺Lobby食嘢,睇睇menu,我就叫咗個漢堡包,老婆就叫個炸魚薯條,再加多杯ginger ale兩份飲,漢堡包幾好味,但係個炸魚薯條就好咸。

(好味漢堡包)

24_DSC6959.JPG

好咸嘅炸魚薯條)

25DSC_2257.JPG

26img1493787016645.jpg

食飽之後就出去行街,可惜落雨,唔理咁多,照出市中心行啦,或者出到去停雨呢~

去到市中心後,我哋見到有個Visitor Center,根據Google map資料,當時已經閂咗門,但係我哋一樣行去門口,點知見到仲有人出入,唔通仲未閂門?

當我哋推門入到嘅時候,就見到……👇👇

見有人入Visitor Center,以為未閂門,點知……)

27DSC_2262.JPG

真係閂咗門……咁點解d人又可以出入呢?原來Visitor Center嘅另一邊係Coffee Shop,d人入嚟係一邊飲咖啡,一邊避雨同取暖,只係我哋諗多咗吧……

出番嚟再搵地方行吧,路過一間小型超級市場,隔住玻璃見到好多藍罐曲奇,咁就入去睇吓先啦,順便都避下雨~~

朝聖:丹麥屋藍罐曲奇)

28DSC_2272.JPG

睇睇價錢,都幾抵買,罐面有唔同嘅景點,美人魚就一定有啦,仲有新港同埋安徒生,不過都係唔買住,一陣行完街番嚟先買,反正一陣都要行番嚟附近搭車嘛。

我哋經過中央車站時,走咗入去睇吓買車飛去Malmo嘅情況先,喺中央車站可以去counter買飛,亦都可以自助售票,而自助售票機就有2款,一款係紅色,另一款係綠色,兩者都可以買到飛,只不過係由丹麥定係瑞典國鐵營運吧。我哋搵咗部機篤一篤先,班次無變,同之前上網睇到嘅一樣,咁就可以放心嘞!

後日去Malmo,睇定車費同時間先)

29DSC_2274.JPG

之前上網睇過,由Copenhagen去Malmo係可以坐火車或者搭巴士,我哋都15 16咗好耐,究竟係坐火車定係搭巴士呢?網上大部分嘅評價都係話搭巴士好,因為風景靚,如果遇著日落的話,更加係正到無朋友,而坐火車唔係唔好,方便快捷,唔會塞車。

但係事情就係咁巧合:

- 我哋只係路過呢個地方,就比我哋搵到呢架去Malmo嘅999號巴士;

- 我哋只係見到好多人都攞住行李落車,就比我哋搵到呢個巴士站;

- 我哋只係好多事咁望多2眼,就比我哋見到架巴士係咩樣;

呢個真係一個十分之好嘅收穫。

不過見到呢架巴士之後,我哋即時打消咗坐巴士去Malmo嘅念頭,就算Trip Advisor嘅留言講到點正都好,我哋都係決定坐火車!你睇吓,地方有限,地方淺窄,要攞住行李上幾級樓梯,仲要可能係中途站上車,真係好多未知之數……

不過咁,如果你係即日來回,或者帶輕便行李的話,係可以考慮搭巴士嘅,我哋咁多顧慮,係因為我哋攞住兩個喼吧。

唔坐火車去Malmo,可以坐巴士去,路線號碼係999,哈哈~~)

30DSC_2277.JPG

人哋話Georg Jensen係丹麥名牌,咁啱喺步行街有一間,咁就行過去睇睇啦,淨係喺門口望一望,已經唔想入去行,雖然我知道係名師設計,但係觀乎產品嘅實用性、大小同價錢,坦白講,我未去到識欣賞嘅階段,實在唔會用咁多錢去買幾隻羹同叉嚟「供奉」。

最後舊地重遊,建力士世界紀錄大全博物館,幾年前,跟團行經呢度,喺門口影張相就走,今日,可以行入少少睇吓,原來售票處對面,有個整個紀念銀仔嘅機,咁就比錢整番個啦!

整咗個健力士紀念銀仔)

31DSC_2283.JPG

博物館門前個高人仲喺度,5年前我喺度影過相,到今日,又影番張相先,兩張相比較一下,原來5年過去,大家都都無高過,佢依然咁高,我依然咁「矮」,哈哈~~

右邊:2012年影
左邊:2017年影


(5年過去,大家都無乜點變吖~~ )

32img1493784392007.jpg

行晒成條步行街之後,都無乜嘢好買,算啦唔好浪費時間喺度,番轉頭去番剛才有曲奇餅賣嘅超級市場買嘢,然之後就食飯慶祝我哋結婚10週年,當時都無乜idea食乜慶祝,諗住見到乜就食乜吧,行吓行吓就去到超級市場,喺入面兜咗幾個圈之後,我哋決定為呢個10週年搞搞新意思,就喺呢度買嘢番酒店慶祝,暫時唔講買咗乜,陣間先開估,總之買齊晒嘢就番酒店。

由於當時係復活節,所以Tivoli都有好多復活節嘅裝飾,當你留心d睇嘅時候,就會覺得有d奇怪,復活節用蛋嚟代表生命,我明白,但係隻兔仔破蛋而出就好似唔太合理,兔仔幾時由胎生變咗做卵生?還是佢係一隻新生物,叫做寄居兔?

(Easter at Tivoli)

33DSC_3942.JPG

路過一間7仔,點解個招牌係綠色嘅?

綠柒?)

34DSC_3943.JPG

番到去Bella Centre St.嘅時候,見到好多「免費」單車泊晒喺度,當我仲以為哥本哈根嘅單車係免費嘅時候,原來時代已經轉變咗,呢度嘅單車已經唔再免費,不過好欣賞佢哋,就算唔再免費都好,都會有人同個Seat 位笠番個Rain Cover,夠細心,讚!

(不再免費嘅哥本哈根單車)

35DSC_3950.JPG

番到上房之後,就要食番餐慶祝結婚10週年,亦都係時候開估,究竟剛才喺超級市場買咗乜,答案就就係:

- 2個哥本哈根嘅合味道杯麵

- 1枝小香檳

錫婚快樂 Happy Tin Wedding,感謝上帝,感謝老婆,感謝家人朋友。

Cheers, happy anniversary)

36DSC_2302.JPG

錫婚快樂 Happy Tin Wedding)

37img1493788499365.jpg

結婚週年嘅晚餐竟然係食杯麵,有無搞錯!!

無搞錯,呢個安排係我哋一齊諗嘅,以往都係去d高級餐廳食,當比自己一個藉口去豪一次,其實食咩都好,都係形式上嘅嘢,山珍海味也好,清茶淡飯也好,目的都係飽肚吧;

而更重要嘅就係身邊呢個人,由相識、拍拖、結婚,到今日,都不離不棄咁陪咗自己咁多年,有笑有淚,有高低起跌,彼此分享生命中嘅一切,呢一切,比任何形式更重要。

執子之手,與子偕老。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()