close

201136-7日﹞

﹝香港 > 倫敦 > 白金漢宮 > 西敏寺 > 大笨鐘 > 國會大廈 > 循道衛理聯合教會倫敦總堂﹞

呢個西歐8國之旅,正式喺36號夜晚開始,今次呢個trip行程緊湊,13日裡面要穿梭8個國家,好多人都話做乜要搞到咁趕,倒不如用13日時間,重點一d玩某幾個國家就算啦!其實,我哋都有考慮過,但係計下d交通費呀,酒店安排呀等等,都好似係差唔得幾多,所以我哋都決定繼續跟團。

出發當日有少少唔順利,一路都認為最perfect嘅安排,就係先坐巴士出中環,放低行李喺公司,食飽飯就上公司攞行李,喺樓下搭巴士去機場;點知當日改路,部巴士停唔到喺公司門口,只可以停喺Landmark,咁我o地就拖住2件行李由Landmak行去公司,之後就去食飯,攞番行李之後,畢打街仲係改路,最後就行出干諾道中坐A12出機場。

到咗機場,我哋好快就搵到個領隊,因為之前已經見過面嘛~~哈哈~~ 做咗d指定動作後,我哋就四圍行下啦,跟住就入閘lu~~ 到呢一刻,我同老婆都好想知道,究竟我哋呢個團其餘嘅8個人係咩人呢?

OK,又到入閘嘅時候嘞!喺等入閘之前,我通常都會忘記一件事,係咩呢,就係張所有同行嘅相機set埋同一個時間,有咩用呢?當我哋過晒d相入電腦之後,如果可以用時間o黎排序的話,之後 upload 同搵相都會比較方便,所以,我建議大家無聊等入閘時,最好就先較好個時間先啦~~

同閘口合照,已經係每個去旅行同寫blog嘅人嘅指定動作,我都唔例外……

﹝從16號閘登機往倫敦希斯路機場﹞

0100 香港往希斯路機場 003.JPG  

喺英航嘅帶領下,13個鐘頭後,我哋就已經到達希斯路機場;喺飛機上,我哋食咗2餐,有一餐唔記得影相,淨係記得影份早餐『比大家食』。

﹝飛機上嘅早餐﹞

0100 香港往希斯路機場 011.JPG  

一過咗移民局後,我就出咗機場大堂集合,終於可以見到其餘8位團友係咩樣,好彩,大家都唔係d『騎呢怪』,成團10個人,5couples,由於初見面,大家都各自各精彩,各有各喺個大堂影相,偶然有1-2shot會出現『協助時間』,即係我哋見到個男嘅幫個女嘅影完相後,女嘅又幫番個男影,呢個就係我哋嘅『協助時間』,跟住就會有人自動波咁講『洗唔洗協助呀』,每一對couple都會比部相機人哋,之後就埋位lor~~

如果我無記錯,呢個站係叫做 Heathrow Terminal 5 Station,想喺倫敦玩嘅朋友,就一定唔會對呢個鐵路圖覺得陌生,大家一定要 download 呢個 map 呀,如果唔係一定會好麻煩,我就 download 咗呢個map,覺得幾好用,等我 share 比大家先:

Undergroup Map - Large

另外,去下呢一網站吖,除咗會教大家點樣搭 underground 之餘,仲有好多其他交通資訊:

London Underground

Underground Map

0100 香港往希斯路機場 050.JPG  

四圍行之下,比我見到一個小型賭場,不過唔知佢係賭真錢定假錢,因為我無行到入去,而門口嘅地下就有個圖案,一睇就知未夠18歲就唔准入啦,雖然我夠秤,不過都無入,如果你又路過我呢度,又知道佢賭真錢 or 假錢的話,留個言話我知吖,唔該!

﹝機場大堂嘅迷你賭場﹞

0100 香港往希斯路機場 051.JPG

等咗15分鐘左右,領隊就已經搵到個司機,咁我哋集合好之後就上車,去到呢一度,唔知大家會唔會問:『得10個人,會比部咩車我哋坐呢?24座小巴?照出部大旅遊巴?』呢個問題我都有問過個領隊,佢話公司唔會虧待我哋尊貴嘅客人,所以照出部大旅遊巴比我哋,聽到佢咁講我都定好多,我仲以為好似d國內團遊香港咁,司機後面個位疊高晒d行李,其餘嘅位置就坐人,哈哈~~

﹝只坐半日嘅倫敦大旅遊巴﹞

0110 往酒店吃早餐 024.JPG

開車無幾耐,個領隊提醒我哋,喺英國,無論大車定細車,只要有安全帶,一律要扣上,如果比警察捉到你無扣安全帶就要罰錢,聽完之後個個都乖乖地,繼續坐定定,唔扣安全帶,哈哈~~

由於,landing 嘅時候仲係好早,所以會先車我哋去酒店,放低行李同埋食早餐,你睇,差不多到酒店時,太陽伯伯先至oo岩開工。

﹝喺倫敦見到嘅第一個日出﹞

0110 往酒店吃早餐 019.JPG   

一去到酒店,我哋就將所有行李放晒喺大堂,玩完番o黎之後就自己攞番自己嘅行李,跟住去 reception 攞房就ok,跟住就去食早餐,餐廳環境都唔錯,食物選擇都幾豐富,好多o野揀,而我哋都係揀番d慣常食開嘅o野就算,要一讚佢部多士機,烘出o黎嘅包都好好顏色,唔似得之前試過嘅酒店,烘一轉就唔夠色,烘兩轉就燶鬼晒!

﹝第一份英式早餐,享受 ing~~

0110 往酒店吃早餐 040.JPG

一出酒店就勁感恩,因為好好天呀,你睇個天好藍呀,而行車經過呢個地方就有一間叫 EMC 嘅公司,好大間,連續幾幢大廈都係佢嘅,佢仲勁到起個鐘比大家睇時間 tim~~ 唔知呢一間公司做咩業務呢?

﹝現正係早上810分,報時訊號係由 EMC 提供﹞

0120 往白金漢宮 013.JPG

鏡頭一轉,我哋已經o黎到白金漢宮Buckingham Palace﹞,可能我哋真係好早o黎到,無咩遊客喺度,反而有好多趕番工嘅人喺我哋身邊經過。

﹝白金漢宮門外﹞

0120 往白金漢宮 047.JPG

門口呢個招牌大家都應該好熟識吧,『英皇御准 xxx』都係佢呢~~

﹝英皇御准 xxx

0120 往白金漢宮 057.JPG

喺白金漢宮對面有一個好大嘅雕像,面向四個唔同嘅方向,其中有一個有名o架,叫維皇﹝維多利亞女皇﹞,唔係維園﹝維多利亞公園﹞,唔好搞錯wor~~  係就該煨lor~~ 10幾個鐘飛機仲喺維園 @@

﹝維多利亞女皇像﹞

0120 往白金漢宮 071.JPG

喺雕像嘅後面,係一條大直路,個景好靚,左右兩旁都有林蔭嘅樹木,一直延伸到街尾,呢條街就叫做 The Mall,行到去最篤篤就係當地人稱為『大狗廣場』嘅地方﹝Trafalgar Square,茶花格廣場﹞,陣間我哋會路經過呢個廣場,到時再講點解佢會有呢個名。

﹝林蔭大道 - The Mall

0120 往白金漢宮 068.JPG 

同皇后影完相後,我哋就行咗去白金漢宮嘅右手邊,見到有個幾靚嘅坑渠蓋,咁就當然要影咗佢啦,睇真d……原來呢個唔係坑渠蓋咁簡單,呢個疑似『坑渠蓋』嘅雕刻品係紀念戴安娜皇妃曾到此一遊﹝我估係o~~﹞,嘩~~ 咁都比我哋影到,影o個陣唔知係乜,打緊 blog嘅時候先知道,真係後知後覺呀,哈哈~~

﹝紀念戴妃曾到此一遊嘅雕刻品﹞

0120 往白金漢宮 063.JPG

用咗20分鐘左右嘅時間,我哋就已經行完呢個白金漢宮,相信係因為只係喺門口行個圈,所以覺得佢無乜o野吸引,跟住我哋就行番去落車嘅地方上番旅遊巴,行番去嘅時候見到一部好得意嘅倫敦的士,手快快影咗佢先~~

﹝可愛倫敦的士﹞

0120 往白金漢宮 076.JPG

臨上車前,又比我哋見到一群馬車經過,領隊話我哋真係好幸運,呢d馬車唔係咁經常見得到。

﹝馬車巡行中﹞

0120 往白金漢宮 080.JPG

上車後,下一個目的地就係睇國會大廈、大笨鐘、西敏寺同埋循道衛理嘅倫敦總堂,好似好多地方要去,其實佢哋都係喺附近吧~~ 

﹝西敏寺,Westminster Abbey

0130 往循道衛理總堂_國會大廈_大笨鐘_西敏寺 008.JPG  

呢個西敏寺就係之前世紀婚禮,哄動全球嘅威廉王子同凱特行禮嘅地方。我哋去到嘅時候佢哋都仲未結婚,依舊有好多人排隊入去參觀呢個地方,由於我哋係跟團嘅,時間唔太多,所以我哋都係到此一遊就算。

喺西敏寺附近,就係大笨鐘,而國會大廈就緊貼住佢側邊。唔知大家會唔會覺得有d奇怪,點解兩個景點會近得咁緊要,如果大家上一上 google map 睇下就會知道,其實,我哋就只係企喺一個行人過馬路嘅三角位影相,影完呢邊,轉一轉,就係第二個景點lu~~

講開呢個大笨鐘,回想起小學年代,大笨鐘只係頭腦上知道有呢樣o野,從未想過可以見到佢嘅『真人版』,以前都會問點解佢會叫大笨鐘,唔通個鐘真係好笨?大個d嘅時候,就會覺得佢係笨重個笨,到今次上網 search 呢個地方時,原來最笨o個個係我,哈哈~~

﹝大笨鐘及國會大廈,Big Ben & House of Parliament

0130 往循道衛理總堂_國會大廈_大笨鐘_西敏寺 036.JPG  

唔知大家有無留意到圖正中有一個圓拱,一個摩天輪咁嘅物體呢?呢個就係倫敦其中嘅一個地標 - 倫敦眼London Eye﹞,行完今日上午嘅行程之後,我哋就會自費上去睇下,詳情遲dd再講。

之後就沿著 Broad Sanctuary 行入去,行入少少就可以見到西敏寺嘅側面,同埋佢隔離o個間唔知咩o野建築物,都好靚o架,你睇下!

﹝西敏寺同埋附近嘅建築物﹞

0135 西敏寺 002.jpg 

喺西敏寺嘅對面,就係循道衛理倫敦嘅總堂,既然係會友,點都要同佢留個念吧!

﹝循道衛理聯合教會倫敦總堂﹞

0130 往循道衛理總堂_國會大廈_大笨鐘_西敏寺 040.JPG 0130 往循道衛理總堂_國會大廈_大笨鐘_西敏寺 048.JPG

之後嘅行程,請睇 part 1b

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()