(20121024日)

船帆石 > 墾丁

前一日,無論日與夜,都比狗搞到心慌慌,好彩帶咗個杯麵,唔洗餓住瞓覺。到半夜,呢度落咗場好大嘅雨合,好似打風咁,人哋話墾丁好少落雨,點解我哋咁好彩?

... 第二朝早嘅天氣,依然係密雲有雨, 不過好在,一切都有恩典搭夠…😇😇


(民宿窗外嘅景色)

0200 恩典早餐@小徑民宿 001.JPG

之前提到,竟然喺度都撞到朋友,仲住埋同一間民宿,不過佢哋玩埋呢日就要返香港,影張相算啦! 

(香港堂之友)

0200 恩典早餐@小徑民宿 019.JPG

由於朋友前一日喺後壁湖買返嚟嘅三文魚刺身放咗入雪櫃冰咗,但係又趕住返高雄,結果我哋就多咗份『恩典早餐』……哈哈,多謝晒! 

(恩典早餐)

0200 恩典早餐@小徑民宿 022.JPG

其實,我哋食完早餐,都要執嘢準備退房,開始展開今日嘅自駕遊之旅,好緊張呀!

(船屋@小徑民宿)

0200 恩典早餐@小徑民宿 014a.jpg

話咁快,陪我哋玩一日嘅戰車就到咗~~ 呢度租車好簡單,只要一早預約咗,佢就會駛架車去你指定嘅目的地,辦理好簡單登記手續,話俾佢知邊度收返架車就ok喇!

仲有樣貼心服務,就係預設埋廣東話GPS比我哋用,驚死我哋唔識聽國語… 😅😅 

(人生第一次自駕遊)

0200 恩典早餐@小徑民宿 051.JPG

交收完畢,執埋行李,同間民宿影多幾張相先走;呢間民宿除咗頂樓嘅船屋外,其他地方都好用心機設計,即使細微嘅位置,都有特別嘅裝飾。

(小徑民宿)

0200 恩典早餐@小徑民宿 055.JPG

0200 恩典早餐@小徑民宿 065.JPG

事不宜遲,雪藏牌解凍第一擊,出發! 開車前影張相,就揸車去油站入油先…由船帆石經過墾丁大街去油站都好順利,不過喺油站就泊錯咗位,因為唔記得咗架車係左軚…🤣🤣

(雪藏牌司機)

0210 自駕_墾丁青年活動中心及青蛙步道 001.JPG

其實從油站出車都滴晒汗,因為成條路兩邊線搵架車都冇,我哋諗咗好耐都唔太肯定入邊條線先啱,好在最終都行啱,否則可能迎頭相撞!😌

入滿油後,第一站就係返回墾丁大街搵蘋果咬一口 ROOM check-in,不過由於間民宿太新,GPS都搵唔到,結果又要出動我哋啲唔鹹唔淡嘅國語,問咗幾個人先搵到~~

(墾丁大街)

0210 自駕_墾丁青年活動中心及青蛙步道 008.JPG

放低行李,自駕行程開始……第一個景點係大街口嘅墾丁青年活動中心入面嘅青蛙石,可惜一落車就大雨,好在有架車,可以上車避吓雨先,等咗幾分鐘就細雨晒,可以落車去尋找青蛙石…

(前往尋找青蛙石)

0210 自駕_墾丁青年活動中心及青蛙步道 021.JPG

沿濱海步道行十幾分鐘就會見到蜂巢岩同青蛙石 仲有啲好似珊瑚嘅石,唔信呢度係由海床上升而形成都唔得 呢一帶嘅石頭只要加啲想像,就乜都可以見得到!

(青蛙石步道)

0210 自駕_墾丁青年活動中心及青蛙步道 043.JPG

我哋行完呢條青蛙石步道先見到有個牌寫住「入口」,原來我哋掉轉方向行… 我哋嘅「出口」原來係入口…😅

「出口」…唔係,係「入口」附近有個青年活動中心,其實同渡假屋/青年旅舍一樣,可以卜佢當酒店住,都幾有特色。

(墾丁青年活動中心)

0210 自駕_墾丁青年活動中心及青蛙步道 091.jpg

上返車,都未揸番到船帆石又落大雨……唉! 唯有泊低架車喺度等…等…等…😴😴

(風雨中嘅船帆石)

0220 自駕_船帆石及午餐@沙灘小酒館 001.JPG

襯停雨,就快快手手同呢個『尼克遜』影張相先~~

(與「尼克遜」頭合照)

0220 自駕_船帆石及午餐@沙灘小酒館 006.JPG

玩咗成朝,都係時候食晏…原本我哋係想前一晚嚟呢間沙灘小酒館食晚飯,點知一落街就比狗嚇,而且條街連街燈都冇枝,所以呢…唔緊要,嚟食晏都一樣得!

(沙灘小酒館)

0220 自駕_船帆石及午餐@沙灘小酒館 044.JPG

非常好食的一餐,重點推介:xx濃湯、白酒蛤唎義大利麵…… 好多人都話呢度啲嘢好好食,我哋終於都食到喇!😋😋

還有,沙灘小酒館嘅counter附近有個Wi-Fi password,唔想浪費data就過去登記吓喇…

(沙灘小酒館之美食篇)

FB_IMG_1474381433031[1].jpg

食飽後行咗落沙灘小酒館對面嘅香蕉灣漁港,不過冇乜嘢好睇…

(香蕉灣漁港)

0230.jpg

上返車,行多冇幾遠就到砂島貝殼沙灘,不過砂島係一個自然保護區,周圍已經圍起鐵絲網,唔比人入去;想睇吓呢度啲砂有咩特別的話,可以去佢個展覽廳睇吓。

(砂島)

0230_02.jpg

(砂島貝殼展示館)

0230_03.jpg

根據旅遊書,下一個景點就會係埔頂,但係上嚟呢度的確有啲難度,因為要由砂島掉頭,再上一條好窄嘅上斜山路,好驚會遇到對頭車,點知真係遇到,仲要比個GPS不斷話我哋「你行錯咗路,你行錯咗路……」…知道喇,好煩呀😖!!幸好,最終平安抵達!

埔頂除咗有好靚嘅民宿外,仲有好大塊嘅草原,既然咁難都嚟到,襯冇人,跳吓先,不過跳早咗…😂😂

(埔頂「跳」)

0240 自駕_埔頂及龍磐公園 015.JPG

途埔頂條路繼續去,好快就到達龍磐公園,落車嘅時候,要同幾部旅遊巴嘅學生一齊行出呢個「公園」,原來墾丁都可以咁多人喎!😅

(龍磐公園)

0240 自駕_埔頂及龍磐公園 019.JPG

(人山人海@龍磐公園)

0240 自駕_埔頂及龍磐公園 020.JPG

好在龍磐公園夠大,除咗被學生攻佔咗嘅部份外,過少少都仲有另一個平原,呢度一個人都冇😎😎

不過龍磐公園係勁大風,我哋影呢一張相都要鼓起勇氣先影到,因為呢度大風到可以連相機帶腳架都吹郁……🌪️

﹝吹到頭都甩@龍磐公園﹞

0240 自駕_埔頂及龍磐公園 024.JPG

0240 自駕_埔頂及龍磐公園 042.JPG

過咗龍磐公園冇幾耐,就去到風吹砂;呢度嘅地貌好得意,條路旁邊忽然間會變咗塊沙地……

(風吹砂)

0250 自駕_風吹砂及秘密景點 009.JPG

而且四圍都真係好多砂沿風吹砂對面地盆直上,可以去到另一個絕密影點(其實我都唔知呢度叫做邊度……😅)

(風吹砂對面地盤)

0250 自駕_風吹砂及秘密景點 022.JPG

網上有人講,海國七號入面有一幕就係去呢度取景,咁咪試吓去搵囉~~ 不過絕密影點好似要行好遠,結果行過咗草原就返轉頭放棄咗~~🤣🤣

(絕密景點……附近)

0250 自駕_風吹砂及秘密景點 015.JPG

繼續向滿州東海岸進發,條路可以飛得好爽啊,yeah!

(滿洲東岸)

0260 自駕_茶山吊橋及佳樂水 003.JPG

過冇幾耐就會見到茶山吊橋,又名港口吊橋,如果比咗錢就可以行過去,不過我哋無行到,影張相就當去咗算!

(茶山吊橋)

0260 自駕_茶山吊橋及佳樂水 017.JPG

終於嚟到尾站 -- 佳樂水,泊好架車就要去轉觀光車, 有導賞帶我哋沿途睇石頭,當然係要比錢啦。

(佳樂水)

0260 自駕_茶山吊橋及佳樂水 019.JPG

……唔係嘛?呢架就係觀光車?不過都幾得意吖,同埋我哋四點半嚟到,已經係尾班車lu~~ 去佳樂水睇石頭就要坐佢哋嘅車,如果唔坐,就唯有步行喇!不過都係坐會好啲,因為有講解,而且去到舊石附近佢會停車比大家影相呢~~ 

(好有「特色」嘅觀光車)

0260 自駕_茶山吊橋及佳樂水 023.JPG

呢度啲石好得意,由於受風浪侵蝕,雕琢出各式各樣的奇岩怪石,如:仙女石、 臥豬石,或稱死豬石蟾蜍石、犀牛石等……(當然都係要加啲想像力啦!)

(犀牛石就喺下圖嘅右邊,想像到嗎?)

0260 自駕_茶山吊橋及佳樂水 059.JPG

觀光車行到最尾站,我哋就可以落車15分鐘,影吓身後面嘅人面石……見到嗎?就喺個牌嘅上面囉, 都話要加啲想像力 ~~

(人面石@佳樂水)

0260 自駕_茶山吊橋及佳樂水 089.JPG

睇完石頭返出嚟都已經日落,仲諗住喺旁邊嘅海鮮檔買海膽食,點知已經收檔lu~~

(話咁快就日落)

0260 自駕_茶山吊橋及佳樂水 115.JPG

原本下一站係去鵝鑾鼻睇日落,可惜個太陽實在落得太快,再加上行錯路,又見有狗……唉,都係回程好啲!鵝鑾鼻……聽日先去啦! 呢個就係我哋嘅「手持」GPS,租車公司話原本嗰個係set喺車頭,可惜爛咗,所以就比咗呢個我哋用……😅

(「手持」GPS)

0270 自駕_吃在墾丁大街 002.JPG

回程時,個天黑得好快,行行下都有啲驚驚哋,仲落返雨…… 好不容易返到嚟民宿提供嘅免費停車場,原來喺正墾丁牌樓隔離,好方便。

(返到嚟喇!)

0270 自駕_吃在墾丁大街 007.JPG

返到墾丁大街,又見到龍磐公園嗰班同學仔,查實係咪所有嚟墾丁嘅人都係咁樣玩?🤔

(墾丁大街)

0270 自駕_吃在墾丁大街 038.JPG

稍稍休息又落去行墾丁大街行吓,順路食飯……第一餐正式喺呢度食嘅晚餐@雲鄉泰國晚菜館(其實喺香港都好少食泰國菜!)

(雲鄉泰國菜館)

0270 自駕_吃在墾丁大街 041.JPG

>月亮蝦餅:都幾好味;
>涼拌生蝦:味道怪怪哋,冇蝦味;
>脆皮炒芥蘭:咪又係炒芥蘭一碟,冇乜特別……

(晚餐)

0270 自駕_吃在墾丁大街 045.JPG

好似話呢間已經係最好食嘅泰國菜館,但係我哋真係唔太識欣賞,覺得麻麻地唧!

(一試無妨)

0270 自駕_吃在墾丁大街 057.JPG

行行下發現墾丁熱爆玩意:手繪紋身圖案,可以保存大約一星期,我哋梗係點都襯下熱鬧啦,佢真係畫得好快同好靚呀!

(手繪紋身7日版)

0270 自駕_吃在墾丁大街 070.JPG

0270 自駕_吃在墾丁大街 071.JPG

蠍子:NT100
楓葉:NT200

(乾咗之後嘅手繪紋身)

0270 自駕_吃在墾丁大街 090.jpg

Day2 總結第一次自駕遊,可能真係駕駛經驗不足,緊張之餘都覺得危危哋;但係又真係好感恩,因為有架車 ,行行下落大雨「唔使怕」,比狗兇「亦都唔使怕」,總算順利喺墾丁東海岸兜咗個圈! 仲比我哋卜到一間好正嘅民宿;大床、大浴室、大露台,可以望到墾丁大街,又可以睇到星星,旺中帶靜,靜中又好鬼方便 ,perfect !

(好正嘅民宿)

0270 自駕_吃在墾丁大街 030.jpg

 

 

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言