close

(2017年4月14日)

尋晚中咗極強烈嘅眼瞓毒,在毫無招架能力之下,極速瞓著,然後一覺瞓天光,爽呀!!

今日嘅行程就係由赫爾辛基坐火車去坦佩雷 (Tampere) 行個圈,之後番赫爾辛基,簡簡單單,完全唔趕,hea住去行。

起身後,老婆就去整早餐,而早餐嘅材料尋日已經買咗,所以唔洗好耐就整好份早餐。

( 老婆整嘅愛心早餐,正! )

01DSC_1956.JPG

食飽早餐之後就行去中央車站,好快趣,我哋就搵到一陣上車嘅月台,由於時間尚早,我哋仲可以喺車站四圍參觀一下。

唔知係咪歐洲國家都有morning market嘅習慣呢?喺車站呢度,我哋見到個女人喺度開檔,花檔嗰邊已經開好,而佢就忙緊開個生果檔,當有人問嘢買嘢,佢就即刻招呼咗客人先,之後就繼續開檔。我對d花無興趣,反而佢嘅生果吸引住我……

( 買咩好呢?15 16中……)

02IMG_5881.JPG

你睇吓d士多啤利,係咪好吸引呢?又大粒又紅,睇落仲好新鮮咁,仲邊忍得到手吖,速速磅水啦!

(d士多啤利真係好吸引 )

03DSC_3870.JPG

其實唔單只士多啤利好吸引,佢嘅raspberry一樣都係好吸引,我見佢標價買兩盒會平d,但係就唔知可唔可以各買一盒都有得平,之後問咗佢,佢話同款買兩盒先有得平,最後我都唔貪平,各買一盒算,諗住一陣坐火車可以食,行到半路又可以食,幾好吖~~

( 士多啤利同raspberry各買一盒)

04DSC_1968.JPG

買完嘢之後都差不多要上車,由於我哋買嘅車飛係指定席,唔係是但搵度門搵個位就可以,所以我哋要先搵啱車卡,上咗車之後先再搵位。臨上車影番張相先。

(上車! )

05DSC_1961.JPG

呢度d車好準時開,所以大家記得要守時,否則會搭唔到車啊!開咗車無幾耐,就見到有個職員check飛,同之前去鮑渥一樣,嘟到就即係ok,我哋當然無問題啦!

(坐車當然要買飛啦,因為實有人查飛嘅~ )

06DSC_1980.JPG

中途發生一件小插曲,有個媽咪拖住個小朋友上車,喺車廂度一手揸住車飛搵位,另一手就拖住個小朋友,我同老婆講,呢個媽咪真係辛苦,架車行緊,佢又孭住行李,又拖住小朋友,仲要邊行邊搵位,好慘…佢由車頭方向行入嚟,經過我哋身邊,再去咗另一卡;之後,又再入番我哋呢一卡,從我哋後面行番去車頭方向。

嗰一刻,我哋都覺得好奇怪,點解佢會搵唔到位嘅?後來,佢又再喺車頭出現,坐我哋前面個男人叫住個女人,傾完2句之後,個男人就起身,比個女人同個小朋友坐,原來,個媽咪買指定席,個男人就買咗自由席,而個男人就坐咗個媽咪個位。

經過呢件事之後,我會覺得為人為自己著想,都係買指定席好d,最緊要係有一個指定嘅位置比自己坐,另外,至少唔洗麻煩到人嘛。

喺呢一個鐘左右嘅車程,有咩好做呢?就係搵行程!其實我哋只係plan咗去Tampere,而無計劃去邊度,所以喺火車上都係睇人哋嘅blog,而最後就決定去參觀天文塔,好快趣,一個鐘頭就過咗,坦佩雷(Tampere)到著!

(坦佩雷車站)

07_DSC6248.JPG

去到火車站之後,見到有個遊客中心,入去睇吓有咩資料攞先,最後只係攞咗張Tampere嘅地圖。

之前所決定要參觀嘅天文塔有兩個:

Näsinneula Observation Tower,呢個就新d高d,塔頂風景都靚d;

Pyynikki Observation Tower,我估呢個應該係第一代天文塔,幾層樓高,舊d,風景都唔錯嘅;

兩者都各有特色,一陣帶大家去睇吖。

我哋選擇用步行嘅方式喺度「探險」,由火車站去 Näsinneula Observation Tower都只係30分鐘左右,一d都唔遠,再加上今日天氣好好又涼涼地,行得好舒服呢~

途中經過一間教堂,叫做Kirkko,到此一遊先~

(Kirkko嘅教堂 )

08DSC_1993.JPG

由Kirkko教堂向前行無耐,就經過一個公園。

(公園:Näsikallion suihkukaivo (Tirkkosen suihkukaivo)  )

09DSC_1995.JPG

由呢個公園再向前行,穿過橋底之後,就會見到我哋第一個目的地:Näsinneula Observation Tower。當我哋經過呢個湖時,我發現湖面嘅雪同旁邊架船好似有d唔係好夾,如果湖水結咗冰,架船就唔會浮吓浮吓,相反,既然架船浮緊,白色嗰d應該唔係雪,係咪?

所以我執咗粒石仔做實驗,當我拋粒石仔落去時,我預計粒石仔會穿過d雪,直插入水,而結果呢?原來湖面真係結咗冰,而且都幾厚,粒石仔不但無打穿冰面,反而彈咗去好遠。經此實驗之後,我可以得出一個結論:個湖溶緊雪,只不過有部份仲未溶,偉論發表完畢,哈哈~~

(Näsinneula Observation Tower)

10DSC_1999.JPG

去到天文塔下面,見到好幾個購票亭,不過無開,場面好冷清,我哋經過咗購票亭之後就步入天文塔,地面嗰層係售票處,同埋紀念品店,買咗飛之後就可以搭升降機上去,升降機門打開,跟住我哋就「嘩」咗一聲…

(Näsinneula Observation Tower)

11IMG_5907.JPG

(到此一遊 )

12_DSC6270.JPG

見到呢個景,你話唔「嘩」又點得呢?

上咗去個塔之後就會發現,剛才所見嘅糊面只係「冰山一角」,原來呢個糊個面積好大,無論係水變冰,或者冰變水都好,相信都要好長時間……

我哋喺度可以360°咁欣賞坦佩雷嘅風景,除咗見到結咗冰嘅湖面外,仲可以見到樓下有個遊樂場,相信仲係冬季嘅關係,所以無開門。至於個塔入面,除咗睇風景之外,仲有一d講外太空嘅展覽。

(結咗冰嘅湖面

13_DSC6266.JPG

( 呢個湖真係好大個 )

14_DSC6272.JPG

(相信呢架唔係破冰船吧~~ )

15IMG_5904.JPG

行咗一個圈之後,都係時候要食飯,與其出番去出面搵嘢食,不如近近哋上樓上個餐廳食啦,雖然係貴d,但係可以慳番d時間,都算做值得吖,係咪?

(一齊上,食餐貴d嘅~)

16DSC_2007.JPG

上到嚟,就有個好好禮貌嘅姐姐招呼我哋,坐低後,睇睇menu,都唔係貴到肉赤嘅價錢,可以接受,我哋叫咗嘢食之後就開始欣賞出面嘅風景,當我哋靜落嚟先發現,原來呢個係旋轉餐廳嚟㗎!我哋可以一邊食嘢飲嘢,一邊欣賞Tampere 360°嘅景色,所以呢餐就算貴d都好,我都覺得值得比。

(豐富而且好味嘅一餐)

17img1494001447291.jpg

食緊嘢嘅時候,突然醒起,我可以用time lapse同大家分享呢個360°嘅景色,所以即刻set機影相!為咗影呢輯相,我哋呢餐飯食咗一個鐘頭啊~~

Näsinneula Observation Tower @ Tampere (20170414)

https://youtu.be/nR1yjqRcNIQ

食飽但係又未影完相,咁就計劃一下之後去邊度啦!下一站,都係天文塔!

( 今日嘅行程 )

18IMG_5934.JPG

離開呢個靚仔天文塔後,就開Google Map帶我哋去下一個景點 -- Pyynikki Observation Tower,路程都係25分鐘左右,一d都唔遠。當我望住個Google Map時,就發覺到而家嘅自由行比以前方便好多,就算無計劃行程都好,只要有得上網,就可以隨心咁搵地方去,又唔怕盪失路,Google Map加Internet,無敵呀!

途中見到有個特色球場,係將籃球場同足球場混合,呢個idea唔錯,不過就好似怪怪地咁,足球場大籃球場咁多,硬要放埋一齊的話,都唔知就得邊個。Anyway,呢個諗法係好嘅,如果使用率低,浪費一個球場嘅地方,總好過浪費兩個球場嘅地方,而且做維修都容易d。

(Fusion!!籃球場mix足球場 )

19_DSC6585.JPG

行咗25分鐘左右就到達呢個Pyynikki Observation Tower,相比之前睇嗰個,呢個明顯地無咁多嘢睇,不過就有佢古舊嘅味道。

(Pyynikki Observation Tower)

20_DSC6598.JPG

(上塔前Selfie一下先~~ )

21DSC_2057.JPG

嚟呢度,除咗要上個塔頂之外,仲有一樣嘢要做,就係食呢度嘅冬甩(doughnut),網上面好多人都讚佢好食,咁我哋就當然要一試啦。

我哋嚟到嘅時候,見到好多人排隊,我叫老婆排住先,我就走去前面睇吓排咩,迫到入去個窄門之後,左邊係Coffee shop,好多人排緊隊;右邊係上塔嘅,有架舊式升降機喺度,又或者行樓梯上去都得,無人排隊;當我行到去部升降機時,有個阿姐同我講,上塔要比錢,可以係Coffee shop度買飛。

之後我同老婆講繼續排隊,反正點都係要排呢條隊,所以我哋就一次過買冬甩同咖啡,再買埋上塔嘅飛。

(上塔要€2 )

22IMG_5915.JPG

其實睇番張相,個箭咀都指示咗個Coffee shop同買飛嘅方向,我哋總係唔識字,係要問人先安樂,哈哈~

已經唔記得個冬甩同咖啡要幾多錢,只係記得個檯面好多白沙糖,應該係上手或上幾手人留低,而Coffee shop就未有人得閒嚟清理;仲有,個冬甩真係幾好味,甜中帶d薑味同檸檬味,幾好食啊!

(好好味嘅冬甩

23DSC_2040.JPG

嘆完個冬甩之後,我可以搭呢部古老升降機上塔頂,當我哋去到升降機門口時,正想搵番嗰個阿姐查飛,兼比我哋坐升降機上去,但係阿姐唔喺度,既然有飛在手,咁就當然用部升降機帶我哋上去啦!除非……你想行樓梯上去塔頂啦。

(唔想行上塔頂,可以搭部舊式升降機上去  )

24_DSC6589.JPG

升降機門開咗之後都仲未到塔頂,要再行多一層先到,呢條木造嘅樓梯都幾斜吓,上落嘅時候大家要小心,pk事小,整爛人哋d嘢都唔知點賠呀!

(仲要再上多一條好斜嘅樓梯 )

25_DSC6594.JPG

雖然呢個Pyynikki Observation Tower天文塔無咁高,但係個觀景都係好靚,仲可以見到之前個Näsinneula Observation Tower天文塔(圖右),其實天氣好,影d相都靚d,可惜……部相機個CMOS入塵,藍天白雲下竟然多咗兩點黑點,頂!!

(呢度風景都好靚,仲見到之前個天文塔 )

26_DSC6592.JPG

( Selfie @ Tampere )

27DSC_3898.JPG

( Tampere全景@Pyynikki Observation Tower )

28DSC_3900.JPG

喺個天文塔度影咗一陣相就走,回程時都係搭升降機,等緊嘅時候,由樓梯傳嚟好嘈嘅人聲,之後就見到一班外國人上到嚟,雖然我聽唔明佢講乜,但係見到佢哋笑住咁上到嚟,仲要上氣唔接下氣咁,我相信佢哋行呢條樓梯應該幾辛苦……升降機到嘞,走人,拜拜~~落到地面嘅時候,都唔見都之前叫我買飛個阿姐,如果我哋唔買飛,係咪即係可以免費上去?不過算啦,唔好貪呢d小便宜,反正加埋先至係€4。

離開呢個天文塔之後,我哋又要靠Google map帶路,帶我哋番去坦佩雷火車站,但係今次我哋睇錯兼行錯路,落咗呢條樓梯,穿過咗小森林,其實都唔係好遠,都係10分鐘左右嘅路程,只不過當我哋發現行錯路時,我哋要行番呢條樓梯上去,慘……😭😭

(行錯路……)

29_DSC6600.JPG

可能我哋比較鐘意「不走回頭路」,咁樣可以睇多d唔同景色嘛,可惜,今次要走回頭路,呢條樓梯上,呢條樓梯落……

行咗無耐,見到呢幢建築物,睇個外觀就以為係已經搬走咗嘅姆明館,上網搵資料時,已經知道呢個消息,點知真係咁「好彩」比我哋見到,既然咁幸運,咁就影相留念啦,影吓影吓影到去門口,原來呢間係圖書館,呢d咪叫一廂情願lor~~

(以為係姆明館,其實係圖書館啊!!)

30_DSC6603.JPG

行咗一陣,經過一幢都幾靚嘅建築物,上Google map都搵唔到叫咩名,但係見佢幾靚,咁就影番張相啦,不過要等一陣先無人經過。

(唔知咩名嘅建築物 )

31_DSC6607.JPG

穿過呢個「隧道」之後,就聽到好澎湃嘅水聲,原來我哋路經一個市內小堤壩,而堤壩上係嘅呢條橋,比人扣上好多鎖,即係情人橋啦!其實情人橋呢樣嘢唔係好難搵,亦都唔洗刻意去朝聖,只要係橋,有地方扣到個鎖,呢條就係情人橋嘞,唔好以為我吹水,赫爾辛基嘅烏斯佩斯基大教堂出面都係一樣㗎!

(只要係橋,扣到個鎖上去,咁就係情人橋)

32_DSC6612.JPG

橋嘅右方,就係好澎湃嘅水聲嘅來源,你又估唔估到我喺呢個位置影乜嘢呢?

(我喺度影咩呢? )

33DSC_2083.JPG

每次見到流動嘅水,我都好想影到佢好似絲帶咁嘅效果,可惜,技術同器材都未能配合,只係做到一般嘅效果,未係太滿意。

(原來係影『瀑布』! )

34_DSC6613.JPG

坦佩雷嘅行程去到呢度就正式完結,係時候坐車番赫爾辛基。

兜咗一個圈,又番到嚟Tampere火車站

35_DSC6627.JPG

坐低咗之後,就攞番今朝買嘅士多啤利同raspberry出嚟食,當係我嘅下午茶,當中有一粒超巨型嘅士多啤利,唔通中咗輻射?哈哈~不過有幾粒喺盒底嘅士多啤利被責爛咗,唔緊要,照食!

(巨型士多啤利下午茶!)

36DSC_3905.JPG

大約一個鐘左右,就番到赫爾辛基,個天都仲係咁光,你覺得而家幾多點?答案係晚上8點左右!

晚上8點都未到,個天仲好光~~ )

37DSC_3907.JPG

尋晚番apartment時,見到附近有幾間餐廳 / 酒吧仔,諗住今晚可以幫襯吓,點知今日係復活節假期,竟然全部唔開!

去到apartment之前,我哋見到有間餐廳有開門,行埋去睇睇,竟然係係食中菜嘅,15 16緊幫唔幫襯好,我哋醒起上年夜晚嚟到時,樓下有間西餐廳,應該可以幫襯嘅……點知未行去已經見到佢烏燈黑火,即係無開門,唉……

當時我哋都唔知點決定,如果出番去中央車站搵嘢食,係咪一定有餐廳開門?如果無,番到嚟嘅時候,會唔會連呢間食中餐嘅閂咗門?但係我哋又好掙扎去食中餐,跟團就會食中餐,自由行都食中餐?

最後都係決定食中餐,因為唔想行來行去之後,到頭來都係無嘢食。推門入去嘅時候,個侍應用國語同我哋講,話唔好再揀嘞,因為附近無餐廳開門,而且佢哋d嘢好好食㗎!

坐低之後,照樣開壺茶比我哋飲,而揀嘢食就好搞笑,佢哋有餐牌提供,不要佢叫我哋行去下圖左邊嘅地方,睇圖落order,哈哈~我以為去日本言語不通先會看圖識字呢個方法,點知喺芬蘭同國內人溝通,都一樣係咁,真搞笑。

由於係假期關係,去到北歐都要食中菜…… )

38DSC_2147.JPG

落咗單之後,好耐都未有嘢食,而現場所見,計埋我哋,都係得兩檯客吧,應該唔會好忙啊~不過見佢哋嘅談吐,佢哋應該係識嘅,再加上d小朋友可以四圍走,而且又識得企喺廚房門口叫「媽咪」,而唔係直入廚房,如果無人教的話,小朋友係唔會知道唔入得廚房。

如此情景,我哋都只可以繼續等,而其中一個侍應都好照顧我哋,見我哋咁耐都無嘢食,應該都好肚餓,所以私人醒咗客炸曼頭比我哋頂吓肚先。雖然4個炸曼頭唔值咩錢,但佢好欣賞佢呢個咁貼心嘅舉動。

可能真係肚餓,我哋好快就食晒呢幾個曼頭,再等多一陣,終於上埋其他餸菜,撇除肚餓嘅感覺,佢哋d餸又炒得幾好味嘅,所以全部食晒!

D嘢食都幾好味嘅~~)

39img1492242814668.jpg

食飽之後,可以好快就番上apartment,因為apartment同餐廳都係一座之隔,番到上房,就開始執嘢,預備聽朝早飛去丹麥嘅哥本哈根。

去到呢一刻,我有一件好重要嘅事要做,就係影赫爾辛基嘅夜景time lapse。上年,最後嘅最後一晚,我喺呢度set機影相,第二朝起身收機時,發現部相機(D600)已經陣亡,仲要係死喺「689」手上,真可惡!事隔一年,舊地重遊,今次我用部新換番嚟嘅相機(D610),再續我未影完嘅相。

兄弟,拜託你幫我完成呢個任務吧!

夕陽醉了~~ )

40_DSC6646.JPG

好兄弟繼續做嘢,我就……有d眼瞓,要眠一眠先,聽朝出嚟收機,辛苦你嘞,好兄弟!!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()