close

(2017年4月13日)

一生人之中,有幾多嘢係可以keep到10年?

原來不經不覺間,我哋已經結咗婚10年。

搵咩去慶祝結婚10週年?去探險啦!去一D我哋未去過嘅地方!

4月13號晚,收工後就先番屋企,沖好涼後就出『雞場』,平安地出發,平安地過關,11個鐘頭後,就平安地到達芬蘭赫爾辛基。

出發前,老婆有d唔舒服,痾咗都好多次,所以臨上機前,佢都要清多一次腸胃,費事上到飛機再痾過。我話就算上到飛機要痾都無所謂啦,反正都未試過喺咁高嘅地方開大,係一個十分特別嘅經歷啊!😂😂

(香港嘅朋友,再見嘞,10日後見!)

01DSC_3788.JPG

過晒關之後,就搵到個閘口,估唔到,芬航已經被人踢到去500幾號閘口,見未上得飛機,就同d谷友Whatsapp吓,叫佢哋估下我哋去邊,我比咗以下提示,代表我哋會去嘅3個國家:

1. 桑拿

2. Ikea

3. 曲奇

你又估唔估到我哋會去邊度呢?

( 芬航已經被安排到500號閘口 )

02DSC_1740.JPG

( 目的地:芬蘭赫爾辛基 )

03DSC_1754.JPG

(鏡頭一轉,就只剩4分鐘就到達目的地,真係快! )

04DSC_3803.JPG

已經唔係第一次坐芬航,每次芬航比我嘅感覺都係舒服嘅,尤其係個坐位,對於我呢D高人嚟講,有足夠嘅空間伸腳,你都咪話唔正!仲有,佢個電影真係好過國泰多多聲,再加埋個飛機頂同底CAM,嬴晒!

( 著地一刻  )

05DSC_3808.JPG

好快手地就攞晒行李,之後就係買車飛出市區,原本買飛一D都唔困難,只不過比前面個人阻一阻,以為部機好難搞,點知到我哋買飛時,好快趣就買到,yeah~~

( 買飛出市區 )

06DSC_1775.JPG

買咗飛之後,就沿住扶手電梯落月台,等一陣就有車,真係快。由於我哋係去Helsinki Central Station,所以P線車定I線車都啱我哋,如果你唔係去中央車站的話,最好就留意個行車方向,就算搭錯方向都唔係好大問題,因為佢哋係循環線,最終都去到目的地,只不過用多d時間吧。

( 有車,半個鐘就可以由機場出到市區 )

07DSC_3810.JPG

出市區途中,望見出面仲有好多雪,唔通出面仲係好凍?

( 點解仲有咁多雪嘅…… )

08DSC_1791.JPG

到達中央車站時,天氣寒冷之餘,仲要落雪,仲要係唔弱雞嗰隻,我哋一路向前行,一路比d雪打埋塊面同隻手度,最後頂唔住,行埋一邊戴埋對手套,再笠番頂帽先可以再向前行。

( 到達赫爾辛基中央車站,都仲未離開月台,已經『一朝白頭 )

09DSC_1794.JPG

雖然會早check-in,但係都唔會多時間到可以自己整早餐,所以要喺中1央車站買定先,一陣攞咗房就可以慢慢嘆。

( 買定早餐一陣食 )

10DSC_1795.JPG

買完早餐就繼續向apartment方向行,上年嚟就落雨,今年嚟就落雪,唔通個天都唔鐘意我?

( 上年嚟,落雨;今年嚟,落雪。想點呀~~ )

11DSC_1797.JPG

由於可以比少少錢早Check-in,所以可以放低行李先至出去玩,但係apartment個姐姐好好人,不斷咁提供協助,最後搞咗一大餐之後,喺reception度用佢部電腦買咗巴士飛,完成購買手續後,我哋叫佢幫手print埋張車飛出嚟,佢就話唔print都得,因為完成交易後就會收到email,個email會有個QR Code,比個code車長嘟一嘟就可以,所以我哋都無再要佢print張車飛比我哋。

搞完車飛之後就上去攞房,今次間房喺二樓,打開門,同之前四樓嘅房都係一樣,雖然無上次嚟咁驚喜,但係個感覺依然都係要「嘩」一聲,唔理咁多,放低行李兼食埋早餐,休息一陣就出發。

( 攞咗房,食埋個早餐就出發 )

12DSC_3811.JPG

( 雖然樓數唔同,不過個間隔都係一樣咁大咁舒服@ Aallonkoti Hotel Apartments )

13img1493778374013.jpg

食飽早餐之後,就要去Kamppi Center搭巴士,目的地係鮑渥(Porvoo),亦都係今日唯一嘅行程。由apartment行去Kamppi Center都只係15分鐘路程,唔遠。

落到街仲係落緊雪,你睇,成個地都係雪,之前個reception姐姐都話好奇怪,早一日仲係好好天,估唔到今日會落雪,我哋真係貴人……

( 朝早,呢度仲係白茫茫一片,晏D就…… )

14DSC_1803.JPG

好快趣就去到Kamppi Center,但係問題而家先發生,我哋喺度行咗個圈都搵唔到個車站,最後我哋走去問人,原來車站喺樓下嗰層。

嚟北歐就係有呢個好處,用英文可以溝通到,仲唔洗比人白眼!

( Kamppi Center,落樓下就可以坐車去鮑渥 (Porvoo) )

15DSC_1805.JPG

輾轉間,終於嚟到車站,終於可以鬆一口氣……

( 幾經辛苦,終於趕得切開車前搵到個巴士站 )

16DSC_1808.JPG

北歐好多城市都大力推行環保,所以好多人上車時,都係show電話個QR Code比車長檢查,嘟到即係無問題,可以上車,而我哋就第一次用呢個方法上車,總係有d緊張,唔知係咪真係可以成功上車,當我哋聽到嘟一聲之後,即係無問題啦,我哋先至鬆一口氣……始終都係覺得有張紙揸手會安心d。

上咗巴士之後,打算搵個車頭位坐,可以好開揚咁欣賞風景,唔知係咪普遍嘅人都係咁諗,當我哋上到上層時,頭2行已經坐滿晒人,咁我哋就揀其他位啦。

大約一個鐘頭左右,就到達鮑渥(Porvoo),落咗車之後,確認番回程時上車位置,咁就可以安心去探險嘞!由於落車時好凍,即刻搵個商場避寒先。

由於無乜點做功課,都唔知鮑渥有咩景點,淨係知道河邊有d紅色屋仔,所以就用Google map帶路啦,原來只需要穿過一個公園,過條橋就係,好!出發!!

( 鮑渥街邊見到嘅古董打字機 )

17DSC_3817.JPG

去到個公園之後,就見到有個銅像,之後轉右,就會見到呢條橋,我暫且稱佢為情人橋吧。

(鮑渥情人橋 )

18DSC_1820.JPG

過咗橋之後向右手邊行,沿路都無咩特別嘢睇,只係知道好凍,有時大風起嚟,d雪打落塊面都有d痛,再加上天氣乾燥,相信塊面已經變得好乾,所以面珠登都有d赤痛。

行咗大約10分鐘左右,終於見到鮑渥嘅紅色小屋,人哋話鮑渥嘅呢條河,襯埋呢一排紅色屋仔,就係等於浪漫,但係我唔覺嘅?唔覺嘅? 

( 紅色小屋?浪漫?)

19DSC_1840.JPG

坦白講,浪漫嘅嘢,我真係唔太識,到此一遊吧。

( 浪漫?……sorry……唔太識…… 😅)

20DSC_1841.JPG

鮑渥同赫爾辛基相距一個小時嘅車程,兩地嘅天氣係完全無分別,一樣係咁大雪啊!

(鮑渥同赫爾辛基都係咁大雪 )

21DSC_3827.JPG

當我哋一路向前行,行到去另一條橋之前,我哋就見到一枝大炮,雖然我唔知呢枝炮有咩名堂,但係我相信呢度好多年之前應該曾經打過仗,而呢枝炮就係一個紀念。

( 相信係紀念曾經打過仗嘅大炮! )

22DSC_1850.JPG

就係因為枝大炮,喺佢附近比我哋搵到一個地圖,介紹咗呢度附近嘅景點,估唔到,誤打誤撞之下,比我哋搵到d新景點,即刻豐富晒呢度嘅行程!😍😍

最近呢度嘅景點係火車站,我哋當然要去行吓啦!

( 多得呢個地圖,我哋又可以搵到多幾個景點 )

23DSC_1852.JPG

原定行程係見到條橋轉右,而個火車站就喺左邊,所以我哋先去左手邊睇咗個火車站先。

見到呢一個欄杆,就可以估到呢度應該係一個終點站,而前面就係總站個月台。

( 已荒廢嘅鮑渥火車站 )

24DSC_3833.JPG

相信係旅遊淡季嘅關係,所以行咗咁耐都見唔到有人,我哋想點影相都得,要selfie亦得。

( 唔知點解呢,有路軌出現,就會企上去影相嘅? )

25DSC_1861.JPG

我唔識芬蘭文,究竟呢個「Porvoo Borga」係咩意思呢?會唔會係「火車站」咁解?

( 到此一遊@Porvoo Borga )

26DSC_1870.JPG

睇完火車站就行番去條橋度,過對面河之後,就去搵呢度嘅天主堂(Porvoo Cathedral)。

( 下一站:天主堂 (Porvoo Cathedral) )

27DSC_1883.JPG

上到嚟之後,諗住可以入去參觀吓,但係見到四圍都好靜,大門又閂咗,又無人行過,即係無得入去睇啦,正打算離開去下一個景點時,就見到有個婆婆入咗去,既然有人入去,我哋就當然跟住入去啦!

(見有人入咗去,我哋先夠膽開門入去 )

28DSC_1890.JPG

入咗門口之後,右手邊檯面有一碗5色玻璃珠,係比人祈禱用嘅,5種顏色代表唔同嘅禱告,已經詳細列明喺右邊,想為d乜祈禱,就攞起相對嘅顏色珠,然後放入左手邊嘅樽入面,咁就代表祈咗禱。唔洗擔心放粒玻璃珠入去時會整爛個樽,或者d玻璃珠,因為個樽已經裝咗d水,唔會整得爛呢。

(5色祈禱珠 )

29DSC_3843.JPG

祈禱後,就再推開一度門,呢度就係天主堂個禮堂,為咗唔想打擾人,我哋搵咗個位坐低咗,之後聽到有人唱歌,相信係為復活節崇拜練緊歌,不過喺度練歌人,大部分都係長者呢。

(教堂內有人練緊詩,相信係為復活節崇拜做準備 )

30DSC_1888.JPG

(鮑渥天主堂 )

31img1494253555207.jpg

呢度係鮑渥嘅舊城區,相比起我哋落車嘅地方,呢度d建築物都比較舊,而且都係得兩層高,舊城區加上冷清嘅場面,再加上寒冷嘅天氣,再配埋呢張相,係咪好有feel呢!哈哈~~

(鮑渥舊城區 )

32DSC_1898.JPG

( 鮑渥舊城區街道 )

33DSC_1905.JPG

上午行程完結,我哋就番咗去市中心搵嘢食,即係我哋落車附近嘅位置,最後都係選擇幫襯Hesburger,呢間舖頭嘅漢堡包都幾好味,d薯條比老麥好食,今次選擇正確!

(午餐時間:漢堡包@Hesburger )

34DSC_1913.JPG

食飽之後,下一個目的地係Porvoo Art Factory,我哋照番之前去搵紅色屋仔嘅方向,即係穿過之前個銅像公園,過埋情人橋,不過今次轉去左手邊,行咗一陣就見到呢個公仔,唔知點解,我一見到佢就覺得佢係醜比頭,哈哈~~

(鮑渥醜比頭啦~~  )

35IMG_5863.JPG

同醜比頭say goodbye之後,就去到Porvoo Art Factory,入去之前,發覺d街燈比人整到有d枯樹feel,都幾得意吖。

(Porvoo Art Factory出面嘅枯樹feel街燈 )

36_DSC5722.JPG

唔知係咪嚟得唔合時,個Art Factory都無咩嘢好行,所以借咗個廁所一用就走咗。

下一個景點就係要去搵一間黃色嘅屋仔,要番過去河嘅另一邊,我哋可以兜過去睇睇,跟住就番去車站等車走人。

路過河邊,全部舖頭都無開門,同Google map個街境所見嘅完全係兩回事,而河邊嘅船亦都無開,無辦法啦,淡季再加上仲係冬天,係無乜嘢睇,但係就可以舒舒服服咁四圍行。

(由於係冬天,河邊嘅船都唔開,我諗要過多一個月先開 )

37_DSC5731.JPG

根據之前見到嘅地圖,呢度就係黃色屋仔嘅景點,我哋前前後後咁行咗幾次,但係睇來睇去都唔知係咩景點,究竟佢點解係一個景點呢?

(真係景點嘅黃色屋仔)

38DSC_1926.JPG

去到呢一度,鮑渥嘅行程已接近尾聲,去到車站之後,見仲有時間,咁就入咗去超級市場買定今晚嘅晚餐啦!

北歐嘅超級市場地方好大,唔似香港咁細,乜嘢都好逼,貨物架好逼,比人行嘅路都好逼,所以嚟到揀嘢都可以好舒服。

兜咗一陣,我見到有個女人放咗幾個生果上個磅度,跟住就篤個電子屏幕,然後有張label print咗出嚟,佢就用個膠袋袋好d生果,然後貼個label落個膠袋度,跟住就去比錢。

我好好奇都想知道點樣自助買生果,所以走埋去部機度睇吓,發現個磅上面有好多唔同嘅數字,究竟d數字同d生果又有咩關係呢?當我行埋去d生果度就解決咗呢個問題嘞!

大家只要認住價錢牌隔壁個圓圈入面個號碼,就當呢個牛油果啦,個號碼係『110』,跟住放個牛油果上磅,再按剛才個號碼,即係110,咁部機就會因應個牛油果嘅重量,而print出一張價錢貼紙,客人只需袋好個牛油果,然後貼上貼紙,出去比錢,完成,so easy!!

(用心研究點樣買生果!@K-Market)

39img1493528803273.jpg

玩完一餐之後,我哋就番出去等巴士,我哋上車嘅地方係3號月台。唔知今次有無車頭坐呢?根據之前搭巴士嚟嘅經驗所知,車頭位應該有好多人吼住,而且我哋係中途站上車,無車頭位坐嘅機會都好大,結果,當然無車頭位坐啦。

(我哋搭16:10班車番赫爾辛基 )

40IMG_5872.JPG

大約一個鐘頭左右,我哋就番到Kamppi Center lu~~

大家請認住呢間巴士公司,上網早買飛有著數,隨時執到€1嘅平車飛!唔好以為吹水呀,出發前我哋真係見到有€1嘅車飛,只不過當時未決定到個行程同時間,所以無買,後來都見唔到有€1嘅飛出現,而我哋就要比€10買。

諗番轉頭,當初見到€1車飛時,就應該買咗先,就算買咗唔用,都係蝕€1,相反,用得著的話,我哋就賺咗€9,真係後知後覺呀!!😠😠

(隨時有平飛嘅巴士公司)

41DSC_1937.JPG

去到呢度,就要recall番今朝早嘅情景:

喺月台時,拖住喼,迎著風雪,凍到不得了去攞房;

出門口時,仲係好凍,四周圍都係雪;

而家呢?!陽光普照,乜雪都無晒!!D雪呢!D雪呢!

(已經溶晒雪……)

42DSC_1940.JPG

番到apartment之後,都係6點左右,見到個咁正嘅太陽,咁就出去曬吓太陽啦,最正就係露台有個玻璃趟門,可以隔開室外同室內,咁就唔洗凍親,d陽光又可以曬入嚟,嗰種涼涼地又暖暖地嘅感覺真係好正!咁就cc服服咁嘆咗一陣。

(好好地享受一下日光浴啦~~)

43DSC_1945.JPG

嘆咗一陣之後,老婆就去預備今晚嗰餐,我就繼續留守露台,目的就係要影赫爾辛基黃昏time lapse,上年嚟都有影,不過係影星流跡,仲攪到部D600壞埋,事隔一年,換咗部D610嘞,邊度跌低就要邊度起身,right?

(黃昏,赫爾辛基 )

44_DSC5745.JPG

(赫爾辛基日落Time Lapse)

今晚嘅晚餐材料就喺晒到,但係個「主菜」完全睇唔到,佢就係香港人嘅人間美食:出前一丁!!跟團要帶杯麵,自由行就要帶一丁,呢條新嘅formula要延續落去啊!

(是日晚餐,辛苦妳嘞,老婆! )

45img1492191692973.jpg

今餐好健康,用咗好多蔬菜類嘅食材,因為我哋知道嚟緊幾日都要出街食,而歐洲國家應該係以肉食為主,所以有機會就要食多d蔬菜。

見到隻蛋就記起買材料時嘅苦惱,我哋想食煎蛋,要煎蛋就要有油,apartment無油,即係要買啦,超級市場賣嘅嘅油全部都係大枝裝,點買呀!最後我哋買咗舊牛油,今晚就用嚟煎蛋,聽朝就用嚟茶麵包,一物二用,抵買!

(D料好多,多到連個出前一丁都見唔到,哈哈~~ )

46DSC_3863.JPG

食完呢餐之後,我哋突然跌晒watt,覺得好眼瞓,已經再無能力做任何嘢,只可以盡快番房瞓覺……

回想番呢個情景嘅時候,我哋覺得攰都好正常,做番個行程回顧先:

13/4,番咗一日工,放工就番屋企攞行李出機場。

14/4,00:25起飛,航程11個鐘,我哋只係瞓得幾個鐘,去到赫爾辛基機場已經係當地時間早上6點鐘左右,之後就開始我哋一整日嘅行程。

喺體力無完全回復嘅情況下玩一日,唔攰先奇啦!不過咁,一個咁悠閒嘅一日,又真係幾舒服嘅~~

今日嘅行程就咁結束。

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()