(2012年6月17日)

(香港 > 芬蘭赫爾辛基 > 伊萬洛 > 薩米馴鹿場)

今日嘅行程就係由香港直航到芬蘭赫爾辛基,等6個鐘之後就轉機上伊萬洛(Ivalo),正式進入北極圈,去到伊萬洛之後,就會直去酒店,放低行李,食個lunch,跟住就去薩米馴鹿場,睇吓鹿同埋認識吓薩米文化,之後就番酒店休息。

0100 香港飛赫爾辛基 036.JPG

計劃半年之後,終於可以踏足北歐嘅土地,Yeah~~

但係一諗到茶會見到嗰班C9,個心即刻涼咗一截,會唔會真係同佢哋同團呢……

 今次係坐零晨機直飛赫爾辛基,所以要夜晚到機場集合,我哋一如以往,比原定時間早咗少少到,先報到同埋寄行李,然後就四圍行吓啦;但係再集合時,惡夢就正式開始……我哋真係同嗰幾個C9同團……

算啦,享受行程吧~~搵個登機閘口先啦~~

 (AY 070班機,19號閘口)

0100 香港飛赫爾辛基 016a.jpg  

今次第一次坐芬蘭航空,原來芬航嘅坐位都好闊落,一d都唔頂腳,相信呢11個鐘應該有覺好瞓吧!可惜,偏偏遇到個唔願瞓嘅鬼婆,成機人瞓晒,就只得佢一個會邊睇戲邊大笑,嘈住成機人,唉~~

比人嘈醒咗又無嘢好做,咁就睇吓有咩好睇,原來個電視連接住飛機嘅兩個鏡頭,一個影住機頭,一個影住機底,又幾得意wor 。

  (飛機頭嘅景象)

0100 香港飛赫爾辛基 124.JPG  

初初睇都覺得幾過癮,但係睇耐咗就覺得好悶,原來揸飛機係悶過揸車好多o架!揸車,至少都會有唔同嘅風景睇,可以上落斜同轉吓彎;而揸飛機呢,眼前就只有天與雲,好悶呀,如果想做Caption Cool的話,先決條件係要望住同一個景10幾個鐘都唔覺悶。

後來唔知幾時個鬼婆靜咗, 我又唔知幾時自己又瞓咗,當我醒咗嘅時候,我就推高個窗望吓街,嘩,正到無朋友呀!搭飛機都可以有日出睇呀~~ 

 (飛機上的日出@俄羅斯上空) 

0100 香港飛赫爾辛基 089.JPG  

不經不覺間,已經到達赫爾辛基,相信呢一程機無覺好瞓,所以對眼好黑,不過重點唔係呢樣,而係我身邊已經有一d騎呢團友出現,包括西瓜夫婦同埋國產六人組……

(赫爾辛基海關)

 0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 004.JPG  

如果大家有上網搵資料的話,應該會知道赫爾辛基機場係有好多插頭比人叉電,一排櫈就已經有成10個插頭,真係唔洗擔心電話電腦唔夠電。

(隨便叉電啦@赫爾辛基機場) 

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 011.JPG  

由於轉機時間有6個鐘頭,所以我哋有好多時間去行,去得芬蘭,就一定會見到姆明(Moomin)同埋佢個好朋友史力奇。

(北歐招牌人物,姆明 & 史力奇)

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 019.JPG  

之前搵資料時,都知道赫爾辛基機場有好多唔同嘅雕塑睇,所以我哋都四圍咁去搵,終於搵到其中一個。

(好大個嘅雕塑)

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 023.JPG  

唔知你會唔會問點解會有張櫈呢?其實我都唔知,只不過行過又見到,咁咪拉佢過嚟用lor,用完擺番好就OK啦~~

行吓行吓,又比我哋見到個膠樽回收機,之前睇電視目到,今次就親眼見到。其實佢只係一個回收機,無乜特別,但係歐洲政府提倡環保,每個回收嘅樽都會有錢比番你;反觀香港,嘿嘿……回收箱即係垃圾箱,如果香港都可以做到有錢比的話,我相信比錢整機條數仲大。

(膠樽回收機)

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 031.JPG

望望錶,都只係行咗一個鐘左右,要用6個鐘頭淨係行個機場,實在係太多,所以我哋就行出機場,睇吓有咩好睇先!講你都唔信呀,原來『行出機場』係好冒險o架!陣間再講有咩咁冒險。 

出到機場,空氣清新,北歐嘅空氣真係正!話就話出機場行,我哋都只係喺外圍行吓就算,未夠膽坐車出城行,哈哈~~其實大家都估到啦,機場外面根本係無嘢好行, 只不過我哋唔想就咁等時間過吧~~

(赫爾辛基機場外) 

 0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 034.JPG  

行咗一陣都有d凍凍哋,咁就番番入機場,諗住跟番頭先條路行番入去候機室,點知,度門只可以出無得入番去,咁就搵過第二條路啦,結果兜咗個圈都搵唔到條『輕易』入番機場嘅路,結果就問人啦,佢指指樓上,咁我哋就上去啦~~

(難關就在前面…) 

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 050.JPG  

上到去先知道,原來要經過個安檢先可以入去機場,呢樣唔驚呀,行到埋去先知道要比埋個Boarding Pass佢睇 ,否則唔準入去,好彩之前領隊已經比咗我哋,如果唔係,就真係要搵領隊嚟救我哋……

入機場吧,唔洗咁嚴呀~~喺香港,想去機場咪去lor,去完T1咪去T2再行,再唔係,番番去T1搭巴士都仲得呀!邊洗pass o架! 佢要我哋出示Boarding Pass嘅時候,我同老婆都呆咗一呆,之後就醒起自己有Boarding Pass,咁咪即比過安檢lor~~

因為從來冇諗過入機場都要Boarding Pass,呢個係咩嘢鬼地方嚟o架!今次仲要嚟呢個機場好幾次tim~~

終於入得番機場嘞,之後就無再四圍行,搵個Priority Pass Lounge食吓嘢、hea吓就算,老婆有Pass,唔洗錢,我就要比70幾蚊美金,計番港紙都係200零蚊,兩個人除番都OK啦。

可能係收錢嘅關係啦,呢度無乜人,任飲任食,仲有得上網,幾好呀,所以我都要開機上吓網,順便處理一下d Draw Something債,哈哈~~

(仲可以同屋企人Skype~~)  

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 053.JPG  

食咗一陣嘢同Hea咗一陣之後,咁就離開呢個好舒服嘅環境,再喺機場行吓睇吓影吓相咁就去集合,同D團友見番面之後,有人問呢幾個鐘做咗D乜,咁我就話出咗機場出面行,不過出面無嘢好睇,跟住個團友就『車』我,話『既然無嘢好睇,咁做咩要出去行?』我就話『就係我行咗出去,先可以話比妳知出面無嘢好行,咁妳先有得『車』我嘛!』哈哈~~

講完兩句就上機,原本都好好天,點知突然落雨,唔知幾個鐘之後嘅伊萬洛有無雨呢……emotion

(下雨天…)  

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 081.JPG  

其實擔心咁多做乜吖,唔通見佢落雨就回程番香港咩!繼續飛去伊萬洛啦!

千祈唔好睇少呢一幅圖,北角(Nordkapp)已經喺我哋眼前,根據我哋嘅行程,我哋會去呢度睇『午夜太陽』,見到已經興奮!

(向伊萬洛進發)

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 086.JPG  

唔記得飛咗幾多個鐘,終於嚟到伊萬洛機場,打開機門就見到咁好天,感謝主!

 (伊萬洛機場)

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 091.JPG  

呢個機場其實好細,落咗機之後,行幾步路就到。飛機細,機場又細,人手自不然都係少,所以等攞行李嘅時間都比較長,無聊得滯就四圍影相lor,呢個機場仔都好用心去佈置,可能位居北極圈內啦,D佈置都係離唔開d鹿,影吓影吓先發覺原來今日真係好好天!

(伊萬洛機場)  

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 101.JPG  

(好好天啊~~)

0110 赫爾辛基轉機再飛伊萬洛 100.JPG  

當我哋等齊晒所有人之後,我哋就去今晚入住嘅酒店食飯兼Check-in (喺度真係要讚一讚翠X,基本上佢哋都會安排我哋去酒店食飯,所以膳食方面真係唔錯,值得推介),去到酒店嘅時候,但當中卻暗藏『殺機』,因為今次嘅『騎呢』經歷正式開始……

當大家就坐時,就自不然會同隔離團友吓計,一開口就即刻好奇怪,唔係佢哋嘅口音有問題,而係用『乜生乜太』去稱呼大家,大佬呀,一開口就即刻時光倒流30年,點解咁奇怪o架~~其實我有話過比佢哋知我叫『CK』,但係佢哋都係要叫我哋做『林生林太』,唉……

係咁意食飽之後就走咗出去酒店嘅後花園影相,順手呼吸一下北歐嘅清新空氣,呢度有一架爛爛地嘅鹿車,唔知係咪聖誕老人上年派完禮物就整爛咗呢?

(爛爛地嘅鹿車)

0120 午餐@Hotel Ivalo 001.JPG

原本我都有打算坐上去嘅,不過見佢好似唔多穩陣咁,費事坐爛人哋架車啦,萬一真係爛咗,都唔知點賠番比人,都係企喺旁邊影張相就算吧~~

沿住河邊行都幾舒服,可能空氣好,氣溫適中,仲有四周圍都有好多綠色植物吧,真係有一種好寫意嘅感覺。

(酒店後面)

 0120 午餐@Hotel Ivalo 013.JPG  

(今晚就係住呢度)

 

0120 午餐@Hotel Ivalo 028.JPG  

之後就離開酒店,去薩米馴鹿場,未去馴鹿場之前,我會覺得鹿係一種好馴良嘅動物,好大隻,有一對好靚嘅角,會有少少怕人;而現實中所見,佢真係好大隻,不過對角就唔係想像中咁靚,好似生到岩岩蠶蠶咁嘅……

呢度D鹿都好得意,當我哋行晒入去個鹿場時,隻隻都『射厘眼』望住我哋,完全唔想理我哋,當鹿場主人比咗D食物我哋時,D鹿就變得好雀躍,仲好親民tim,哈哈~~

(馴鹿場嘅馴鹿)

0130 參觀薩米族馴鹿場 032.JPG

只要有嘢食,D鹿都好少理我哋,你有你摸,我有我食。

(馴鹿場嘅馴鹿)

0130 參觀薩米族馴鹿場 041.JPG

(小鹿班比?)

0130 參觀薩米族馴鹿場 052.JPG

玩完D鹿之後,我哋就入咗一間屋仔,聽吓當地嘅薩米人講解一下佢哋嘅歷史,佢哋都有教我哋學用薩米話講1-10,唔好問我點讀,未出呢度個門口就已經唔記得啦!

(薩米人屋仔)

0130 參觀薩米族馴鹿場 082.JPG

除咗教吓薩米話之外,佢哋都介紹一下佢哋嘅薩米服飾,當然又係有好多都唔記得啦,其中佢哋把刀仔就比較深印象,因為佢哋每個薩米人都會配帶喺身邊,換句話說,呢把刀就係佢哋嘅搵食工具,都啱嘅,北歐地方咁原始,有把刀旁身都可以保護到自己之餘,亦都可以保護到屋企人同埋自己嘅動物。

(薩米人嘅刀仔)

0130 參觀薩米族馴鹿場 095.JPG

你估吓呢一舊係咩嚟吖?

(你估吓係乜?)

0130 參觀薩米族馴鹿場 098.JPG

相信你都係估佢係一舊木頭吧,都啱,只不過呢舊木有D唔同,佢凸出嚟嗰舊嘢就係用嚟整杯嘅,聽講話佢生得好慢,所以每隻杯都得來不易,而且唔會一樣樣。

呢隻杯就係咁嘅樣,我哋可以用嚟飲咖啡,而且仲有塊曲奇食,哈哈~~

(薩米咖啡杯)

0130 參觀薩米族馴鹿場 086.JPG

其實呢個薩米馴鹿場都有D悶悶地,不過好彩,唔洗悶太耐就可以出嚟行吓,我都幾鐘意睇呢D郊區嘅地方,所以開咗門之後,好多團友仲圍住間屋仔影相時,我同老婆已經行咗去第二度影相,正正係因為我哋唔係咁鐘意跟大隊,所以我哋就搵到D好嘢影相,係咩呢?就係鹿角!一副好靚嘅鹿角!

呢個鹿角係吊喺兩棵樹中間,唔多留意的話,就會比佢嘅保護色隱藏咗,真係少D眼力都搵唔到,當我搵到之後,就當然叫老婆過嚟一齊啦,好快趣,就比其他團友發現咗我哋,當然亦都會見到呢副鹿角啦,佢哋都好好,等我哋兩個影完先埋位影。

(好靚嘅鹿角)

0130 參觀薩米族馴鹿場 105.JPG

可能大家都會好好奇咁問,呢D鹿角同我哋平時好貴買番嚟鹿茸有咩分別?分別就非常之大,馴鹿嘅角係唔可以食用嘅!靚嘅鹿角可以用嚟影相,唔靚嘅又可以用嚟做乜呢?答案就係做掛衫勾!佢哋話用鹿角做嘅掛衫勾非常之硬淨,可以掛到好重嘅嘢都唔會爛,通常會爛都係爛係收螺絲個位…

唔洗我講,補品VS掛衫勾,大家都知道佢哋嘅分別吧~~

(四圍都有好多鹿角)

0130 參觀薩米族馴鹿場 112.JPG

臨走前,我見到有條柱,咁就走埋去影張相,有個牌指住『台北 7611KM』,台北同芬蘭嘅伊萬洛嘅距離即係有幾遠呢?

假如伊萬洛係有一條路直通到台北,揸住部車以時速70公里去駛,咁就要行大約109個小時,除番1日24小時,咁樣就即係要不眠不休咁揸4日半先到達,又真係幾遠wor~~

(指示牌)

0130 參觀薩米族馴鹿場 114.JPG

番到酒店已經係夜晚,但係點解仲係咁光猛嘅?夏天嘅北歐係永晝,即係無夜晚嘅,如果大家見個天未黑就唔去瞓覺的話,我相信你一路都唔洗瞓!

另外我發現到酒店房間外有個溫度計,我相信呢個設計非常之實用,北歐冬天嘅時候一定好凍,而個溫度計就可以話比大家知室外溫度係幾多,大家唔好睇少呢個溫度計,佢-50°C都可以用得,可想而知,北歐凍起嚟真係可以好凍……

(溫度計)

0140 回Hotel Ivalo晚餐及住宿 006.JPG

今日嘅行程就係咁簡單,明天繼續。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()