close

(2018年4月21日)

第一天,達明mode:長路遠征,疲倦也未停……

 

凌晨機🛫芬蘭赫爾辛基轉機去🛩丹麥哥本哈根,喺機場就即買火車飛到🚞瑞典馬爾默,再轉高速火車到🚅哥德堡,買咗Travel Card後搭巴士返🚌酒店check-in,放低行李後就搭望吓隻🚌哥德堡號;回程搭船去🚢食飯,再搭電車返🚋酒店休息…

 

今年,我哋又再去北歐,同上年一樣,都係去瑞典、丹麥同芬蘭。不過今年就特別少少,我哋會去玩哥德堡 -- 瑞典第二大城市。

 

今年嘅安排時間比較急,由攞假、訂機票、度行程到出發,都係短短一個月左右嘅時間,但係都ok嘅,反正都係同老婆去探險吧,見到乜就玩乜啦!

 

4月20號(星期五),收工後即刻番屋企,沖個涼之後就出機場,到達機場後,唔好理自己有幾肚餓,記得要「攞蛋仔!」「攞蛋仔!」「攞蛋仔!」。之後就諗住試玩自助check-in,點知搞唔到,最後都要埋counter搞,後來問counter個哥哥仔,點解我哋會搞唔掂,佢簡單一句就KO咗我哋:要寄行李就唔可以用自助check-in,講完!

入閘前都仲諗緊食乜,最後都係決定入咗閘先食,相信選擇會多d,點知揀來揀去之後都係揀翠華,唉~食飽後就慢慢行去閘口,預備踏上北歐之旅!

(0025 去赫爾辛基!)

01 DSC_8717ab.jpg

今次依然係坐Finnair,因為佢哋嘅飛機真係好舒服,坐位唔窄,機艙唔嘈,而且好穩定,再加上佢哋嘅飛機餐都幾好食,所以就再揀番Finnair。

(飛機餐 - 晚餐)

02 DSC_0786.JPG

就以呢個炒麵做例子,坐國泰(CX)食嘅炒麵係「餅麵」,一叉落去,就係成底麵叉上嚟,「揚」都「揚」唔開;而Finnair呢,d麵係可以「揚」得開,可以逐少逐少食,就只係一個炒麵,高下立見。

(飛機餐 - 炒麵)

03 DSC_0788.JPG

好快趣就去到赫爾辛基,跟住就轉機去哥本哈根,去到哥本哈根機場,見到行李帶有幾張鐵鑄嘅長櫈比人坐,原來呢d櫈已經有百幾年歷史,真係唔講唔知……

 (丹麥鐵鑄長櫈)

攞咗行李之後,深深地吸一口氣,作好準備,預備去戰地售票處買車飛去Malmo(馬爾默)!!回想番上年喺呢度買飛嘅情況,「戰地」呢個名,絕對唔係浪得虛名,但係今次呢個「戰地」已經停戰,回復番「和平盛世」,竟然可以輕鬆買飛,真係估佢唔到!

(已經回復「和平」嘅「戰地」售票處)

05 IMG_1424.JPG

買完飛之後,就去搵月台上車,我哋會坐09:02往Karlskona方向嘅火車去Malmo,大約要30分鐘左右就到。

(等火車去Malmo)

06 IMG_1429.JPG

穿梭於丹麥哥本哈根同瑞典Malmo嘅火車,係會經過一條叫松德海峽大橋(Øresundsbron),上年嚟嘅時候,喺哥本哈根上車時,已經要查護照,去到瑞典嘅時候亦都要查,但係今年只係入境瑞典嘅時候先要查,真奇怪,不過話就話查護照,其實都係比d警察望一望就可以,有d兒戲呢。

到達Malmo嘅時候都係09:30左右,跟住就即刻買火車飛去瑞典第二大城市:哥德堡(Göteborg),我哋要坐嘅班次係11:02開出,大約兩個半鐘就到達Göteborg,車費係SEK430兩位。

我哋計劃行程時發現,由Malmo去Göteborg嘅火車班次都好密,但價錢就好大出入,可以平到SEK4xx,亦可以貴到SEK1xxx,點解會咁大分別嘅?細看之下,原來高速車係平d嘅,站站停反而會比較貴!我哋都唔趕時間,一定係買又快又平嘅車飛啦,兩個人,2rd Class,SEK430。

記得善用SJ個網頁啊:

www.sj.se

喺自助售票機買飛非常容易,只要你識英文同有credit card就可以,以下係購買程序:

先選擇語言(英文),然後按「Buy Ticket」

07 DSC_8755.JPG

選擇目的地,喺「To」一欄打Göteborg,打咗頭幾個英文字母之後,個screen就會顯示「Göteborg」,唔洗再打字,直接揀佢啦,跟住按「Continue」。

08 DSC_8757.JPG

按「+」add passenger,因為我哋得兩個人,所以按一次就可以。

09 DSC_8758.JPG

再按「Continue」

10 DSC_8759.JPG

去到呢一步就要留意,之前所講,唔同班次會有唔同價錢,所以去到呢一步要小心揀班次,我哋所揀個班車係11:02開出,2 Class,車費係SEK430,早一班或遲一班就要SEK744,所以唔想浪費無謂錢及時間的話,呢一步一定唔可以錯。

11 DSC_8761.JPG

再按「Continue」

12 DSC_8762.JPG

呢一步可以揀有特別需要嘅位,例如:帶單車、帶寵物或帶輪椅,呢d類別係會額外收費,我哋就揀咗「Seat with table」,唔洗額外比錢嘅。

13 DSC_8764.JPG

輸入旅客名字,我哋好聽話,打咗個passport name落去,因為驚一陣查飛會對名嘛,後來發現查飛係唔睇名嘅。

14 DSC_8765.JPG

去到呢一步,再睇清楚自己有無買錯飛,如果無,就先tick咗左下角「I accept ......」,然後按「Pay」

15 DSC_8768.JPG

按完「Pay」之後,當然要比錢啦,呢度唔收cash,所以喺個screen隔離有個付款keypad,插張credit card入去啦,佢哋收VISA、Master同AE嘅。

16 DSC_8769.JPG

個Payment screen就唔方便show出嚟,總之就跟指示做啦,一d都唔難㗎!

17 DSC_8770.JPG

Yes!!成功買到車飛!!請留意下面張相,重點唔係張車飛,而係車飛嘅背景:SJ counter VS 自助售票機。

我哋初初就係入去個SJ counter買飛,既可以問嘢,亦都可以買飛嘛~入到去問嘢都無問題,一去到買飛呢件事上,個職員好好人咁話比我哋聽,喺度同佢買飛的話,要額外比多SEK100做手續費,如果用出面部自助售票機的話,就唔洗比手續費。精明嘅你,精明嘅我,當然係去門口部自助售票機買飛啦!

講番張火車飛先:

日期:21 Apr 2018

Train:Malmo C kl 11:02,即係11:02由Malmo Central Station 出發

Til: Goteborg C kl 13:25,即係13:25到達Goteborg Central Station

Tag 486,即係第486號列車

Vagan 3,即係第3卡車

Plate 41,即係第41號坐位

成功解讀張火車飛後,就可以預番時間去搵486號列車喺邊個月台。

(成功買到火車飛)

18 DSC_8774.JPG

買咗車飛後,就喺車站度搵早餐食,點知無乜舖頭開門,真奇怪,我哋買飛嘅時間已經係9點幾啦,北歐人真係唔洗do?

我哋行咗個圈之後,最後幫襯咗自助售票機右手邊嘅cafe仔,買咗2個包同一杯咖啡。

(輕盈早餐)

19 DSC_8780.JPG

食飽早餐後都仲有d時間,咁就喺車站行個圈,發掘一下新事物,比我哋搵到一排locker,可以方便遊客暫放行李,SEK70可以存放4個鐘,SEK80就可以存放一日,如果短遊Malmo一日的話,可以善用呢d locker,咁就唔洗秤住d行李四圍走。

(Malmo Central Station嘅locker)

20 IMG_1438.JPG

我哋喺車站行行完一個圈之後,都仲未夠鐘上車,咁就行咗去車站出面,搵一個好近嘅景點 -- Knotted Gun,距離火車站只係2分鐘路程。

出咗火車站之後就要開始注意安全,因為呢度嘅路面係分為:

1⃣ 行車路,即係馬路啦;

2⃣ 行人路;

3⃣ 單車路,呢條路喺1⃣同2⃣中間;

對於我哋呢d香港人嚟講,係會完全忽略呢條單車路,因為香港無單車路呢樣嘢,所以好多時我哋都係企喺單車路等過馬路,亦都為駕單車人士帶來好多不便,所以我哋去到紅綠燈前都會同自己講「睇單車,睇單車,睇單車」,重要嘅事情要講3次。🤣🤣

(Malmo Central Station)

21 IMG_1442.JPG

過條馬路,行落幾級樓梯,喺河邊就見到佢,呢個Knotted Gun唔係好大個,係用嚟宣揚和平嘅,詳情就上網睇啦,我唔多講。

(Knotted Gun)

22 DSC_8784.JPG

睇睇錶,都差唔多係時候番去火車站,去到火車站再睇睇我哋班車喺邊個月台開先,哦~~係7A,火車站有好清楚嘅指示,所以搵月台絕對唔係難事。

(Malmo Central Station Platform 7A)

23 DSC_0818.JPG

搵到月台後,原來架車已經到咗,咁就去搵第3卡先,喺歐洲搭火車同喺香港唔同,喺香港,d車係開定門等你上;而歐洲呢,係要自己㩒制開門,個制就喺車門綠色嘅圓圈。

(第3卡)

24 IMG_1449.JPG

上圖個車門仲有一d資訊比大家,坐位1-48喺左邊,右邊係餐卡同詢問處,所以上車後,係先轉左搵位先,搵到位之後,一陣再參觀架火車啦。

入到車廂後,好快就搵到個坐位,你見到我個椅背上有舊灰色嘅四方膠嗎?坐位編號就可以喺度睇到。

(輕鬆搵到位)

25 DSC_8789.JPG

歐洲火車基本上係好準時嘅,所以我哋坐低無幾耐就開車嚕。開咗車無幾耐,我就行去餐卡睇吓有咩嘢食賣,呢度有三文治、意粉、小食、咖啡、茶及汽水等等供應,有微波爐可以翻熱食品。

(火車上的餐卡)

26 DSC_8796.JPG

坐高速火車由Malmo去Goteborg,大約要兩個半鐘,至於有幾高速呢?其實我都唔係好在意呢個問題,只不過有時都會留意架火車究竟會行幾快呢,初初見佢行188km/ hr,已經覺得好快,點知有一次見到行200km/ hr,嘩~~真係好快呀!

(高速火車真係夠晒高速!)

27 DSC_0828.JPG

好快趣就去到哥德堡Goteborg,到步第一件事係搵Visitor Center,之前買咗Gothenborg Pass(我哋叫佢做「高咭」),就係要去遊客中心攞。攞完高咭之後,就要搵便利店買travel card,真係麻鬼煩!好似以前咁,一張city card包埋景點同埋交通,咁就煩少好多嘢啦!

(Goteborg Central Station)

28 DSC_0830.JPG

(藍白色嘅係高咭,綠白色係travel card)

29 DSC_0138.JPG

去到酒店後,喺大堂check-in時,個reception姐姐話mini bar入面有2枝sparkling wine係送嘅,如果唔鐘意飲,可以用汽水代替,但係二者只可選其一,我聽完之後都覺得有d怪怪地,不過唔理咁多住,攞鎖匙上房先!入到房,第一時間放低晒所有行李,再check check間房,有冷氣,著到燈,有冷熱水,最緊要check埋個雪櫃,好彩,唔係鬼鼠雪櫃*,整體上都好好,再加埋個靚靚風景,正!

*鬼鼠雪櫃*

即係雪櫃內所有嘢都係放置喺感應器上,只要攞起枝嘢飲,即刻計錢。有時真係會多手睇吓有咩嘢喺雪櫃,咁樣就比人計錢,真係好唔抵。另外,呢d鬼鼠雪櫃有個唔好嘅地方,無多餘位置比我雪自己買嘅嘢飲。

(番到酒店!)

30 DSC_8805.JPG

小休咗一陣之後,望一望個時間,係瑞典時間下晝3點左右,加番6個鐘,就等於香港時間晚上9點,數數手指,原來我哋已經用咗21個鐘頭嚟到呢度,又好似耐咗d bor~ 再計多次先:

1⃣ 香港飛赫爾辛基用咗9個鐘

2⃣ 等轉機落哥本哈根用咗2個鐘

3⃣ 飛落哥本哈根用咗2個鐘

4⃣ 由哥本哈根坐火車落Malmo用咗1個鐘

5⃣ 喺Malmo食早餐加等火車用咗2個鐘

6⃣ 坐火車上Goteborg用咗2個半鐘

7⃣ 攞「高咭」加搭車返酒店用咗1個鐘

加加埋埋又真係要20個鐘bor~ 好彩係搭夜機,中間可以瞓番幾個鐘,所以呢一刻都唔係太攰,ok,咁就開始今日嘅行程啦!

今日行程係搭車去睇哥德堡號,之後坐船番過對面岸,食飯,番酒店休息。

(是日行程)

31 簡報1.jpg

出發前,用Google map帶路,搭咩車,點樣行,一目了然,只不過呢,搵到車站唔代表一定啱,因為仲要搵啱方向嘅車先得,所以去到車站之後,要對一對Google map所講嘅方向,如果唔啱的話,過對面就ok。

(哥德堡號)

32 IMG_1459.JPG

如果持有「高咭」的話,係可以免費入去參觀,不過我哋去到嘅時候,佢已經閂咗門,無辦法啦,冬天時間玩歐洲係咁㗎嘞,尤其是係呢度,一般嘅博物館嘅開放時間,都係由11點到4點左右,基本上張「高咭」一日只可以用到2次左右,當然,你可以用跑景點嘅方法用盡佢,但係趕成咁,為咩呢?

去到哥德堡號到此一遊後,就沿海邊行,向住碼頭方向行,行到盡頭會見到一個紅磚建築物,叫做Vindarnas tempel,我都唔知佢有咩意思,又或者想紀念d乜,只不過係路過呢個景點吧。

(Vindarnas tempel)

33 _LAM5902.JPG

呢個Vindarnas tempel吸引我嘅地方唔係外形,而係佢內部嘅十字形嘅設計,當你去到一個適當嘅位置,然後瞓低喺地下,向上影相,就剛剛好係一個十字架。

(十字架@Vindarnas tempel)

34 _LAM5905.JPG

跟住我哋就繼續向前行,沿路真係好舒服,有太陽曬住,但係又涼涼地,又有風吹住,無嘢好趕,好輕鬆寫意咁繼續行,行吓行吓就見到呢條橋,過咗橋之後,就可以去到個碼頭,我哋就係要去呢個碼頭(Slottsberget)等船。

(Slottsberget碼頭就喺對面)

35 IMG_1477.JPG

嚟到碼頭時,上一班船走咗無幾耐,咁我哋就等下一班船啦,都係10分鐘左右吧,我哋等船嘅時候,發現身邊其他乘客嘅衣著都好特別,有人著住大褸,有人只係著住件好薄嘅恤衫,亦有人著住件薄褸,而我呢,就著住羽絨加Goretex,同一個溫度下,大家嘅衣著可以有咁大出入嘅?唔通大家嘅體格真係差咁遠?

等咗一陣,就見到有架船嚟緊,亦見到有踩單車嘅乘客等上船,我真係好欣賞歐洲嘅交通工具嘅體貼,帶寵物帶單車都無問題,而其他乘客都唔會對呢d乘客眼啤啤;反觀香港,無論係交通工具同乘客質素,都比人哋國家遜色…

(有船喇~~)

36 _LAM5918.JPG

上咗船之後,大部分人都入咗去下層坐,室內嘛,唔洗凍住食風嘛。而我哋就走咗上上層參觀,影咗2張相後,就去番室內坐,哈哈~

坐咗幾個站之後,就去到另一個碼頭,叫Stenpiren,呢度上岸有2個原因:

1⃣ 上岸後會見到一個幾靚嘅建築物

2⃣ 呢個建築物入面有餐廳

(Stenpiren)

37 DSC_8863.JPG

從網上資料所提供,呢度應該係間西餐廳,但係我哋見到嘅係一間日式餐廳,當時都諗咗一陣喺唔喺度食,因為原本嘅行程係呢度上岸,轉車去另一個景點,行完之後就喺附近搵飯食,但當時我覺得有d攰,而且呢度個環境同嘢食都幾吸引,所以我哋取消下一個景點,改喺呢度食飯。

由於時間尚早,講緊都係5點左右,所以太陽伯伯仲未收工,喺餐廳都感受到嗰種溫暖,坐低咗之後,都仲有諗過會唔會太早食飯呢~~只不過經過咗咁多個鐘頭嘅旅程,都應該早d食完早d番酒店休息。我哋叫咗個12件壽司拼盤,再加多一個魚生沙律飯,食物質素比我想像中好,正。

(好味日式晚餐)

38 _LAM5927.JPG

食飽飯就喺餐廳出面影吓相,之後就返酒店,搭咩車返酒店?搵Google Map啦,當我哋差不多去到巴士站時,已經見到架巴士埋緊站,我哋就跑快2步追上架車,上到車之後先識問:啱唔啱方向㗎!結果係搭錯方向嘅,哈哈~~好彩我哋係用Day Pass,指定時間內任搭,搭錯車又洗咩驚吖!下一個站落車,過對面搭就ok啦!

好快趣就已經返到酒店,放低埋個袋,衫都未換之際,疲倦感突然飆升,係極速飊升嗰隻,說時遲那時快,就已經攤咗落床,都唔知有無3秒鐘,就已經瞓著咗!我依稀知道自己曾經醒過幾次好短嘅時間,但係都係不敵疲倦感,繼續瞓,直至第二日。

據老婆所講,我維持咗同一個睡姿好耐,費事嘈醒我兼冷親,所以同我冚咗件衫等我繼續瞓,而佢就一邊執嘢,一邊期望我會「瞓醒」,但當見到個天逐漸變黑,就知道我無咁快會醒,所以都係熄燈瞓覺。

~Day 1行程完結~

 

 

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()