close

(2018年4月23日)

第三天,張國榮mode:謝謝你風雨內,都不退願陪著我

Hea住玩嘅一日由雷雨交加開始,見停雨就去咗🏫哥德堡大學行公園買紀念品,再上咗座紅白色🖼地標影風景,喺附近隻船仔餐廳食咗個semi buffet;原本搭巴士係打算去行🏰堡壘,結果行咗去教堂就回程,再塞住🚂火車食住tea落Melmo,喺火車站是旦食份🍔Burger King晚餐就慢溜返酒店,途中影到好靚嘅🌉晚霞!

今朝早比雷公叫醒咗我哋,望出窗,烏雲密佈,行雷閃電落大雨,街燈同車頭燈滿佈整條馬路,見到d咁嘅情況,都係瞓多一陣先啦~~

(下雨天)

01 DSC_9079.JPG

過咗一陣,出面嘅雨勢稍為緩和,咁就係時候去食早餐,食完嘢之後就返房執行李,check-out,然後行多陣哥德堡,咁就要去另一個城市 -- Malmo。我哋張「哥咭」同埋張transport card仲用得,所以要用盡佢!

(「哥咭」、transport card同房咭)

02 DSC_9084.JPG

第一站,我哋去哥德堡大學,做咩要去?唔記得咗喇,老婆好似話要去買個pin喎~不過喺買pin以外,仲有一d意外收穫,一陣講。

(哥德堡大學門口)

03 DSC_0892.JPG

呢間大學嘅主樓唔大,入咗去之後,一左一右睇晒,個走廊係拱門設計,幾靚,為呢度增添多一份書卷氣息!

(拱門設計嘅走廊)

04 _LAM6119.JPG

入門口之後嘅右手邊,就見到間應該係校務處嘅地方,呢度唔單只做校務,仲賣埋紀念品,而我哋想買嘅pin就可以喺度買到。

(哥德堡大學pin)

05 DSC_9091.JPG

一場嚟到,當然要四圍行吓啦,不過大學內部無得行,幫襯完個廁所之後,就出咗出面行,哈哈,估唔到喺呢度搵到童年回憶,完全係意料之外,大學公園竟然有得玩氹氹轉,有趣!

睇見呢個設計,8個坐位,4個有腳踏,4個齋坐,可以幻想到一個情況:

4個好努力咁出力「踩單車」,另外4個就喺度大叫「踩快d啦~」,如果我企喺隔離,我會比張單齋坐嗰4位,又唔付出又多多嘢講,咁就淨飲雙計啦!

(氹氹轉)

06 DSC_9098.JPG

當我哋仲影緊相嘅時候,已經見到有班人向我哋呢個方向走埋嚟,相信係要玩呢個玩意吧,我哋都好識做咁讓座,之後佢哋就開始「一齊玩」,8個埋位,唔洗出力踩,側邊仲有幾個人幫手出力推,有人幫手,當然轉得快啦,轉咗一陣,有幾個人就換位玩,原先出力推嘅就坐低,原先坐低玩嘅就出力推,咁先叫做同朋友一齊玩嘛,呢d就叫做「獨樂樂,不如眾樂樂」嘞!

(獨樂樂不如眾樂樂)

07 IMG_1680.JPG

玩完氹氹轉之後,我哋就去哥德堡嘅地標 --Gothenborg Utkiken ,一幢紅白色嘅「高樓大廈」,去呢度同去Maritiman Museum差不多,都係要穿過Nordstan同埋中央車站。

(哥德堡中央車站)

08 DSC_9108.JPG

今次行嘅方向唔同,喺度見到個城市微型縮影,研究咗一陣都睇唔到自己喺邊,咁就到此一遊算吧!其實睇唔明都可能係正常,如果唔係,旁邊就唔需要加個指示牌啦,應該係……除非唔係🤔

(微型城市縮影)

09 _LAM6126.JPG

行吓行吓之後,喺天橋上見到個「望遠鏡」,咁就好自然地望吓遠處係咩風景啦,只係地盤一個,有咩好睇呀?咁我就「烘」個頭埋去,睇吓有咩啦,點知漆黑一片……我見個「望遠鏡」側邊有個轉盆,咁就多手轉佢兩吓啦,又無事發生喎,咁呢個嘢整嚟做乜呢?

(「望遠鏡」?)

10 IMG_1692.JPG

答案好簡單:「烘」個頭埋去,攪動個轉盆,漆黑嘅螢幕就會顯示一個圖像,就係呢個地盤完工後嘅景象,嘩~~真係好精彩呀(曲)🙁😲🙄😅,即時令我對前路充滿希望,真係希望聽日個地盆就完工,快d見到個實景,跟手就可以拆咗呢個咁無聊嘅「望遠鏡」!!

其實話佢無聊可能過份咗,再者,個「望遠鏡」有個牌,仲有d字寫咗喺度,相信都係講呢個嘢係乜嚟,只不過我哋唔識字,所以唔知佢要嚟做乜,先至會話人無聊啫。解釋完之後,我都仍然覺得佢好無聊,哈哈~🤣🤣

(千奇百趣,史上最無聊「望遠鏡」)

11 IMG_1689.JPG

行多一陣就去到樓高22層嘅Gothenborg Utkiken,其實只係22層樓高,咁就叫做地標,換轉喺香港,我都唔知有幾多幢大廈可以放入「地標」之列啊…

(哥德堡地標:Gothenborg Utkiken)

12 DSC_9118.JPG

如果有買Gothenborg Pass,去到counter交張pass比reception姐姐,出番張$0 SEK嘅單,咁就可以上頂樓觀光。

(用Gothenborg Pass可以免費參觀)

13 DSC_9110.JPG

出咗單之後,reception姐姐就帶我哋搭升降機,上22樓係要佢哋拍咗咭先可以上得,所以唔洗諗偷偷地上去。

(要拍咭先可以去22樓)

14 DSC_9113.JPG

22樓係一個觀光樓層,大家可以兜個圈,以360°嘅方式去欣賞呢個哥德堡市,呢度都有放一d檯櫈喺度,方便大家休息一下,又或者可以坐定定咁去欣賞景色。

(哥德堡市)

15 _LAM6130.JPG

(哥德堡市)

16 _LAM6132.JPG

大家會唔會覺得奇怪,今日落住雨,玻璃窗應該濕晒,點解我哋影d相又無雨點呢?其實呢度隔一段距離就有一隻窗,只要打開隻窗,就可以無阻隔咁去影相,記得做番個有手尾嘅人,開完窗記得閂番。

喺度要鄭重提提你,尤其是你用電話影相嘅,當你連機帶手伸出窗影相時,請捉緊你部機,否則你就會高空擲物,跌爛部機事小,傷到人就事大啊!

(有隻可以打開嘅窗仔,方便影相)

17 _LAM6128.JPG

其實呢個景點嘅吸引指數只屬一般,就算無嚟到,我都唔覺得係一個損失,我估我哋都係逗留咗唔係好耐就走,行一個圈就覺得好新奇;行第二個圈已經有d滯;所以行唔到三個圈就拜拜~~落到樓下就影番剛才留連咗一陣嘅Gothenborg Utkiken,相中間圓形窗對上,多角形玻璃窗位置就係22樓。

(Gothenborg Utkiken)

18 IMG_1702.JPG

離開後,我哋沿海邊向前行,見到有一艘好大架好多桅杆嘅船,唔通又有得入去參觀?如果係可以嘅話,洗唔洗爬樓梯先~👉👈

(好大架好多桅杆嘅船)

19 _LAM6134.JPG

行到差不多到船尾位置,見到有個牌喺度,原來呢度係一間餐廳,一個半自助午餐都係SEK95,對番港紙都係$100左右,比我想像中平,所以我哋就喺呢度享受咗一個船上嘅半自助午餐。

(船上半自助午餐)

20 _LAM6138.JPG

入到去之後就搵人帶位,嗰兩位姐姐就比咗份menu我哋揀嘢食,但我哋唔識瑞典文,所以佢哋就解釋咗一輪比我哋知係食乜,為免阻住人做生意,我哋是但揀咗2個會食嘅餐就算數,之後就自己搵位坐。

(Barken Vikings,瑞典文menu)

21 DSC_9122.JPG

可能我哋嚟得唔合時,因為今日係星期一,亦都係中午上班一族嘅午飯時間,所以嗰兩位姐姐招呼我哋嘅時候,都面有難色,都明嘅,要解釋咁多先做到兩個客嘅生意,anyway,我哋都無比好多麻煩佢,只係用多少少時間去明白個menu,之後就即刻落order。

呢度係自己搵位嘅,我哋見大廳入面好多人,而且有d嘈,所以就揀咗個比較近buffet檯嘅位置。呢個buffet檯有好多嘢食揀,有唔同種類嘅麵包、沙律菜、甜品,仲有汽水同啤酒揀,我哋都係揀咗些少頭盤食,留番少少位食主菜。

(Semi buffet lunch)

22 DSC_0895.JPG

(Buffet lunch bar)

23 DSC_9132.JPG

食飽飽,同架船(餐廳)打個咭先~

(Buffet船)

24 DSC_9136.JPG

其實呢架船隔離都仲有一架船,而呢架船就比人改裝咗,而家係一個停車場,呢個設計夠創意,善用資源,如果香港可以學習得到就好……

(由船隻改裝而成嘅停車場)

25 DSC_0894.JPG

食飽飯之後,目的地係Bohus Fortress同埋Kungalv Church,去埋之後就完成今次歌德堡之旅。由Nordstan去Bohus Fortress可以搭一架Gron X嘅巴士,坐大約半個鐘就落車,然後再行多10分鐘左右就到。

落咗車之後,Bohus Fortress就喺眼前,跟住馬路行就可以到達,路上見到有盞燈,好得意,好似太空奇兵嘅威E,咁就影低佢先~

(威E@Bohus Fortress)

26 DSC_0896.JPG

沿路行緊嘅時候,見到由路口行上去Bohus Fortress嘅路程都唔短,雖然揸住張「歌咭」可以免費入場參觀,但係喺有限時間內,一上一落加埋參觀時間,咁成件事情就變得好急趕,比走馬看花更急,再加上仲要捉緊回程巴士嘅班次,最後決定唔上去,用多d時間去hea行附近,所以路過影張相就當去咗。

減少一個景點之後,時間就變得充裕咗,可以慢慢欣賞周圍嘅景色,藍天白雲,有風吹住又涼涼地,真係好舒服啊~

(沿路風景優美)

27 _LAM6147.JPG

(Bohus Fortress,拜拜~~)

28 DSC_9152.JPG

行前多少少就見到Kungalv Church,有咩特別?唔知呀~喺Google map見到呢個地方,TripAdvisor又有人留言話值得睇,咁咪過嚟睇吓囉~事實上,咪又係典型尖頂教堂一間~

(Kungalv Church 1)

29 DSC_0898.JPG

(Kungalv Church 2)

30 _LAM6144.JPG

呢度附近嘅屋仔都係得兩三層高,而且用淨色油外牆,睇落去有一份簡潔舒服嘅感覺,再加上個單位應該唔細,所以我相信喺度住會好舒服。

(簡潔舒服嘅屋仔)

31 _LAM6143.JPG

呢度有一間餐廳,屋頂寫住「1881」,相信係一幢歷史悠久嘅建築物,然後改建成餐廳,以延續佢歷史任務,可惜無時間入去坐坐,否則飲杯咖啡都好吖~

(歷史悠久嘅餐廳)

32 _LAM6150.JPG

回程嘅時候,見到河中間有個「人」,一睇就知係雕像嚟,但係點解要放喺河中間呢?真係諗唔明……

(千奇百趣之河中雕像)

33 DSC_9157.JPG

用老婆部相機zoom埋去睇吓係咩雕像先,只係見到一個傾斜咗嘅人……有無人知道呢個雕像代表乜?

(千奇百趣之河中雕像之傾斜咗嘅人

34 IMG_1724.JPG

我哋比原定嘅時間早咗10分鐘到達巴士站,之後就坐車番市中心,番酒店攞行李,再落番火車站,搭2個鐘頭火車去Malmo,返回一個同Copenhagen(哥本哈根)好接近嘅城市。

完成晒Gothenborg嘅行程之後,都係時候要諗吓今日嘅午餐去邊度食好,不如就喺火車上搞掂啦!反正要坐2個鐘先到Malmo;根據2日前坐火車嚟Gothenborg嘅經驗,餐卡其實有好多嘢食賣,只不過想多d嘢食揀的話,就要趁早去買。所以我哋上車之後,就即刻去餐卡睇吓有咩食,我哋揀咗三文治同沙律,再加一枝嘢飲,其實仲有pasta可以揀,不過我唔想用微波爐,所以無揀到。

(Lunch time~)

35 DSC_9158.JPG

大約2個鐘頭之後,我哋就番到去Malmo,2日前,我哋就係喺度等轉車時,行咗去Knotted Gun,而家呢?都係向Knotted Gun個方向,不過要再行遠多少少,目的地係Clarion Hotel。

(Malmo,我哋番嚟喇~)

36 DSC_9163.JPG

呢間Clarion Hotel對於我哋嚟講好抵住,住2晚,只收一晚價錢,何解?因為之前我哋喺「酒店」.com訂房,儲夠10晚,所以就送咗一晚比我哋,既然可以慳番一晚錢,咁就揀間好少少,又近火車站嘅Clarion Hotel嘞!呢間房都唔錯,不過就令我唔係好明,一舖雙人床,床面放咗2個枕頭同埋4個Cushion,一共6舊嘢喺度,有咩用呢?對於我嚟講,一個枕頭夠晒,其他雜物,都放埋一二邊啦…

(酒店房間)

37 DSC_9167.JPG

 酒店房間嘅風景都好靚,可以見到成個Malmo市。

(酒店房間景觀 1

38 IMG_1733.JPG

仲見到Malmo市地標:Turning Torso。

(酒店房間景觀 2)

39 IMG_1728.JPG

(日落 Turning Torso)

40 IMG_1734.JPG

今晚食咩好呢?不如近近地,喺火車站食算啦!一來方便,近酒店嘛,二來我哋聽日去Ystad,都係先去火車站,瞭解吓買飛嘅方法好d,費事聽朝搞唔掂而miss咗班火車就唔好啦~

我哋喺火車站行咗個圈,發覺都係無幾多間舖開門,所以就揀Burger King啦,老婆買嘢食,我去搵位,呢度其實係一個food court,有位就坐,所以都唔洗點搵位,等咗一陣之後就有嘢食lu。

(是日晚餐:Burger King)

41 DSC_0902.JPG

食緊嘢嘅時候,我發現有個個子不高,著住便服嘅黑人,喺Burger King對出d檯附近四圍行,行完一圈又一圈,坐低一陣又再行,重重複複咁無停過,我即刻叫老婆睇緊自己d嘢,呢條友有古怪,唔知係咪想偷嘢!

當時有2個人剛剛嚟到,放低個袋喺個位度,然後就一齊去買嘢,而個黑人就繼續喺度兜圈,佢當然有兜過嗰2個袋附近,但係就無郁手;而我亦留意到放低袋嗰2個人,都留意到呢個黑人,佢哋無即刻攞番個袋,而係從遠處觀察,睇吓個黑人會唔會有咩行動。

就喺呢個黑人被監視嘅情況下,佢做咗一件莫名其妙嘅事,佢竟然走去其他檯度幫手收盤!倒晒垃圾之後,仲將d盤叠番好,咁奇怪嘅?呢條友搞邊科呀?最後,嗰2人捧住d嘢食,坐番埋位,個黑人無偷嘢,但係就繼續兜圈、坐低、兜圈、收盤,重複又重複,佢係咪有精神病?

見到咁,我哋都係食快d,此地不宜久留……所以即時轉場去搵部售票機~

(自助售票機)

42 DSC_9185.JPG

今次我哋要買嘅係24小時Skane Travel Card,而我哋知道呢部自助售票機,只可以買點對點嘅單程飛,咁點買呢?喺上網睇人哋d blog,人哋又話買到wor,咁即係得定唔得呢?答案係得嘅!為免大家好似我哋咁,所以我哋將個「秘技」公開!

(重點:先按「Event」)

43 DSC_9178.JPG

(Payment:揀Credit Card)

44 DSC_9180.JPG

(終於見到24小時嘅option,2個人,揀2張)

45 DSC_9182.JPG

(按「Yes」買飛,就係咁簡單)

46 DSC_9183.JPG

當買飛嘅問題已經解決咗,心情都輕鬆番晒,咁就拖住手,行個圈先番酒店,順便欣賞一下Malmo嘅夜景。

(Malmo黃昏)

47 DSC_0905.JPG

(Malmo夜景,右上角係Malmo中央車站)

48 IMG_1739.JPG

聽日行程只有一個景點,但係絕不簡單……

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()