close

(2018年4月22日)

第二天,忍者小靈精mode:又越過高山又越谷……

一早起身食完早餐上咗🦁獅子山(Skansen Lejonet)晨運,再去小博門&🎭歌劇院影住相等Maritiman Museum🛳退役戰船開門;第一次深入戰艦&潛水艇參觀,原來做「潛水」員真係少啲體能都唔掂,爬上爬落一個鐘,我都已經腳仔軟,莫講話仲要工作…食完份好咸嘅🍟午餐就去遊🛥船河(Paddan Tour),之後行咗個無聊🏛博物館(Universeum),再回酒店休息到差不多🕣日落,跟住出動到Fish Church (Feskekorka)🐟魚市場影🌃夜景…返到酒店成身散晒!

經過一夜補眠之後,精神及體力都已經番晒嚟,再加上喺一個舒適嘅環境下嘆早餐,wow~~今日一定係美好嘅一日,雖然係陰天,亦無影響到我哋嘅心情!

(天陰下嘆早餐)

01 DSC_0853.JPG

食早餐時見到出面好似好大霧,心諗今日天氣唔好,唔知會唔會落雨呢?既然而家喺度食緊早餐,不如set好部電話影個Time Lapse 啦!

(Time Lapse:雲霧中!)

我哋喺餐廳開門無幾耐就嚟到,所以無乜人,成場任我哋去行,呢度環境幾好,食物種類都好多,可以慢慢嘆,真係人生一樂也!

(食物種類選擇多)

03 DSC_8885a.jpg

食飽早餐之後就正式開始今日嘅行程,住呢間Gothia Tower有個好處,就係方便搭車!

(好方便四圍去嘅酒店)

04 DSC_8893.JPG

雖則方便搭車啫,但係行車方向都要搞清楚先得呢,咁多日以嚟,我哋都搞唔清邊個方向先啱,所以次次都要用Google Map搵路,由Google Map話我哋知個方向,然後去搵車站,如果呢個方向唔啱,去番對面車站就會啱!🤣🤣

(我哋經常喺呢度搭車)

05 DSC_8892.JPG

今日行程第一站係去獅子山(Skansen Lejonet),呢個獅子山有咩咁特別呢?其實我都唔知,只係上網搵呢度有咩景點時,無意間見到呢個地方,而網上介紹又叫佢做「獅子山」(見下文,我以為係……😅)咁搞笑,所以咪嚟睇吓囉!

由Gothia Tower去獅子山唔難,根據Google Map所顯示,落車後就向前行,U-turn,再行一段路就到。落咗車後,都唔覺得呢度有個「山」anyway,跟住地圖行啦,途中見到有人用部單車賣廣告,招生學「詠春」,當我見到呢個廣告時,我不禁地去諗「對於外國人嚟講,究竟中國功夫有咩咁吸引呢?」,究竟係功夫本身吸引?學功夫嘅心態吸引?定係對中國文化有興趣?報名參加嘅又有幾多人?

(「詠春」招生)

06_LAM5942.JPG

獅子山喺邊呢?就係向住單車尾方向行,跟住過馬路,過咗馬路之後就右手邊直行,喺行車天橋底U-turn,咁就目標在望嘞!

(喺行車天橋底U-turn)

07 IMG_1516.JPG

呢度就係傳聞中嘅獅子山嘞!原來瑞典嘅獅子山同香港嘅獅子山有咁大嘅分別,喺香港,有個山嘅形狀好似獅子,所以叫獅子山;瑞典呢?有個小山頭,有個小城堡,城堡頂有隻小獅子,咁就叫做獅子山,我頂吖!究竟網上邊條友叫呢度做獅子山㗎!

去度呢一刻,我嘅意思係打blog嘅呢一刻,我同老婆講開比獅子山呢個景點坤咗呢件事,佢就同我講佢就係嗰個網友,「獅子山」呢個景點係佢改㗎!呀~~

(獅子山就在眼前)

08 DSC_0856.JPG

我哋沿住馬路上去,行咗無耐就見到右手邊有條樓梯,上唔上去好呢?最後我哋都無行上去,因為唔想上樓梯,哈哈~~

(沿馬路向上行)

09 _LAM5945.JPG

城堡一角有個標記,唔知咩意思,影低就算。

(城堡標記)

10 IMG_1521.JPG

當我哋兜咗去正門時,發覺佢無開門,唔通未夠鐘?咁我哋就上網睇吓佢嘅開放時間啦,原來呢度唔係開放比公眾參觀嘅景點,可以預先申請搞party或其他function,其間我哋見到有人出入,當時真係有d想走去問佢可唔可以比我哋入去參觀一陣,哈哈~~

既然無得入內參觀,咁就喺門口影吓相就走,當我哋由樓梯行番落去嘅時候,發現呢度d石頭上佈滿有好多地衣,咁即係代表呢度空氣好好啦,咁就要趁機會吸多兩啖新鮮空氣先,吸呀…吸呀~~

(石頭上嘅地衣)

11 _LAM5951.JPG

行完獅子山之後,下一個目的地就係Maritiman Museum,呢個時候又係出動Google Map嘅時候嘞!我哋要去番中央車站附近嘅商場Nordstan,然後再行多10分鐘左右就到。

當我哋穿過呢個商場時,途經一個好大嘅候車處,有便利店有櫈坐,而且空間感十足,唔係等車只係路過都覺得舒服呀。

(空間感十足嘅候車處)

13 IMG_1541.JPG

我哋睇一睇其中一個指示牌,發現呢個真係一個好有規模嘅交通樞紐,可以坐車去斯德哥爾摩(Stockholm),甚至跨境去挪威嘅奧斯陸(Oslo),丹麥嘅哥本哈根(Copenhagen)都得!睇見呢個牌就知道自己幾咁大鄉里……

(Nordstan係一個跨境嘅交通樞紐)

14 IMG_1543.JPG

穿過商場後就向海邊行,由於呢一帶都有好多修路工程,所以行出海邊都唔太容易……幾經波折,終於去到海邊,眼前呢個地標就係Göteborgsoperan,即係Opera House歌劇院,喺佢門口打個咭就走啦。

(Göteborgsoperan)

15 DSC_8907.JPG

由歌劇院行去Maritiman都只係3分鐘時間,不過我哋都係一邊行一邊欣賞下四周嘅景色,所以用咗10多分鐘先去到Maritiman。

未去到門口,只係喺佢對面,已經見到好多架戰艦泊晒喺度,心情已經變得有d興奮,因為我從來未試過咁近距離見到戰艦,而且一陣仲可以入內參觀,正呀!

(Maritiman就喺對面!)

16 _LAM5972.JPG

趁住我哋仲未行入去之前,我一定要比個忠告大家,參觀Maritiman需要嘅體能都頗高,唔係要你抬搬托,而係要爬上爬落好多樓梯,請睇清楚,係「爬樓梯」「爬樓梯」「爬樓梯」,唔係行樓梯,尤其係參觀潛水艇嘅時候,船艙細,通道窄,上落嘅樓梯係垂直嘅,而出入口都比較窄,身形高大或者比較肥嘅人就要注意。

Ok,參觀之旅正式開始!

(Maritiman Museum門口)

17 IMG_1554.JPG

經過條橋之後就推門入餐廳啦,食嘢同買飛入場都係呢度,可以食飽先行,亦可以行完先食。

(食嘢同買飛都係呢個counter)

18 _LAM5975.JPG

買咗飛之後,就可以正式參觀,基本上大家都唔洗著救生衣參觀嘅,而小朋友就一定要著。

(基本上係為小朋友而設嘅救生衣)

19 IMG_1604.JPG

上到去第一個吸引我哋嘅,就係呢個潛望鏡,睇戲睇卡通片就見得多,原來個實物係咁嘅,不過唔知個潛望鏡係咪比人玩得多,左右扭嘅時候覺得好實。

(潛望鏡の初體驗)

20 _LAM5979.JPG

跟住入咗去一艘唔知咩船嘅內部參觀,呢度可以理解到一架戰艦點樣落錨,雖然我見唔到個錨,但係睇見呢個裝置,都可以想像到個錨有幾大有幾重……

(落錨裝置)

21 _LAM5986.JPG

行咗一陣之後,終於見到呢度嘅重點 -- 潛水艇!

(潛水艇)

22 IMG_1570.JPG

未有咁快去到參觀潛水艇,不過就見到另一個有趣嘅設施 -- 浴缸!最有趣係有3個花灑,一個手揸兩個淋頭,點解會有咁多花灑呢?一個出熱水一個出凍水一個裝飾?一個洗頭一個洗身一個洗腳?真係唔係好明……

(沖涼都好有學問……)

23 _LAM5987.JPG

兜兜轉轉之下,上到嚟甲板就見到呢兩枝炮,同埋枝國旗,影呢張相嘅時候,我記得我係想講為國家戰鬥嘅軍人,點樣雄心壯志去保衛國家,但係到打緊字嘅呢一刻,我反而唔想咁樣講…

呢兩枝炮令我想像到戰爭有幾可怕,只要按一個制,就會有粒炮彈射出嚟,跟住就有好多死傷,只要戰況持續,你又按我又按,結果就係屍橫遍野……或許,呢兩枝炮曾經為瑞典捍衛國家安全,與此同時,亦可能奪去不少嘅生命…🤧

(炮管下的情感…)

24 _LAM6006.JPG

都唔知點解突然轉咗做感性mode,都係轉番個旅行觀光mode好d。

我哋終於嚟到呢隻潛水艇嘞!講起潛水艇,我就想起狙擊赤色十月呢套戲,都係講潛水艇嘅,不其然想起個船艙個畫面,究竟現實嘅潛水艇同戲入面嘅潛水艇有咩分別呢?答案原來係無分別:窄!

基本上呢度只係得一條管道嘅空間比人行,身材高大嘅人,係絕對唔適合入嚟做嘅,就用我自己嚟講吖,雖然身高得6呎,但係要喺呢度工作,我相信我一定會撼穿頭,再唔係就係塞住喺個通道口,唔出唔入,要搵人扯住我一隻手,然後「卜」一聲,我先至可以過到個窿,哈哈~

(潛水艇內)

25 DSC_0864.JPG

(要「卜」一聲先過到去,哈哈~~)

26 IMG_1584.JPG

(潛水艇操作員)

27 DSC_8946.JPG

(叫咪!開飯喇飯喇飯喇~~)

28 DSC_8955.JPG

(生得高嘅人,係好難喺潛水艇度瞓覺…)

29 DSC_8963.JPG

另外一個令我大開眼界嘅,就係呢個魚雷發射器!原來d魚雷係安置喺呢度,最多可以裝6發魚雷,如果要作戰就會喺度發射,但係d軍人同d魚雷咁近,簡單d講,只要有小小失誤,咁就真係一獲熟嘞……

(魚雷發射器)

30 DSC_8966.JPG

(魚雷嘅尾部)

31 _LAM6015.JPG

之前同大家講過嘅「爬樓梯」,終於有機會比大家睇清楚點樣去爬。呢條係一條垂直嘅樓梯,出入口有幾闊?自己睇啦,如果身型比較龐大的話,我建議你唔好參觀潛水艇,我都唔知「卜」唔「卜」到一聲咁離開呢個咁狹窄嘅出入口啊~~

(潛水艇內垂直嘅樓梯)

32 DSC_8974.JPG

究竟一個比我嬌小咁多嘅太太,佢上呢條樓梯又會唔會好困難呢?我相信會容易好多呢,至少唔會「卜」一聲先啦,哈哈~~

(預備爬樓梯)

33 _LAM6016.JPG

(上咗一半)

34 _LAM6019.JPG

(潛水員終於上到水面,yeah~)

35 DSC_0867.JPG

整個過程嘅重點唔係爬樓梯,而係出口嗰條扶手棍,如果無咗呢枝棍的話,會令到爬出洞口嘅困難度增加…

(有枝扶手棍係方便好多~)

36 _LAM6021.JPG

或許,大家會覺得用我太太做爬樓梯嘅model,實在感受唔到嗰份困難,不如今次換上我做model吖,不過就唔係挑戰垂直嘅樓梯!今次條樓梯有少少斜度,個出入口闊咗少少。

換model,再挑戰爬樓梯!)

37 _LAM6036.JPG

由呢個角度睇落去,個出入口同我兩邊膊頭都差不多咁闊咋。

(出唔出到嚟呢?)

38 DSC_8984.JPG

為咗增加難度,我決定孭住個背囊爬出嚟,去到個出入口嘅管道位,真係塞住咗,我個心口要貼住條樓梯,等個背囊夠位過,我先至可以爬到出嚟,經過呢個實驗,生得高嘅人係唔適合喺戰船上工作㗎!

(終於爬到出嚟)

39 IMG_1600.JPG

係度仲想講多件唔聽話兼發雞盲嘅事,話說我哋有一次無跟住個箭咀行,所以有部份地方係重複咁行,行多次無問題,不過要重複爬多幾次樓梯,呢個先係大問題啊!所以大家要記住,嚟得呢度就一定要聽話,而且要睇清楚指示去行,唔好四圍走啊,否則你就………哈哈~~

行完咁多路,包括冤枉路同冤枉梯之後,都係時候食lunch嘞,原本諗住出去出面搵嘢食,但係出到去都係唔知去邊度搵,既然呢度都有得食,不如就喺度食啦!

呢度即係入嚟參觀時買入場劵嗰度,呢度嘅食物選擇唔多,都係漢堡包同炸魚薯條嘅選擇,埋去counter落order,等一陣就有人送嘢食比你,不過餐具、紙巾同醬汁係要自己攞嘅,全部放晒喺counter嘅左手邊。

(等食中…)

40 DSC_0875.JPG

(選擇唔多嘅餐牌)

41 DSC_8994.JPG

老婆叫咗炸魚薯條,幾好食,薯條夠多,仲多到食唔晒;而我就叫咗個漢堡包,個包幾好食,薯條都好多,不過就勁鹹,可能阿廚師哥哥落鹽重手咗,所以d薯條都食唔到一半就放棄…

(船上午餐)

42 DSC_8991.JPG

回想番今次參觀Maritiman Museum,我覺得真係好值得去睇,一個場地,有好多唔同種類嘅戰艦比你睇,仲可以入去船艙參觀,有d重要爬兩三層樓梯先有得睇,真係大開眼界;相比喺香港,想睇軍事設施的話,一年只得一次機會,仲要預早幾日去排隊,而且未必有飛派到比你,所以都係去人哋國家,睇人哋d嘢算啦~

下一站就係番市中心坐觀光巴士,同埋觀光船遊覽哥德堡市,去到觀光巴士站時,尾班車已經返咗嚟,個司機見我哋企喺個站度指手畫腳,佢唔開車走住,等我哋經過架巴士時,好有禮貌咁同我哋「沙冧」,話比我哋知是日尾班車已開,要聽日先有得坐,此等服務真係超窩心啊!

(觀光巴士站及觀光巴士)

43 _LAM6042.JPG

無得坐觀光巴士,咁咪去坐觀光船囉,反正都係行前些少就到,喺網上搵資料時,有人話要預早卜定位,因為太多人參加呢個項目;同樣,亦有人話可以即場卜,如果有位,就可以即場上船,而我哋就係即場卜即場上到船。

我哋去到個counter,睇睇個船期,仲有成半個鐘先開船,咁咪埋去問佢仲有無位,佢話有,咁就留咗個位比我哋,so easy。

(去黃色牌下面做預約就可以)

44 DSC_8995.JPG

其實架船咁大咁多位,應該唔難卜到位吧,究竟網上嘅留言係真係假呢?我就覺得兩者都啱。難卜,可能係夏天旺季時間;易卜,相信係冬天淡季時間,即係我哋到訪嘅4月。

(架觀光船可以接載好多旅客嘅)

45 _LAM6043.JPG

上船之後就隨便揀位坐啦,大部分嘅人都會揀船頭,因為做講解嘅導遊係坐船頭,所以我哋揀坐船尾,最主要係唔洗同人迫,仲可以霸埋側邊位放袋,如果係旺季的話,坐邊都無所謂啦,相信會坐滿晒人呢~

(佔據船尾位置)

46 DSC_0879.JPG

開船嘅時候,個導遊用瑞典文問大家識唔識講瑞典文,我哋當然無反應啦,之後佢就轉台講英文,之後嘅講解就用瑞典文同英文交替咁介紹附近嘅景點。我已經唔記得佢講嘅詳情,只係用相機記錄番一d特別嘅事情。

(可以旋轉嘅橋)

47 DSC_9014.JPG

(橋底有足夠嘅支撐)

48 IMG_1621.JPG

(香港仲搵唔搵到Ericsson嘅電話?)

49 _LAM6067.JPG

有部份嘅橋底比較低,大家要坐低先可以安全經過,而導遊會預早同大家講定,所以大家要聽話啊,撞爛你個頭就無乜所謂,撞爛人哋條橋就有排賠啦,哈哈~~

(過橋前,請坐低)

50 _LAM6068.JPG

行完內港之後,佢都有載我哋出海,會路過今朝去過嘅Maritiman Museum,不過呢度要提一提大家,出海嘅呢一段會有d凍,亦有機會被海浪整濕身,坐船頭嘅都可以放心,個導遊會放兩塊膠板喺船頭遮一遮,而我哋都平安地乾身而回,無濕到!

當返入內港後,我哋路經Fish Church (Feskekorka),一個同魚有關,但係同教堂無關嘅地方,呢度係一個魚市場嚟㗎!上網搵資料時,發現好多人都影呢度,見佢咁靚,所以我哋今晚會嚟呢度影夜景。

(Fish Church (Feskekorka))

51 _LAM6073.JPG

大約一個鐘左右,個Paddan Tour就完結,上岸嘅地方就係觀光船出發嘅地方,所以唔洗擔心比人車咗去第二度。下一站就係去Universeum,哥德堡嘅科學館,網上嘅評價對呢個科學館十分之好,一般逗留時間係2-3個鐘。

(Universeum)

52 _LAM6086.JPG

入到去Universeum,第一件事係搭一架打斜向上行嘅升降機,好讓大家由最高嗰層開始參觀,之後就逐層向下走,直至去番地面。開始嘅時候,係參觀一d熱帶雨林嘅生物,其中有一部機係講青蛙嘅,按唔同制就有唔同嘅青蛙叫聲,聽完之後我都唔識分咩聲係屬於咩嘢青蛙,哈哈~~

(青蛙青蛙叫~)

53 IMG_1661.JPG

行到去講蛇呢個展館後,我哋見到有個大電視播映住一條眼鏡蛇,而電視下面就有個金屬手板喺度,一睇就知放隻手埋去比蛇咬啦,當時懷住又要驚又要玩嘅心情放隻手落去…

(玩命の比眼鏡蛇咬)

54 _LAM6080.JPG

隻手一放落去就即刻縮,驚佢咬我嘛,但係條蛇又無郁喎,我見佢無乜反應,咁就再放隻手埋去,2秒後再縮手,又無事喎;我相信當我再放隻手埋去時,應該會比佢「咬」,結果,我再放隻手埋去,突然間,條眼鏡蛇好快咁向下「咬」咗一啖,再配合埋「池」一聲,同埋有風噴落隻手度,我就咁比佢「咬」中咗嘞~~

(我比毒蛇咬中咗呀~~)

55 DSC_9030.JPG

其實呢個遊戲係想話比大家知,眼鏡蛇嘅攻擊速度係非常快嘅,基本上係避唔到,我再試多次都係避唔到,雖然已經知道個玩法,但係由畫面配合埋聲音加感覺,嗰種刺激感真係幾好玩~

玩完咗個熱帶雨林之後,個展館就轉話題講太空呀,大自然呀,同埋一d小朋友嘅玩意,認真講,唔係咁啱我哋玩,而我哋亦覺得有d悶,反而身邊嘅小朋友就玩得好開心。所以我哋唔洗2個鐘就睇完,最後喺禮品店買咗少少嘢就走。

離開Universeum之後,我哋就番酒店小休,今次唔洗搭車,因為酒店就喺對面,呢間酒店有個特點,就係有個空中泳池,喺中間嗰座有個「L」形嘅玻璃牆,嗰度就係空中泳池,當時真係有人游緊水㗎!

(有空中泳池嘅酒店)

56 _LAM6089.JPG

番上酒店休息咗一陣之後,我哋就去Fish Church (Feskekorka)影夜景兼食飯。去到Fish Church附近時,大約係7:30左右,剛好見到好靚嘅晚霞,見到靚景,當然要影低啦。

(晚霞)

57 DSC_9055.JPG

影完相之後,我哋有d肚餓,所以就去搵地方食嘢先,行下行下就見到附近有間壽司店,不過尋日先食完壽司,再搵其他嘢食吧,結果當我哋差不多行完一個圈,都未搵到嘢食,結果都係要去番嗰間壽司店,正想叫嘢食時,個店員話佢哋已經截單預備收舖,無得坐低食,只可以做外賣,當時我哋實在太肚餓,所以就叫咗個壽司拼盤外賣,但求有得食,是但啦!

等緊外賣時,聽到其中一個店員講廣東話,我哋就同佢傾咗兩句,仲講笑咁同佢講「哥德堡最出名嘅嘢食就係壽司!!」哈哈~~

攞到外賣之後,就走咗過對面馬路,Fish Church隔離坐低食壽司,嗰一刻覺得我哋好慘,天氣又凍又大風,張櫈又凍,d嘢食又係凍,再加埋罐可樂,仲有乜嘢可以凍過而家吖!

(晚間「野餐」のFish Church)

58 DSC_0886.JPG

 食完壽司之後,就到此一遊啦!

(Fish Church門口)

59 _LAM6099.JPG

(Fish Church對岸)

60 _LAM6100.JPG

既然個個都話呢度靚,又用呢個景做postcard,咁我都唔執輸,影番一張Fish Church之鏡先~

(Fish Church之鏡)

61 _LAM6109.JPG

影完相之後,就搭車番酒店,執好行李,預備聽日離開哥德堡去下一個城市 -- Malmo。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()