close

 (2012年6月18日)

(伊萬洛 > 挪威卡拉紹克 > 康寧斯雲)

今日嘅行程比較精彩(我覺得~~),先去伊洛尼湖行吓,行完湖區之後,就會駛過芬蘭同挪威嘅邊界,去薩米文化公園行吓同食飯,食飽飽後就要步上10萬8千里長征,直指康寧斯雲,稍作休息及吃個晚飯之後,就會去睇午夜太陽,而呢個節目亦都係我最期待嘅~~

如常地,我哋都係會早過Morning Call起身,起身之後就先行過一個住宅區,可能時候仲早,都無人嘅,我哋就喺人哋門口影張相就算。

(北歐人嘅屋企)

0200 伊諾尼湖區 025.JPG

之後就行咗去個湖邊,其實呢度係好舒服嘅,天氣微涼,空氣清新,好正吧~~可惜,呢度有好多『蚊』!係一群一群咁『嬲』住我哋,原本仲想行多一陣先走,只不過D蚊咁唔歡迎我哋,咁就到此一遊就走啦!

 

(酒店附近嘅湖邊)

0200 伊諾尼湖區 018.JPG

睇睇時間,都差唔多要番酒店,喺門口無聊地飄一飄先!

(無無聊聊飄一飄)

0200 伊諾尼湖區 003.JPG

等齊團友後,就係一輪嘅乜生乜太早晨,然之後就上車……救命……

上咗車之後,目的地係伊洛尼湖,我都唔知呢個伊洛湖有咩咁特別,可能係一個中途休息站,可以比大家休息一下,並且買下手信吧。點都好啦,去到邊就影到邊!話時話,呢度又真係好寧靜,好舒服。

落車後,領隊就話比我哋知,呢度有個舖頭賣手信,出面有廁所,如果有時間,可以過對面馬路影吓相,我同老婆講『緊係去對面影相先啦!』當我哋走過馬路時,已經有其他團友跟住一齊o黎,過咗馬路之後,我已經見到個靚位影相,所以二話不說,即刻拖埋老婆一齊,急急腳走去個景點,當我SET緊腳架時,已經聽到有團友以千里傳音高呼『嘩~~林生,你企個位好靚呀,等我都o黎影張相先~~』佢唔出聲尤自可,一講完之後,就見到成班團友就向我哋個方向行過o黎,我同老婆就快手快腳影番幾張相就讓位,我唔想比人逼咗落個湖度…

(伊洛尼湖)

0200 伊諾尼湖區 059.JPG

(平靜嘅湖泊)

0200 伊諾尼湖區 069.JPG

(到此一遊@伊洛尼湖)

0200 伊諾尼湖區 081

呢個湖區唔係好大,見到D屋仔喺度,相信係可以比人哋泊D旅行車,咁就可以慳番D住宿費,可惜,我揸唔到呢類車,仲未可以享受呢種旅遊方式。

早一日,已經稍稍認識過馴鹿,今日去到呢度,又可以見到佢哋啊~~

(『小』鹿與我@伊洛尼湖)

0200 伊諾尼湖區 071.JPG

行咗一陣之後,已經無咩好影,咁就番轉頭行手信舖,買咗一頂『鹿帽』送比朋友,話晒鹿都係北歐嘅代言人嘛~~ 

(小羊羊與小鹿之相遇~)

0210 薩米文化公園及午餐 004.JPG

上車後,就會由芬蘭過境挪威,芬蘭同挪威其中一截嘅交界就只被一河之隔,而個交匯嘅地方就喺條橋上面,由於之前已經上網睇過人哋嘅分享,已經知道大約位置,所以上咗車之後,我哋就不停咁留意四周圍嘅景象,哈哈~~終於比我哋見到嘞!不過可惜,架車飛咁快咁經過,無時間可以好清楚咁影晒兩邊兩個牌,再加上個牌面向挪威國境,我哋要等架車過咗個牌先可以影到。

老婆好叻咁影到個牌,仲驚大家唔知佢影乜,所以『指住』個牌話比大家知道,我哋已經由芬蘭去咗挪威嘞~~

(左邊嘅國境分界牌)                  

0210 薩米文化公園及午餐 026.JPG

(右邊嘅國境分界牌)

0210 薩米文化公園及午餐 027.JPG  

去到薩米公園之後,就去咗一個展覽館睇吓拉普蘭(Lapland)文化,之後就出去個公園行吓,認識多少少有關佢哋嘅生活。

(你估我喺邊?)

0210 薩米文化公園及午餐 075.JPG

其實我一早已經知道自己實會唔記得係乜嘢O黎,所以一早影定張相,咁就無走雞啦!原來佢係一個雪櫃(Guollebuvri),估唔到北歐咁凍嘅地方都要用雪櫃……

(薩米牌 / 拉普蘭牌雪櫃)

0210 薩米文化公園及午餐 076.JPG

(你又估吓我喺邊?)

0210 薩米文化公園及午餐 088.JPG

我相信呢個會係客廳,因為佢夠大,而且仲有個火喺度,可以比一家大細喺度傾計,或者接待客人都可以。

(薩米牌 / 拉普蘭牌客廳)

0210 薩米文化公園及午餐 091.JPG

鹿角,喺呢度應該係好普通嘅嘢,不過連埋個頭蓋就……

(鹿角曬晾中……)

0210 薩米文化公園及午餐 095.JPG

好多時去旅行我都會有一個目標,就係搵當地人同佢合照,不過我相信咁多次之中,今次呢一個相信會係最地道嘅薩米人,點解?因為佢唔識講英文,再加上喺呢個旅遊區都唔識講英文,係咪有D奇怪呢?所以,我相信我嘅推測應該係正確嘅,Anyway,係唔係都好啦,就當佢係吧,咁樣我會滿足D,哈哈~~

(同薩米人合照)

0210 薩米文化公園及午餐 096.JPG

之前一日去過馴鹿場,所以知道D鹿角並唔係一定好靚嘅,而呢個公園擺得出O黎比大家睇嘅,就當然係好嘢啦,坦白講,我都覺得呢D鹿角好靚,到今日,真係有少少後悔無買個鹿角番O黎做個掛衫勾……

(好靚嘅鹿角)

0210 薩米文化公園及午餐 098.JPG

 

參觀完之後,我哋就去食飯,食完之後就出去搵個招牌『到此一遊』,方便之後寫BLOG嘛!

(用餐地方)

0210 薩米文化公園及午餐 130.JPG 

上咗車之後,就展開呢個10萬8千里長征……我哋會由呢間餐廳出發,跑過236KM嘅路,當中會經過5條隧道,其中一條仲有6870m咁長嘅海底隧道。

究竟有幾遠呢?睇吓下面個圖就知道。

(10萬8千里長征)

0230 往康寧斯雲Rica Hotel 093.jpg

點解我會搵得番條路點行嘅?其實,我哋兩個慣咗去旅行時,坐旅遊巴嘅時間盡量唔瞓,而且一人坐一邊,見到D乜嘢新奇嘢就影低佢;之後,就可以用有關嘅資料去GOOGLE MAP搵番個地方,只要影嘅相唔好太過鬆郁懞,就可以搵得到!

當我哋架車行到半路時,個司機突然慢駛,之後仲停埋車,原來中咗『薄落』(BLOCK),既然交通警要做嘢,咁就一定要合作啦,講緊嘅合作,就只係司機停車熄匙,跟住落車過去架警車度比人檢查行車資料,我哋既然無嘢做,咁就影吓個司機啦!

(中咗『薄落』)

0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 020.JPG

 (司機VS交通警)

0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 031.JPG

最後平安無事繼續開車,睇o黎司機並無比呢個薄落影響心情,手車依然好爽,挪威美景繼續喺我哋嘅眼前飛馳!

(挪威風景)

 0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 049.JPG

由於路程比較遠,我哋又停咗一個休息站,今次依然二話不說直接過對面馬路影相,完全唔理班團友,免得一陣有個好地方影相都唔可以盡興。

相信呢度係一個比旅行車停泊,並且可以過夜嘅Camp Site,每間屋仔都好有特色,不過就唔知入面係點樣……

(好有特色嘅旅行車小屋)                                          (已經埋咗岸嘅旅行車小屋)

 0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 082.JPG 0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 078.JPG

個Camp Site係近海(湖?)嘅,仲有張野餐枱比人休息同食嘢,我就用佢o黎影張HEA相,懶係他條寫意咁,哈哈~~

(他他條條齊看海)

 0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 067

好多時我哋寫Blog也好,上Facebook分享相片也好,好多人都問我哋係咪自由行,因為我哋可以好舒服咁去咗好多地方,而且身邊唔多人,甚至無人,其實我哋通常都係跟團去玩,因為方便嘛,比咗錢就可以乜都唔洗理,有人幫自己安排好晒其他嘢,唔好咩?

而影相嘅時候,就要盡量避開d『閒雜人等』,方法有二:

1) 比人哋快一步去到想影相嘅地方

2) 採取人棄我取嘅策略,人哋影乜我就唔影,人哋影完我先去影

就好似下面張相咁,之前都有幾個團友圍住影,既然你哋要影咪等你哋影晒先,我去四周圍行吓先,一陣再影番。

(身處挪威)

 0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 060.JPG

呢度間手信舖好得意,有兩件貨品真係好想買,不過最後當然無買啦。

如果著咗呢一隻毛毛鞋,應該會好暖,不過喺香港又有幾何會著得到呢~~

戴呢個挪威眼鏡影相又真係幾型,只不過……當我戴咗呢個眼鏡後,就會見到成個挪威國旗喺我眼前,咁…戴O黎做乜?

所以,兩樣都無買到。

(挪威毛毛鞋)                                                      (挪威太陽眼鏡)

0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 087.JPG 0220 萊克斯域往康寧斯雲途中 086.JPG

小休完之後,就繼續我哋嘅10萬8千里長征!沿路上,我都好想影低所經過嘅隧道名同長度,可惜,實行起o黎真係有D困難,因為我部相機個快門又唔夠架車快,所以好多個牌都影唔到,而呢一個已經係咁多個牌之中最清楚嘅一個。

(Sarnestunneen 190m)

0230 往康寧斯雲Rica Hotel 080

成個路程中,我哋會經過5條隧道先到達康寧斯雲酒店,每一個隧道名我都有影到,只不過係影完睇唔到吧,可惡!不過都唔緊要啦,番到屋企再用GOOGLE搵番就得啦!以下就係我哋經過嘅隧道:

1) Skarvberg-tunnelen 2980m

2) Sortvik-tunnelen 496m

3) Nordkapp-tunnelen 6870m 最長係呢條,而且仲係海底隧道o黎o架!

之後就會經過一個叫Bornstasjon Toll Plaza嘅地方

4) Sarnestunnelen 190m

5) Honningsvag-tunnelen 4440m

一路上都係沿海行車,當我見到海邊嘅屋仔時,我都會問『究竟佢哋嘅水、電、煤、排污等等嘅工程係點做嘅呢?』,仲有,大家都唔可以無嘅上網裝置又點安裝呢?

(沿海嘅屋仔)

0230 往康寧斯雲Rica Hotel 004.JPG

 (沿路都有好多羊)

0230 往康寧斯雲Rica Hotel 021.JPG

(沿海而行)

0230 往康寧斯雲Rica Hotel 037.JPG

好多人坐長途車都會選擇瞓覺,而我哋兩個就會盡量唔瞓,目的就係想睇風景同埋影相,所以每次去旅行時,我哋都會揀個大車窗位坐,方便影相嘛~~今之10萬8千里長征唔瞓嘅收穫就係見到當地人嘅石仔塔,圖左中間細細個塔仔就係。

(北歐特產疊石仔)

0230 往康寧斯雲Rica Hotel 038.JPG

唔瞓嘅另一個好處就係認識人哋國家嘅地理,雖然我無讀過地理,但係當我見到呢D層積岩時,都會想一想,究竟呢個地方之前發生過咩事呢?

(沿海嘅層積岩)

0230 往康寧斯雲Rica Hotel 046.JPG  

(車外溫度只有9°C)

0230 往康寧斯雲Rica Hotel 091.JPG

唔記得坐咗幾耐車之後,終於到達酒店!稍事休息之後就去食飯,食飽飯之後就會有幾個鐘比大家休息,預計大約夜晚11點左右到達Nordcapp睇午夜太陽!領隊千叮萬囑我哋,一定唔可以遲,因為時間緊迫,去到北角唔係淨係睇午夜太陽,仲有其他嘢要睇,所以大家要千祈唔好遲,聽完晒吩咐之後就去食飯。

食飯時間就有精彩事發生!話說同團嘅團友都唔算係後生,可能我哋兩公婆已經係最後生,所以每一餐都希望有菜有肉有生果,但係呢幾餐都無佢哋想食嘅嘢,正當大家對今餐自助餐稍稍有期望時,結果都係失望嘅……

到差不多食飽嘅時候,突然傳來好消息!有團友捧住一碟西瓜番O黎同我哋講,『出面有好多西瓜呀!』,既然有生果食,老婆就諗住走去攞幾塊番O黎食啦,當老婆番到埋位時,我見佢只係攞咗一片西瓜,咁就當然問佢點解唔攞多少少,老婆靜雞雞同我講,話出到去嘅時候,隻碟只剩得三片西瓜,佢夾一塊,另一個團友夾一塊,留番一塊比其他人食……正當我哋講緊呢個情況時,嗰兩公婆就係咁話『正呀,終於有生果食。』,但係四周圍嘅人都唔見有西瓜食,所以我覺得係佢哋好自私咁攞晒D西瓜自己食,既然係咁,我就同佢兩公婆改名,就叫『西瓜人』啦!

食飽之後,我哋就行咗去酒店後面嘅海邊,咁啱遇見有船埋岸,原來係一班坐船遊北歐嘅外國人,唔知佢哋會唔會坐船睇午夜太陽呢?

(剛泊岸嘅遊船)

0240 晚餐後於酒店附近散步 003.JPG

喺呢個碼頭有一個叫Nordkappmuseet,好似係叫北角博物館,上咗樓梯之後就係博物館門口,正想入去時,發覺距離閂門時間只剩30分鐘,唔值得比EUR6入去,所以喺門口到此一遊就算

(到此一遊@北角博物館)

 0240 晚餐後於酒店附近散步 006.JPG

門口仲有本紀念冊,兩舊雲都到此一遊先~~ 

(兩舊雲到此一遊@北角博物館)

0240 晚餐後於酒店附近散步 010.jpg

樓梯轉彎位有張好大嘅地毯,照睇應該係講挪亞方丹。

(挪亞方丹地毯)

 0240 晚餐後於酒店附近散步 005.JPG

樓下有一間手信店,有熊又有鹿,以下劇情乃自篇自導自演,如有雷同,實屬巧合。

熊:喂!老友,呢隻鹿係我見到先O架!

我:熊大佬,你無嘢呀,佢係我香港隻寵物,我帶佢O黎睇午夜太陽O架!

鹿:佢哋係咪傻O架……(滴汗)

(真係無鬼聊……)

0240 晚餐後於酒店附近散步 011.JPG 

行完博物館門口之後,我哋就走咗上酒店後面嘅小山上,有咩睇?風景!臨出發前,我上過GOOGLE MAP睇過呢度有咩好行,其實真係無乜嘢好行,但係風景就幾靚,所以見有時間,而且路程唔太遠,咁就當然要走上去睇睇啦。

呢個位置就係我喺GOOGLE MAP 見到好靚嘅地方,所以要實地視察,究竟GOOGLE有無揸流灘先,得出嘅結果就係:GOOGLE MAP係靠得住嘅!

(充滿歐洲風情嘅康寧斯雲)

0240 晚餐後於酒店附近散步 025.jpg

(全景)

0245 康寧斯雲 001.jpg

呢個地方無旅遊書介紹,我只係上Google Map搵到間酒店,之後就用街景圖四圍咁睇,如果個景靚,又唔係行好遠嘅話,通常我哋都會去探吓險嘅,今次真係無去錯,呢個景真係好靚。

(玩具模式下嘅挪威小鎮)

0240 晚餐後於酒店附近散步 029.JPG

終於去到集合時間,我就好快趣就上咗車,當領隊點齊人數後就開車,大家好開心好期待去睇呢個午夜太陽,但係只係行咗幾秒鐘,就比個團友叫停咗部車,原來個團友唔記得帶相機!!咁佢就9秒9咁衝番上房攞相機,幸好,佢都算快手,一個轉頭就上番車,我哋就可以繼續行程。

途中,見到呢一埋紅色屋仔,係用貨櫃搭建而成嘅,老婆話我哋個圑原本係住呢度嘅,可以近啲北角,而且應該比較有特色,但係領隊就講到呢度非常唔好住,環境又唔好,又乜又物咁,而且佢話呢度個價錢比較平,好多人都會預早去BOOK,所以一房難求,都唔知堅定流~~總之,乜都佢講晒啦……

(北角貨櫃酒店)

0250 午夜太陽@北角 006.JPG

行到中途,見到一個咁樣嘅景,精神為之一振,唔知一陣嘅午夜太陽係點嘅呢?

(午夜太陽預奏)

0250 午夜太陽@北角 029.JPG

去到北角之前,會經過一個收費站,聽領隊講,呢度個收費好貴,不過就唔知貴成點,而我就好好奇想知道,呢度有無人做維修呢?點解個更亭玻璃窗爛咗都絛人整番好?

(北角收費亭)

0250 午夜太陽@北角 054.JPG

到達北角之後,領隊如常咁講解介紹呢度一番,之後就叫我哋快D入去個電影院,搵定個位等睇戲,其實我哋真係唔想睇呢套介紹片,坦白講,睇呢D片都係介紹一下挪威有幾靚,呢度嘅午夜太陽有幾壯觀,賣廣告成份極高,但係領隊講到話O黎到唔睇係一個損失,咁我哋只可以跟大隊去睇lor~~

(午夜太陽電影院)

0250 午夜太陽@北角 062.JPG

我哋唔想睇呢套戲係有原因O架,因為我哋要寄好多Postcard,所以每一分每一秒都係好寶貴,絕對唔可以浪費,而咁樣連等帶睇,就無咗30分鐘,唉~~不過,如果真係想睇嘅話,真係唔好太遲入去,因為滿座就要等下一場,對於我哋呢D跟團嘅人,睇唔到就要搵日再O黎多次。

下面呢個招牌一定要影啊,日期同坐標都有晒,千祈唔好錯過!其實要影呢個坐標的話,應該喺個展覽館門口影,只不過我哋太趕而錯失咗……

(今年今月今日,我O黎過呢度!71°10'21"N)

0250 午夜太陽@北角 063.JPG

由於時間緊迫,我要同老婆兵分兩路先做得晒所有嘢,所以我哋先去下一層嘅『郵局』揀Postcard,一齊揀完之後,我就留低寫Postcard同埋買郵票,而老婆就落去樓下睇吓有咩手信買。 

(北角『郵政局』)

0250 午夜太陽@北角 064.JPG

去到買郵票時,我只係諗住話比個收銀姐姐知,我有10張Postcard,全部寄香港,幾多錢,跟住就比錢,點知佢問我洗唔洗要一套唔同嘅郵票,既然妳有D咁好嘅嘢,我當然要啦,只不過,佢呢頭講完,嗰頭執郵票時就唔知邊度混亂咗,搞咗一輪之後,終於比到一堆郵票我,而且有多tim~~

當我寫好晒地址,貼好晒郵票之後,枱面竟然仲有郵票剩!我一度以為自己大頭蝦,唔知貼漏咗邊張Postcard,但係當我睇清楚之後,我並無貼漏到,咁即係個姐姐比多我啦,既然有多,咁就當係北角嘅手信啦,多謝挪威,多謝北角,多謝姐姐!

(寄Postcard時間)

0250 午夜太陽@北角 066.JPG

快快手手搞掂疊Postcard之後,就走落樓下同老婆會合,搵個地方一齊寄咗d Postcard之後,老婆就update我呢度有咩手信買,講完之後都好似無咩嘢想買,所以都唔再逗留喺度,快步走出外面睇午夜太陽。

(寄Postcard)

0250 午夜太陽@北角 067.JPG

寄完Postcard之後,就即刻走咗出去出面,睇吓有咩影先~~

出咗門口之後嘅右手邊,就會見到7個大餅同埋一個母子像,聽講話呢7個大餅係幾個唔同國家嘅小朋友一齊整嘅,目的係宣揚和平。

(7個大餅)

0250 午夜太陽@北角 090

(7個大餅及母子像)

0250 午夜太陽@北角 141.jpg

(呢個大餅仲高過我,真係好巨)

0250 午夜太陽@北角 069.JPG

其實歐洲人真係好高大,呢個媽媽比我高,而個小朋友呢,相信過多幾年之後,都一定會高過老婆……

(母子像)

0250 午夜太陽@北角 077.JPG    

睇完影完嗰7個大餅同埋母子像之後,就去番個展覽館門口睇午夜太陽,睇吓會唔會好似之前見到嘅午夜太陽Postcard咁先~~

我曾打算set好腳架,用多重曝光嘅方法,去整一張類似嘅相,但係同老婆傾過之後,發覺應該唔係太可行,因為當日天氣未如理想,而且只為一張相而犧牲晒唔影其他相,個代價似乎太大,真係唔太值得,最後都係放棄呢個決定,打回原形,想影乜就影乜!

根據之前上網扒文,再加現場觀察所得,想影張靚少少嘅午夜太陽相,就唔好走得咁近懸崖邊條欄杆,反而要企後少少,攞埋個地球儀一齊影會比較好。

(有埋地球儀嘅午夜太陽)

0250 午夜太陽@北角 110.JPG

(企埋欄杆影嘅午夜太陽)

0250 午夜太陽@北角 137.JPG

 

影呢張相時都有少少confuse,究竟我應該用地面做水平,定係用遠方嘅水平線做水平呢?如果用地面做水平,個天就好似斜咗咁;如果用遠方嘅水平線做水平,D人咪企斜晒lor!

最後我決定用全景相去表達,用遠方嘅水平線做水平,咁就一眼睇晒成個現場環境,一定唔會怪,係咪!

 

(午夜太陽全景)

0255 午夜太陽@北角 002.jpg

 

跟住我哋就走去個世界地球儀影相,set好腳架自拍,已經係我習以為常嘅動作,有人有背景有地球儀有午夜太陽,OK啦~~正想收機走人時,有個鬼佬走過O黎話幫我哋影相,我見佢咁有心,咁咪比咗老婆部相機佢影,影出O黎嘅效果就……

 

(我自己Set機嘅自拍)

0250 午夜太陽@北角 123.JPG

(個鬼佬幫我哋影嘅相)

0250 午夜太陽@北角 124

我真係有D頂唔順呢個鬼佬,地球儀又影唔晒,仲影埋我部相機,真係多謝晒~~

唉……算啦,反正都係數碼相,如果係菲林就……最後補多張世界地球儀就要走lu,始終都係跟團,時間上無咁自由。

(世界地球儀)

 

 0250 午夜太陽@北角 132.JPG

雖然,今次唔算係好完美咁睇到午夜太陽,但係都叫做見到吖,領隊話今次已經算係睇到啦,起碼都有條光見到,佢試過帶一團O黎真係睇唔到,成團人都好失望,而我哋已經比佢哋幸運好多。

第二日嘅行程就係咁樣完結,感謝主。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()