今次呢個北歐之旅已經plan咗好耐,由2011年已經開始諗,究竟係咩嘢勾起呢條筋去諗呢個地方呢?事情係由一個旅遊講座而起……

有一日,大約係8-9月吧~~見到報紙一個廣告,介紹冬天嘅北歐四國,即芬蘭、挪威、瑞典同埋丹麥,再加埋一D引死人嘅行程,例如『追蹤北極光』、『探訪聖誕老人』等等,呢D咁特別嘅行程,係我哋從未諗過嘅,所以,即刻打電話留位……聽講座!

兩星期後,就去聽講座啦,新X旅行社負責人就介紹冬天嘅北歐有乜好玩,重頭戲係北極光、住玻璃頂酒店、聖誕老人村、坐破冰船、冰海暢泳……淨係聽都覺得好好玩,好刺激,即場報名仲有優惠tim~~可惜,年尾無假,而且公司年尾至年初要搬,所以去唔到。

唔緊要!攞定D資料先,plan定2012年年尾去lor~~再唔係,搵埋美國個親戚,先去西岸探佢,玩轉美國先,之後一齊上阿拉斯加睇北極光,諗到呢一步,已經好想即刻出發…… 

後來,有朋友同我哋講,第一次去北極的話, 最好揀夏天去,因為冬天嘅北歐係永夜,即係全日都見唔到太陽,對於我哋見慣太陽嘅人,會有少少難適應。咁又係……成日都黑媽媽,而且又零下20幾度,如果一個唔好彩,零下40度仲難頂……

所以即刻再搵夏天嘅北歐有咩玩,原來夏天嘅北歐有『午夜太陽』睇,仲可以上雪山,行冰川,遊峽灣,都好似唔錯吖, 最後,我哋就揀咗翠X,因為佢係去北歐5國,即係除咗原先嘅芬蘭、挪威、瑞典同埋丹麥之外,仲去埋冰島!

既然大部份資料都已經搵到,就只欠最緊要嘅嘢 -- 申請放大假!由於今次會去15日,所以要申請兩星期假,而報團就唔可以太遲,6月出發,最遲2月就要報名;感恩地,一切順利,2012年6月16日夜晚,香港國際機場見,17號零晨直飛芬蘭首都赫爾辛基!

 PS. 正式出發前,我想先講一d開茶會嘅片段。

原來翠X係去酒店開茶會o架!由於係第一次去北歐,而且會入到北極圈,所以我都請咗半日假去聽吓個茶會。話說當日,我同老婆喺朗豪坊搵緊條路上酒店時,身邊有幾個C9行過,好大聲講嘢,C9A就話C9B唔識路,C9B就C9C行錯路,C9C又話C9A好遲到,總之就吱吱喳喳啦,而佢哋搵緊嘅目的地好似同我哋一樣…

上到去酒店,個場都幾大,原來係一次過講晒幾日唔同日期出發嘅北歐團,每檯都有點心有春卷有炒麵,不過就唔係太熱,重點唔係食嘢,而係茶會後嘅廁所時間。

老婆發現到剛才嗰班C9都喺廁所,而且同我哋同團,唔係呀fa~~

如果佢哋真係同我哋同團,o黎緊15日仲會有d咩事發生呢?其他團友又係點嘅呢?好驚呀~~

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()