close

Yahoo Blog摺咗之後,大家去咗邊度呢?我想話比大家知,兜兜轉轉之下,我去咗痞容邦,而今日就係開張之日,歡迎大家光臨!

當我知道Yahoo Blog要摺時,我第一個諗到嘅就係痞客邦,但係好快就打消呢個念頭,原因就係痞客邦唔Support Yahoo Blog Backup,而其他Blog就Support,分別在於咩呢?如果有個地方Support Yahoo Blog Backup,咁樣我就可以好輕鬆『Sir』晒以前嘅舊文章過去,最多都係執番好個Format同埋執靚個版面,咁就可以開張大吉。

相反,痞客邦就唔Support Yahoo Blog Backup,如果我用佢,我除咗要執靚個版面之外,我仲要重新Copy & paste所有文章,包括揀番晒所有用文章內出現過嘅相,比你揀,你一定唔會揀後者吧!

但係我發現到一樣嘢,當我隨意輸入一D旅遊境點時,痞客邦嘅出現率係比其他網站多D,所以,我相信應該有好多人都喺呢度分享旅遊心得,而呢一個Point就正正係我想要嘅嘢,就係咁,我決定去痞客邦落腳。

之後就係搵相搵相&搵相,同埋出post出post&出post,唔做唔知道,原來我喺Yahoo出過咁多篇文,所以呢個Copy & paste 嘅工作要做好耐,幸好有老婆相助,當我做到『牛牛』地嘅時候,佢就接力幫手出Post,如是者,做咗唔知幾耐,去到今日,終於出晒所有舊post,Yeah~~

大家有時間就嚟探吓我哋兩公婆啦,當然歡迎大家留言啦!呢個就係我哋個竇 http://cklam.pixnet.net 

arrow
arrow
    文章標籤
    開張大吉
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()