close

其實要整呢個東歐blog真係幾辛苦,唔係要打好多字,而係要同d相排次序同埋改名。今次我一行4人去東歐玩8日,3部數碼機加一部菲菻機,合共影咗4000幾張相,之後我收集晒所有card,再過晒落部電腦度,跟住就係痛苦嘅開始~~

先先要開folders,用day 1day 2去排,然後就將d相放入唔同folder中,分完大folders後,再分細行程,即係用個地點or名勝去分;然後又再放相入去,放完之後就係deleted無謂/重覆/手震等相,去到呢一部都叫做容易,因為唔洗太花功夫,之後就慘lor~~

之後就係「re-name工程」,因為4部機都會有唔同嘅numberingprefix,所以re-name得好辛苦,有時以為已經re-name好一個景點,點知做做吓又發現到一d漏網之魚,跟住又要去番之前個folderre-name過。有朋友同我講「洗唔洗咁認真呀?去完咪算lor。」但係我又唔係咁諗bor

因為,今日我仲會記得我去過邊度,度叫咩名,但係日子耐,好多都會唔記得,最好就係趁今日仲記得嘅時候,盡量做好佢,唔洗等自己唔記得先後悔。而且,我仲發現多一樣,就係整完一次相之後,我對我自己個旅程熟識,一見到張相就知道係邊度。

另外一樣開心嘅就係d駁相,都駁得唔錯,我好滿意,下邊幾張就係部份駁相嘅成果,希望你會鐘意啦~~

﹝匈牙利英雄廣場﹞

 310 英雄廣場全景.JPG

﹝斯洛伐克布拉提斯娜廣場﹞

  400 布拉提斯娜廣場  

﹝奧地利遜布倫宮﹞

 530 遜布倫宮.JPG

﹝奧地利荷夫堡﹞

 550 荷夫堡.JPG

﹝捷克古姆洛夫舊城區﹞

 600 古姆洛夫.JPG

﹝捷克伏爾塔瓦河﹞

 640 從查理四世大橋看伏爾塔瓦河.JPG

﹝捷克城堡區﹞

  620 城堡區.JPG

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()