close

假如聽日就要離開呢個世界,你會認為自己嘅人生係賺定蝕?開心定唔開心呢?

我會覺得每個人嘅人生都係賺同埋係開心嘅,因為個個人都係赤身咁o黎,亦都係赤身咁離開,而喺2次赤身嘅中間所發生嘅事,無論好定唔好,都係我嘅一份經驗,總之就係由無變有啦。

又或者咁講,每個人嘅出生都係一張白紙,而每個人o黎到呢個世界之前,都會獲發派唔同數量嘅顏色筆,有人會得一枝黑筆,有人可能會有10種唔同嘅顏色筆,甚至更多,數量多少唔係問題,重點係你點用呢d有限嘅筆,去畫呢一幅畫。黑白畫一定無彩色畫咁靚嗎?咁又唔一定,係視乎畫個人點用佢嘅畫筆,去令呢一幅畫變得精彩。

但係點先至叫做精彩呢?我覺得係睇你點欣賞吧,所以精唔精彩,係好主觀嘅,自己嘅人生自己覺得精彩,就已經足夠。打個比喻,畢卡索嘅抽象畫同一個小朋友所畫嘅『我們這一家』,你話邊個d畫靚d吖?一個收藏家同一個爸爸都會有唔同嘅價值觀,所以唔會有絕對嘅答案。

其實點講都好啦,我覺得人生呢樣,唔係在乎你一生得到幾多,而係你對自己所擁有嘅知唔知足。有幾句幾有意思嘅說話想同大家分享下,有時間就dap下啦~~~

1)      要為你所擁有嘅而感恩,唔好為你無嘅而埋怨。

2)      比上不足時,比下又會唔會有餘呢?

3)      知足者,貧亦樂。

4)      成功須苦幹,但苦幹唔代表會成功。

5)      我赤身出於母胎,也必赤身歸回,賞賜的是耶和華,收取的也是耶和華,耶和華的名是應當稱頌的。﹝約伯記121

6)      難道我們從神手裡得福,不也受禍麼。﹝約伯記210

arrow
arrow
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()