close

唔知大家有無試過,當面對一d在「常理」而言,已經係不變嘅事實,但偏偏自己唔想係咁樣發生,所以就運用「信心」祈禱及面對呢?我唔係想嘲笑呢類人,只因我自己有時都係咁。

其實每個人生活呢個世界上,就要跟住呢個世界上嘅或然率(probability – 簡稱 P)生活,一般人如果唔係想改變一D野的話,都唔會走得出呢個P。就以出生率o黎講,一般都係懷胎十月,即係1月行埋,10月就有小朋友出世,咁可唔可以8月就出世呢?可以!搵醫生幫手咪得lor,剖腹產子、氧氣箱、產後更多更全面嘅護理……無話唔得!係咪每一件事都可以用錢去改變呢?

奧運開幕唔想落雨,領導人可以同各部門安排,射粒唔知咩彈上個天,咁就唔落雨啦;換轉今日,你想郊遊又唔想落雨,可以點?天文台都講到明會落足一個禮拜雨,仲有狂風雷暴tim,你又搵領導人幫手?佢睬你都傻啦~~又無錢又無人幫手,咪祈禱lor~~

通常,祈禱嘅人都希望唔會落雨,期望會有個exceptional case出現,誇張d講,就梗係由自己出門口一刻開始,直至郊遊完畢,沿路都唔好有雨,咁就very good~~

,去到呢度,就係我今次嘅重點,你覺得祈禱嘅人矛唔矛盾呢?

-         憑信心交托,個天唔會落雨

-         現實地面對,天文台講左啦

憑信心盼望唔落雨,結果落左雨,係你信心唔夠?定係你逃避緊現實?

Back to the topic,係「憑信心而活」,唔係「憑信心改變事實」,同「呀Q」無關,呀Q係馬後炮嘅意思;而「憑信心而活」係講「靠著那加給我力量的,我凡事都能作」,唔係話你有能力改變現實,而係有能力面對。

所以,我想鼓勵大家:

-         考完試後驚肥佬?應該祈求神比能力你,出成績後,有平安嘅心去搵出路

-         病重嗎?應該祈求神比能力你,去平安面對病情

-         感情受創嗎?應該祈求神比能力你,從傷痛中復原,並且振作再上路

-         親友離世嗎?應該祈求神比能力你,安然面對並且有能力扶持家人

-         茫茫然嗎?應該祈求神比能力你,找回自己,企穩陣腳

你睇見嗎?我建議你祈求嘅,係同你個心有關,如經上說:

『你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效,是由心發出。』﹝箴言423

arrow
arrow
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()