close

睇完菲律賓事件之後,個心好唔舒服,成棚人圍住部車10個鐘都做唔到野,最後都係流血收場,悲……

無錯,我為呢件事真係好嬲,當晚我由7點半睇到9點,睇住D所謂『特種部隊』包圍部旅遊巴,老鼠拉龜咁,菲律賓警察係咪真係咁「YAP」呀!幾10度等個爛鬼鎚爆窗,菲律賓真係窮到連買多個鎚都無?危急處理竟然係用『正門出入』,真係守規舉!

好感恩,當我好燥嘅時候,為著呢件事不斷咁數菲律賓警察時,有人提醒我『火,但唔好讓它生根,“申冤在我,我必報應”呀!』,我當時「疾」一下,當諗深一層嘅時候,我火都o黎埋又點?用盡「一切方法」去制裁菲律賓政府同d警察又點?我嘅做法同個槍手又有咩分別呢?

當我想到死者嘅屋企人時,我覺得佢真係好難去面對之後嘅生活。就我自己而言,要接受同面對家人嘅離開係唔容易,因為我都經歷緊,但係佢呢?要接受由52,由42嘅突變,真係好難去面對,重整生活已經夠難,仲要比d死纏爛打嘅記者不斷追問,生活真係難上加難及困擾。

不如大家都靜落o黎,比大家有個空間,去諗下點樣面對之後嘅生活啦,唔好再問d死傷者嘅家屬『你會點樣面對之後嘅生活呀?』比著係你,你答到嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()