close

菲律賓港人遇害事件,就電視台及報章好多嘅報導,大家都感到好難過,好悲傷,雖然,遇見嘅唔係自己親人,但係睇見人屋企人面對呢個突變都好傷心。從電視報導睇到梁太嘅表達,其中佢話到見到丈夫為阻擋槍手開槍而犧牲性命時,佢都好想跟埋丈夫一齊死,但一想到家中嘅孩子時,就要好好咁保護自己,因為佢仲要照顧d仔女,佢暫時唔會番香港,佢要等埋個仔一齊番……

我睇完之後好感動,而且都勾起我嘅思緒,究竟我為誰而活?

當我想到梁太未來嘅生活時,我真係好感受到種茫茫然,唔知點樣生活先好,生活習慣、起居飲食、心靈寄託、精神支柱……就係咁,我要好好咁生活落去,要愛錫自己,唔好叫人擔心,唔好叫心靈上同我聯繫住嘅人傷心,因為我唔係一個個體咁簡單,我要好好咁愛身邊嘅人,珍惜我身邊所有嘅人。

我愛你

arrow
arrow
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()