close

2010926日﹞

﹝棉花堡 > 以弗所﹞

行完棉花堡之後,我哋就去食lunch,食lunch之前,我哋又停一個休息站,不過今次係油站,就係因為停咗喺呢個油站,我哋先至知道原來喺油站買嘢係比休息站平!

OK,之後繼續飛馳去食lunch,亦都係我哋今晚嘅酒店,個地方唔錯,可以食到土耳其特色食品 ─ kebab,我去攞嘢食時就好多人排緊隊,因為幾團人一齊到嘛,輪到老婆去攞嘢食時,竟然比佢攞到!唔係佢去排隊,而係唔知點解無人排!

﹝土耳其特色食品 ─ kebab﹞

520 往以弗所途中053.JPG  

今餐我哋食得比較開心,因為除咗國菜之外,仲有其他『食得落』嘅嘢食嘛~~

﹝土耳其國菜以外嘅食品﹞

520 往以弗所途中054.JPG  

快快填飽個肚之後,唔係check-in,而係向以弗所出發。呢個以弗所係一個歷史遺跡,亦都係聖經中曾經提及過嘅一個地方,不過好可惜,經歷過地震之後,呢度已經剩番一埋頹垣敗瓦,無復當年繁盛嘅風采。

﹝以弗所遺跡 1﹞

530 參觀以弗所008.JPG  

由於o黎呢度嘅人真係好多,再加上好多歐洲當地導遊,係要帶住成班團友逐個地方講解,所以大家一見到有空位就即『攝』即影,唔好放過d好開揚嘅機會。呢一幅相係我同老婆唔覺意同領隊走散咗,因為我哋覺得去到個路口應該轉右,即係我哋影相呢邊,所以快手快腳影番幾張相先,點知一影完就發現唔見咗班型團友,所以就等咗一陣間,點知都係唔見佢哋,當我哋行番去頭先個路口附近時,終於搵番佢哋,哈哈~~ 原來佢哋喺路口轉左,我哋覺得陣間行番轉頭都會經過呢個路口,到時先再行番左邊吧。

﹝以弗所遺跡 2﹞

530 參觀以弗所011.JPG  

其實呢度d遺跡真係好多,多到記唔晒,所以,make it simple,最深印象嘅係『遺跡』!無錯,跟我講一次,『遺跡』!

﹝以弗所遺跡 3﹞

530 參觀以弗所019.JPG  

我已經唔記得呢度d遺跡嘅名,咩議事廳呀,國會呀等等,我一概唔記得,只記得2個,下圖就係其中一個,廁所!

當我親眼見到呢個廁所時,我唔係問點解以前d人咁open,而係點解咁逼都可以一齊痾?

﹝以弗所廁所﹞

530 參觀以弗所025.JPG  

聽導遊講,以前d人就係痾緊嘅時候交換消息嘅,例如邊度呢期要好多米呀,邊個老闆無錢比呀等等,可能就係因為要互通消息嘅關係,所以大家『親密』d會好d呢,哈哈~~~

另外一個我記得嘅遺跡就係以弗所圖書館!呢個圖書館同大三巴差唔多,不過就比大三巴完整,o黎得以弗所而唔同呢個圖書館影相,相信無乜幾多個!而且唔影呢度,即係等於去香港唔上山頂一樣。由於天氣好嘅關係,真係影乜相都靚d~~

﹝以弗所圖書館﹞

530 參觀以弗所029.JPG  

﹝企近d個圖書館再影多張先~~﹞

530 參觀以弗所040.JPG  

面向圖書館嘅右手邊有條路,可以通去一個碼頭,仲會經過一個好值得參觀嘅露天大劇場,我哋就無去到個碼頭,因為領隊話唔值得去,不過,唔去碼頭都睇唔到個劇場,因為個劇場裝修中,唉~~~ 結果咪同個劇場前面d『遺跡』影番張相到此一遊lor~~

﹝以弗所劇場前嘅『遺跡』﹞

530 參觀以弗所054.JPG  

既然無去到碼頭,又無得睇個劇場,所以就沿路番轉頭,睇吓d柱群啦,亂石啦……等等,我哋亦都可以肯定領隊嘅說話係啱嘅,佢話呢度d石好多都係假嘅,『唔係呀fa~~』就係我當時嘅反應,當我再細心d觀察之下,又真係無錯wor~~有d比較整齊同埋比較『肆正』嘅石就係後期製作嘅。諗深一層又啱wor,如果真係得爛石同亂石睇嘅話,比著你都唔o黎睇啦,係咪!

﹝以弗所遺跡 4,圖右格仔衫個團友唔知搵乜呢?﹞

530 參觀以弗所080.JPG  

大家估唔估到下面張相我係o係邊個位影?hints:上圖可以搵到!

無錯,上圖中間上少少咪有棵樹嘅,我就係企喺嗰度影嘅,如果想『攝』呢個位就要快手,好多人都等呢個位影相o架。緊係啦,夠開揚,一take過影晒成個境咁滯,仲可以影埋個圖書館tim~~

原來呢條街叫克里特斯大街,多謝Amy『暗地裡』提供資料,搵料@your facebook,hehehehehe~~~

﹝以弗所遺跡 5﹞

 530 參觀以弗所097.JPG  

呢個又係咩地方呢?仲記唔記得一o黎到呢度我哋咪同團友們走散咗嘅,呢度就係我哋剛才無行到又聽唔到講解嘅地方,所以係唔知咩地方o黎嘅,不過,既然一場o黎到,點都要影番張『到此一遊』嘅~~

﹝以弗所遺跡 6﹞

530 參觀以弗所110.JPG  

下面呢度就已經差不多行到去出口附近,呢個係一個小型音樂廳,又係好難先等到無晒人呢,老婆同我影完,一個轉頭已經有一堆人出現lu~~

﹝小型音樂廳﹞

530 參觀以弗所120.JPG  

呢個羊頭好似係佢哋d柱頭特色,都係唔知叫咩名。

﹝以弗所遺跡 7﹞

530 參觀以弗所124.JPG  

終於行到去門口lu~~『到此一遊』又點少得呢,仲有個重點介紹,陪我征戰咁多個國家係d咩呢?咪就係我老婆lor,哈哈~~~仲有我2部相機,Nikon FM2﹝菲菻機﹞同埋Sony DSC 2﹝digital﹞。

﹝到此一遊@以弗所﹞

530 參觀以弗所138.JPG  

等齊人之後就去皮革工場,亦都係一個劈遊客嘅地方,下圖著啡色皮褸嗰個人個樣好似碧咸o架!

呢度可以睇到d model 著住唔同嘅皮褸行cat walk,每件褸都有一個『冧把』,有興趣嘅就可以mark低佢,睇完cat walk就叫人攞比你睇。不過,記得唔好mark,除非你真係好想買啦,否則一比佢哋知道你有興趣的話,肯定成舖頭人招呼你呀!

呢度另一個selling point就係佢會捉幾個團友去做model,著住佢哋d皮褸行cat walk,下圖嘅左、中、右就係我哋嘅團友。

﹝皮革工場﹞

540 參觀皮革工場007.JPG  

行完呢個工場就去咗一間手信店,可以買到好多土耳其嘅特產,當然一定有甜都不得了嘅土耳其軟糖啦,仲有d花茶呀咁lor~~最搞笑係個老闆,識講英文之餘,仲識d廣東話tim~~

之後就番酒店食飯,不過食飯前又有d『特別待遇』,不如你哋估吓有d咩咁特別吖!我相信你哋一定諗唔到,包括我自己都諗唔到!

呢間房竟然無電!我講多次,係無電!一入房,我哋就緊係check下間房啦,點知電視同冷氣都開唔到,好彩領隊喺附近,即刻叫佢搵人幫手,搞咗一大餐,又打大制,又出大櫃搞吓咁,都係搞唔掂,最後我同領隊講,不如換房啦,我唔想再浪費時間去等,當領隊安排咗間房比我時,我就同佢講,『呢間房唔會有問題啦嘛?』佢就話無問題,如果再無電的話,佢話會包我哋頭等機番香港。

一入到房即check有無電,結果呢間房OK,個領隊都鬆o左一口氣,唔洗upgrade 2 張頭等嘛。不過一閂門我就大叫『點解個露台有燕子竇o架!』嗚嗚~~~

食飯又係一個笑料時間,有一家人覺得嗰餐唔好食,咁就自己喺出面間餐廳﹝都係酒店自己d餐廳﹞買咗d嘢食入o黎,記唔記得我之前講過一對喺泳池影相嘅母女?個呀媽就懶勁,覺得自己有錢就可以威比人睇,見人哋有好嘢食,自己都唔執輸,就即刻拉走自己個女,出去出面間餐廳食嘢,但係個女啱啱先攞咗一碟嘢食,想食埋都唔得,扁住個嘴咁比個呀媽拉走咗。

在我而言,有錢又真係幾巴閉嘅,不過可惜吖,妳有錢但係唔識叫嘢食,又咪係要跟住其他團友叫嘢食,懶巴閉!

day 5講完,聽日再講啦,bye bye~~~

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()