close

2010927日﹞

﹝巴格門 > 特洛伊﹞

今日嘅景點就只有2個,巴格門 & 特洛伊。巴格門,即係聖經入面嘅別加摩,只係釋音上嘅唔同吧;特洛伊,即係木馬屠城記嘅地方,陣間再詳細講。不過請留意,係巴格門,唔係巴格達,我無去到伊拉克。

喺個燕子竇之家瞓一晚之後,都ok舒服啦,下圖就可以睇到嗰幾個燕子竇,可能細個嘅時候見得多,都唔覺得佢有d咩咁特別,但係搞笑嘅我,就試過閂埋度門,拉埋個窗簾,諗住等呢個燕子竇『主人』番嚟,順便睇下佢係咩樣,結果我3分鐘就放棄咗,得出嘅答案就係『呢個係一個有燕子竇but無燕子之家』,enjoy the stay!

﹝有燕子竇but無燕子之家﹞

 600 Hitit Hotel007.JPG  

尋晚食飽飯之後,我都有同其他團友出去出面行吓,不過出面真係無嘢行,之後就番酒店影吓相咁lor,呢度個泳池喺夜晚嘅時候都幾靚,原來食早餐都係呢度。

﹝早餐@泳池旁之日與夜﹞

 600 Hitit Hotel004.JPG  600 Hitit Hotel013.JPG

食飽早餐就出發去我嘅第一個景點 ─ 巴格門!出發前同我個烈火戰車司機影張相先!

﹝烈火戰車司機﹞

 600 Hitit Hotel030.JPG  

之前已經講過,去土耳其嘅朋友,係要有定準備坐3-4個鐘頭車去一個景點,今次由酒店出發都係咁上下,所以,坐車時最好嘅活動就係傾計同影相。

﹝往巴格門途中 1﹞

 610 往巴格門途中009.JPG   

﹝往巴格門途中 2﹞

 610 往巴格門途中035.JPG

今日係陽光普照嘅一日,真係好好天,我到時已經有幾部旅遊車到,希望唔好咁多人啦,可以影多d無乜『閒雜人等』嘅相啦,一去到門口,領隊去買飛,我就邊等邊影相,去到大門口就當然要到此一遊啦。

﹝到此一遊@巴格門﹞

620 參觀巴格門006.JPG 620 參觀巴格門001.JPG   

其實,每去一個遺跡,我都會喺心裡面都會問一d問題,究竟而家擺眼前嘅遺跡,有幾多係真,幾多係假?有幾多地方係『後加』以方便遊客參觀?就好似下圖咁,我總係覺得中間條路係做出嚟比人行,唔會係當時嘅路,不過都無乜心去考究lu~~

呢一個景真係要快手影先得,我有幸係第一批到呢個景嘅團﹝可能有人比我早到,but已經行去第二個景點﹞,可以聽完個領隊講解之後再影番張無『閒雜人等』嘅相,不過真係要快,尤其係要搵人幫手影嘅合照,因為領隊只可以幫到幾個組合影過相之後,後面已經有一班歐洲團到,佢一到,就要其他人向前行,唔好阻住佢嘅講解。

我哋當然好『合作』慢慢向前行啦,一路行又一路影lor~~總之鏡頭向前就唔會有『閒雜人等』啦,吹咩!

﹝到此一遊@巴格門﹞

 620 參觀巴格門024.JPG 620 參觀巴格門026.JPG  

一路向前行,就被帶到一個高地,亦如領隊所講,一開始唔洗急住影相,因為再行高d就會有一個地方可影晒個巴格門全景,亦都係嚟巴格門必影嘅景點。呢個地方好大風,淨係睇我d頭髮就知啦。我個背景係一個劇場,不過就唔記得叫咩名。如果大家覺得呢個景已經滿足嘅話,可以唔洗企高d再影過,而我就選擇企高dd,雖然分別唔太大,不過就可以少好多『閒雜人等』呢!

﹝巴格門大劇場﹞

 620 參觀巴格門037.JPG   

﹝企高d @ 巴格門大劇場﹞

 620 參觀巴格門042.JPG

大家可見到我背後有2棵樹?我覺得佢好勁,一片頹垣敗瓦中都可以咁青綠咁茂盛,真係犀利!

睇完大劇場就繼續向上行,又再見到一埋遺跡,除d柱之外,我覺得地下d石好假,擺明係有心放埋一齊比人影相啦!不過咁,如果唔擺埋一齊,又點會有條咁好嘅路比我行吖!

﹝巴格門遺跡 1﹞

 620 參觀巴格門050.JPG   

呢一埋遺跡我就真係唔知佢真定假,不過我相信上高白色o個d應該係真,下面深色d嘅石會係假,因為佢排得太整齊啦!上下兩半加埋就更假,相信係先整好下面d石,再將d遺跡放上去,跟據我嘅推論,呢堆遺跡應該係假嘅。

﹝巴格門遺跡 2﹞

 620 參觀巴格門075.JPG

影完上面嗰堆石之後,我就行出過對面條欄杆前同個巴格門影個全景先!

﹝巴格門遺跡全景﹞

 625 巴格門古城01.JPG

行到呢度已經差不多行晒成個巴格門古蹟,所以我哋行番出去門口嘅途中,就睇下有無咩景未影相 or 有d咩走漏眼,出到門口記得幫趁多次佢o地個免費廁所。出到門口我就睇清楚門口部吊車,原來係未開嘅,『未開』嘅意思係仲未投入服務,唔知佢幾時 open to public,等d遊客可以搭吊車上嚟,仲可以劈多遊客一筆tim~~

﹝未投入服務嘅巴格門吊車﹞

   620 參觀巴格門086.JPG  620 參觀巴格門097.JPG  

睇完巴格門就去食飯,呢餐飯都無乜特別,都係同一樣嘅自助餐。

﹝自助午餐﹞

 630 往特洛伊途中017.JPG  

食飽就出門口影下相先,睇見呢條馬路就可以估到點解我哋部旅遊巴會叫做烈火戰車啦,咁大條直路都不知幾好飛呀!。

﹝土耳其馬路﹞

 630 往特洛伊途中027.JPG  

飯後行程轉 part 6b。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()