close

2010927日﹞

﹝巴格門 > 特洛伊﹞

食飽飯就再開車去特洛伊,即係木馬屠城記嗰度,唔好問我木馬屠城記個故事講乜,我真係唔知道,我依稀有d印象嘅就係細個嘅時候玩嘅電子遊戲機吧!

一去到特洛伊個門口,成大隻木馬放喺度,一睇就知無搵錯地方,如果有人『坤』你話呢隻就係當年屠城嗰隻木馬的話,千祈唔好信呀,因為呢隻馬太新淨,而且木馬屠城呢件事都唔知係真定假!

如果你細心少少睇下面張相,就會發現個馬肚有條樓梯可以比人爬上去嘅,無錯,真係可以上去嘅,你再望高少少就會見到有2層窗口,第一 or 第二層影相都得,當然要視乎有幾多人啦,上面大約可以上10個人左右。其實呢度仲有一個地方要影嘅,亦都唔係個個留意到,係我老婆咁眉精眼企先見到,喺邊度?陣間再講。

﹝特洛伊招牌 ─ 木馬﹞

640 參觀特洛伊009.JPG   

其實特洛伊呢個城都好慘吓,跟據書上嘅資料所記,呢個城經歷過好多次地震,起好一段時間又地震,震散晒d地方又再起過,起好晒又再震,起起震震咗好多個世紀,下面張相就可以話比大家知道,泥土唔會呃人,唔同顏色就可以代表唔同年代嘅時期。

﹝震完又起,起完又震嘅特洛伊城﹞

 640 參觀特洛伊021.JPG

有d考古學家就喺d泥土上label 咗唔同嘅數目字,等有心『考究』嘅人可以睇得清楚d。

﹝特洛伊城﹞

 640 參觀特洛伊028.JPG   

下面呢張相就可以清楚d話比大家知道,呢個特洛伊城點樣玩層層疊。

﹝特洛伊城層層疊﹞

 640 參觀特洛伊032.JPG

一路向前行,又見到土耳其『眾多』之一嘅貓,呢隻貓就搞笑lor~~ 『好狗唔攔路』大家應該聽過,『好貓唔攔路』你又聽過未?

正當我哋向前行時,呢隻貓就企正路中間,咁啱d團友又鐘意貓,個個都摸隻貓,又影相咁,我都無佢哋咁好氣,你有你玩貓,我哋就繼續影相,下圖就係古時嘅祭壇,唔知邊度係殺牲嘅地方呢?

﹝祭壇@特洛伊﹞

 640 參觀特洛伊042.JPG   

當d團友玩夠隻貓後,就輪到佢哋影相我玩貓,不過比老婆怒啤咗一嘢之後就即刻向前行,驚驚……

之後就見到一個小劇場嘅地方,初初仲有一班歐洲團喺度講解,一個轉頭又有2個團友喺度做龍友,搞到我行幾轉先影到呢張相!

﹝小劇場@特洛伊﹞

 640 參觀特洛伊058.JPG

過咗個小劇場後,會經過一堆遺跡,過咗堆遺跡之後,無記錯嘅話,前面直行就係去番個入口度,左手邊會有條樓梯仔,只見樓梯,睇唔到係行去邊,幸好,有團友上咗去 & 極力推薦我哋要上去行下,既然人哋咁介紹,咁我哋就行上去啦,原來呢個地方係可以『摸』到隻馬仔呢~~ 所以呢個景係唔可以miss嘅!

﹝馬仔乖@特洛伊﹞

 640 參觀特洛伊065.JPG   

『摸』完隻馬仔就行番出去同隻馬仔影相,之前我有提及過可以上去第一 or 第二層影相嘅,到我哋出到嚟時,咁啱又無乜人wor,咁我哋兩公婆就可以霸晒隻馬仔嚟影,我先『上馬』,上到第一層就先影一張。

﹝第一層馬仔@特洛伊﹞

 640 參觀特洛伊085.JPG

我再走上第二層後,老婆就交咗部相機比領隊幫手影相,而老婆就急急腳咁走上嚟影個合照。喺呢度影相要有少少嘢留意一下:

1﹞ 唔好淨係企喺個窗口等影相,如圖所見,個人伸出少少窗外會容易d見到個人;

2﹞ 窗口前係有一排櫈嘅,可以借佢嚟企高少少,不過唔好企太高,同埋唔好伸咁出,有危險呢;

3﹞ 上馬仔條樓梯比較直同埋窄,上落要小心,尤其係有人一齊上落時。

﹝在馬仔握握手@特洛伊﹞

 640 參觀特洛伊090.JPG   

當我哋影完合照時,老婆就留喺隻馬仔度,我就落番去同佢影馬仔,一影完老婆之後,佢就由隻馬仔度嗌落嚟叫我唔好走,我都未知咩事時,佢就叫我踎低同我影相,咁我就照做啦,影完之後,老婆話比我知,原來地下都有隻馬仔o架,哎呀~~~點解我頭先睇唔到o架~~~

呢度就係我開頭所講,好多人都留意唔到嘅地方,去特洛伊嘅朋友要留意啦!

﹝地下都有馬仔@特洛伊﹞

 640 參觀特洛伊094.JPG

離開隻馬仔前,影多兩張相先。

﹝馬仔@特洛伊﹞

 640 參觀特洛伊097.JPG 640 參觀特洛伊102.JPG  

行完特洛伊就去卡歷奇,即係今晚我哋住嘅酒店,呢間酒店係成個trip最最最驚喜嘅地方,因為真係好靚!點靚法?陣間再講。

坐咗唔知幾耐車,架車就駛咗入條巷仔度,條巷仔唔係太闊,但都夠比架旅遊巴過,一見呢d咁嘅景,就聯想到呢間酒店唔會好得去邊,我相信同團d團友都係咁諗,原來我哋睇嘢睇得太表面嘞。

一落車,就停正喺門口,大門無乜特別,一入咗酒店正門就不得了啦……個lobby 喺短短數十秒內,就只係淨番領隊同導遊喺lobby辦理緊攞房手續,仲有,就係團友嘅行李,究竟發生咩事,可以令到d團友連行李都唔要就走咗去呢?

原來,lobby再出去就係一個泳池,泳池再出d就係一個小碼頭,而小碼頭直指嘅就係愛琴海,當時,已經接近黃昏,太陽都差不多落山,如廝美景,個個都一枝箭咁衝出去影相。

﹝日落@愛琴海 1﹞

 650 在愛琴海酒店006.JPG   

原本,我都唔諗住跟風走出去,同老婆傾咗兩句之後,就跟住大隊一齊出去,因為等得派鎖匙,再聽埋個領隊講嘢後,相信個太陽已經落咗山,而且,我哋應該趁住未係有太多團友出去時,先影一d無『閒雜人等』嘅相先,所以,我哋放低行李就即刻出去影相。

出到去就已經有部份團友影緊相,仲有d好唔識趣咁走咗出個碼頭,大佬呀,諗下人哋啦好唔好,個個都爭住同個愛琴海 & 日落影相,你就走咗出去阻住晒,幸好,同團有一pair團友都好幫忙,我哋互相幫大家影,總之個目的就係有自己,有愛琴海同埋日落,至於d『閒雜人等』就用我哋去遮住佢啦!

﹝日落@愛琴海 2﹞

 

650 在愛琴海酒店011.JPG

我哋影夠就撤退,一來,唔好阻住人,二來,都要搵番自己d行李,三來,有d肚餓,想快d食。一番到lobby就只係見到領隊同埋d行李度等我,跟住我就講句『都唔知呢班咩人嚟ga,為影相,自己d行李都可以唔理,仲要癲到連d手信都可以唔理,呢d就係香港人,哈哈~~~』

領隊都知道唔可以一次過等齊人,所以就見到人就派鎖匙同埋指示我哋上樓上食飯,而今次又見證到咩叫『執輸行頭』,我哋係屬於早上去嘅團友,所以,我哋一上去就坐晒d近窗口位,一邊食一邊睇住個愛琴海,so good~~~ 而遲嚟嘅團友,就只可以帶住失望嘅眼神望住我哋,而佢哋就要坐遠d。

話就話坐近個窗,但又不至於window seat,所以我哋就趁住有空檔,就走近個窗再影多次呢個日落 & 愛琴海,再加泳池。

﹝日落@愛琴海 3﹞

  650 在愛琴海酒店022.JPG  

呢一餐都係自助餐,d 嘢食好咗d,唔知係唔係個景夠醒神,搞到d 嘢食都覺得好食咗呢?見心情靚,就比咗 5LT 要咗枝啤酒同老婆一齊飲,呢一餐有老婆一齊,有嘢食,有嘢飲,仲有靚景睇,人生一樂也!

食飽飯就番房休息下先,呢間酒店係一d西班牙式2-3層高嘅屋仔,我哋間房有個露台仔,望出去就係頭先個泳池同埋個愛琴海,由於今日都幾熱下,所以沖完涼先至落去四圍行下。

﹝房間@愛琴海旁酒店﹞

 650 在愛琴海酒店023.JPG

今次嚟土耳其有一個目的,就係影星星,之前有一兩晚可以試下影,不過,由於太攰嘅關係,所以無影到,今晚心情好,個地方又正,而且仲有個碼頭仔方便埋tim,所以我哋就走咗去碼頭影星星。

一路行出去嘅時候,發現有好多土耳其嘅學生都嚟咗呢度,聽領隊講,土耳其係會比d學生去下旅行體驗一下,而呢個碼頭就集結咗好多學生喺度,好熱鬧,由於土耳其人對亞洲人情有獨鍾,所以我哋2個喺呢個碼頭咁耐,就比d學生望咁耐。我都唔理佢哋咁多,佢有佢哋吹水,我哋有我哋影相,set好腳架就影星星。

買咗呢部 prosumer 嘅 dc 咁多年都未用過嚟影星星,望住部機都唔知點 set 好,最後,都係用 manual mode,iso 800最細光圈最慢快門影,希望有d成績啦。

用呢個 set up 影一張星夜要差不多一分鐘,試咗幾張之後,都係用 iso 200最細光圈最慢快門影最好。雖然影唔到星星嘅色彩,不過,可以影低呢個喺香港睇唔到嘅星夜時,我真係好開心,喺香港,見到10粒星星已經好幸運,分分鐘要企定定慢慢搵tim。

呢度,望上個天一陣間,等對眼適應咗個種黑暗後,d星星係多到你數唔晒。

﹝星夜@愛琴海﹞

650 在愛琴海酒店044.JPG

當我哋四圍望時,比我哋見到『海星』呀!下圖左下角最光嗰粒星,就係我哋兩公婆所叫嘅『海星』,並非喺海度見到嘅海星,至於點解叫海星就唔詳細講。

好多時,我哋放工番屋企時,都會見到呢粒『海星』,今次嚟到土耳其都見到佢,唔通佢都跟埋我哋一齊嚟?佢就好啦,唔洗比錢就有得去旅行……

﹝海星@愛琴海﹞

 650 在愛琴海酒店048.JPG

一路影嘅時候,個夜空都好清澈,完全無雲,亦都無諗過會有雲,影多兩張之後,個天竟然有雲,仲好多tim~~ 所以就唔再影lu~~

今晚真係好滿足,估唔到成個trip去到最後嗰晚先至變得咁精彩。之後,就同老婆番上房執好行李,因為聽日就要離開土耳其返香港。當我哋差不多行到番房時,我同老婆講不如聽朝早d起身出嚟影日出吖,老婆都話好,咁我哋就懷著一份期待嘅心情執嘢同瞓覺。

Day 6行程到此為上,明天請早。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()