close

2010928日﹞

﹝卡歷奇 > 伊斯坦堡﹞

今日嘅景點有好多,由卡歷奇出發,坐3-4個鐘頭車去到達達尼海峽,坐『大孖車』過海,即係上層載人下層載車嘅渡輪,過海之後就到達 Tepekent;食飽飯就會去伊斯坦堡參觀杜瑪伯爵水晶皇宮,之前加插一段被抄牌嘅小插曲;由於時間緊迫,團友們被分開3隊,我哋就跟領隊坐電車去其他景點參觀,其他人就坐旅遊巴去大市集行。

分道揚鑣後,我哋就去睇杜伯奇皇宮同埋地下水宮殿,然後就番大市集行下,行完之後就同之前嘅團友會合食飯,食飽飯就出機場番香港,行程緊密嘅一日呀!

好,講完個框框就開始今日嘅行程。

仲記得尋晚我話同老婆今朝出番個碼頭影日出嘛?我哋緊係記得啦,仲好早起身tim!一出到去個碼頭就搵個好位等日出,等咗10分鐘左右,個天開始光,我就發覺有d唔對路,既然個天開始白,點解唔見個太陽側邊d光?我突然間醒起,尋晚我哋成棚人行李都唔要,都要衝出嚟呢度影日落,既然睇到日落,呢邊即係西邊啦,太陽東邊升起嘛,呢兩條『茂里』走去西邊睇日出!真傻瓜,哈哈~~

原來我份人比較鐘意玩photoshop,諗住日落都已經咁靚,日出都應該差唔多啦,所以喺個心裡面key個太陽上去,個心key完都唔夠,仲想喺現實中影番張相對比一下,真係超低能呀!我之前同老婆講呢件『糯爆』嘅事一定唔可以比人知道,但係一世人又有幾多次會『糯』得咁緊要吖?所以一定要『公諸同好』!隨便笑啦!

既然無日出睇,咁就喺呢度駁下相啦,先企喺碼頭影番埋去酒店先。

﹝由碼頭望番去嘅酒店一帶﹞

 705 愛琴海酒店01.JPG   

跟住就行番去酒店泳池附近,再駁多張愛琴海先。

﹝由酒店望出去嘅愛琴海﹞

 705 愛琴海酒店02.JPG

呢度真係好靚,有d唔捨得走,不過唔走唔走終須走,番到上房檢查多次仲有無嘢執漏,臨出門口前,走出露台同呢間酒店影多張相先,『有泳池,有愛琴海,呀松看著是好的,這是在土耳其的第八日』。

﹝酒店泳池 + 愛琴海﹞

 700 Ida Kale Resort Hotel013.JPG    

呢一間就係我哋住到唔捨得走嘅酒店,ida Kale Resort Hotel,臨走前都同佢影番張相先,如果有朋友有去到愛琴海一帶嘅酒店住過嘅話,記得話我知,我都好想知道呢一帶嘅酒店係唔係都係咁正,又或者,我今次住呢間已經係最cheap呢!

﹝卡歷奇 ide Kale Resort Hotel﹞

 700 Ida Kale Resort Hotel024.JPG

等齊人就驅車去達達尼海峽坐『大孖車』,正如之前所講,大孖車即係上層載人下層載車嘅渡輪,以前香港都有呢d船,比較深印象嘅係佐敦過中環,同埋觀塘過西灣河,我好鐘意一上船就喺上層食個麵,之後就走落樓下吹海風,然後就由下層上岸,不過家下好似已經無晒呢d船lu~~

不經不覺間,我哋就已經到達卡歷奇,達達尼海峽附近,呢一帶落過吓雨,亦都係我哋咁多日以嚟嘅第一場雨。

﹝卡歷奇達達尼海峽附近﹞

 710 暢遊達達尼海峽009.JPG   

再行多一陣,我哋就開始上船lu

﹝上緊大孖車﹞

 710 暢遊達達尼海峽010.JPG

好快趣,我哋就已經連人帶車一齊上咗船,架車一停定,我哋全部人就上晒上層,指定動作就當然係四周圍影相啦!出發前就同個達達尼海峽影張相先,左手邊就係我哋嘅目的地 ─ Tepekent,右手邊係卡歷奇。

﹝Tepekent & 卡歷奇﹞

  715 達達尼海峽01.JPG  

﹝大孖車@達達尼海峽﹞

 710 暢遊達達尼海峽030.JPG

開船後,有團友嫌大風得滯,就走咗入室內地方坐坐,我哋就未影夠,繼續穿梭於上層,當行到船尾位置時,見到個天好正,有大光照射住卡歷奇,有人話呢d光叫『耶穌光』,其實我都唔知點解會咁樣叫,不過我就好想知,耶穌再來時,係唔係咁樣裂天而降呢?

﹝大光照射住卡歷奇﹞

 710 暢遊達達尼海峽070.JPG   

影咗一陣相之後,我哋都覺得有d凍,所以就走咗入室內小休一陣,呢度d櫈比油麻地小輪好好多,最少唔洗坐『冷板櫈』先啦。

﹝室內@大孖車﹞

 710 暢遊達達尼海峽081.JPG

小休咗一陣之後,我哋又繼續出去影相,喺度又見到土耳其眾『多』之一,就係熱情嘅土耳其人,當我一行過同佢哋 eye contact 過後,佢就示意想同我哋一齊影相,既然人哋咁熱情 & 大方,咁就影一張啦!

﹝熱情嘅土耳其人﹞

 710 暢遊達達尼海峽083.JPG   

同呢幾個土耳其人影完相之後,我哋就走咗落下一層影相,喺個係船尾嚟嘅,由於唔係太多車,所以我哋可以睇得好清楚架大孖車係咩樣。

﹝下層@大孖車﹞

 710 暢遊達達尼海峽092.JPG

大約半個鐘左右,我去到伊斯坦堡lu~~ 即係再玩多陣就番香港,點解d時間過得咁快嘅!跟住我又再飛車去食飯,我有一段車程都係沿住達達尼海峽行嘅,幸運地又見到耶穌光。

﹝耶穌光@達達尼海峽﹞

  720 往伊斯坦堡吃午飯019.JPG  

之後,就開始遠離海邊進入內陸,咦?點解有隻艇仔喺屋頂嘅?唔通屋主驚住會有洪水,所以一早搵定隻艇仔,以備不時之需?

﹝艇仔在屋頂﹞

 720 往伊斯坦堡吃午飯059.JPG

再行多一陣,我哋部車就比人截停咗,原來係有警察要查個司機d資料。

歐洲,每個司機都係有隻 disc,開車前就放隻 disc 入去部車度,一開車就開始記錄住佢嘅行車資料,例如佢係邊個,幾點開工,一日揸咗幾多個鐘頭車,有無超速等,好不幸地,個司機要食『牛肉乾』,我唔知佢有無超速,不過我哋 day 4 當日佢一定揸車多過 12 個鐘,而歐洲有個規定,係唔比d司機揸車多過 12 個鐘,因為驚佢哋太攰而發生交通意外,如有違反就罰錢了事,我哋個司機就咁比人扣咗錢,真可憐……

我唔係好記得個司機會比人罰幾多錢,喺佢比人 check 嘢同食牛肉乾時,我哋又影相,原來土耳其d公共巴士好 colorful,下圖有四部唔同顏色嘅巴士,除咗車款一樣外,你又見唔見到佢哋有咩共同之處吖?

﹝土耳其公共巴士﹞

720 往伊斯坦堡吃午飯040.JPG 720 往伊斯坦堡吃午飯042.JPG720 往伊斯坦堡吃午飯044.JPG 720 往伊斯坦堡吃午飯047.JPG   

你有無發現呢四部車個車尾都係『dup』低d嘅……我相信係因為太多人搭車,而且d人都坐晒近車尾,所以就搞到條尾轆避震『dup』晒,哈哈~~

抄完牌就繼續行程,食飯是也,part 7b再講!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()