close

2010928日﹞

﹝卡歷奇 > 伊斯坦堡﹞

伊斯坦堡食飽飯之後,就繼續我哋緊密嘅行程。

今次又再路經呢條唔知咩橋,上次同今次一樣,條橋都係有好多人喺度釣魚;而唔同嘅就係多咗我哋嘅一份失落。因為無得喺呢個博斯普魯斯海峽遊船河,唉……

﹝無言@伊斯坦堡﹞

 730 參觀杜瑪伯爵水晶皇宮010.JPG  

過咗一陣,就去到呢間懶係高級 & 矜貴嘅杜瑪伯爵水晶皇宮,點解話佢懶矜貴呢,陣間再講,入門口前﹝其實呢張相係行完補番影嘅﹞就緊係要同佢影番張相先啦,如果唔係,大家又點會知佢懶矜貴呢!

﹝杜瑪伯爵水晶皇宮門口﹞

 730 參觀杜瑪伯爵水晶皇宮010.JPG

我話佢懶矜貴,係因為:

1﹞全世界人入門口一定要包好對腳,唔好踩爛佢d地毯呀;

2﹞場內完全禁影,驚死人公開佢d秘密咁,比得人入去睇仲有乜秘密吖;

3﹞驚死你班遊客玩偷影,好多『食Q』睇住你;

4﹞場內講解一定要由當地人講,唔識土耳其話就跟住行啦!

原本係可以分開英語團同華語團去行,點知呢間嘢突然轉軑,取消華語團,要我哋跟住前面嗰團唔知咩語團一齊行,領隊就緊係夾個當地導遊同d職員理論啦,最後我哋係輸家,唯有跟住行lor~~

﹝包好對腳先啦~~﹞

 730 參觀杜瑪伯爵水晶皇宮024.JPG   

領隊同我哋講佢都好無奈,之前都唔係咁,既然呢度係人哋地頭,佢話乜就乜啦,一係就唔好睇,要睇就要聽話。咁咪照跟住人哋行lor~~ 前面就係人哋個唔知咩語團,我哋就同佢哋隔開少少,領隊就用廣東話去同我哋介紹,點知前面班人『shhh』我哋,話我哋嘈住佢哋,今次就到個當地導遊出手嘈番佢哋,結果,我哋由一團人變做兩團人,我哋就繼續做番一團廣東話團。

之前講過話呢間咁嘅嘢巴閉到唔比人影相,偷影咗而又比佢捉到就要即場delete,但我眼見呢班『食Q』就係隻眼開隻眼閉嘅,講白d,即係歧視,當地人就點都得,亞洲人就睇到實一實,超!唔影咪唔影lor!

一路行都無乜好細心留意佢呢個爛鬼皇宮,行到去佢個生招牌水晶燈時,我只係不屑咁望咗佢兩眼,幾多噸重又點吖,好勁咩!污糟到死,好心搵人整乾淨d先比人睇啦,懶巴閉咁!

好快趣就行到出門口,都不知幾開心呀!一出門口就見到個博斯普魯斯海峽,諗住可以行出少少同個海影張相,點知又係唔比lor!!人哋話呢個碼頭以前係比d蘇丹專用嘅,好高級o架,不過係以前嘛,到今日仲蘇乜丹吖,佢仲要巴閉到搵個軍人喺度守住,守住咪守住lor,做乜仲要揸埋枝槍呀!大笨象咩!真係唔『妖』佢都唔得!

﹝博斯普魯斯海峽﹞

 730 參觀杜瑪伯爵水晶皇宮027.JPG

下面張相就係行到去隻『大笨象』附近影嘅,正中間就係睇完個爛鬼皇宮個出口,如果唔係有d咁不愉快嘅經驗的話,相信影同睇呢張相嘅心情都會好d。

﹝杜瑪伯爵水晶皇宮出口﹞

  735 杜瑪伯爵水晶皇宮01.JPG  

我比較鐘意行呢個皇宮嘅外圍,有好多建築物都幾靚吓,好似我身後呢度閘咁,如果天氣好d,我相信影出嚟嘅效果會更好。呢度閘就喺個正門嘅左手邊。

﹝唔知叫咩名嘅閘﹞

 730 參觀杜瑪伯爵水晶皇宮058.JPG

望望錶,已經差不多夠鐘集合lu~~ 一去完廁所出嚟,老婆就即刻拉咗我入間紀念品店,原來行咗咁多日,終於喺度見到一個鐵做嘅鎖匙扣,諗都唔諗就決定買咗佢。有人話點解我仲鐘意買鎖匙扣,我就係鐘意佢夠地道夠hardsell,一睇就知喺邊度買,就算係去日本,我都一樣係會買鎖匙扣嘅!

快快手買咗之後就出去大門口集合,臨出門口前,同佢個唔知咩塔留個念先。

﹝到此一遊@唔知咩塔﹞

 730 參觀杜瑪伯爵水晶皇宮089.JPG   

出咗嚟之後就搞笑lor~~ 我去咁多次旅行都未聽過 & 經歷過『盪失路』,但今次有幸比我見到同團有兩個團友走失咗!可能你會覺得我黑心,人哋人生路不熟,走失咗就會好驚,好應該搵佢番嚟,無錯,開頭我哋都係咁,只不過比我察覺到佢講大話,即係搵著我哋成團人嚟搞,仲洗可憐妳!

參觀嘅時候,領隊已經講好咗幾多點出番嚟門口等,大部份團友已經到齊,就係有兩母女未出現,呢兩母女就係之前提過喺泳池影相呀,唔比個女食嘢,硬係要拉走個女出去食嘢嗰兩母女。

當地導遊就四圍搵佢哋,而領隊就打佢哋手提電話搵人,人又搵唔到,電話又無人聽,結果等咗唔知幾耐之後,領隊決定過對面等上車先,等過馬路時又影一餐,哈哈~~

﹝等過馬路時無聊搵嘢影﹞

740 乖電車往杜伯奇皇宮003.JPG 

呢個嘢好震o架,痴個背脊埋去可以做 massage 呢~~

﹝行人過路器﹞

  740 乖電車往杜伯奇皇宮005.JPG  

呢度就係比薩達斯主場嘅球場,都係喺杜瑪伯爵水晶皇宮對面。

﹝比薩達斯主場嘅球場﹞

 740 乖電車往杜伯奇皇宮019.JPG

等過馬路時又見到d土耳其巴士,今次呢d比之前所見嘅大,而且靚好多。

﹝土耳其巴士﹞

740 乖電車往杜伯奇皇宮006.JPG  740 乖電車往杜伯奇皇宮010.JPG 740 乖電車往杜伯奇皇宮011.JPG  740 乖電車往杜伯奇皇宮012.JPG  

我哋過晒馬路上旅遊巴之際,當地導遊終於搵到呢兩母女,一上車,個呀媽就『沙晒冧』,話要大家等真係唔好意思,因為佢見個皇宮無乜嘢好睇,就好快咁走咗出嚟,諗住上旅遊巴等我哋,點知一出門口就盪失咗路 wor。

一早講咗門口等啦,上旅遊巴等?妳知部車擺邊咩?一聽就知妳講大話啦!都費事踢爆妳。就係因為佢哋,搞到我哋無咗好多時間,餘下行程變得有d麻煩,最後決定兵分兩路,之後再分兩路。

唔參加自費項目嘅,就留喺旅遊巴上,由司機車佢哋去大市集行;去杜伯奇皇宮嘅就跟領隊坐當地電車去。老婆都不知幾開心,因為一開始 plan 呢個團時,我哋都已經諗緊有無d空檔位,可以比我哋自己坐吓當地交通,點知一個『盪失路』就幫咗我哋,哈哈~~

﹝土耳其電車 & 車站﹞

 740 乖電車往杜伯奇皇宮023.JPG 740 乖電車往杜伯奇皇宮025.JPG  

呢一個應該係總站嚟嘅,好多人等車,基本上,一開車門就無晒位,不過秩序比香港好,無爭位嘅情況出現。對於我哋嚟講,有無位坐已經唔係問題,有得搭電車已經好開心lu~~ 上得車就當然要『到此一遊』啦!

﹝土耳其電車車廂﹞

 740 乖電車往杜伯奇皇宮029.JPG    

我哋就係由左手邊第一個站 - Kabatas 出發,好似坐咗 6 - 7 個站就落車,原本諗住落咗車都同個站影番張相,但係領隊叫我哋行快少少,否則真係唔夠時間,所以我哋都好聽話唔影相……住。我會喺 part 7c 再話比大家知我哋點樣可以邊行邊影,又唔會拖慢大家個行程,留意啦!

﹝土耳其電車路線圖 1﹞

 740 乖電車往杜伯奇皇宮032.JPG

﹝土耳其電車路線圖 2﹞

 740 乖電車往杜伯奇皇宮035.JPG

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()