close

2010年11月28日﹞

國際通 > 那霸空港 > 香港

架旅遊巴都未轉到見到國際通,就已經有啲阻滯,停咗喺度行唔到;個領隊就同我哋講,原來今日國際通會劃成行人專用區,只有限定車輛能夠駛入,而我哋架旅遊巴呢,就要兜落下一條街,再轉番入去,咁我哋就可以喺條橫街度落車喎,不過依家呢……連下一條街都未去得到,就已經塞住咗喺度……冇辦法啦,唯有落車喺老遠行入國際通囉!

沿路見到果啲『限定車輛』原來都幾得意喎,有觀光的士,又有卡通巴士,不過好似收費都唔平~~

﹝行人專用區 +『限定車輛』@國際通﹞

440 國際通004.JPG 440 國際通102.JPG440 國際通127.JPG 440 國際通014.JPG 

 

行到返國際通,第一件事就係去醫肚,哈哈……竟然係食BBQ放題!而且我哋之前見過網上都有介紹呢間燒肉店,好似評價都唔錯,我哋跟團都竟然有得嚟呢度食,所以有啲 surprise 囉!

不過呢間野超多人,我哋喺門口等咗十幾二十分鐘先有位,而且仲要食得一個鐘,不過都算啦,呢度好多嘢食,坐得都好舒服,再者,都係果句啦……我哋喺國際通有好多地方要行同好多嘢要買嘛,邊有咁多時間慢慢食吖!

﹝歡笑燒肉店﹞

 440 國際通019.JPG  

呢餐我哋晏晝食咗大半個鐘就走lu,原本諗住即刻去食海塩雪糕做飯後甜品,不過好似有啲飽,所以都係行陣先……

點知出到嚟就見到一批一批小朋友喺度表演,又跳舞、又打鼓,仲有啲玩單輪車 tim~~就係因為咁,所以我哋喺度睇咗好耐『表演』,幾乎唔記得晒啲『任務』……

﹝小朋友嘅精彩表演﹞

440 國際通036.JPG  

原來除咗有小朋友表演外,仲有好多親子活動,見到啲家長同佢哋嘅仔女玩得咁投入,個個滿面笑容,慢條斯理咁hea 吓hea吓喺度玩,對比起我哋呢啲趕候趕命嘅遊客,簡直係兩種截然不同嘅感覺,究竟我哋係咪前世未辛苦過呢?真係要好好『檢討』吓先得!

﹝大人細路同樂日﹞

440 國際通106.JPG

好嘞!返嚟我哋嘅『行程』嘞!首先要去幫我哥哥買隻 YUI最新嘅 Single,由於係 Japan Version,所以香港仲未有,好在之前問咗領隊,我哋好容易就喺 Tower Record度買到 lu~~不過唔知係因為前一晚天黑,還是今日係封咗路嘅關係,我哋雖然噚晚喺國際通 pre-visit過,但係啲地方就好似一啲都唔認得咁,好在佢只係得條直路,唔係都恐怕會蕩失!買完 CD,我哋就行去街尾搵藥房,幫朋友搵沖繩褐藻素之餘,又可以睇吓有乜新奇古怪嘅嘢買嚟做手信;點知褐藻素就買唔到,仲比我哋發現呢間藥房啲嘢貴到暈,之前喺 Jusco買咗果啲牙刷,比呢度每支平足100円,嘩!仲貴過 Jusco,佢咪好發!所以我哋都係冇幫襯就走咗 lu~~

﹝同噚晚不一樣的國際通﹞

 440 國際通006.JPG  

返轉頭路經我哋喺 Day2食午餐嘅地方,順帶一提,呢度除咗平同埋快之外,原來仲係24小時營業 tim~~不過如果對食肆環境同服務有要求嘅話,咁就都係去幫襯其他餐廳會好啲!

﹝自助快餐店﹞

 440 國際通116.JPG 

哈哈,終於嚟到食海塩雪糕嘅時候 lu~~ 不過話就叫做海塩雪糕,其實即係普通軟雪糕,加隨便任落嘅調味塩,塩嘅味道有七、八種,我哋就梗係冇執輸咁隻隻都落吓啦,所以結果咪唔知邊隻味打邊隻味囉,不過都唔緊要啦,最重要係又有得玩,又有得食嘛!

﹝塩屋軟雪糕﹞
440 國際通096  

唔知係咪落咗塩嘅雪糕特別快溶嘅呢?個雪糕買嘅時候明明好堅固,落咗啲塩,影咗兩張相,啲雪糕就已經漏到成手都係,所以如果想影多兩張相,或者加多幾次塩,咁就買杯裝好過用 cone嘞,起碼可以玩耐啲嘛!

﹝好快溶嘅雪糕﹞

440 國際通092.JPG  

食完雪糕,我哋又要急急腳行埋餘下嘅半條國際通,其實成條國際通嘅舖頭,唔係有個好靚嘅裝飾做門口,就係放咗好多得意嘅公仔做招徠,目的都係一個,就係吸引人行入間舖頭囉,雖然我哋唔係行咗入好多間,但係就影低咗好多個門口,行吓行吓,我哋就由街尾行返去街頭 lu~~

﹝各色各樣嘅舖頭招徠技倆﹞

440 國際通063.JPG 440 國際通065.JPG 440 國際通066.JPG 440 國際通098.JPG  

唔好以為條國際通好短,由街頭到街尾,大大少少,總共都有十幾廿條街,我哋由食午餐嘅燒肉店做起點,行咗去國際通嘅街尾,由街尾又行到嚟街頭,再加埋朝早喺首里城行咗一大餐,依家對腳都已經好似唔係我哋咁樣,結果無奈地都要坐一陣抖吓先……

﹝國際通街頭﹞

440 國際通069.JPG 440 國際通074.JPG  

點解咁無奈?就係我哋原本仲計劃咗要行平和通り,去搵壺屋通同埋去第一牧志公設市場睇月光貝……依家攰成咁樣,點去喎!結果只係行返去平和通り……嘅對面Starbucks度等集合就算……

返到嚟企定定先見到條 banner,原來今日就係呢度嘅投票日,唔知之前喺美國村見到果個 kawaii姐姐支持嘅候選人選唔選到呢?不過呢度真係冇乜選舉氣氛,既冇人拉票,就連傳單都冇張,究竟堅定流㗎?

﹝投票日@平和通り﹞

 440 國際通128.JPG  

我哋一邊等集合,一邊睇住啲小朋友喺度『搞破壞』,將條行車線同行人路都油到五顏六色 ~~好恐怖呀~~

唔經唔覺,啲團友都已經到齊晒lu,我哋仲諗住可以好快上返旅遊巴出機場啦,點知架旅遊巴都係駛唔到入嚟,結果又要行返去街尾上車……唉!計吓計吓,我哋原來都來回行咗整條國際通 3次……唔通真係前世未行過???

﹝好多『搞破壞』嘅『魔怪』呀!﹞

 440 國際通104.JPG  

行程嚟到呢度,已經去到最後一個景點 --『沖繩樹屋』,其實我哋架旅遊巴之前都已經經過呢度兩次,只不過呢次係可以落車影相而已……睇真啲,呢間屋其實係間餐廳,而呢棵樹亦都唔係真嘅,估唔到餐廳嘅噱頭都可以成為旅遊景點喎,真係要比個『趣』佢!

﹝最後景點 -- 沖繩樹屋﹞

 450 樹包屋012.JPG  

離開咗樹屋,我哋就開始向那霸空港進發 lu~~ 原本諗住去到機場仲可以用盡我哋『最後一分力』參觀吓個機場,點知領隊好似趕鴨仔咁,個 counter都未開就叫我哋快啲去排隊寄行李,好在我哋前兩日自由活動時都行過吓唧!

老公見橫掂都係得個等,而且仲有好多碎銀用剩,所以我就叫佢自己去咗附近舖頭行吓,點知比佢遇到個能操流利廣東話嘅售貨員,買咗少少嘢之餘仲扮晒熟咁問果個售貨員有冇二千円紙換,個售貨員好為難咁都換咗張比佢,雖然呢張有少少爛,但係我哋都好開心,因為呢次嚟沖繩竟然有意外收穫,就係換到兩張二千円紙……呵呵!老公返到嚟,我哋就入閘 lu,去到候機室個天都已經黑咗一截,明明嚟到機場時都仲好光喎,乜黑得咁快㗎!

﹝沖繩,有緣再見!﹞

460 那霸空港012.JPG  

睇吓老公上到飛機個樣幾開心,究竟點解好快就要返回殘酷嘅現實世界都會咁開心呢?唔通佢傻咗?梗係唔係啦,只係因為老公天生腳長嘅關係,好多時坐飛機都會覺得好迫,好辛苦,今回可以安排到個咁嘅位比佢坐,唔開心至奇啦!

﹝飛機上最前排嘅闊位﹞

460 那霸空港016.JPG  

經過兩個多鐘頭嘅機程 +個多鐘頭嘅車程,我哋終於返到嚟闊別咗4日嘅屋企,返到嚟梗係將啲手信攞出嚟晒吓冷先啦!不過好慘呀,兩支苦瓜都有唔同程度嘅焗熟咗,所以要快啲送晒比人先得,哈哈!

﹝手信大晒冷!﹞

470 手信大晒冷009.JPG  

呢次旅程咁就完結咗 lu~~真係好開心,其實每次可以同老公去旅行都係好開心嘅,只不過係今次有大半日自由活動嘅時間,可以安排吓我哋想去嘅地方『探險』,又可以嘗試吓行程失敗嘅『驚喜』,對於冇時間又懶得計劃自由行嘅我哋嚟講,真係一個唔錯嘅選擇,總之就係『正、』啦!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()