close

2011317日﹞

﹝繼續巴黎市內觀光x2,之後就返香港﹞

今日嘅行程極簡單,起身食早餐,攞埋行李跟車出老佛爺,之後就係自由時間同埋自費食lunch,最後返老佛爺集合出機場返香港。

今日開始行程之先,等我講樣痴線嘅嘢比你知吖,呢個法國之旅有兩個半日嘅自由時間,原本我哋係想尋日嘅半日去行羅浮宮,而今日呢半日就去行凡爾賽宮o架!但係我個朋友同我講,兩個宮都好大好多嘢睇,而且凡爾賽宮喺好遠,搭得車去就已經要番轉頭,所以我哋先『取消』凡爾賽宮嘅行程吧~~夠顛吧!!

今日有幾個任務要完成:

1) 搵『羅浮宮三寶』

2) 搵達文西嘅倒轉玻璃金字塔

3) Angelina買朱古力醬

4) 去國虎屋食lunch

可惜,成功率只有50%,點解?睇落去就知道

尋日同今日都係由老佛爺行去羅浮宮,不過出發之前我哋會先去春天百貨買macarons做手信,當我哋去到嘅時候,呢間舖頭剛開門,諗住快快趣趣買完快d走,唔知係個法國妹未瞓醒,還是佢天生手腳慢呢?抑或係我哋買得太多呢?買一打macarons,講埋比佢聽要邊幾種味道,一夾一放重覆12次再包好,好簡單吧,咁都要搞咗我哋差不多成半個鐘,完成欽佩佢嘅工作 & 服務效率呀!

Macarons Menu

1110 出發往羅浮宮 029.JPG

其實我哋同埋幾個團友行落羅浮宮係可以搭metro嘅,而同行嘅團友都想搭落去,但係我就唔係好想,點解呢?因為metro會有扒手lor~~

出發前,我同一個曾經住咗法國一段時間嘅朋友傾計,講吓問吓法國嘅嘢,包括食嘢呀、搭車呀、行街呀、景點呀,同埋注意事項等等,佢叫我盡量都唔好搭metro,因為metro有好多人而且會有好多扒手,而我哋個樣一睇就知係遊客,一定好容易咁成為目標,佢話除非有當地人陪我哋四圍去啦,否則去行街算數吧~~

其實,佢仲講咗一d佢住法國時嘅親身經歷比我知,嗰種驚嚇程度真係嚇死人,總之我聽完之後,淨係知道『metro係會食人o架』!所以,團友們,雖然我遲咗好多先講,但係都希望你哋明白我嘅苦衷

今日行嘅路線同尋日一樣,又係要經過歌劇院。

﹝歌劇院﹞

1110 出發往羅浮宮 030.JPG  

﹝波波Metro站﹞

1110 出發往羅浮宮 035.JPG  

之前講過話穿過個拱門就會到達羅浮宮,下圖就係三個行車拱門嘅其中一個,我好佩服呢度嘅司機,尤其係大車嘅司機,條路好似只係比佢架車闊少少吧,技術差d都過唔到呀!

﹝通往羅浮宮嘅拱門﹞

1110 出發往羅浮宮 038.JPG  

尋日,我哋行呢度嘅時候,天氣好好,而且唔多人;但係今日就天陰而且大風,仲有好多人排隊tim~~

﹝羅浮宮門外﹞

1120 參觀羅浮宮 003  

去羅浮宮有咩好睇呢?其實有好多嘢睇,要逐一睇晒跟本唔可以短時間內完成,就算係走馬看花都好,都要花好多時間去行,所以就要重點出擊,去得羅浮宮就唔可以錯過佢哋嘅『羅浮宮三寶』,即係:

1) 蒙娜麗莎

2) 勝利女神

3) 維納斯女神

但係唔知點解,之前比個領隊擾亂咗我哋,結果我咗無理到個維納斯女神像,反而周圍搵拿破崙加冕幅畫,可惡呀~~

﹝剛剛入咗羅浮宮﹞

1120 參觀羅浮宮 134.JPG  

言歸正傳,入到羅浮宮第一件事係買飛,由於我哋無預早訂飛,只可以買即場,而即場飛都有兩個買法,一係去最多人嘅counter排隊,又或者好似我哋咁,去自助售票機買飛。呢個自助售票機一d都唔難搞,揀啱語言,跟住步驟去做就得。你睇,人哋仲排緊隊嘅時候,我哋就已經買咗飛,可以搵『三寶』lu~~

﹝羅浮宮嘅自助售票機﹞

1120 參觀羅浮宮 025.JPG  

入咗場之後,好似係我話要玩自拍,想一take過影晒所有人,又驚角度唔啱,又驚手震,又驚影唔齊人,最好就係放部機落地,一次過影晒6個人,正!你估我喺邊?

﹝自拍@羅浮宮﹞

1120 參觀羅浮宮 026.JPG  

已經唔記得入咗場之後行邊一便,淨係記得有好多雕像,只係影咗某幾個就算數,其實,個維納斯女神像就喺呢度,可惜,我哋無影到,因為我哋已經轉移咗視線去搵拿破崙加冕幅畫,黠解會轉移?咪就係比領隊介紹&講咗幾次&重點推介lor~~自己做好咗notes都比人side track到,你話係咪低死吖!

﹝羅浮宮其中嘅雕像﹞

1120 參觀羅浮宮 029.JPG  

麻煩大家認o住呢條走廊尾,亦即係我哋身後嘅樓梯,嗰度就係三寶之一嘅勝利女神!

﹝勝利女神就在眼前﹞

1120 參觀羅浮宮 035.JPG

由上圖可見,呢三寶都有好多人圍觀,想昒到張無乜人嘅相就一定要等,一有機會就要快手!

﹝勝利女神﹞

1120 參觀羅浮宮 041.JPG

其實香港人好應該向歐洲人學習一下,每一個擺設都總會有一d人喺附近,或遠或近咁圍住,佢哋真係會攞住一d資料去認識眼前嘅擺設,有d人就會眼定定咁望住佢,有d人會用紙筆畫低佢;相對之下,我哋就好似玩野外定向咁,睇地圖、搵目標、影相,之後就下一個目標,直至任務完成。

點解勝利女神會無咗個頭呢?佢對手又去咗邊?勝利女神真係『神』?佢又『勝利』咗d乜呢?我相信係有答案嘅,Google一下就會知道啦,係嘛?

其實我都認為行博物館應該慢慢行,可惜,我哋呢d跟團嘅人,所有行程都限時限刻,要喺有限時間做最多嘢,最好嘅方法就係乜都快!

﹝靈異照片之勝利女神﹞

1120 參觀羅浮宮 044.JPG  

之後,繼續我哋嘅『野外定向』,行到一個展覽室,有好多好靚嘅畫喺度,而我哋留意到展覽室嘅天花都好靚,所以又係一個自拍嘅好機會。

﹝油畫展覽室 & 天花﹞

1120 參觀羅浮宮 088.JPG 1120 參觀羅浮宮 081.JPG

終於比我哋搵到蒙娜麗莎嘞!不過好失望。

其實上網搵資料時已經知道呢幅畫好細,但係,當我哋親眼見到嘅時候,真係比想像中更細

﹝蒙娜麗莎﹞

1120 參觀羅浮宮 066.JPG  

『三寶』果然名不虛傳,呢位莎姐可以成功地吸引幾十人去圍佢,如果你想同莎姐影張正面相,你前面應該會有最少30人喺度舉機影相,最好嘅方法就係慢慢咁迫到去最前面,咁就唔會有阻隔,不過我都要提提你,如果你生得太高的話,你就唔好迫埋去 & 賴死唔走。而我,就選擇咗離遠zoom爆佢,自問都算手定,可惜都係敵唔過身邊嘅人群,鏡頭前面總係有好多雜物,又會比人撞啦,影到好多隻手啦,好多個頭啦,好多部相機啦;當我以為機會到嘅時候,又會撞正有人開閃光燈,又或者有點紅色嘅提示燈射咗埋去總之就好難影到張好嘅~~

最後都叫做成功比我影到,不過就多咗好多『人』同莎姐一齊……

﹝蒙娜麗莎﹞

1120 參觀羅浮宮 069.JPG 1120 參觀羅浮宮 070.JPG 1120 參觀羅浮宮 072.JPG 1120 參觀羅浮宮 073.JPG  

之後就去搵比人side track咗嘅最後一寶 -- 拿破崙加冕。

喺呢度,無論係唔係三寶都好,都總會有一班人圍觀任何嘅嘢,呢一張相已經係屬於少人嘞~~

﹝拿破崙加冕﹞

1120 參觀羅浮宮 093.JPG  

任務一:『尋找羅浮宮三寶』Completed!!整體成功率 = 25%

任務二:搵達文西嘅倒轉玻璃金字塔!

﹝倒轉玻璃金字塔﹞

1120 參觀羅浮宮 119.JPG  

搵呢個倒轉玻璃金字塔唔難,但係要搵個出口出番去就有d難。

此行喺羅浮宮內最後嘅任務,就係搵呢個倒轉玻璃金字塔,當我哋搵到佢之後,就唔想行番轉頭去個入口度走,而我哋又見到個倒轉玻璃金字塔附近好似係接連一個商場,所以我哋相信係有另一條路可以出到去嘅,但係我哋喺個商場搵咗一陣都搵唔到出口番地面,結果都係選擇放棄,與其浪費時間去搵路,不如由正門出番去就算,唉~~

任務二:搵達文西嘅倒轉玻璃金字塔,Completed!!整體成功率 = 50%

出到門口,影番張倒轉羅浮宮,襯番個倒轉玻璃金字塔先~~

﹝倒轉羅浮宮﹞

1120 參觀羅浮宮 138.JPG  

去到呢一刻,我哋仲有兩個任務:

1) 搵『羅浮宮三寶』<-- Completed

2) 搵達文西嘅倒轉玻璃金字塔<-- Completed

3) Angelina買朱古力醬

4) 去國虎屋食lunch

之前上google map已經知道大約點行,總之,出咗羅浮宮,向住個凱旋門方向就一直行,行到大約個公園中間就右轉,出咗閘口再過馬路,之後就向番羅浮宮方向行,行過幾間舖就會搵到。

﹝向Angelina進發!!﹞

1120 參觀羅浮宮 144.JPG  

~~一路行、一路掛住影相,結果我哋早咗轉彎呀~~做好晒功課都失敗收場~~

我哋早咗一個閘口出咗公園,而Angelina嘅位置就係喺呢個閘同下一個閘嘅中間對面馬路,可惜呀可惜呀~~山長水遠o黎到而空手回,真係心口都打穿幾個呀~~

1) 搵『羅浮宮三寶』<-- Completed

2) 搵達文西嘅倒轉玻璃金字塔<-- Completed

3) Angelina買朱古力醬 <-- Fail 

4) 去國虎屋食lunch

懷住破碎嘅心情,向住國虎屋直走,由於早一日已經搵到佢喺邊,相信呢個任務一定『實食無痴牙』啦!

點知又再人算不如天算!

相信國虎屋真係好出名,唔單只吸引到我哋呢d海外遊客,仲吸引到好多本地人,再加上又係lunch時間,所以,我哋去到嘅時候已經大排長龍。望望錶,都剩番唔係太多時間,排得隊o黎,要食埋飯再行番去老佛爺集合,根本趕唔到,所以……呢個任務又失敗!

1) 搵『羅浮宮三寶』<-- Completed

2) 搵達文西嘅倒轉玻璃金字塔<-- Completed

3) Angelina買朱古力醬 <-- Fail 

4) 去國虎屋食lunch <-- Fail 

最後總結一下,我哋只係成功咗一半,可惡呀~~ 明明已經做好晒功課,都唔可以100%完成,真係好有挫敗感,無辦法啦,最後就幫趁咗隔離舖食拉麵。

﹝去唔到國虎屋去札幌啦~~

1130 吃自費午飯 027.JPG  

呢餐麵就無乜特別,始終喺法國食拉麵好似唔係咁『應景』,之後我都有同老婆講,既然食唔到國虎屋,我哋又點解要去食拉麵呢?我哋應該揀其他法國嘢食嘛~~﹝老婆:係啦,係啦,點解呢?

﹝札幌拉麵﹞

1130 吃自費午飯 023.JPG  

食完麵,就係時候回程集合,不過見仲有時間,咁就去『會食人嘅metro站』睇吓啦,其實,同我哋香港嘅地鐵無乜分別,不過每個閘就多咗塊長板,唔比人『捐』過去,亦都唔比人跨欄。

如圖所見,出入都幾唔方便wor~~

﹝會食人嘅metro站﹞

1140 回老佛爺集合 015.JPG  

之後就去番老佛爺門口同其他團友集合,集合前又入去老佛爺行吓先,順便去埋廁所呢。

尋日,o黎呢度嘅時候係黃昏時段,而家就係中午時段,究竟個淪陷程度有咩分別呢?我話比你知吖,係比尋晚更淪陷呀!! d嘢真係唔洗錢嘅咩?點解班強國人可以入o黎燒銀紙燒幾日都都仲有貨o架!佢哋邊買邊印銀紙o架?好恐怖呀~~

最後都終於等齊人,齊齊出發去機場,呢條路已經行過好多次,每次都喺我唔為意嘅情況之下,比個『貨櫃箱』走咗,今次,係最後一次可以影到佢,我叫埋老婆一齊昅實佢,千祈唔可以放佢走,因為我哋已經接受唔到再一次任務失敗,雖然係影得細d,不過都叫做完成到呢個任務嘛~~

﹝雙撲手貨櫃﹞

1150 往戴高樂機場 009.JPG  

出到機場就係其他團友最忙嘅時間,因為佢哋要退稅,呢個時候領隊當然要幫手啦,而當中就只有我哋兩公婆可以四圍行吓,因為我哋無入d貴價嘢嘛~~

﹝退稅中

1150 往戴高樂機場 024.JPG  

退完稅之後,就係另一個緊張時刻 -- 寄行李!!

大家血拼完咁多日之後,相信都會有唔同程度嘅斬獲,或大或小或重或輕,一上磅就知道龍與鳳,由於我哋回程時只得6個團友加領隊,所以係大家一齊去各自嘅counter辦理登機手續,亦都唔會知道大家有無超重,好慶幸我哋就無超重,仲有找1 kg tim~~ 當我認為我哋已經好貼近23 kg時,原來maverick仲勁,佢哋件行李重22.9 kg呀!!

﹝無超重!無超重!﹞

1150 往戴高樂機場 029.JPG  

bor~~唔記得同大家呢個機場叫咩名tim~  呢個就係『大家樂』機場,即係戴高樂機場,呢度最特別嘅地方就係無乜特別,行一陣就已經行完,再加上領隊要我哋早d入閘,所以無聊嘅時間就更多,剛巧有個法國嘅學生妹走o黎叫我填問卷,我見冇嘢做,又見佢食咗好多次檸檬,咁就幫吓佢lor~~

﹝填問卷@『大家樂』機場﹞

1150 往戴高樂機場 067.JPG  

相信之後嘅行程都唔洗多講,由戴高樂飛希斯路,之後就番香港……

歐洲嘅天空真係晴朗,不過番到香港就……貴人出門先至會招風雨,番到家鄉都有風雨,唔通個天唔鐘意我,要我去玩多幾日先返?

﹝同一天空下~~

1170 回到家鄉 016.JPG 1170 回到家鄉 043.JPG  

最後,就係要SHOW吓我哋嘅戰利品。

﹝戰利品﹞

1170 回到家鄉 080.JPG 1170 回到家鄉 075.JPG

13天嘅行程終於完結。

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()