close

2011316日﹞

﹝繼續巴黎市內觀光﹞

食飽飯之後,就去暢遊塞納河,大約玩一個鐘頭左右啦,沿途可以欣賞兩岸嘅景色,佢會去到聖母院附近,仲可以睇到巴黎鐵塔tim~~去到碼頭嘅時候,見到佢個入口好似有d單張比人攞,諗佳睇吓咩單張啦,點知領隊趕我哋上船,想睇一陣都唔得,結果,只有聽話上船lor~~

呢架船好大隻,可以同時坐幾百人,由於天氣好嘅關係,全部人都坐上層,而坐得上層嘅人,個個都坐唔定,呢度又影嗰度又影,唔理背景係乜都好,總之乜都要影一餐,真係『啤』一聲~~

﹝遊船河中嘅聖母院及巴黎鐵塔﹞

1040 在塞納河遊船河 065.JPG 1040 在塞納河遊船河 075.JPG 1050 在船河上無聊影 011.JPG1030 往參觀凱旋門及吃午飯 066.JPG

遊塞納河嘅船有好多款,但係我就唔知道有咩分別,有人講解?有嘢食?有『蘇芬呢呀』?真係唔知道

﹝唔同嘅遊船同埋景色﹞

1040 在塞納河遊船河 115.JPG 1050 在船河上無聊影 033.JPG1040 在塞納河遊船河 030.JPG 1040 在塞納河遊船河 022.JPG

坐船已經坐到有D無聊咁就D更無聊嘢玩吓啦,等我玩觸電!

﹝觸電?﹞

1050 在船河上無聊影 032.JPG

﹝巴黎鐵塔都唔係咁重吧~

1050 在船河上無聊影 022.JPG  

﹝巴黎鐵塔就係得咁高?﹞

1050 在船河上無聊影 026.JPG  

老實講,呢個船河真係幾無聊,嗰種無聊法,到今日我再寫番出o黎都感受到,唔知睇緊嘅你覺唔覺無聊呢?

遊完船河,領隊應團友嘅要求,提早去老佛爺『濕平』,可以去老佛爺真係好開心,唔係因為可以掃貨,而係終於可以自由活動喇~~老實講,shopping呢樣嘢唔係咁啱我哋,再加上呢度已經比強國人淪陷咗,所以『此地』真係『不宜久留』呀。

既然都一場o黎到,點都要行個圈嘅,不過唔知係我肚餓定攰呢,行咗一陣就已經唔想再行,只係想快d走,完全唔想再逗留喺度,簡單講句:『我想走!』,當老婆問咗我幾次想行邊度呀,我就答『妳想行邊度就行邊度啦,唔洗問我啦~』當時,我真係好似字面咁嘅意思,總之行多一陣就唔好再行就得嘞,可惜,表達出o黎嘅時候並唔係呢回事,老婆一聽就知道要即閃,所以,老佛爺之旅好快就完結咗。

﹝老佛爺內﹞

1065 老佛爺 001.jpg  

人哋就去shopping,我哋唔行老佛爺又有乜好做呢?我哋行咗去羅浮宮……門口!為聽日嘅行程先做個pre-visit

由老佛爺行去羅浮宮會經過3metro站,唔想行嘅,當然可以坐metro啦,不過我哋鐘意行過去,因為我哋之前已經喺google map『行』過一次,途中係有d嘢睇嘅。

簡單講吓我哋點行先:

1. 我哋先由老佛爺出發,行到去歌劇院,唔係去聽歌劇,係影張相就走;

2. 由歌劇院一直行,中途去starbucks食嘢,再去行皇宮;

3. 由皇宮出番o黎,穿過個拱門,就去到羅浮宮嘞。

﹝由老佛爺行去羅浮宮﹞

由老佛爺行去羅浮宮.jpg  

唔知係咪室外嘅空氣比較好呢,行咗出o黎之後,就覺得個人輕鬆咗好多,行步路都快d,又可能係d街景比較吸引吧~~

行咗無幾耐,就見到呢個歌劇院,個外型好grand,唔入去聽歌劇都要『到此一遊』啦~~

﹝歌劇院﹞

1070 羅浮宮時發現的的皇宮 003.JPG  

經過歌劇院之後,我哋就沿住條大馬路行,途經一間starbucks,就入咗去食d嘢,可能肚餓嘅關係,好似好多嘢都好好食咁,我哋就買咗一隻巨型三文魚潛艇同一杯凍啡就算。

﹝巴黎starbucks

1070 羅浮宮時發現的的皇宮 006.JPG  

食完嘢之後,我哋就繼續沿住歌劇院大街向羅浮宮方向行;我哋之前上網搵資料時,知道去到個拱門之前,係會有個皇宮嘅景點喺附近,但係喺google map嘅實景圖就見唔到,唔通佢唔喺條馬路附近?點都好啦,我哋都係諗住行到附近再搵吓,搵到就行,搵唔到就算。

當我哋去到『疑似』皇宮嘅地方時,就比d波波吸引住,原來呢個裝飾品係一個metro站入口。

metro站入口﹞

1070 羅浮宮時發現的的皇宮 014.JPG  

影完相之後,我哋就行咗去上圖嘅左手邊,竟然比我哋搵到個皇宮入口!!

根據網上資料所講,呢個皇宮係叫做皇家宮殿(Palais Royal),以前就係皇宮,家下就已經變晒做店舖lu~~ 而且仲有d條紋柱同埋銀球噴水池,一陣間我哋都會見到佢哋。

入到去之後,眼前所見就係好多嘅『棋子』,如果唔係事前做咗功課,真係完全唔會知道佢就係前皇宮嘅條紋柱。

﹝皇宮內嘅條紋柱﹞

1070 羅浮宮時發現的的皇宮 041.JPG

正如之前所講,呢度仲有銀球噴水池,坦白講,咁都叫噴水池的話,真係幾『乸西』wor~~ 不過呢堆銀球都有個好處,可以唔洗用腳架o黎玩自拍,讚!!

﹝皇宮內嘅銀球噴水池﹞

1070 羅浮宮時發現的的皇宮 020.JPG

我唔知呢個皇宮有幾大,但係我相信呢個皇宮一定係好靚嘅,如果唔係冬天的話,呢d樹有番晒樹葉之後,肯定靚晒啦,而且仲會鳥語花香tim~~ 從中間一路慢慢行的話,相信一定好寫意,絕對有渡假feel呀!

﹝皇宮內嘅林蔭大道﹞

1070 羅浮宮時發現的的皇宮 024.JPG 1070 羅浮宮時發現的的皇宮 028.JPG  

原本我哋都想穿過呢個樹林仔,去另一邊睇吓,可惜時間緊迫,唔可以用太多時間去行,只係逗留喺呢度一陣就走,臨走前,見到有個婆婆餵麻雀仔,d麻雀仔好勁o架,初初見佢哋都只係啄地下d嘢食,食食吓之後,就已經凌空搶食,之後仲勁tim,唔等個婆婆放手,已經飛埋去直接食嘢,你話勁唔勁!

如果你好眼力,婆婆個袋側仲有隻白鴿一齊搵食呢~~

﹝餵麻雀仔嘅婆婆﹞

1070 羅浮宮時發現的的皇宮 032.JPG  

行咗一陣皇宮之後就出番去個波波metro站,再向左手邊嘅拱門方向行,穿過咗個拱門之後就係羅浮宮,亦都係我哋今次半日自由行嘅終點站。

當我哋見到呢個玻璃金字塔時真係好興奮,我哋終於搵到佢嘞!可能你會覺得我哋好白痴,見到羅浮宮吧,有乜好興奮?佢又唔會走,識路行o黎就搵到啦,係咪?無錯,見到羅浮宮係唔洗大驚少怪嘅,對於我哋o黎講,搵到佢,係另外一個意義。

當我哋開始plan呢個行程時,我哋只有3個半日時間可以玩自由行:

第一個半日:day1 倫敦嘅半日,已經玩咗

第二個半日:day10 巴黎嘅半日,即係今日

第三個半日:day11 都係巴黎嘅半日,即係聽日

對於我哋呢d無膽鬼o黎講,又唔識路又唔知點安排行程,既要有自由行嘅靈活性,又要有跟團嘅交通方便性,咁就要善用一d自由時間去滿足到我哋嘅願望嘞,當自己睇住自己所計劃嘅行程逐一實現時,嗰種高度滿足感真係不能言喻;而且我哋兩個計劃點樣行去d景點時,都有一種探險嘅感覺,雖然我哋去嘅地方唔係d荒山野嶺,蠻荒之地,由google map pre-visit,到真真正正咁見到實景,感覺上係將一d平面嘅資訊及圖片,變成一個實物放喺自己眼前,嗰種真實感就等於『讀萬卷書,不如行萬里路』!你明唔明我講乜呀?

講得太多題外話tim~~ ok,番去個正題先~~hehe~~

羅浮宮真係一個好出名嘅地方,我哋o黎到嘅時候大約係5點鐘左右,但係依然有人排緊隊入去,當然啦,企喺門口影相嘅人都唔少啦~~

﹝羅浮宮外﹞

1085 羅浮宮 002.jpg  

由於今次嘅目的係搵羅浮宮,所以我哋只係企咗喺門口影幾張相就走人,之後就橫過咗個迴旋柱,向住個小小『凱旋門』方向行,呢個『凱旋門』比真正嗰個細好多~~ 

﹝『凱旋門』下嘅羅浮宮﹞

1080 往羅浮宮探路 038.JPG  

之後就喺個公園行吓睇吓咁lor,都無乜特別。

﹝羅浮宮外嘅公園﹞

1080 往羅浮宮探路 031.JPG 1080 往羅浮宮探路 033.JPG  

睇睇錶,都差不多係時候番去老佛爺集合,不過……嘿嘿……我哋仲有一個任務未完成!

我哋沿住頭先條路番轉頭,去到唔記得邊個路口,我哋就轉咗入條內街,搵嘅就係呢間嘢 -- 國虎屋!我哋睇嗰本旅遊書推介呢間嘢,講到好似好好食咁,所以我哋諗住聽日嘅luncho黎呢度食,反正都係自費嘅。

﹝國虎屋﹞

1080 往羅浮宮探路 050.JPG  

行吓行吓終於行到老佛爺 -- 一個淪陷咗嘅地方,有幾淪陷?唔知wor,用淪陷程度o黎講嘅話,就只有淪陷ed、更淪陷同埋極淪陷之分!一眾強國人已經佔據晒所有名牌counter,當然包括埋退稅counter啦,而呢班強國人嘅『浸透率』極高,總之可以企到人嘅地方就見到佢哋,打蛇餅又有,三五成群嘅又有,唔知做乜嘅又有,痴埋牆高談闊論又有,阻頭阻勢又有,情況就有如浴室磁磚咁 -- 『菌』晒黑邊!恐怖

好彩當時係冬天,企喺室外舒服得多,等下等下之際,領隊介紹咗個小販我哋識,佢買嘅鎖匙扣好抵買,好似係€2 - €3就有10個小巴黎鐵塔鎖匙扣,不過同佢買就要快手,佢哋呢d流動檔口隨時會比人拉o架,所以睇啱就即係比錢攞貨。

終於等齊人可以去食飯嘞!睇見佢哋就開心,人人都有幾袋貨喺手,相信佢哋一定好滿足吧~~

﹝餐廳內﹞

1090 吃晚飯及回巴黎 Best Western Hotel 004.JPG

呢一餐『最後晚餐』係set餐,特別在多咗枝紅酒比我哋飲,其實喺呢度仲有個海鮮拼盤,睇落都幾吸引,不過要喺個set再另加的話,我相信會食唔晒,再者,領隊都無比呢個option比我哋。

﹝飲杯!之最後晚餐﹞

1090 吃晚飯及回巴黎 Best Western Hotel 002.JPG

食飽飯之後就係番酒店,而呢一個西歐之旅亦即將完結,講到好似好灰咁~~ 唔洗怕!仲有聽日,聽日又係去羅浮宮……不過今次係我哋做『領隊』,帶班團友行去羅浮宮,仲會入去參觀埋tim,下一part再同大家講,good night~~

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()