close

今次再次踏足歐洲西部,行程極緊湊,短短13日,扣番頭尾2日搭飛機,即係用11日行咗歐洲8個國家 -- 英國、意大利、梵諦岡、瑞士、德國、荷蘭、比利時同埋法國,夠唔夠趕?睇下下圖就知我哋個行程點樣行呢個西歐。

﹝西歐8國英意梵瑞德荷比法﹞

西歐8國英意梵瑞德荷比法.jpg    
呢個行程當中,第一日喺倫敦會有半日free time,最後2日喺巴黎,各有半日左右嘅free time。咁我哋就一如以往,唔會放過所有嘅自由活動時間,plan 倫敦就比較辛苦,因為有太多地方想去。我plan過去巨石陣﹝Stonehenge﹞、溫莎堡﹝Castle﹞同埋巴庫﹝Bath﹞,不過最後都係決定唔去,因為時間不足,而且車費好貴,再加上第一日到達倫敦係零晨5點,機上瞓唔夠 & 瞓唔好,精神及體力都唔足夠頂足一日嘅行程,所以,都係上google pre-visit算啦~~

﹝巨石陣,Stonehenge

西歐8國英意梵瑞德荷比法1.jpg
﹝溫莎堡,Windsor Castle

西歐8國英意梵瑞德荷比法2.jpg
﹝巴庫,Bat
h

西歐8國英意梵瑞德荷比法3.jpg  
其實,為咗呢d唔會去嘅地方,已經用咗老婆好多晚嘅時間上網搵料砌,當我哋決定唔去呢d地方時,真係有d失落,anyway 都要比心機搵其他地方嘅料吧!最後我哋決定搵跟團會去地方資料外,再搵多一d『輕kan』d嘅地方資料就算。

英國,嚴格d講,係倫敦,我哋會去自然歷史博物館﹝Natural History Museum﹞,仲有千禧年嘅地標 - 倫敦眼﹝London Eye﹞。

﹝跟團會到嘅景點﹞

西歐8國英意梵瑞德荷比法4.jpg 西歐8國英意梵瑞德荷比法5.jpg  
﹝自己去嘅地方 - 自然歷史博物館 Natural History Museum﹞

西歐8國英意梵瑞德荷比法6.jpg   
﹝自己去嘅地方 - 千禧年地標─倫敦眼 London Eye﹞

西歐8國英意梵瑞德荷比法7.jpg
講得搵料,當然唔係淨係上網搵佢喺邊 & 有咩好睇咁簡單,google pre-visit已經係我對付自由活動嘅指定動作,點樣由大英博物館﹝The British Museum﹞行去最近嘅underground站,行邊條線去到邊個站轉車,轉車之後轉去邊條線,出站之後又再點樣行去個景點等等……呢一part嘅任務就交比我啦!

﹝Google Pre-visit - 由大英博物館步行往Tottenham Court Road Underground Station﹞

西歐8國英意梵瑞德荷比法8.jpg   
之前有朋友去過英國,並且比咗一個好重要嘅訊息我哋,英國嘅underground係可以隨時唔開一個站,甚或成條線都唔開,情況就好似大家行完維園,銅鑼灣地鐵站唔開的話,你又可以去邊個站搭地鐵呢?下圖就係我做定嘅功課,邊個站邊條線唔開都好,我都有定一d資料喺手,至少,我可以問到人點樣行去第2個站嘛~~

﹝Underground Stations﹞

西歐8國英意梵瑞德荷比法9.jpg
由於自由活動時間分別出現喺倫敦﹝半日﹞同埋巴黎﹝半日 + 半日﹞,所以做完倫敦嘅pre-visit就輪到巴黎嘞!

﹝羅浮宮 Louvre﹞

 西歐8國英意梵瑞德荷比法10.jpg  
﹝由老佛爺 Lafayete 行去羅浮宮 Louvre﹞

西歐8國英意梵瑞德荷比法11.jpg
呢個團都有有d搞笑嘢,我哋開唔到茶會,所以之後嗰日放工就去番旅行社攞資料啦,竟然比我哋見到帶我哋團嘅領隊,當然竟緊係要安排佢嚟招呼我哋啦,有咩唔明就一次過問晒,哈哈!!

另一個搞笑位係我哋個團只有10人,無錯,係10個團友,你一d都無睇錯,更搞笑嘅係呢10個人就係5對夫婦,5 pair 人各不相識,年紀都差唔多,所以成個團都好易安排,好好玩,之後我哋更自發性話要影團體相呢,哈哈~~

仲有,呢個13天團我哋真係好感恩,因為歐洲嘅天氣通常都係陰天、霧天甚或落雨,但我哋去嘅地方大部份時間都係藍天白雲,真係勁感恩呀!

其實呢個 trip 仲有好多事發生,呢度唔講住,係時候去片!!

Lets go to the day 1 - HK Airport > Heathrow Airport!!

PS. 最後就係我次次打blog,次次都唔記得講嘅,究竟我『唱』幾多錢去玩呢?原來呢一part係好重要o架,所以,今次我一定要講比大家知道,我一共『唱』 GBP 150,同埋 EUR 1700。英磅用得唔多,只係用 100左右,而歐元就用 1000左右。點解英磅用咁少呢?係因為我哋喺香港已經訂 Oyster Card,即係倫敦嘅八達通,車費已經 pre-paid ;我仲上網book London Eye嘅門券,即係又 pre-paid 埋,所以我帶去嘅英磅只係用~~ 而歐元用得唔係太多係因為我兩公婆都唔買名牌子嘅,所以全部都係用買手信,同埋飲飲食食lor~~

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()