close

近呢2個月,身體及精神都比較疲累,全因為要工作以及要照顧外父嘅病,所以好多時都推晒所有約會,否則,老婆會更辛苦。

呢排,外父心情比較波動,可能係個病啦,其實我都幾明白佢嘅苦況,一方面有個cancer要對付,即係要整好個身體先可以同佢打過;同樣,佢又有個類風濕關節炎要對付,想醫好佢,就要壓抑個免疫系統,否則佢會周身骨痛。正正係因為呢2個病係對立嘅,我o地又可以點吖?如果想要番條命,就要接受周身骨痛,因為要保住個免疫系統先有得做化療;唔通我o地選擇唔想周身骨痛而唔要條命咩?就係咁,好多時佢都好燥,有ddo岩心水唔滿意嘅地方時,佢都會講一d好難聽嘅說話,我o地兩公婆只好默然忍受……

近日,佢又講od好難聽嘅說話,我為呢d說話好唔開心,我o地唔係唔理佢,只不過日頭要番工,我o地又做到幾多o野呢?結果食lunch嘅時候我出o左去9號碼頭邊食邊祈禱,大約12點左右,天星個鐘響起,我比呢個鐘聲叮醒o左,我應該感恩。

如果我未搵到工就面對呢件事時,個情況會變得好差;搵工人幫手時,好快就有好友refer到,而且下個月中可以上工;我o2公婆唔識煮飯煲湯,又會有人丈義幫忙……仲有好多好多。

其實,患病係一個苦難嗎?都係嘅,不過,只要我仲有呢一口氣,我有恩典送苦難嘛,即係等於有加應子送苦茶,你話會唔苦嗎?會苦,不過,會有d甜甜o地比你,等你唔洗咁苦,感謝主

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()