close

近日,聽得多亦感受得多,好唔鐘意d人係唔係都嘈o左先,一切由主觀開始。

就好似電視所講嘅5區總辭,我覺得有d幼稚,一句『為民請命』就要迫政府交個普選時間表,比唔到嗎?我咪唔玩lor~~我自己嘅見解就係『香港仲未適合行普選』。

好簡單講句,係人都知道呢個世界係唔會有一個方法,或者一個做法係可以fit晒全世界人,每次政府有o野推出時,就會有一班人去嘈政府,話佢無照顧d弱勢社群,當然,我有時亦認同政府未係好全面咁顧及大部份人,不過,可唔可以好似高鐵事件d反對者咁呢?我band得政府個方案,我就要推返一個方案比人睇下,如果唔係,咪就係家下d政客所講嘅『為反對而反對』lor

同樣,屋企都係一樣,其實,家務呢樣o野唔難亦唔易做,所以,我嘅睇法就係『做到咪得lor』。不過,有人唔認同,可能我無佢咁高要求啦!

今個星期個印傭oo左,可以幫輕我倆好多生活上嘅細節o野,至少,有個人幫我o地做晒所以家頭細務,當我o地兩個番到屋企時,唔洗再做多份『part-time』。在我而言,我覺得呢個印傭幾好,雖然佢講廣東話唔係好叻,至少我o地都可以溝通到吖,日常生活上嘅做o野方法,大家都有唔同嘅手法,咁又有乜所謂吖,做到咪得lor,最重要嘅係佢唔係搞破壞嘛!再者,真係唔鐘意佢咁做咪教佢lor,又洗咩鬧佢wor

可能,我由出o黎做o野嘅第一日開始,我就已經唔鐘意比人鬧,所以,我每一份工都好少會鬧人,明知故犯嘅就當然唔洗手軟啦!好多o野唔o岩咪講到olor,鬧佢,自己又勞氣,如果鬧完佢而佢都唔知自己錯乜的話,咁就更加勞氣,所以,我會講清楚點樣做,等佢明白我嘅意思,咁咪唔洗有咁多誤會lor~~

d溝通係好嘅,唔好諗住講o左就ok,有時真係講o左都唔ok,未必係對方蠢,有時會係自己表達就唔好。現實中,好多時自己已經想到一個方法,以為其他人已經明白o左,所以講o野嘅時候都會assumeo地已經明od,而到表達時候,人o地卻係唔明,其實係邊個錯呢?

其實,溝通都係叫人明白大家嘅想法吧,何苦要鬧要針對要壓制對方呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()