close

今日係2010年第一個週六崇拜,能夠為主為大家去敲響呢個鐘,我感到好有使命感。除咗敲鐘之外,數奉獻時,我有少少明白天父點睇我哋呢班仔女。

崇拜後,我哋數奉獻時,除咗錢,仲倒咗幾個貼紙出嚟,我第一個反應係『唔係呀話,貼紙都奉獻?』跟住就有個姊妹話:『呢個小朋友將佢嘅所有奉獻晒,神應該好開心bor~~

現實中,比個貼紙教會又有乜用吖,不過當我認真諗下時,我又會認同個姊妹所講,個小朋友可能真係奉獻晒佢嘅所有,所以佢所奉獻嘅係好有價值,喺天家中,應該都比咗唔少彈藥,係一個好值得表揚嘅心志同行為

而天父呢?我相信佢都好開心,就好似一個爸爸見到自己個仔,畫咗『我們這一家』嘅圖畫一樣,相信幅畫一d都唔靚,眼耳口鼻頭身手腳一d都唔合比例,但做爸爸嘅看在眼裡,相信佢睇重嘅唔係靚唔靚,而係佢對爸爸嘅嗰份心,個爸爸一定好開心

同樣,當我evaluate我自己對神個心時,我又好似無乜心去預備最好嘅比神,神會悅納嗎?我相信佢會,不過,佢份開心情度應該唔會高得過小朋友嗰份心意。事奉當中﹝團契職員及崇拜司事﹞,我自問兩年間,我都算係用心去做好,所以,我相信神去睇我嘅事奉時,佢應該會笑住對我,佢會悅納我嘅付出。

喺度,我都想鼓勵所有有無事奉嘅朋友,唔好只用成績、果效同數字去衡量自己為神付出嗰份心,更加唔好去同人比較,正如經上所講,窮寡婦嘅2個銅錢一定比富翁所奉獻少,而神所睇嘅又係咪呢d咁表面嘅呢?弟兄姊妹們,振作啊!用心付出,係神所悅納嘅。

當日有窮寡婦嘅2個銅錢做見證,今日有小朋友嘅幾個貼紙做見證,一齊比心機啦

arrow
arrow
    文章標籤
    窮寡婦 我們這一家
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()