close

公司, 我養一缸魚毛仔,對於我o黎講,養呢缸魚真係有d難度,因為我用慣2呎或以上嘅魚缸養魚,有晒氣泵抽水同過濾器,相比家下,只係一缸水,真係有d唔習慣,同時,亦不得不讚嘆「生命」嘅堅韌,無氣泵抽水同過濾器嘅情況下,生命一樣可以繼續,仲可以傳宗接代tim,勁!!

小魚兒  

每日我番到公司,d魚一見到我就好雀躍咁不停游動,我都知你肚餓,等我食埋個早餐就輪到你~~

當我睇見呢缸魚時,我會覺得「世界係唔會因為你而停落o黎」係好正確。點解呢?

我缸魚係一個世界;

我張枱係一個世界;

我身處嘅部門係一個世界;

我身處嘅樓層係一個世界;

我身處嘅大廈係一個世界;

我身處嘅地區係一個世界;

我身處嘅國家係一個世界;

魚同魚之間,有佢嘅追逐、部門同部門之間都有大家嘅追逐、國家同國家之間亦都有大家嘅追逐,結果,有一方戰敗,勝方好開心,可能會大事宣揚,總之就有風駛盡利;敗方好唔開心,可能接受唔到呢個現實,佢可能會搵人出氣,賴呢個賴個。

d都係人之常情,無話對與錯。無論開心也好,唔開心也好,呢個世界唔會因為呢d事會有大轉變。地球繼續以大約24小時轉一圈,紅綠燈依然按時轉訊,番工嘅番工,放假嘅放假,有邊個會咁得閒去關心你?朋友唔會24小時on call去關心你,佢唔會知你幾時唔開心,幾時想同人傾計,幾時想借膊頭……

好似我缸魚咁,有條細魚比條大魚追住o黎啄,唔知大魚同細魚點諗呢?好威?唔開心?對於成缸魚o黎講,只係天下間其中一件「事情」吧,問題係,發生咩問題都好,個缸都係你個世界,你走唔甩,你可以做嘅就係「振作!起身!再上路!」

身邊可以有好多人陪你走過每一段傷心路,但係「振作!起身!再上路!」呢3件事,係要靠你自己去做。

振作,精神上,唔好比自己down

起身,肉體上,要重過正常生活。

再上路,意志上,你已經走出傷痛。

朋友們都好想見番一個正常嘅你。

arrow
arrow
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()