close

哈哈好感恩,為咗清假,我哋又有機會去旅行嘞……本來打算平平地返大陸,反正有少量人仔喺戶口去到旅行社又比我哋問到個九百九十九蚊嘅廈門團超平!幾乎即刻報咗名好在我哋諗住返屋企上網搵搵資料先決定,睇吓睇吓,行程除咗去土樓係有啲興趣外,其他地方就根本一啲吸引力都冇,仲要餐餐都係食中式團餐,越諗越唔想去,結果又要去過旅行社,問吓有乜四天團喺1125-28係成團啦﹝因為假期已經定咗﹞。

結果有『重大』發現:所有旅行社嘅沖繩團喺呢四日都話成團喎!價格由3,699-5,xxx不等,但行程大同小異;在日圓高企嘅今時今日,3,699去日本實在超『抵』!最後我哋選擇咗星辰3,999嘅豪華團;點解?一來,多300蚊住到一晚海灘酒店;二來,有張生日coupon11月參加星辰東南亞團,可以平200……就係呢種貪小便宜嘅心態下,迷迷糊糊咁就報咗名;點解咁講?請參閱上文第一段第四句起再看一次,平平地的清假團由999-->3,999,『抵』極都係『貴』,又要去銀行買貴Yen﹝報團時匯率10.096仲有就係,報咗名先記得我哋1126要去睇清明上河圖,1128又要去跑馬拉松……係咪咁啱呀!

算啦,唔報都報咗啦,咁我哋就開始做功課嘞;一方面搜集固有行程嘅資料同不容錯過嘅景點,另一方面,由於個團嘅單張上話有一日係自由活動我哋梗係將所有想去嘅地方都放晒入果日嘅行程啦,根據巴士路線同地圖上嘅距離,將整日嘅時間fully occupied﹝圖1,咁梗係『瀨嘢』啦!沖繩啲巴士疏到離奇,不定時地個半鐘至兩個鐘先有一班,有條路線仲得上行、冇下行,再者,旅行社都未confirm Day2Day3係自由活動﹝兩日入住不同酒店,喺不同市出發﹞,點plan呀!!!

﹝圖1Original Plan of 1-day自由活動﹞

 沖繩_南部.jpg

於是我哋做咗個PlanC﹝圖2,假設那霸市出發﹝比較合理﹞,將部份行程減去或改為步行前往,夾埋巴士時間表,好辛苦砌咗出嚟。我哋仲驚住唔識路又問唔到人,於是將要步行前往嘅地方喺Google mappre-visit一次同埋cap咗啲screen落嚟﹝圖3,提醒自己邊度要直行、邊個路口要轉彎等等……係咪好perfect呢?結果點樣?咪又係『瀨嘢』囖!!!

﹝圖2Revised Plan of 1-day自由活動﹞

 沖繩_南部1.jpg

﹝圖3Screens captured from Google map

 

就喺出發前一日,個領隊打電話比我哋先知道,原來係得『半日』自由活動時間咋!要十二點幾先解散,仲未食飯tim,激動到幾乎想喺個電話度鬧個領隊!咁我哋點算……唯有漏夜download晒有關嘅巴士時間表,去得邊就邊啦!

差啲忘記喺交尾數時仲有件不愉快經歷,就係旅行社呢個時侯先話張生日coupon唔用得,原因就一籮籮:(1)特價團不適用,我哋同佢講報名時已經問過係適用喎;(2)要喺報名時出示先用得,我哋答佢報名時解釋咗比你同事知當時仲未收到,佢話唔緊要,仲叮囑我哋交尾數時記得碌番果張credit card先用得張coupon呀;(3)又話我報名同出發並非同一個月,所以都係『唔用得』;唔係嘛!咁都得!不如索性話:『總之依家就唔收,一係撻訂,一係交錢算吧啦!』我結果冇喺該分行交錢,第二日再去原本報名果間分行詢問,個職員話已經remark咗唔可以用coupon,我哋只可以去投訴當日幫我哋報名的職員!唉!呢個唔係錢嘅問題,係原則嘅問題,企得出嚟講嘢就係代表緊間公司,即使員工講錯嘢,公司都應該要負責,再者,當日幫我哋報名果個職員真係幫我哋喺電腦度check過先同我哋講用得,除非佢固意講大話,否則我哋都唔知係邊個嘅問題,激氣!

不過都算啦,成個行程都安排得幾好,又冇迫我哋買嘢又冇去啲乜乜消費景點,加上天氣都唔錯只係唔知點解,好似眨吓眼就要返香港咁啫!

arrow
arrow
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()