close

20101125日﹞

香港 > 沖繩那霸空港 > Ashibinaa Outlet > 系滿Southern Beach Hotel & Resort

今次起行好舒服,早上十一點幾集合,可以食個早餐慢慢爬去機場都得;但係唔知點解,都係早咗去到;唔緊要啦,平日我哋都慣咗喺機場行來行去㗎啦,加上有大哥送機﹝上次去土耳其又有二哥送我哋機﹞,唔怕悶!

上到飛機原本諗住休息吓,點知起機冇耐,就要食午餐,轉頭又問飲乜;之後又要填入境紙,影咗兩張相就已經差不多要落機喇。而呢程機最特別係我哋第一次喺飛機上飲紅、白酒,都幾好飲吖!

﹝美味嘅飛機餐 x 2﹞

 100 往沖繩前028.JPG 100 往沖繩前030.JPG  

大約四點鐘﹝即係日本時間五點鐘﹞,我哋就到達沖繩機場﹝那霸空港﹞了。由於當時仲未日落,我哋就呢度影吓、果度影吓,搭架接駁車去到入境大堂先發現好多人排緊隊等過關,到攞完行李離開機場已經黑晒天嘞!沖繩機場雖然細,但樣樣嘢都算齊全,最犀利就係喺個得千餘尺嘅候車室,竟然有齊差不多全個沖繩嘅景點資料,租車資料等等……勁!

﹝停機坪上﹞

 110 到達沖繩那霸空港014.JPG  

仲有樣嘢要一提嘅,就係喺我哋排緊隊入境時,竟然發現日本嘅入境紙唔單止有中文、英文,連韓文都有,教人點填之餘仲有放大鏡供應,前小小又有個靚女姐姐幫手檢查有冇填錯、填漏嘢,真細心!

﹝擺放入境紙嘅櫃台﹞

 110 到達沖繩那霸空港024.JPG  

離開機場,好快就嚟到今日唯一嘅景點,阿里巴巴outlet﹝Ashibinaa Outlet﹞,顧名思義,就梗係嚟shopping啦;但由於呢度以名店為主,啲嘢又唔係靚,再加上落雨,所以我哋只係影咗幾張相就算;其實嚟呢度除咗係shopping外,亦要喺度醫肚,因為今日晚餐係唔包嘅!

Ashibinaa Outlet嘅聖誕燈飾﹞

 120 Ashibinaa Outlet (阿里巴巴)064.JPG  

呢度就係我哋晚餐嘅地方,舖頭唔算多,除日本菜外,仲有韓國菜同咖哩等等……加上成個 Food Court 有90%都係團友,好似包場咁,怪怪地!

Ashibinaa's Food Court

 120 Ashibinaa Outlet (阿里巴巴)004.JPG   

我哋食乜?當然係日本菜啦!拉麵?錯,再估吓!

﹝麵丼亭﹞

 120 Ashibinaa Outlet (阿里巴巴)032.JPG

登登登櫈!就係沖繩特產:吞拿魚、海葡萄、五花腩同沖繩喬麥麵,都幾好味,不過唔識點叫佢走蔥,所以『好多蔥呀!』

﹝二人份量晚餐﹞

  120 Ashibinaa Outlet (阿里巴巴)020.JPG   

最好味係海葡萄,咸咸地,有啲似蟹子;300Yen一份,好快就賣晒 lu!

﹝海葡萄﹞

 120 Ashibinaa Outlet (阿里巴巴)003.JPG

食完記得將餐具放回『返却口』喎,冇人幫你收嘢㗎!

﹝返却口﹞

 120 Ashibinaa Outlet (阿里巴巴)038.JPG

食完飯都未夠鐘,我哋就係個 outlet 度四圍行,行過一間賣沖繩特產手信嘅舖頭,比隻大『獅子狗』﹝Shisa﹞吸引咗入去影相,最重要係有埋日期牌喺度;結果買咗小小手信之餘,仲幫朋友買埋隻細『獅子狗』!

﹝沖繩の石獅子﹝Shisa﹞﹞

  120 Ashibinaa Outlet (阿里巴巴)052.JPG  

行到集合時,已經停雨 lu,不過我哋都唔係咁鍾意名牌嘢,所以冇乜可惜!轉眼間就返到酒店嘞,今晚我哋會住 Southern Beach Hotel & Resort,呢度地下同二樓嘅 lobby 打通,由兩邊樓梯連接住﹝另一邊當然有電梯啦﹞,好新、好大,外面仲有個泳池,之後就係停車場、沙灘同埋海,係咪好正呢?據聞今年五月先開張㗎咋!

﹝酒店地下大堂﹞

 130 Southern Beach Hotel & Resort070.JPG

派完匙咭我哋就返咗上房,發現床面有件好大嘅睡衣;原本諗住著上身影相,但著咗之後就覺得好似個『亞差』咁,都係除返出嚟攞住影好啲!

﹝超巨型睡衣﹞

 130 Southern Beach Hotel & Resort013.JPG   

放低行李,我哋就攞埋腳架,搭lift落返 lobby 周圍行,lift內嘅地毯都好新

酒店lift內地毯

 130 Southern Beach Hotel & Resort074b.JPG 

我哋落返嚟,除咗周圍行之外,仲有個重要任務,就係搵印仔『給』!喺個 check-in desk 旁邊,有個 services counter,我哋直覺上認為呢度應該有個印,但事實上就搵唔到,只係見到兩隻海馬喺度互『啤』,我哋玩咗佢一陣就行咗入隔離嘅手信店。

﹝二樓大堂嘅海馬兄弟﹞

  130 Southern Beach Hotel & Resort047.JPG  

呢間手信店啲嘢都幾靚,不過貴咗啲;收到玻璃珠嘅朋友,你哋嘅手信就係喺呢度買嘞!除咗玻璃珠,呢度啲『獅子狗』都幾得意,不過太貴,都係影咗佢就算!

﹝酒店嘅手信店﹞

 130 Southern Beach Hotel & Resort043.JPG

經過口個花盆,見到啲泥度插住支貌似溫度計嘅物體,上面只有 min.同 max. 兩個字,夠竟係咪嘢嚟呢?知道嘅朋友,記得話返比我哋知喎!

﹝不知名嘅嘢﹞

 130 Southern Beach Hotel & Resort049.JPG  

出咗 outdoor 就係個好靚嘅泳池,不過由於天氣開始轉涼,呢個泳池已經冇開喇;要游水,就要入室內泳池 lu~~ 根據我哋喺網上所得嘅資料,呢間酒店係有個向海嘅教堂﹝即泳池前方喺二樓伸出嚟果間﹞,雖然冇人喺度行禮,但係佢起得咁有型,唔知會唔會有人因為見到呢度而想結婚呢?

﹝泳池 + 教堂﹞

 130 Southern Beach Hotel & Resort016.JPG   

喺教堂條橋上面望返落泳池,嘩!原來好靚喎!不過呢度大風到飛起,差啲連腳架都差啲頂唔住,影咗幾張相就拿拿聲抳返入室內 lu~~ 

﹝教堂上看泳池﹞

 130 Southern Beach Hotel & Resort037.JPG

知唔知點解呢個環境咁靚,都冇乜有我哋份嘅相呢?因為呢度實在太大風嘞,我哋早已經變成癲婆同癲佬喇,加埋我哋落去,咪影響咗個景 lor,哈哈 ~~

之後返房沖過靚涼就要早啲瞓 lu,因為聽日安排咗更精彩嘅行程……

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()