close

2010年11月26日﹞

系滿Southern Beach Hotel & Resort > 美美沙灘 > 比嘉酒造 > 系滿Southern Beach Hotel & Resort > 那霸市自助牛肉飯店午餐

今日係好緊張刺激嘅一日,有睇前傳嘅朋友就知道我哋今次嘅行程係有一日自由活動;唔係,係半日至真﹝諗返起都仲有啲激氣﹞!根據行程安排,今朝係應該係喺酒店享用設施,即室內泳池游水之類﹝如果自駕遊嘅團友,早就去咗攞車 lu~~﹞;不過我哋就當然唔會留喺酒店,梗係把握時間四圍行啦;去咗邊?遲少少先講,首先睇吓房間露台嘅無敵海景先啦 ~~

﹝房間露台無敵海景﹞

 205 Southern Beach Hotel 04.jpg  

雖然今朝係自選 morning call,但我哋依然晨咁早就起身落去食早餐,攞住兩張早餐劵遞比待應時,佢竟然比咗個扇貝殼我哋,睇完上面啲字先知係比人用嚟霸位嘅,咁就算一個人嚟食嘢都唔怕冇位坐啦!

呢餐早餐普普通通,食物種類唔算多,但係個自選配料嘅即煎庵列就好正;配料有海苔、水雲、磨菇、芝士等,而正就正在個蛋炒得好 juicy;總之,『正』!食完早餐,我哋就要展開今日嘅行程 lu~~

﹝早餐食事中﹞

  200 SouthernBreach早上012.JPG  

酒店樓下原來有單車租比人,咁你哋就想像到間酒店有幾『隔涉』啦,哈哈!

﹝酒店嘅租單車服務﹞

 230 SouthernBreach中午026.JPG

由於酒店外面個沙灘好似好靚咁,於是我哋就沿住泳池邊嘅側門走出沙灘行吓,都仲未行到出沙灘,就已經承接咗尋晚喺教堂條橋上面嘅風勢,吹到頭都暈埋……

﹝美美沙灘 1﹞

 210 美美沙灘010.JPG    

行到出沙灘,就見到有幅描繒沖繩漁民生活嘅石刻喺個地上面,咁我哋就梗係影咗佢啦;旁邊仲有個介紹水上活動嘅攤檔,不過由於天氣開始轉冷,大概已經唔開 lu~~ 其實海灘上面仲有個女仔喺度執貝殼,咁我哋又學吓佢,䏲吓有啲乜嘢好執,結果我哋都執咗兩粒珊瑚返嚟,hehe~~ 冇執輸!

美美沙灘 2

 210 美美沙灘012.JPG

美美沙灘 3

 210 美美沙灘020.JPG

沿住沙灘行咗出條長堤壩度,途中有個木製嘅平台可以比人行上去,都幾得意,不過好似同周圍嘅嘢有啲格格不入咁;但係喺呢度望返酒店個景又真係好靚喎,有種好悠閒嘅感覺,唔知係咪喺香港實在太忙,所以係要去旅行,先會有呢種感受呢?

美美沙灘 4

  210 美美沙灘038.JPG  

美美沙灘 5

 210 美美沙灘028.JPG

 離開咗沙灘,我哋就向住預先安排嘅行程進發;行去邊?都係唔講住,先嚟睇吓呢個貌似大樹菠蘿嘅植物啦,不過唔好咁大力掂佢,因為佢已經好熟,附近有幾個都跌晒落地 lu~~

貌似大樹菠蘿嘅植物

 210 美美沙灘045.JPG   

再沿海邊行,就係塗鴉牆海岸,近岸啲水好淺,遠處啲水又好藍,外面仲有個孤苦伶仃島 tim~~ 不過行行吓,我哋發覺有啲唔對路,地圖上明明好似行兩、三條街就到嘅地方,點解仲未見影?唔通掛住影相行過咗?

塗鴉牆海岸

 210 美美沙灘055.JPG

於是我哋就行返入內陸,途中見到好多工廠,有水泥廠、食品加工廠等……其中有間工廠旁邊種咗好多樹,不過啲樹好奇怪,棵棵都 bit 啲黃色泡泡出嚟,幾乎想行埋去摸吓佢,點知行到間廠嘅正面,先知呢度原來係間『尿液化淡廠』,究竟尿液同啲黃色泡泡有乜關係呢?諗起都……

尿液化淡廠外怪樹

 220 比嘉酒造007.JPG   

再行過咗兩個街口,見到有幾個工人喺度落貨,我哋決定都係問吓路比較好啲;於是就攞住本旅遊書指吓指吓咁問個貨車司機,跟住,佢同另一個工人講咗兩句就走返上駕車度,我哋仲以為佢唔理我哋 tim,點知原來佢竟然係攞張紙出嚟,畫埋比我哋睇下個街口轉灣再轉灣就到;於是我哋就跟住佢指嘅方向行啦,不過未到街口我哋就比個靚靚公園吸引咗入去,點知一出個公園又撞返頭先果個司機,佢喺駕車度係咁嚮咹,以為我哋行錯路,雖然結果我哋真係行錯咗小小路,不過唔緊要,最後我哋都能夠到達目的地。

﹝西崎親水公園﹞

 220 比嘉酒造012.JPG

目的地係邊?就係呢度喇!『比嘉酒造』!由於琉球泡盛聞名中外,咁我哋嚟到呢個琉球王國,就梗係要試吓佢啲酒精含量四、五十度嘅泡盛﹝米酒﹞啦!其實係一啲都唔難入口嘅,反而買咗盒薑黃糖就真係難食到嘔,不過都冇所謂啦,都送咗比人 lu~~ 呢度除咗有播放講泡盛歷史嘅 video 睇外,仲有個工廠生產過程嘅 display,呢度啲人都好好,我買咗小小嘢,都送咗支酒板仔比我哋喎,呵呵 ~~

嘉酒造內﹞

 220 比嘉酒造025.JPG   

離開酒造,就係要回酒店收拾行李嘅時候了,搵得咁辛苦,臨離開前,梗係要喺呢度最著名嘅泡盛『海人』banner 度影返張相啦;由於行嚟呢度嘅時間同路程,都超出我哋預算,所以,自由活動行程都未開始,我哋都已經有啲攰 lu~~

嘉酒造外﹞

 220 比嘉酒造039.JPG

我哋已經離開酒店,同系滿市講 Bye-bye lu 回望間酒店都真係幾靚,值得推介,唔知下次嚟,仲會唔會住返佢呢?

系滿 Southern Beach Hotel & Resort

 230 SouthernBreach中午003.JPG   

其實系滿同那霸根本就唔係好遠,旅遊巴好似都未坐暖就到那霸市,當我哋一進入市中心,就見到街邊有人賣飯盒,大約 300円一份,你咪以為好污漕,好多白領都買㗎;據領隊所講,呢啲差不多係全日本最平嘅午餐嘞。

那霸市街邊賣飯盒

 240 回那霸午餐015.JPG

我哋知道咗今晚酒店位置後,就喺牧志站攞埋張全日通單軌車票解散 lu,由於仲未夠鐘 check-in,所有團友都放晒啲行李喺 lobby,展開各自嘅自由活動 lu,而我哋嘅第一個行程就係……『醫肚』;喺解散前,我哋尊登去問個領隊『走葱』嘅日文係點講同點寫,諗住今餐實唔怕佢乜鬼都加啲葱落去啲嘢食度啦,點知入到間自助牛肉飯店,同佢講『走葱』﹝當然係日文啦﹞,佢竟然唔知我哋講乜,即使比埋張紙佢睇,都仲要入去問個 senior 先知我哋想點,夠竟係句日文有問題,定日本人食嘢唔興走葱呢?

順帶一提,我哋食食吓嘢其間,見到牛肉飯店門外有個黑衣人等巴士,最有趣係佢一直『呢』喺條電線杆後面,仲跟住個影嚟行,十足十好似拍緊某某牌子防曬廣告咁,係咪真係咁怕曬呀~~

﹝自助牛肉飯店午餐1,000円有找﹞     

240 回那霸午餐021.JPG

﹝每條成功嘅電線杆後,總有個女人支持佢﹞

240 回那霸午餐023.JPG  

食完飯我哋去邊?請留意『沖繩の旅 Day 2b』啦!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()