close

2010年11月26日﹞

知念岬 > 齋場御嶽 > 旭橋 > 那霸空港駅 > 赤嶺駅 > 牧志

經過個多鐘頭嘅車程,我哋終於嚟到知念 lu~~ 而我哋今日喺呢度嘅景點就係相中指示牌上嘅『知念岬』,同埋『齋場御嶽』。知念岬其實係個公園,上網睇過個景好靚,有塊好大嘅草坪,同埋面向好大個海洋咁啦;至於齋場御嶽,就係個文化遺產,是古時琉球王國用嚟祭天嘅地方。

未行落知念岬之前,首先過對面馬路,睇吓回程巴士幾點經過,因為走咗班車,分分鐘要等一個鐘頭以上 ~~ 好恐怖㗎!

﹝知念海洋レジャーセンター前巴士站﹞

 270 知念003.JPG   

沿住知念休閒娛樂中心向下行兩、三分鐘就見到個體育館,體育館側邊有條路,一轉彎行落樓梯一望…… 嘩!嘩!嘩!270°全海景盡入眼簾,仲有綠柔柔嘅草地、清新嘅空氣……正!

知念岬公園

 270 知念015.JPG

我哋行咗兩個圈就開始日落……仲正!

雖然我哋唔知呢個公園同埋個雕塑係紀念啲乜,但係呢度嘅風景,加埋黃昏嘅感覺,好似帶我哋去咗另一個世界咁,不得不讚嘆造物主嘅作為,明白到乜嘢叫做『神看著一切所造的都甚好』!

「宇宙軸より無限記憶」雕塑﹞

 270 知念035.JPG   

望真啲,其實呢個岬兩邊都係一啲淺灘,近岸嘅海面有一啲小島嶼,據聞夏天時係有好多人喺度玩水上活動;而且附近仲有間渡假酒店,面向菲律賓海,如果下次有時間可以喺度嘆個 tea,真係乜嘢煩惱都唔記得晒!

﹝知念岬外望菲律賓海﹞

 275 知念岬 03.jpg  

回程時,行返上體育館途中,見到有班人喺度一面叫口號、一面做體操,好似喺漫畫裡面嘅情節咁……『努力!加油!』;不過我哋冇乜咁嘅閒情逸緻睇佢哋做運動,因為我哋仲要趁日落前上去參觀齋場御嶽嘛……

﹝體育館後草坪﹞

 270 知念038.JPG

由於喺知念岬嘅時間用多咗,所以我哋要急急腳走上齋場御嶽,預返時間搭下一班巴士返市區;好在呢個地方我哋喺Google Map已經預先pre-visit咗一次,可以唔駛點睇就知道點樣行上去,臨上去前,就梗係要喺個路口景張相先啦!

﹝齋場御嶽入口﹞

  270 知念005.JPG  

差不多到停車場,見到路邊就有間 Cafe,座位面向窗外,非常寫意,我哋仲天真到諗住回程『有時間』可以嚟飲杯嘢,點知……

﹝寫意Cafe﹞

 270 知念047.JPG

到嚟先知原來係要比錢入場喎……比錢入場都算啦,原來係6:00鐘就閂門,5:30 last entry喎……去到啱啱5:35,咁算點呀!簡直晴天霹靂!

網上明明話『無休日』、『入場無料』㗎!點解呀!

冇辦法啦,唯有同舊『齋場御嶽』石頭影張合照算啦!影緊嘅時候,就見到有一班日本人好開心咁行番出嚟,簡直係同我哋示威呀!

由於下一班巴士要成個鐘後先到,於是我哋就諗住返番之前經過果間Cafe消磨吓時間,點知……又啱啱閂咗門!

﹝齋場御嶽『舊』石﹞

270 知念051.JPG    

轉眼間都未出到路口就已經天黑晒,而且天氣變得又大風又凍,仲有啲肚餓 tim……好可憐呀!好在巴士站對面有間 FamilyMart,有暖氣,又有熱辣辣嘅香腸賣,唔知係咪呢度近住旅遊區嘅關係,呢間 FamilyMart勁多手信賣,我哋就係咁食吓hea吓,結果喺度用咗六千幾円,消磨咗大半個鐘,喺一個暖『粒粒』嘅環境下等巴士,呵呵~~ 不過一行出 outdoor,又即刻凍返晒,冇辦法啦,一定要早少少去巴士站等車,唔係比佢走咗,我哋又要等多個幾鐘,滯留荒山野嶺捱凍捱餓好慘~~

﹝知念 FamilyMart﹞

 270 知念073.JPG

我哋凍住咁喺巴士站等車,無無聊聊四周圍望,可能呢度好黑,所以見到個天好多星星,於是影咗佢哋相,雖然沖繩啲星星冇土耳其果啲咁多色彩,但係就成天都係,望吓行吓、企吓等吓,駕巴士始終都未到;唔知點解呢度啲巴士硬係要遲到,同個時刻表差成半個鐘先到,如果發生喺香港,而又冇合理解釋,第二日一定見報……

仲有樣瘀事想講……就係由於我哋太想快啲返市區嘅關係,離遠一見到架巴士嚟緊,就好似顛咗咁喺度『fing』手、亂跳,好似喺度求救咁,驚死個巴士站太黑,個司機睇我哋唔到……不過一上車,就知道樣衰,原來架巴士嘅頭燈係好勁㗎,老遠都照到,咁……我哋啲『求救截車』樣咪成車人都見到囉……瘀爆!

﹝齋場御嶽入口旁巴士站﹞

 270 知念074.JPG   

之前都講過啦,喺沖繩搭巴士係分區計車費嘅,我哋喺第四區上車,返到那霸就要810円,其實都幾易明。

﹝巴士車費表﹞

 280 回旭橋晚餐020.JPG

落車後我哋就周圍去搵嘢食,就喺巴士總站附近有條橫街,有好多間類似居酒屋嘅食肆,我哋行嚟行去都唔知幫襯邊間好,又驚住唔識叫嘢食;結果我哋本住送死嘅心態入咗去間好多日本人幫襯、好熱鬧嘅居酒屋,一入門口就有個好有禮貌嘅待應小姐同我哋講咗『一大堆嘢』,好明顯,我哋就唔知佢講乜啦,於是佢再講多咗『一堆嘢』,哈哈……喺呢度,我不得不讚吓我老公,佢竟然喺果『堆嘢』裡面,聽到『counter』呢個字,又估到佢嘅意思係得番Bar枱,所以我哋就答咗佢『OK!』……老公,好嘢!

﹝福の家居酒屋﹞

 280 回旭橋晚餐029.JPG   

坐低咗,好快就有個人走嚟同我哋落 order,咁我哋就梗係問佢攞『English menu』啦,點知佢竟然話『No』,咁點算?又嚟一次『超級無敵估嘢食』!我哋指吓東指吓西咁 order 咗兩份定食同一杯啤酒,仲叫咗樣小食,睇睇下圖,估吓我哋叫咗啲乜?開估:係『赤身刺』,因為我哋覺得佢係刺身﹝魚生﹞,點知……

﹝『是日推介』Memu﹞

 280 回旭橋晚餐035.JPG

係就係刺身,不過係馬肉刺身!

一客有五片,每片1mm厚,完全冰凍,而且無味……不過啲定食就反而幾好味;仲要一提嘅就係,呢度啲待應見我冇叫飲品,竟然主動比杯水我,仲插咗支飲管落去,相信係知道女士會怕甩唇膏而提供飲管,真細心!

﹝赤身剌﹞

 280 回旭橋晚餐038.JPG   

呢間居酒屋啲待應雖然好忙,但個個都好有禮貌,所以臨離開前都同剛才個『counter』待應姐姐影張相留念,我老公話佢個樣好似鄧上文喎……睇睇吓都有啲似。

﹝日版『鄧上文』﹞

 280 回旭橋晚餐044.JPG

我哋嘅行程仲未完㗎……原本我哋諗住襯有一日單軌車票就逐個車站搭去行吓,遊車河之餘又可以去多幾個景點,順便睇吓有冇印『cup』;不過可惜體力不足,行咗成日都已經好攰,結果只係去咗兩個車站就返酒店 lu~~

去咗邊兩個站?起點站就當然係旭橋啦……哈哈,唔算數;不過喺月台望返出那霸巴士總站嘅夜景,原來都幾靚喎!

﹝那霸巴士總站夜景﹞

 290 遊單軌電車河001.JPG   

睇吓老公喺月台等車時個樣,就知我哋有幾攰,加上個月台又冇乜特別,而且班次又疏,成十分鐘先一班車,唔攰都等到攰啦……點解沖繩好似乜都慢過人咁嘅!

﹝旭橋駅月台﹞

 290 遊單軌電車河009.JPG

唔知係咪呢度啲人比較早返屋企呢,呢個時間搭車已經好少人,而且車廂都比日頭乾淨好多……

﹝單軌電車車箱﹞

  290 遊單軌電車河030.JPG  

除咗好多廣告外,度門仲有啲好得意嘅蟹仔貼紙,提示乘客要小心關門,下面又有圖解說明,夠竟係架電車個門好易夾親人,定係呢度啲人唔小心到成日比個車門夾到隻手呢?唔係點解要貼"N"咁多個提示叫人小心夾手喎!

﹝溫馨提示 - 『小心夾手』﹞

 290 遊單軌電車河019.JPG

終於到咗我哋其中一個景點車站 - 那霸空港駅,呢個係全日本最西端嘅車站,仲連接住日本國內線航班嘅機場,再行遠啲,就係國外線機場,雖然好攰,但係點都要行過去睇睇。

﹝那霸空港駅﹞

 290 遊單軌電車河036.JPG   

影完呢個遊客必影嘅 background後,我哋就行咗去國內線機場,參觀之餘,仲搵吓邊度有印『cup』,因為我哋覺得離開果日未必有好多時間比我哋周圍行,點知行咗個圈,都搵唔到個印,但係就比我哋搵到個 counter夾咗啲用嚟比人『cup』印嘅紀念咭喺度,不過可惜個 counter closed咗……哈哈,我哋都係死心不息,走去問個職員有冇得『cup』印,佢竟然幫我哋走去個 counter度攞個印出嚟比我哋『cup』喎,開心死 lor~~

﹝那霸空港駅必影 Background﹞

 290 遊單軌電車河042.JPG

拖住疲乏嘅腳步,我哋終於嚟到今日最後一個景點 - 赤嶺駅,呢個就係全日本最南端嘅車站,除咗要影呢個記念柱外,仲要喺車站『cup』個紀念印,但係由於實在太夜,個紀念印已經收埋咗,好在果度個職員叔叔好人,攞番出嚟比我哋『cup』,不過就冇咗個日期 lu~~

﹝赤嶺駅外紀念柱﹞

  290 遊單軌電車河053.JPG 290 遊單軌電車河058.JPG   

算啦!今日嘅行程總算完成,雖然仲有好多地方想去但係就唔夠時間去,不過依我哋嘅體能,都已經近乎去到極限,去唔到果啲地方,唯有下次再去啦;最後,我哋用埋剩餘果半條人命,拖住兩個大鉛球,搭最後一程單軌電車返牧志,我哋今晚住嘅酒店 - 位於國際通嘅 Station Hotel,返到酒店 Lobby,竟然剩番我哋兩件行李未攞走,即係我哋係最後返到嚟酒店嘅團友……究竟係我哋啲團友太早返,定係我哋太夜返呢?

﹝牧志駅﹞

 290 遊單軌電車河067.JPG

見到老公個樣雖然仲有笑容,但係其實我哋已經攰到想死;返到上房、沖完涼,乜都冇執過就瞓咗覺;有乜嘢都係聽日先講啦!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()