close

200958日,我已經失業38日了,意志有點消沈,心裡有好多不滿及怨屈,我唔想再屈屋企,我要出去行下,一解我嘅苦悶,我要同神呻下我嘅感受。

身之後見無乜做,又無工見,咁就出去同太太食個lunch,之後就去中環閒逛。我原先個plan係先去中環有蓋行人天橋,一路行上去,行到邊影到邊,夠鐘就落番國金坐van仔上山頂睇日落,點知起步無耐就炒粉,相機故障﹝其實係無電!﹞再加上有一段天橋維修,所以就去到羅便臣道就轉去西摩道,再行去上環,無相機咪用電話LG990lor~~

當我行行下嘅時候,我見到卑利街有一棵好搞笑嘅樹,佢從牆壁生出o黎,唔知大風d會唔會斷呢?下次打完風就上o黎睇下先 ^^

﹝卑利街的樹﹞

 P080509_15.18.JPG  

當我沿西摩道行嘅時候,我見到一條街叫磅巷,覺得個名幾得意,咁咪影lor~~

﹝磅巷﹞

 P080509_15.31.JPG  

再向前行就去到堅道同西摩道交界嘅堅道花園,我見到好多外籍人士度同d小朋友玩,當我見到d小朋友無憂無慮咁四處走時,不禁有d酸溜溜嘅感覺,我唔想好似而家咁,帶住憂慮咁等………………

之後再向前行,轉入醫院道,沿途都見到好多樹,d樹根同氣根都好靚,所以都影番張相先~~

o係醫院道見到嘅樹﹞

 P080509_15.34.JPG  

沿醫院道前行就會見到一個叫香港佐治五世紀念公園,我又見到一班小學生度學用緊掃把腳傳波,睇見佢好努力咁學習時,我都好想玩埋一份,哈哈~~

香港佐治五世紀念公園都有好多好大棵嘅機,好似以下呢一棵咁,我覺得佢好有型好茂盛,唔講唔知,棵樹後面就係高街瘋人院個舊址,而家係叫做西營盤社區綜合大樓。

﹝香港佐治五世紀念公園﹞

 P080509_15.47.JPG  

佐治五世紀念公園對面就係贊育醫院同菲臘親王牙科醫院,菲臘牙科係我小學時常到嘅地方,因為細個嘅時候d牙唔係咁好,所以有人介紹我呀媽帶我o黎呢度睇牙醫,可以平d嘛。當我再走上呢個醫院時,我個心有d激動,好感受到何謂愛。

當年,一朝早﹝好似係45點吧﹞呀媽就剷我起身,轉幾次車去菲臘牙科,因為派籌唔多,又要排隊,所以一定要早d去到。點知一去到,我就已經排40幾,我同呀媽講不如走啦,反正都排唔到,其實係我自己眼訓,但係呀媽好堅持要等到派籌為止。等一陣之後,排得較前嘅一個婆婆向我招手,個婆婆話見到我兩母子好慘,而佢有d唔想再排,所以讓個位比我,結果,我40幾就跳去頭幾個,當時我都唔識得開心,但事後回想起就發覺何謂愛,呀媽好愛我,連一個唔識嘅婆婆都好愛我。

之後,我就沿住高街向西環方向行,一路行到去水街,食個下午茶之後,就去國金坐van仔上山頂。

唔知點解,每次上山頂我都鐘意坐van仔,可能可以行經多d山頂地方吧~~四圍行一陣之後,我就向盧吉道﹝即港島徑第一段﹞方向行,沿路可以欣賞一下夕陽西下嘅維港景色,正當我要步入盧吉道時,我就被樹梢中射出嘅耀眼陽光所吸引。

呢幅相比我嘅感覺係,神無時無刻都照住我,就算我躲去邊都好,佢都會搵方法繼續照住我,thanks God

﹝去到邊,都有神照住﹞

 P080509_18.08.JPG  

當我走進盧吉道不久,我看見這個耀眼的夕陽,感覺好溫暖,係從心底裡感到嘅溫暖,正好呼應著前一幅相片,前路暗淡嗎?不用怕,太陽依然照著我嘅前路。

﹝夕陽﹞

 P080509_18.24.JPG  

當我見到呢個境時,我好想作番一篇文:

題目:不倦的香港人

一天即將過去,太陽伯伯倦透了,他帶著疲倦的身軀,向著西邊回家的路走,當他差不多踏進家門前,卻細心地告訴香港人:「是時候休息了,我暫把工作交給月亮公公,當我休息過後,明天我會再為大家服務的。」

看著眼前的高樓大廈,其中的人們彷彿聽不到太陽伯伯的暫別說話;而海上的大小船隻,也依舊的東奔西走,彷彿是在追趕太陽伯伯及月亮公公一樣。

最後,太陽伯伯把工作交給月亮公公,讓月亮公公繼續看顧著這些幹勁十足,永不言敗,永不言倦的香港人。

但是太陽伯伯及月亮公公的心聲又有誰聽得懂呢?

『香港人,早點休息吧,身體比一切東西都來得重要,好好的休息一下,明天一起拚吧。』

﹝作文題目:不倦的香港人﹞

 P080509_18.41.JPG  

下面兩張相片係利用部電話嘅function去拍一張較闊嘅相,由於機件限制,所以光暗會有d唔協調,不過最想比大家知嘅就係,太陽伯伯往西邊走時,月亮公公已經靜悄悄地在東邊出來了。

﹝太陽伯伯往西邊走﹞

 P080509_18.37.JPG  

﹝月亮公公在東邊出來﹞

 P080509_18.49.JPG  

後記:

今日,我耳朵掛著MP3,一邊聽著敬拜歌,一邊行,一邊想,回程時,心裡平安,彷彿已經將一切嘅鬱結,一五一十的全部交晒比神。

路,仍是要繼續行;

神,依然在看顧著;

我,默然的依靠你。

Amen.

arrow
arrow
    全站熱搜

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()