close

2010924日﹞

安卡拉Alkin Hotel > 國父紀念館 > 鹽湖 > 地下城 > Asos Thermal Hotel

食完lunch就繼續行程,途經一個叫鹽湖嘅地方,呢個唔係行程包埋嘅地方,領隊見有時間又路經,所以就帶我哋去行下;呢個湖好大,因為天氣嘅關係,d湖水已經蒸發晒,d鹽就剩番o係度,咪以為d鹽可以比你隨手攞走呀,d鹽已經同個地球成為一體,想掘一舊都唔容易,就算比你掘到,我都唔建議你食咗佢,個個o黎呢到都喺上面行,咁你同『lam』人鞋底有乜分別?

另外,今次影鹽湖比一個影相嘅實習機會,影海灘相要+ev,呢個技巧我知道,但從未有機會用過,今次用到lu~~,請睇下加無加ev同加咗ev嘅分別!

+ev嘅鹽湖,白色嘅地方有d瘀黑

 270 鹽湖004.JPG  

﹝+1 ev嘅鹽湖,白色終於變番白﹞

270 鹽湖007.JPG  
由於個鹽湖好大,我都只係行陣間就回頭,因為再行遠d都好,都係睇鹽,只不過係白d吧,所以無再行lu~~
鹽湖嘅乾水草
270 鹽湖018.JPG  
鹽湖附近都有d舖頭仔賣d鹽製品同手信,不過價錢就比較貴,我就唔會買嘞。
鹽湖舖頭仔
270 鹽湖020.JPG  
行完鹽湖就繼續上路,向地下城出發。呢個地下城係以前d人為逃避比人追殺而建成嘅,入面d路好窄吓,有部份地段仲要踎低行,又或者要『烏』低身行過去。同團有個龍友有個大背囊跟身,重量都有番咁上下,結果一路行一路嗌救命,試過行到條走廊中間停咗度,因為對腳頂唔順,所以在此提醒大家,請輕裝行地下城。
﹝地下城入口﹞
280 參觀地下城005.JPG  
比較闊落嘅走廊
280 參觀地下城009.JPG  
請『烏』低身,唔該~~
280 參觀地下城019.JPG  
d腳骨力都搞唔掂呀
280 參觀地下城030.JPG  
有部份地段光源不足
280 參觀地下城044.JPG  
要踎下啦~~
280 參觀地下城047.JPG  
放心,到此一遊吧,唔洗行入去嘅
280 參觀地下城049.JPG  
半個鐘左右,終於可以出番olu,不過對腳就比較攰,見番個太陽,又可以挺起胸膛都不知幾舒服呀!
地下城出口
280 參觀地下城063.JPG  
玩完地下城就去連住2晚嘅酒店,呢間酒店係全個trip最差嘅酒店 - Asos Thermal Hotel,亦都係我哋2公婆黑仔嘅開始,詳情陣間再講。
其實,土耳其真係好大,淨睇呢幅相都知,一望出去,好遠先有個山,所以沿途有好多平原,圖中所見就係我旅遊巴個影,一部坐30幾人嘅巴士被反影後,就有如一部私家車,真搞笑,哈哈~~
旅遊巴剪影
290 往酒店Asos Thermal途中031.JPG  
由於景點同景點之間個距離都幾遠下,坐3-4個鐘頭車乃等閒事,所以,我已經由仲有太陽嘅時候坐到日落lu
Asos Thermal Hotel途中的日落
290 往酒店Asos Thermal途中035.JPG  
一去到呢間酒店時,個大堂都算唔錯,但係一上Lift就出事,嗰d Lift門係無sensor嘅,即係平時我Lift門閂埋時,會伸手揚一揚度門,跟住度門就會彈開,right?呢度唔work o架!我縮手縮遲d就會連手都無埋!仲有,唔知係咪部Lift有問題,無論按開門or閂門制都好,佢都會閂門,所以話呢間酒店係一間『黑店』都唔會過份。

8樓,一出Lift口就漆黑一片,以為歐洲地方搞環保,所以d走廊燈轉晒做有sensor,有人行過先著燈,點知我太抬高佢啦,成條走廊跟本都無著到燈,都唔知佢係慳電定壞燈,總之就盲摸摸咁去搵自己間房。
﹝從Asos Thermal Hotel 8樓嘅lift lobby 望落地下,仲有幾層都無開燈
295 到達酒店Asos Thermal 003.JPG  

一心諗住入房放低行李就去食飯,點知我入唔到房,經我同其他團友嘅房間個門鎖cross check過之後,我已經好肯定係個電子門鎖壞。當我落番receptiond staff講呢件事時,佢就換過張房card比我,由於言語溝通問題,我只好相信佢,用佢張card再上房試過,結果都係開唔到。

當時,已經有部份團友已經安頓好,預備落去食飯,我就託其他團友見到領隊時,話佢知我仲未入到房,其間有個bell boy路過,雖然佢英文唔得,佢都好盡力幫我,可惜,個問題係個電子門鎖,佢都做唔到d乜,等一段時間都無人上o黎後,我就再落多次reception,我見到領隊已經幫我做緊,不過酒店未有人手幫到我,而個staff就再次比過張card我,我即場爆個當地導遊 “It is the 3rd time you give me the card and it doesn't work.  Go and check the lock!!” 我知唔關個當地導遊事,但係只有佢先可以幫我話到比班staff知個問題。

最後,又係bell boy部機同我一齊上番去,reset個電子門鎖同張card,我先有房入,唉~~

餐無乜特別嘅自助餐,即係土耳其國菜啦,炒飯啦,甜到死嘅甜品啦~~由於已經一肚火在先,所以食少少就番上房食杯麵。

同呢間鬼酒店嘅不愉快經歷仲未完,day 3再講!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()