close

20110912日﹞

香港 > 大阪關西空港 > Rukin Outlet > 白浜梅樽溫

話咁快就到咗出發嘅日子lu,今次係我哋第三次喺中秋節假期去旅行,心情一樣『緊張~~ 緊張~~ 』……

一大清早約埋兩個朋友喺中環機鐵站集合一齊出機場,雖然早咗少少到,但係個領隊就已經棟咗喺度等緊﹝離遠睇,佢個樣勁似王喜~~﹞;寄完行李,我哋就去咗 Popeye 度食早餐,一面食就一面同兩個朋友講解個行程嘅安排……依家先講行程係咪好似遲咗啲呢?有睇前傳嘅朋友就應該知道我哋連既定嘅行程都係喺出發前幾日先 confirm到,何況仲要加插行程以外嘅『驚喜』呢!

都未傾完就已經夠鐘入閘 lu,照舊影咗幾張閘前照就去準備上飛機,不過有樣好有趣嘅事想講一講;今次同行嘅其中一個朋友唔知點解好經常要去厠所,食早餐要去一去,臨上機又話要去,起初以為佢對去旅行有啲緊張,所以成日都想去,但係又唔係幾好意思直接問佢,點知後來同佢傾計講起,佢竟然話係因為生得矮,可能啲腸短啲,所以會去厠所密啲喎……呢樣嘢我都係第一次聽!係咪真o架?

﹝例牌閘前照﹞

100 一切由香港出發 006.JPG  

由於今次係搭CX,所以啲空中小姐大部份都熟口熟面﹝都係香港人嘛~~﹞,而且仲好有香港人本色,個個行過都快到有陣風,想叫停佢哋都幾難;不過 CX都算好窩心,份飛機餐度竟然有美心月餅,算係應吓節啦!不過早响吖,等我哋仲攞咗個東海堂紅豆月餅去賞月 tim,後來知道朋友都有帶月餅去,結果4個人 ==> 2大4小月餅……諗起都滯!

﹝窩心飛機餐 with 月餅﹞

100 一切由香港出發 023.JPG  

食完嘢瞓咗一陣,話咁快就到達日本 lu~~ 你睇!藍天白雲、秋高氣爽,如此晴朗嘅日本關西,正在呼喚著我哋嘅蒞臨……哈哈!

﹝晴朗的日本關西﹞

100 一切由香港出發 068.JPG 110 由關西機場往 Rinku Premium Outlet 001.JPG  

呢個機場冇乜特別,只係喺個無人駕駛列車嘅月台度,發現咗個幕門上面有幾個噴咀,當一有列車埋站時就會自動噴冷氣,車一閂門,佢就會停。呢個設計都幾好,既可慳電,又可以防止有人喺度賴死唔走,掂!

﹝自動噴冷氣裝置@無人駕駛列車月台﹞

110 由關西機場往 Rinku Premium Outlet 011.JPG  

可能由於早排311地震嘅關係,好多香港人都仲係驚緊嚟日本,所以今次明顯比之前少好多人,連出境都唔係排咗好耐隊;不過佢哋嘅保安依然好嚴密,除咗打指模外,仲要影埋相~~ 唔緊要啦,日本啲關員都好 nice,相比起歐洲嗰啲,唔係木無表情,就係目露兇光……我哋嚟旅行唧,得罪咗佢咩!唔使咁呀嘛!

﹝對策嚴格審査實施中﹞

110 由關西機場往 Rinku Premium Outlet 020.JPG  

攞咗行李就喺離境大堂等旅遊巴,呢個時候,啲團友已經按捺不住,個個都攞住部相機左影右影,領隊見旅遊巴未到,就隨口提一提團友們:『你哋點都要袋少少円喺身喎,因為呢度唔收港紙嘅~~』﹝我哋心諗:『廢話!』﹞點知有個師奶竟然答:『我冇円喎!』嚇到個領隊周圍幫佢睇吓邊度有銀行,講多兩講,原來佢嘅意思係啲円比老公 keep晒,所以就冇囉!比佢吹漲!

﹝關西機場﹞

110 由關西機場往 Rinku Premium Outlet 026.JPG  

離開機埸,原本依照行程就應該直踩去和歌山,而尾站先會行 outlet,因為近啲出返機場嘛;點不知一上旅遊巴,領隊就話行程有變,由於去那智瀑布條路,早前打風打爛咗,去唔到,所以我哋可以晏啲先落和歌山,依家去行咗 outlet……嘩!嘩!嘩!茶會時咪問過嗰個講解員,佢明明話行程唔受影響喎,家吓算點先~~ 仲有,行 outlet就早講吖,我哋預先喺 websitedownload outlet coupon,全部都放晒喺個喼度,依家先講,都攞唔切啦!激氣!

﹝關西機場,『五日後見啦!』﹞

110 由關西機場往 Rinku Premium Outlet 042.JPG  

條氣仲chok住chok住嘅時候就已經到咗 outlet,同日本其他 outlet一樣,呢度佔地都唔細,而且都係人影都冇幾多隻……唉,算啦!反正我哋對 shopping嘅興趣都唔大,而且『在這晴朗的天空下……』就原諒佢一次啦,費事影響未來幾日嘅心情。

﹝團體專用落客區@Rinku Premium Outlets﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 001.JPG  

嚟到 outlet,我哋第一時間唔係掃平貨,而係搵 food court,皆因個朋友話佢仲係好眼瞓,要飲返杯咖啡先至回到魂喎~~ 不過呢個food court啲咖啡真係超貴,與其四、五百円買杯唔知咩嘢咖啡,不如買汽水機嗰啲算啦!睇完晒呢度啲舖頭,就只有覺得啲炸物幾吸引,如果唔係喺飛機度食得咁飽,我哋都想試吓!

﹝Food Court@Rinku Premium Outlets﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 022.JPG 120 閒逛 Rinku Outlet 025.JPG  

事實上,我哋根本就冇行過個outlet,只係影咗幾張『到此一遊』照就算,而之後我哋就沿住天橋行咗出去望到海嘅地方;唔止有海,附近仲有個大摩天輪,總算係臨時加插嘅『驚喜』吧!

﹝Rinku Premium Outlets﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 051.JPG 120 閒逛 Rinku Outlet 068.JPG  

喺天橋上面,我哋已經喺度狂影相,始終對於城市人嚟講,見到空曠嘅地方已經少之又少,呢種閒息嘅感覺更加係可遇不可求!

﹝天橋上嘅美景﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 125.JPG  

過咗天橋就嚟到個大摩天輪坐落嘅地方,喺日本見到摩天輪,根本一啲都唔特別,因為隨處都係嘛,但係朋友第一次嚟日本,就梗係覺得好新奇啦……不過我認為佢哋最興奮嘅,都係莫過於見到旁邊間老麥,可以坐陣休息吓之餘,又可以飲到咖啡,一舉兩得!

﹝摩天輪 + 老麥 = 興奮﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 093.JPG  

呢個摩天輪其實係比個商場仔圍住,而個商場仔就多數都係食嘢嘅地方,仲有一間類似Jusco嘅家品店,我哋都喺嗰度買咗少少手信,係乜嘢嚟就唔講喇,不過啲嘢都算幾抵買……行返出嚟,啱啱見到有個好特別嘅搭客 - Winnie the Pooh,坐喺個摩天輪嘅車廂度,日本人都幾懂得自娛喎,即使冇人幫襯都好,個場始終唔會出現『零遊客』!

﹝Winnie the pooh@摩天輪﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 117.JPG  

再之後就梗係去咗老麥啦!190円一杯咖啡雖然比香港貴,但係相比起剛才四、五百円嗰啲,已經平得多喇~~ 仲有件趣事發生喺有關呢個Mc Card度,就係我哋一廂情願以為用500円就可以買到一張票值500円嘅Mc Card,去買嘢食時就可以用返嗰500円,並且仲可以攞返張咭留為紀念嘅,點知比錢時個收銀姐姐竟然沒收咗張咭,放咗入收銀機tim~~ 我哋即刻慘叫咗一聲,再比多個楚楚可憐樣佢睇,嚇到佢同我哋嘰呢咕嚕完一輪就即刻叫經理開返部收銀機,攞返張Mc Card出嚟後,就示意要剪去一邊角先可以還返比我哋,免得我哋再用多次……哈哈!日本人真係好,sorry呀姐姐,嚇親妳tim~~

﹝Mc Card機﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 124.JPG  

呢間老麥嘅環境都唔錯,我哋一邊炭咖啡,一邊就試吓部相機啲無聊function,下面呢張相就係用咗個單色function - 黃色,去影呢間老麥,簡單地一轉,老麥變大家樂,勁!

﹝老麥變大家樂﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 134.JPG  

霎吓眼就已經差不多要集合lu~~ 行返出天橋,見到個天開始日落,我哋又再無聊一番,呢期到玩剪影~~ 『你哋估吓呢個係邊個?』

﹝剪影人﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 171  

集合之後,我哋就會離開大阪,向和歌山白浜進發,沿途睇住太陽落山,可惜未到白浜,個天都已經黑晒lu~~

﹝日落中嘅關西﹞

120 閒逛 Rinku Outlet 160.JPG  

今晚嘅行程就只係返酒店,食飽飽再去浸溫泉,其實都幾hea ……咁我哋去到酒店,分配咗鎖匙就上房邊hea 邊等食飯,間房冇乜特別,不過都幾大,至於個view呢?因為嚟到時個天已經黑晒,所以夜景係乜都睇唔到,想知日景係點?留意日本關西の旅Day 2啦!

講返呢間房,我哋落去食飯離開個房時,發覺門上面有個牌寫住『避難器具設置室』,嘩!心諗,呢間房應該有啲好玩嘅嘢吧,幾乎有個衝動想返入去睇吓有啲乜『避難器具』喺個房度,但係因為趕住落去食飯,所以都係返嚟先睇啦~~ ﹝食飽飯上返嚟搵咗好耐,都唔覺得有嘢多咗,都唔知堅定流……﹞

﹝避難器具設置室﹞

130 往白濱溫泉酒店 029.JPG  

呢間酒店應該係一泊兩食,即係『包餐』啦!起初諗住,酒店包埋嘅團餐,都唔應該有乜嘢要求啦,點知原來啲嘢食又非常OK喎,有魚生、有湯、有自家冬菇飯……仲有專人幫手煮嘅三色拉麵tim~~﹝可能驚有啲傻人唔煮就生食啩!﹞

不過,唔鍾意食『梅』嘅朋友就要留意喇……喺和歌山呢度嘅粉紅色嗰種拉麵係好『梅』味o架,點解我話和歌山呢度嗰種呢?就因為之前喺飛機度都食過呢隻色嘅拉麵,明明係冇味嘅,但係呢度啲呢…… 一放入口就想吐返出嚟,勁『梅』!其實成個和歌山,幾乎度度都有『梅』嘢賣~~ 好驚呀!﹝唔食梅嘅人請注意!﹞

﹝美味團餐@梅罇溫泉酒店﹞

140 晚飯及悠悠行 031.JPG 140 晚飯及悠悠行 011.JPG 140 晚飯及悠悠行 014.JPG 140 晚飯及悠悠行 018.JPG   

食咗一陣仲嚟多個炸蝦天婦羅tim~~ 點解食食吓先嚟?皆因領隊話佢哋要齊人先攞去炸,費事攤凍喎!﹝係咪咁細心呀!﹞不過我幾鐘意佢呢個安排,一般嘅團餐,通常都係一次過出晒所有嘢食,所以應該熱嘅嘢,唔會好熱,甚至乎係凍,而應該凍嘅嘢就唔會好凍,變咗室溫lor~~

而今次就可以食到個熱辣辣嘅天婦羅,正!

﹝熱辣辣炸蝦天婦羅﹞

140 晚飯及悠悠行 026.JPG  

食飽後,好多團友都去咗浸溫泉或者返房休息,因為領隊話呢度附近冇乜嘢行,不過我哋又點會心息吖,冇嘢行都總有條路啩!再者,我哋都食得幾飽,唔浸得溫泉住……

﹝行後感﹞附近又真係冇乜嘢睇,加上周圍都黑麻麻,行咗幾條街,都只係見到啲民居,露天停車場,同埋有一間料理店,仲要街燈都冇多支,所以行行吓都有啲驚~~ 閃!

﹝酒店附近嘅日本料理店﹞

140 晚飯及悠悠行 064.JPG

返酒店途中望上個天,發現原來中秋節嘅月光,喺日本都係又大又圓喎!而且可能天氣好嘅關係,連月球表面啲凹凹凸凸都影到,不過啲星星就唔夠佢光,所以影唔到 lu~~

﹝中秋節嘅月光@日本﹞

140 晚飯及悠悠行 060.JPG

上到房無聊咗一陣,換咗件浴袍就落去浸溫泉lu~~ 

基本上,呢個溫泉咩嘢都有齊,要求唔高嘅,可以乜都唔使帶;而呢度最大嘅特色,就係喺有可以見到海嘅 outdoor溫泉區,係可以邊浸邊睇海嗰種,而個溫泉桶,就係用一d之前浸過梅嘅木桶o黎做,冇錯又係『梅』呀,鐘意『突士加』?朋友話個溫泉桶d水真係有啲梅味喎!不過我個鼻唔係咁好,所以乜都聞唔到,好彩!

仲有,其實呢度睇到海嘅木桶,每邊都只係得一、兩個,如果想一邊浸、一邊睇靚景,就要早啲去喇!呀!最緊要嘅嘢未講tim,就係去大浴場時,記得做番個『有色之士』,紅色布係『女湯』,綠色布係『男湯』,入錯咗去嘅話,男嘅,就比人打到變豬頭,兼且比人話你鹹濕,女嘅……自己諗啦~~

﹝有朋友問:點解唔係喺房沖完涼先去大浴場,而係未沖涼就走落去?我就認為去到都要喺池邊沖完身先至浸o架啦,何不嗰陣時先順便沖埋涼咪仲方便,浸完又要再沖,咁一晚咪沖好多次涼!﹞

﹝齊齊浸溫泉﹞

150 溫泉ed 002.JPG 150 溫泉ed 004.JPG  

呢次係我第二次同朋友一齊浸溫泉,話完全唔覺得尷尬就呃人嘅,不過喺我嚟講就冇咁大感覺,事關我一除咗眼鏡,5米以外嘅嘢都已經好朦查查,再加上溫泉池嘅蒸汽,如果個朋友唔係同我講嘢,我可能都未必見到佢哋~~ 浸完溫泉就梗係返房瞓啦,有乜嘢下一Part再講…

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()