close

20110913日﹞

白浜梅樽溫泉 > 千疊敷 > 三段壁 > 橋杭岩

『餓蝦唷~~ 』,和歌山早晨!嚟得旅行,通常我哋都會比 morning call時間早一啲起身,出去附近行吓、影吓相,然後先返酒店食早餐;今次都唔例外,一起身拉開窗簾,即刻『嘩』一聲,原來外面係無敵大海景喎,唔怪之得噚晚望出去會係漆黑一遍啦~~ 成大個海就係得幾個小島同懸崖點綴吓咁,好在有個海中展望塔喺度,如果唔係仲以為流落荒島tim~~ 我哋原本都想去個塔度行吓,點知佢一來未開門,二來呢度即使係住客都要收入場費,仲要800円一個人,好似唔多值得喎,結果我哋都冇去到……不過好在冇去唧,原來晏啲行程都會帶我哋去另一個海中展望塔,如果比咗錢入去就笨喇!

﹝無敵大海景@酒店房間﹞

200 梅樽溫泉酒店一帶 001.JPG  

落到樓下,梗係要幫間酒店影返張相先啦,雖然佢殘殘哋,但係都幾有渡假 feel~~ 酒店旁邊仲有個圍咗欄嘅公園仔,同埋一間類似小食亭嘅茅屋咁啦……

﹝梅樽溫泉@白濱﹞

200 梅樽溫泉酒店一帶 021.JPG  

沿住馬路向下行,見到路邊有條樓梯,則邊有個牌寫住『御幸芝』﹝不過唔知咩意思!﹞,於是我哋就走咗上去『探險』……

唉!有啲失望,原來上面只係個有啲似郊野公園燒烤場嘅地方,不過唔係放燒烤爐,而係放咗塊好大嘅石碑喺度,我哋影咗兩張相就喺樓梯嘅另一邊行返落嚟 lu~~

﹝『御幸芝』???﹞

200 梅樽溫泉酒店一帶 030.JPG  

再行冇幾遠就開始聞到一陣陣硫磺味,望真啲啦……嘩!好大煙呀!好在側邊有個牌,大概都估到佢係個溫泉,如果唔係仲以為呢度火燭tim~~ 過咗呢堆煙,我哋就轉咗落去近海嘅地方,起初係一條好簡單而寧靜嘅漁村仔,得幾家人住,行過啲就有條堤壩伸延出海;喺呢度比我哋見到一幕日本卡通片常見嘅劇情…… 一個短褲+頭盔帽造型嘅小朋友﹝大雄嗰類﹞,揹住個大書包跑出門口話:『我返學嘞!』,媽媽就打開個窗,一邊揮手,一邊就大聲叫,『小心啲呀!』…… 呢對母子可能係好平常嘅一幕,但係就洋溢住愛同關懷,羨慕de si~~

﹝小漁村旁の溫泉﹞

200 梅樽溫泉酒店一帶 039.JPG  

之後我哋行咗出堤壩,呢度一邊比人泊船,另一邊就有啲好大舊嘅三角通窿石,老公一見到就話要跳出去,企喺啲岩岩蠶嘅地方同個海影張相喎!﹝都唔知點解,又唔係靚,我只係覺得好危險唧!﹞

﹝岩岩蠶蠶嘅三角通窿石堤壩﹞

200 梅樽溫泉酒店一帶 047.JPG  

哈哈,沿住海邊行到最篤篤,原來就係白濱呢度頂頂大名嘅『崎之湯』,佢出名在乜我就冇硏究過,不過單係睇佢寫住『日本最古』就已經夠照啦,而且仲有個專用停車場喺度,相信呢度一定係大有名堂,如果自問去旅行可以括咗出去嘅朋友,下次不妨入去感受吓佢有幾巴閉!

而且呢度個老闆﹝我估係啩~~﹞好好人,見我哋兩個喺門口影相,雖然未開門,都比我哋行入少少去影相,日本人真係好人!!

呢個溫泉除咗個門口係用石搭成之外,裡面浸嘅地方都有好多石頭,好有特色,可惜男湯嗰面其實都幾細,不過勝在望海,女湯嗰面就唔知lu~~ 點解我哋冇入過去都咁清楚裡面嘅情況?估吓先啦,食完早餐就開估!

﹝日本最古崎の湯﹞

200 梅樽溫泉酒店一帶 061.JPG  

我哋由於行得晏咗,所以要好趕咁返酒店食早餐,食完早餐,又要怱怱忙忙咁執好行李準備上旅遊巴,就喺呢個時候,朋友叫咗我哋去佢哋間房,話有嘢睇喎,起初我哋諗住佢哋間房同我哋同一方向,景觀應該大致相同啦,點知一望之下,原來呢個房啱啱就睇到『崎之湯』男湯裡面嘅情況,用個相機zoom埋去,仲好清楚睇到裡面啲男士赤裸裸咁喺度行來行去…… 唔好話我思想保守囉,呢個溫泉,下次比埋錢我都唔會去~~

之後我哋就出發去今日行程嘅第一個景點『千疊敷』,呢度距離酒店好近,轉兩個彎就到lu~~ 不過可能時間尚早,好少遊客之餘,連手信店都未開門,於是我哋就行出去塊大岩石度睇吓風景先啦!

﹝千疊敷﹞

220 千疊敷 108.JPG  

由於呢度面向太平洋,面積都幾大,風又幾大,所以啲岩石就被海浪侵蝕到一層一層咁,加啲幻想力,就好似一千張榻榻米疊埋咗咁樣……所以,呢度咪叫『千疊敷』囉!又或者可以叫佢做『日本東平洲』都得!

不過好在我哋嚟得早,所以都唔係好大風,領隊話如果晏晝嚟就可能連人都會吹得郁喎,可能我都幾怕行呢啲咁凹凸不平嘅地面,好似唔多安全咁,所以都係乖乖聽領隊話唔行咁出lu,不過我哋就見到好多人喺啲岩石邊度釣魚,真係見到都驚!

﹝釣友s@千疊敷岩石邊﹞

220 千疊敷 013.JPG 

好快就『太陽出來了~~』,咁我哋又有機會低能一番,你估吓邊兩個係我哋?

﹝低能相@千疊敷﹞

220 千疊敷 008.JPG

由於越行就越崎嶇,所以都係返轉頭lu~~ 一來朋友又要『去厠所』,二來手信店已經開咗門,梗係要行個圈啦!

間手信店同日本其他地方都一樣,『和歌山限定』嘅特產多不勝數,其中我就對呢啲唧喞果醬最有興趣,既有特色又唔係太貴,好適合用嚟做手信,不過實在太多種味道,都未揀到邊種味好就已經話要集合lu~~ 於是影咗佢相先,下一站應該仲會有得賣嘅……唉!不過好快就有啲後悔lu,因為之後行嘅地方都冇咁多種味道……算啦,反正送比人,又唔係自己食,咩嘢味都無所謂啦,只係唔能夠同佢哋合個照唧~~

﹝和歌山特產 -- 唧唧果醬﹞

220 千疊敷 113.JPG  

離開千疊敷,下一站就係『三段壁』,同樣係櫈都未坐暖就話到咗喇!落車後要行少少路,途經幾檔家庭式BBQ舖仔,門口放咗好多燒魷魚、燒粟米、燒螺咁,賣相非常吸引,其中有一檔仲話買燒螺,可以揀個螺殼留念tim~~ 不過領隊話要去參觀咗先,返轉頭仲有時間食喎,於是乎我哋就示意老闆娘會轉頭幫襯,佢個樣都好似好聽得明咁答咗我哋一啲『嘢』,真好!

﹝三段壁附近嘅BBQ舖仔﹞

230 三段壁 002.JPG  

三段壁其實係千疊敷嘅南面海岸,被太平洋嘅巨浪削成2公里長、60公尺高嘅岩壁,由於岩壁曾經受過三次不同溶岩流過再冷卻而成,所以呢度就叫做三段壁囉。我哋個團除咗嚟三段壁睇個岩壁之外,仲包埋落去睇個36米下嘅自然洞窟,就係喺下圖右邊嗰座嘢度搭電梯落去喇~~ 嘩!呢度嘅入場費原來要1,200円,都幾貴,好在團費包埋唧,不過就算團費唔包的話,我都會建議你自費落去,因為真係好值得落去睇吓,想知有咩嘢睇就跟住嚟啦……

﹝三段壁﹞

230 三段壁 187.JPG  

一落到嚟就覺得周圍都好濕立立,領隊話如果太大浪嘅話,呢度係會唔比人落嚟喎……都可能係嘅,因為呢度有啲洞口都幾危險,如果漲潮又大浪的話,被水扯咗出去,唔浸死都比啲石砍死,再者呢度都幾跣腳,老人家同小朋友記得要小心啲嘞!

呢個洞窟都幾大,好似話曾經用咗嚟做海軍基地,啲窿其實係戰船停泊嘅地方,一共有四個,不過我就覺得好難想像,個窿咁細,啲浪又咁大,隻船入得到嚟都睇怕撞爛晒,以前嘅人真係匪夷所思……

﹝三段壁洞窟﹞

230 三段壁 015.JPG 230 三段壁 079.JPG 230 三段壁 076.JPG 230 三段壁 066.JPG    

除咗戰船停泊嘅地方外,仲有個神社同埋間類似海軍休息室嘅屋仔……總括而言,我覺得呢度最『激』嘅地方都應該係最入呢個洞窟,退潮時啲浪都足以令人濕身,如果漲潮先嚟就真係不得了!

﹝『激』浪中@三段壁洞窟﹞

230 三段壁 112.JPG  

由於啲浪一時大、一時好大、一時更加大,所以我哋喺呢度影咗好耐相同拍咗好多轉movie,點知到影另一邊嘅時候就知『賴』嘢!睇吓個鏡頭,完全focus唔到,只係見到啲水點,仲要係海水……要快啲離開之餘,仲要抺番個鏡頭,慘!

呢一張相有另一個重點話比大家知 -- 唔好開閃光燈影相!

﹝水點鏡頭下嘅老公﹞

230 三段壁 086.JPG  

出返嚟觀景台呢度,影完相記得唔好錯過手信舖門口嘅免費冬菇茶喎,呢個日本人仲識講一啲半咸淡嘅廣東話tim,有興趣可以同佢交流吓,當然啦,人哋咁好請你飲茶,你做樣都要入去間手信舖行吓嘅,正所謂:『唔買都嚟睇吓嘛!』

﹝冬菇茶與手信舖﹞

230 三段壁 209.JPG 230 三段壁 211.JPG  

燒螺呀!燒螺呀!好祈待嘅燒螺呀!原本可以坐定慢慢食嘅燒螺,到頭來要一邊行、一邊食,唔知係咪因為咁而影響食物嘅質素呢?不過老實講,道真係麻麻哋,而且個尾段仲有啲苦tim~~ 算啦,都係時候集合喇,已經冇時間試其他嘢lu~~

BBQ舖﹞

230 三段壁 213.JPG  

離開咗三段壁後,我哋就告别白浜 lu~~下一站係串本,首先係去睇橋杭岩,冇错,又係自然景觀!不過呢度唔係睇懸崖而係睇海邊無緣無故凸出嚟嘅石頭,呢堆石都真係幾神奇,風化侵蝕到周圍啲嘢都冇晒,但係佢哋依然迄立不倒,此情此境,不其然令我回想起土耳其卡柏都斯亞嘅奇石林,佢哋嘅分別就在於一個面積浩大、一個地方細小,一個喺沙漠形成、一個位於海邊而已!

﹝橋杭岩@串本﹞

240 橋杭岩 081.JPG  

原本想落個石灘度行吓,但係見個地好濕,都係費事整污漕對鞋,所以冇行到;而且呢度好大風,想快啲上返旅遊巴至真……臨走時竟然真係見到個牌上面有支土耳其國旗喎,唔知同我諗嘅嘢有冇關呢?

﹝橋杭岩停車場﹞

240 橋杭岩 105.JPG

行咗咁耐,下一站就梗係去食午餐啦,而且亦都係喺今日行程嘅另一個景點裡面食……至於即係邊度同有乜嘢睇,就等我哋食飽再講啦!

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()