close

好快趣,我已經身處斯洛伐克啦~~相信呢度係成個trip最好天一日,睇我載晒太陽眼鏡就知啦~~

﹝好天氣@斯洛伐克﹞

 403 布拉提斯娜廣場 03.JPG  

其實呢度就係布拉提斯娜,行多一陣我就見到呢個布拉提斯娜廣場,相信天氣好關係,張廣場全景圖都靚d

﹝布拉提斯娜廣場﹞

 400 布拉提斯娜廣場.JPG  

一陣之後,我就發現一個真人同假人,好驚呀!原來東歐有部份人係鐘意街頭賣藝o架,佢就係我第一個東歐見到街頭賣藝者,你又分唔分得出邊個係真人邊個係假人呢?

﹝街頭賣藝者﹞

 403 布拉提斯娜廣場 11.JPG  

跟住我就行去食飯,原本諗住有風味一d,坐街邊位享受下我哋自費午餐,但係太大風啦,都係進駐室內會好d其實東歐人唔係人人識講英文,就算係waiter都一樣,我幾個人幫我哋order食物都無人埋,原來佢1-2English speaking waiters,要等佢得閑先至招呼我。呢度d食物都幾好味,d咖啡都好好飲,我叫Irish Coffee,趁熱飲時真係好好飲,可惜凍就唔好飲lu~~

﹝自費午餐cafe

 404 午餐 於布拉提斯娜 02.JPG 404 午餐 於布拉提斯娜 16.JPG  

Coffee @ 布拉提斯娜﹞

 404 午餐 於布拉提斯娜 03.JPG  

埋單時,個朋友同我爭住比錢,唔係我好客,係我都想攞張東歐碌card 嘅單,結果我比錢,部碌card機都幾得意,有d似香港小型八達通機。

﹝東歐碌card機﹞

 404 午餐 於布拉提斯娜 11.JPG  

臨上車前,我專登行遠少少,因為想影埋個聖馬可教堂,有乜特別?唔知呀,有介紹咪影lor~~做遊客就係咁o架啦~~

﹝聖馬可教堂﹞

 405 聖馬可教堂 04.JPG  

原來已經過少少鐘,所以急急腳走上車過維也納。維也納有2個地方我要去,先去聖史提芬教堂,之後就係晚上音樂劇;

﹝聖史提芬教堂﹞

 500 聖史提芬教堂 A.JPG 500 聖史提芬教堂 B.JPG  

真係好佩服當地人,連外牆裝修圍板面都要做到好似未裝修一樣,勁!睇完教堂就睇街頭藝術,呢d浮雕畫真係好靚,凹凸之餘仲好有層次感,真厲害!

﹝浮雕畫﹞

 503 街頭藝術01.JPG  

之後又見到一個街頭藝人,佢身穿白衣望住我,我見佢望我,我咪望番佢lor;佢又點頭,咁我又點頭lor;跟住佢用韓文同我打招呼「on呢哈些唷」,我擰擰頭;佢又用日文同我講「恭巴哇」,我又擰擰頭;跟住佢用國語同我講「你好嗎」,我點點頭,之後大家就相望笑一笑,哈哈~~呢一種同陌生人相識方法都幾好玩,

﹝街頭藝人﹞

 503 街頭藝術06.JPG  

行完街就去食飯,食飽飯後就去聽音樂劇,今次呢個音樂劇就超貴,要40歐元,即係440幾港幣,仲要係坐山腰位,可能我唔識欣賞啦,其實都幾悶,不過,一場o黎到,點都要影吓相嘅~~

﹝金色大廳﹞

 510 音樂劇_金色大廳 B.JPG 515 金色大廳外 03.JPG  

聽完音樂劇就返酒店lu~~

Hotel Pyramid

516 Hotel Pyramid 07.JPG  

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()