close

『各位團友早晨,先恭祝大家中秋節快樂,究竟香港個月亮圓d,定係東歐個月亮圓d呢,大家今晚睇完再話我知吖,唔該!

今日我會帶大家去睇地下湖,二次大戰時,希特拉曾經呢度製造過戰機,因為打敗仗,所以都係要離開呢度,好多年之後有人掘井時就比人發現呢個地下湖;睇完地下湖之後,我會去遜布倫宮,又名美泉宮,又稱冬宮,係以前皇帝住地方;跟住我就會食飯,今餐會食奧地利豬扒餐,團友可以自費購買當地啤酒族豬扒;食完豬扒後,我會行一行莫札特廣場,然後到附近荷夫堡參觀,又稱夏宮,都係以前皇帝住地方;睇完荷夫堡就去百水公寓,又名古怪屋,係以前一位古怪設計師百水先生做,因為佢行為怪異,鐘意唔著衫,而且d設計又以不規則見稱,同當時設計有好大分別,所以有古怪之稱;之後我會離開奧地利,轉入捷克古姆洛夫,會酒店食飯,而今晚間酒店叫做Hotel Mlyn。』

2008914日上集﹞

一起身,嘆完個早餐之後,我就上車去睇呢個地下湖,聽完個導遊講解完之後,我都唔係好明,個地下湖點樣可以做飛機?唔通希特拉想整水陸兩用機?

﹝地下湖入口﹞

 521 地下湖外 04.JPG 521 地下湖外 06.JPG  

幸好,當日天氣已經轉涼,只有13°C左右,所以個地下湖得9°C都唔覺得凍。

﹝只有9°C的地下湖﹞

 522 參觀地下湖 06.JPG  

一路行時候,條地道都唔係咁我行,有幾段樓底比較低,我要dup低頭先行到,在此提醒各身高6呎或以上人士,進入此地道者,必然明白何謂「頂天立地」,不過唔可以「挻起胸膛」做人,哈哈~~

﹝在地道的我,已經唔可以「挻起胸膛」,真係要「頂天立地」@@

 522 參觀地下湖 10.JPG 524 從地下湖 往地面走 30.JPG  

由於洞內尚未有遊客o黎到,所以水面及周圍都比較寧靜,乘坐小船遊地下湖時,就可以見到何謂波平如鏡。

﹝地下湖一角﹞

 523 坐地下湖 的小船 04.JPG  

行完地下湖就過去睇遜布倫宮,個宮入面好焗,而且唔比影相,真係好想快d行完快d走;期間,個導遊介紹兩個雕像,係一個好靚﹝佢話﹞嘅公主生BB前同後嘅雕像,我一見到就即刻話「如果我係女人就一定唔生!」點解呢?因為生BB前個雕像係白色,都幾靚;不過生完就變個黑色雕像,咁你話邊度會有人肯生吖!

行完個宮就出去個後花園參觀,一出個門口就眼前一亮,嘩~~~又真係幾靚wor~~影下相先,正想行去個公園睇下時,點知落雨!唉~~菲菻機又要收埋,真掃興,咁就用數碼機啦~~算啦,落雨都可以影相嘅。

﹝遜布倫宮﹞

 530 遜布倫宮.JPG 531 參觀遜布倫宮 09.JPG 531 參觀遜布倫宮 52.JPG  

遊完遜布倫宮就去食飯,今餐食奧地利豬扒餐,我仲叫地道嘅啤酒同汽水飲,正!

﹝豬扒餐﹞

 533 吃豬扒餐 03.JPG 533 吃豬扒餐 04.JPG  

因為個老闆非常之好客,縱使言語不通,佢仍然熱情招呼我,臨走前都同佢影番張相先走。

﹝餐廳老闆﹞

 533 吃豬扒餐 13.JPG 533 吃豬扒餐 14.JPG  

睇住咁多先,飯後行程轉part b

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()