close

「各位團友早晨,今日我會先帶大家到漁夫堡,大家可以從漁夫堡睇到整個布達佩斯風景;之後會去華茨街,大家可以用30分鐘自由暢遊;跟住我會離開匈牙利,經過已經通關關閘,再去到斯洛伐克布拉提斯娜;到達後,大家可以自由參觀布拉提斯娜廣場,自由購物及自己選擇用膳地方,於指定時間集合;之後,我會去奧地利參觀聖史提芬教堂;晚飯後,會帶大家去睇奧地利聞名音樂劇;跟住就會返酒店休息,今晚我會住Hotel Pyramid。」

2008913日上集﹞

吃過早餐後,便等旅遊車來,可惜那個司機搵唔到路,我就等45分鐘,可惡!既然無乜好做就四處行下影下相啦,哈哈,又比我搵到另一款環保回收筒,又幾得意wor~~

﹝環保回收筒﹞

352 匈牙利Hotel Ramada 外隨拍18.JPG  

終於等到個司機啦,我就即刻去漁夫堡,呢度都幾靚,廣場中間有個好似叫查理一世皇帝,我都唔記得係咪lu~~

﹝漁夫堡﹞

 354 漁夫堡 13.JPG 354 漁夫堡 55.JPG  

之後就四周圍行下,見到乜就影乜,

 354 漁夫堡 28.JPG  

唔知我係咪特別鍾意影樓梯呢,一見到就想影,哈哈~~好彩影得快,無幾耐之後就有好多人經過,想影都難。

 354 漁夫堡 27.JPG  

玩完漁夫堡之後,就落去華茨街行,條街無乜特別,我都只係買個鎖匙扣就算,不過行街時有個小插曲,有一個打扮得好整齊條街度,我二話不說就捉住佢影相,佢又唔介意wor,之後我先知,原來佢係派傳單o架,真搞笑@@

﹝派傳單的人﹞

 361 華茨街 08.JPG  

﹝布達佩斯的坑渠蓋﹞

 361 華茨街 06.JPG  

之後就離開匈牙利去斯洛伐克布拉提斯娜,沿途見到草地上好多一個個圓轆轆東西,原來係已經收割好小麥,預備運去做啤酒;另外,又見到d風力發電風車,好大個o架,咁又比我見到風車加小麥,咁就快手影低佢先 ^o^

~~d遊客真係低能﹝我講我自己﹞,成個大鄉里咁~~

﹝風車加小麥﹞

 402 往布拉提斯娜途中的休息站 07.JPG  

正因為好多國家已經加入歐盟,所以唔洗排隊過關,可以驅車直過以前關閘。

﹝匈牙利過斯洛伐克關口﹞

 402 往布拉提斯娜途中的休息站 14.JPG  

欲知斯洛伐克是何許模樣,請看part 3b,謝。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()