close

201137日﹞

自然歷史博物館 > 倫敦眼 > Holiday Inn

倫敦,我有兩個好深嘅印象:

第一,佢好等錢洗,去到邊都要比錢;
第二,呢度d博物館大得好緊要!

呢個自然歷史博物館當然唔夠賊仔館大啦,之不過,大唔過佢,並唔代表佢唔大嘛!門口條龍骨已經夠晒大,你睇,連個樹幹都可以咁大,真係『咩樹幹 / 咩事幹呀!』

﹝咩樹幹呀!﹞

0170 往自然歷史博物館050.JPG   

睇完個年輪之後,轉個彎又上多一層,又係一個好大嘅石塊 / 寶石展館,淨睇呢幅圖就知道佢真係好大,如果你仲要係有心機,逐個櫃去睇的話,我相信我搭飛機番香港日你都仲未睇完!

一陣之後,就同 Brian 兩公婆分頭行,一來,我d無得攞上手嘅展品興趣唔大,二來,我仲要趕下場,要上 London Eye 玩,所以就同佢『施於吐摩奴』後,我就一條直線行去最尾個展館,跟住就快撇。

﹝好………………石塊 / 寶石展館﹞

0170 往自然歷史博物館065.JPG
wor~~ 我好似唔記得話比大家知道,呢個博物館係唔洗錢入場o架!好抵睇!唔o黎就蝕呀!仲有,呢個博物館對面嘅 V&A Museum 都係唔洗錢入場,鐘意行博物館嘅朋友可以順路行埋。

呢度嘅展覽館係用唔同嘅顏色去命名,一共有5個館,想睇 Floor Plan click 入下面呢條 link ~~

自然歷史博物館 Floor Plan

只係行 Blue Zone -- 恐龍館,同埋 Red Zone -- 地球館,之後就地下大堂行個圈就極速徹退。

Blue Zone -- 恐龍館﹞

0170 往自然歷史博物館074.JPG

0170 往自然歷史博物館077.JPG  
之後,我就用d時間去搵 Red Zone -- 地球館,因為跟據網上嘅資料所講,呢個 Red Zone 都係值得行嘅,所以就算攰都好,我都要搵到佢!

Red Zone -- 地球館﹞

0170 往自然歷史博物館083.JPG  
呢個 Red Zone 係講地球嘅演變,我當然唔會細心研究啦,我知道呢度有一個模擬地震嘅展區,都好想試下同感受下地震係點樣嘅,可惜,當我搵到呢個展區時,佢剛好震完,唔係呀 fa~~ 就企咗喺度一陣,諗住佢好快會再震過,可能我太心急啦,等極都唔震嘅,算!我走!

我影兩張相比大家睇,係呢個博物館個 Main Hall,樓底好高,好有特色。

﹝自然歷史博物館 Main Hall

 0175 自然歷史博物館 001.jpg 0175 自然歷史博物館 002.jpg  
門口之後,我同老婆商量一陣,究竟我應該點行先好,原先個 plan 就係由 South Kensington 出閘,同個站頭影張相,然後就去自然歷史博物館,行完博物館後,就會行去下一個站 -- Gloucester Road,搵下度一個幾得意嘅塗鴉垃圾桶,影番張相就坐 underground 去玩 London Eye

點知,一開始就 miss 個站,影唔到個 South Kensington,最後,我決定唔行去 Gloucester Road,搵番個 South Kensington 就算,因為想用多d時間去睇下 London Eye 一帶嘅景色。

﹝好有特色嘅 South Kensington

 0180 往London Eye 001.JPG  

今次係由 South Kensington Circle Line ﹝黃色線﹞,唔洗轉車,坐 4 個站就去到 Westminster

Westminster 站內﹞

 0180 往London Eye 009.JPG   

其實,去 London Eye 的話,由 Waterloo 落車會近d,而我要早一個站落車,係因為想睇多次個 Big Ben,同埋都想沿住 Westminster Bridge Road 條橋,睇下呢條泰晤士河一帶嘅風景。

Westminster 站,成個 Big Ben 就已經你眼前,終於可以近距離接觸呢個大笨鐘,亦都可以知道自己比大笨鐘更『笨』呀,哈哈~~

﹝大笨鐘 Big Ben

 0180 往London Eye 011.JPG

馬路之後,就見到連接住泰晤士河兩岸嘅 Westminster Bridge,我沿住條橋行嘅時候,就已經見到倫敦嘅地標 -- Lonodn EyeLondon Eye 旁邊就係 London Aquarium,原本我都好想去行下呢個 Aquarium,但係睇下網上嘅 comments,好多人都話去海洋公園會好睇好多,唔值得用成 £15.00 入去睇,所以我都無去到。

﹝從泰晤士河見到嘅 London Eye & London Aquarium

 0185 London Eye 001.jpg  

10分鐘左右,我就已經到達 London Eye 嘅入口,好多人排隊呀!不過呢條隊係上 London Eye 嘅,我都仲未上得去,因為未攞飛嘛~~ 入到去票務處仲嚇人,最少有40-50人排緊隊買飛,好彩,我哋喺香港已經上網訂飛,只要帶住個 email print-out,同埋當時登記 credit card,就可以去個 Net Booking Counter 攞飛,真係慳好多時間o架,完全唔洗排隊呀!

飛之後,我就去排隊上 London Eye,好奇怪,條隊短好多wor~~ 咁就即刻行快兩步去排隊先!上 London Eye 前,我要先經過一個安檢嘅 counter,輪到我 counter 時,個『實Q』哥哥就同我講:

QWhere are you coming from?

我:We come from Hong Kong. ﹝跟住我就打開個袋比佢 check

Q:有無帶刀仔?﹝佢無check我個袋,轉講唔咸唔淡廣東話,仲扮到有d惡惡地﹞

我:無呀!

Q:有無帶酒?

我:都無呀!

Q:點解唔帶?

我:我都唔飲酒嘅。

Q:你應該要帶酒

我:我有枝茶,你飲唔飲?﹝由背囊攞枝茶比佢﹞

QEnjoy the trip~~ ﹝笑笑口放我上去﹞

我覺得呢個『實Q』幾可愛,可能見得英文人太多,見到d中國人就練下d廣東話,哈哈~~

呢個 London Eye 嘅車廂,就好似一個欖核形咁,中間有張長櫈,可以坐到10個人左右,同我同車廂嘅,都只係得10個人。其中有兩個鬼妹,一入車廂就坐咗喺車廂最出嘅地下,簡直勁討厭呀!最正個位比佢,又唔係影相,只係度吹水,阻鬼住晒!

﹝已經上 London Eye右下角就係其中一個好討厭嘅鬼妹!

 0180 往London Eye 046.JPG  

London Eye 玩一個圈,大約要45分鐘,我5點鬆d就上去,當時仲係好光猛嘅下午時段,行¼個圈左右,已經開始日落,完全中晒我之前嘅 planning -- London Eye 睇日落,真係好開心好感恩。

可以睇到日落已經好開心,仲要比我睇到 London Eye 唯一一個紅色車廂,除個顏色唔同外,我都唔知佢有乜咁特別?

London Eye 唯一嘅紅色車廂﹞

 0180 往London Eye 057.JPG    

當我差不多去到最高點時,大笨鐘邊開始變黑,條街都仲未開燈,日落倫敦真係好靚~~~

﹝日落倫敦 1

 0180 往London Eye 060.JPG

當我望番去另一邊時,邊都仲未天黑,另外,紅色車廂有好多人呀!

 0180 往London Eye 075.JPG

當個車廂由最高點開始回落時,突然間,眼前一亮,大笨鐘同國會大廈,加埋條 Westminster Bridge 一齊開燈呀!睇到呢個景之後,完全覺得呢個入場費係超值呀!我咁興奮,係因為我之前只係『諗住可以』上睇日落,而實際上,我係無 check 過當日嘅日落時間,而今日所有嘅行程都係隨意安排嘅,所以大家應該明白點解我咁興奮!

﹝日落倫敦 2

 0180 往London Eye 084.JPG   

享受大約10分鐘左右嘅日落後,我都差不多玩完呢個 London Eye,我就同老婆講,車廂入面劃個影相位,究竟去到邊個位先影相呢?原來差不多到地面時,左右兩邊都有個大相機對住個影相位,大家只要企定定,對住個鏡頭笑,佢就會幫我影相,就係咁簡單。

嘅相,可以紀念品店買番,就好似海洋公園一樣,會有埋個相套入住張相,原本我都想買嘅,始終一場o黎到,走之後都唔知幾時先會再o黎過嘛~~ 睇完相之後,我決定唔買,因為個 quality 好唔得呀!最後,我個自助壓印機度整個銅板仔做紀念品就算嘞。

﹝望鏡頭啦~~ ~~ ☺☻☺☻☺☻

 0180 往London Eye 088.JPG

﹝從 London Eye 上見到連接住 Waterloo & Embankment Station 嘅火車及行車橋﹞

 0185 London Eye 003.jpg   

落到o黎之後,個天都差不多黑晒 lu~~ 臨走前,同大笨鐘同埋國會大廈影番張夜景先啦~~

﹝大笨鐘及國會大廈夜景﹞

 0185 London Eye 007.jpg

去到呢一個環節,倫敦之行已經接近尾聲,不過,我嘅觀光點仲未完!下一個站係滑鐵盧 Waterloo”

Waterloo London Eye 相距都係10分鐘路程,一d都唔遠,不過當時天氣比較凍,所以開頭一半路程就行得辛苦d,之後就已經行入內街,有d大廈檔吓,我先至無咁凍。

其實我係可以上天橋,穿入一幢大廈再去 Waterloo,我無咁樣行,係因為我想同個站影番張相,呢度就係滑鐵盧站嘞!影完相之後,我就行上去個站度,仲攞一份免費報紙 tim~~~

﹝下一個站係滑鐵盧 Waterloo,凍到要戴手套啊~~

 0190 番希斯路Holiday Inn Hotel 006.JPG   

Waterloo 係倫敦 underground 其中一個大站,而且佢仲連接住火車網絡 National Rail,包括歐洲之星,再加上當時大約係 7 點左右,應該仲係放工時間,所以個站有好多好趕嘅人,相比我d『悠悠閒,四圍行』嘅遊客,真係一個好強烈嘅對比,我就企定定影相,佢就快到無影!

﹝悠悠閒遊客 vs 快到無影嘅當地人 @ Waterloo

 0190 番希斯路Holiday Inn Hotel 007.JPG

行到呢一度,我已經有d肚餓,所以個站度行個圈,睇下有咩好食,睇過晒d價錢之後,我都差不多可以肯定,英國人真係好等錢洗,少少食都要 £4 - £5,結果我決定唔度食,番酒店食杯麵!

呢個站走人都要好小心,之前都講過呢一個站係交通樞紐,一上錯車就唔知去邊度,所以我認清楚 underground logo 先至行。

今次我 Waterloo Heathrow Terminal 5,由 1 區去到 6 區,係我今次倫敦最長嘅一段車程,要坐一個鐘頭有多,我先搵Jubilee Line ﹝灰色線﹞,之後就坐兩個站去到 Green Park,跟住就轉Piccadilly Line ﹝深藍色線﹞,向Heathrow Terminal 5 方向行,由於唔係每一班車都去 Heathrow Terminal 5,而我就要去到 Hounslow West 落車,等下一班會去 Heathrow Terminal 5 嘅車,聽完我嘅講解之後,係咪覺得好煩呢?

如果你有揸住張 underground 路線圖的話,你就知道我條路點行,實際上一d都唔煩,因為只係轉一次車吧~~ 不過最弊嘅就係我已經行到好攰,而且又有d肚餓,再加上要坐咁耐車,又唔敢瞓覺,所以呢一程車係最辛苦嘅~~

Waterloo 等車去 Green Park

0190 番希斯路Holiday Inn Hotel 025.JPG   

﹝去到 Green Park lu~~ 睇下我個攰樣……

 0190 番希斯路Holiday Inn Hotel 022.JPG

去到唔知邊一個站,架車停好耐,跟住就聽到廣播話前面有d事發生,列車服務稍為延誤,唔係呀 fa~~ 想快d番酒店食沖涼同瞓覺呀!過一陣間,就聽到閂門聲,但只係閂得一邊門,唔係就咁開車呀嘛~~ 倫敦 underground係舊,但不至於舊到要咁樣開車呀嘛?佢當然無開車啦,又再等多一陣,佢就開番度門再閂過,終於開車 lu~~

﹝閂一邊門就想開車?﹞

 0190 番希斯路Holiday Inn Hotel 033.JPG

捱眼瞓嘅日子當中,時間係過得最慢嘅,好開心,終於到達 Hounslow West 呢個站,距離酒店嘅路程已經越o黎越近…… 希望去 Heathrow Terminal 5 嘅車好快就到啦~~

﹝苦笑中嘅我@Hounslow West

 0190 番希斯路Holiday Inn Hotel 035.JPG   

好慶幸,等一陣間就有車,坐多幾個站就到 Heathrow Terminal 5嘞!之後,就要搵 shuttle bus 番酒店,從網上資料顯示,呢程車費係 £3 左右,不過領隊就話 £3 - £4,結果,呢程車係 £4.50

去到呢一刻,我真係可以好肯定咁同大家講,英國人真係好等錢洗!一部穿梭幾間酒店嘅 shuttle,由上車到落車都係10分鐘左右,咁就要 £4.50!因為由 Heathrow Terminal 5 去酒店,全程都係行 highway,我先至行唔到番去,否則,我真係寧願行,都唔比呢d錢佢賺呀!

一番到酒店,我就去 reception 登記攞鎖匙,之後就去 bell counter 攞行李,除之外,仲有一 pair 人未番,唔知係邊個呢?

一入 lift 就比部 lift『陰』,我入先,老婆行後,入到去就當然要㩒住個開門制啦,當老婆入o黎後,咁我就好自然咁㩒另一個制,右邊係開門制,左邊就應該係閂門制吧,點知,個係警鐘!有無咁玩呀!有開門制無閂門制,仲要兩個制都著晒燈,擺明『陰』我啦!

﹝『陰』我一嘢!﹞

 0190 番希斯路Holiday Inn Hotel 044.JPG

去到呢一 part 就已經完成晒今日嘅行程,番到房,我兩個就分頭行事,一個執去沖涼,一個就預備熱水煲整杯麵;食完杯麵後,一個就執o野,另一個就去沖涼,好快趣,我就已經 zzzzz…… 因為聽朝 4:30 morning call7:30飛機去羅馬。

之前同大家講過嘅 Oyster Card,究竟係咩樣嘅呢?下圖就係我上網訂嘅 Travellers' Oyster Card,呢兩張 Oyster Card好抵買呀,因為番到香港後,有人問我借去英國用,咁即係話呢兩張 Oyster Card去過英國兩次呀!

Travellers' Oyster Card

 0190 番希斯路Holiday Inn Hotel 047.JPG  

下一 part 就會去我8個國家之中第二個嘅意大利!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()