close

﹝2011年3月8日﹞

﹝倫敦 > 羅馬 > 梵諦岡 > 鬥獸場 > 君士坦丁凱旋門 > 許願池

呢一日,就要一早離開倫敦,向意大利嘅羅馬進發,亦都係我哋今次八國旅遊嘅第二個國家。

瞓過一覺後,又要晨咁早碌起身,因為要搭朝早7:30 嘅飛機去羅馬。由於,今日太早起身,酒店餐廳仲未有早餐食,所以我哋要自己喺希斯路機場搵早餐,唔知你會唔會覺得我哋蝕咗呢?睇落好似係,其實係無嘅,因為我哋第一日落機時,已經食咗佢個早餐。

去到希斯路機場,搞好咗d行李後,我哋就散隊食早餐,由於我哋都仲未瞓醒,一定食唔到個正常份量嘅早餐,所以我哋就去咗 Starbucks 買咗2個牛角包加一杯咖啡就算。

﹝未瞓醒樣@希斯路機場 Starbucks﹞

 0200 從希斯路機場往羅馬達文西國際機埸 007.JPG 

食完早餐後,個人都仲係未瞓醒,目光依然呆滯,梗係啦,香港飛倫敦嗰13個鐘都只係瞓得嗰6-7個鐘,跟住就由朝早 5:30 玩到夜晚成10:00,即係玩足一日,瞓得嗰 4-5個鐘又再起身上路,唔攰就假!

我哋喺個機場四圍行下,咦?呢間舖頭仲喺度wor,架招牌車仔 -- mini cooper,依然無攞走,對上一次o黎呢度已經係2008年 lu~~

﹝招牌車仔@希斯路機場﹞

 0200 從希斯路機場往羅馬達文西國際機埸 014.JPG 

轉眼間,又係集合時間 lu~~ 7:30 希斯路飛羅馬。

﹝拜拜~~ 倫敦﹞

 0200 從希斯路機場往羅馬達文西國際機埸 023.JPG 

上飛機無幾耐,又有早餐食 lu~~ 好彩,之前都係食少少就算,食太飽會食唔到呢一餐啊~~

﹝往羅馬嘅飛機餐﹞

 0200 從希斯路機場往羅馬達文西國際機埸 030.JPG

坐咗大約兩個鐘頭飛機就去到羅馬機場lu~~ 出咗閘之後,就當然要喺機場大堂等領隊搵司機啦,當我哋等緊嘅時候,我發覺呢個羅馬機場好細,同香港相比就差得遠,唔講其他,淨講樓底啦,唉……

﹝羅馬機場大堂﹞

 0200 從希斯路機場往羅馬達文西國際機埸 047.JPG 

當領隊叫我哋上車時,突然間,我飄咗個念頭出o黎『今次會坐部咩車呢?』當我哋一路行去停車場時,出現喺身邊嘅都係d細車,最大嗰部都係24座,其實都啱嘅,得10個人,坐24座都好合理吖,不過,到最後,我哋都係坐大巴。

上車前,我已經同老婆夾好晒,我拉行李,佢就上車搵位,點解要咁做呢?因為我哋習慣咗坐車係會乜都影一餐,如果唔搵到個位係有一大塊玻璃窗的話,我哋就唔能夠好盡情咁影相嘞。

而我哋係慣咗搵近車尾嘅位,一來離個領隊遠d,就唔洗成日比佢問嘢啦,二來車尾比較少人揀,尤其係個團人多,而且有老人家,三來人少的話,我哋仲可以霸埋附近d位擺什物呀,係咪好有計劃呢~~

結果,同團嘅團友全部唔坐車尾,咁就益晒我哋兩個,成個車尾12個位任我哋坐。就係因為我哋走咗去車尾,原來車尾其中有一排櫈中間係有張枱o架!

更好笑就係成個trip完咗之後,如果我唔講,佢哋都唔知道原來部車係有張枱o架,哈哈~~~

﹝搵到張枱 & 奸笑中的我 ☻☻☻

 0210 從羅馬達文西國際機埸去梵蒂岡吃午飯 009.JPG  

上咗車之後,第一個景點係……食 lunch !!都差唔多啦,7:30am 上飛機,飛兩個鐘,攞埋行李等埋旅遊巴都差不多 11:00am,都係時候比大家食飯啦~~ 我哋食飽飯後會去梵諦岡,所以,我哋會去梵諦岡附近食飯先~~

途中見到一張幾搞笑嘅 poster,影嘅時候,唔知佢係乜,番到香港先至知道,原來呢套戲叫做『馬拉高』 @@

﹝Italian Rango = 香港馬拉高﹞

 0210 從羅馬達文西國際機埸去梵蒂岡吃午飯 021.JPG 

鏡頭一轉,就已經落咗車,身處嘅地方已經好接近梵諦岡,更接近嘅就係我哋食飯嘅餐廳,我就正正企喺佢門口lor~~

﹝等食飯中……﹞

 0210 從羅馬達文西國際機埸去梵蒂岡吃午飯 031.JPG  

等緊入餐廳時,領隊就喺門口同我哋講吓呢度d人點樣悠閒,做乜嘢都慢過人,治安都ok,好多司機泊低部車,就咁走咗去,防盜都唔洗 activate。呢頭講完,我哋就望過對面馬路,咁啱見到有部私家車停咗喺度,我就諗緊究竟呢度嘅治安係咪真係咁好呢!

跟住就見到有部中型車從後慢駛接近呢部私家車,由於之前領隊話呢度d人好悠閒,而呢部中型車都好悠閒,佢仲悠閒到『慢溜』撞埋去前面部車度,我哋11個人一齊做證,真係『嘭』一聲撞埋去o架!

﹝11人一齊目擊撞車事件﹞

 0210 從羅馬達文西國際機埸去梵蒂岡吃午飯 045.JPG  

更加正嘅就係個司機同埋個乘客,落車時,係咁二望吓架車,之後就同我哋笑笑就走咗去,唔係呀話!

算啦,佢哋撞車都唔關我事嘅,都係入餐廳醫肚先,入到呢度就搞笑 lor~~ 我相信呢一間係中西餐兼營嘅餐廳,一睇d杯就知啦!唔夠中式茶杯用,就用 espresso 杯頂住先,你睇吓有幾搞笑?中式茶壺配一系列唔同嘅咖啡杯,唔知會唔會變咗飲鴛鴦呢?

﹝中式荼,咖啡杯淺嘗!﹞

 0210 從羅馬達文西國際機埸去梵蒂岡吃午飯 051.JPG  

『豐富午餐』都係無乜特別,所以無影相,但係就有影個飯後菓 -- 意大利血橙,其實呢d血橙同我哋平時食到嘅橙無乜分別,只不過係d橙肉多咗d紅色吧~~

﹝意大利血橙﹞

 0210 從羅馬達文西國際機埸去梵蒂岡吃午飯 052.JPG  

出番餐廳時,之前撞人嗰部車已經『逃之夭夭』,可惡呀!

跟住就坐車入梵諦岡城,由於我哋唔可以坐車直接去到聖彼得大教堂,所以要停喺附近嘅停車場,出咗停車場之後,正要轉左去聖彼得大教堂時,就見到一部好有特色嘅小食車,不過唔夠時間『裝』下佢有無意大利嘅特色嘢賣,影張相就算啦。

﹝意大利小食車﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 017.JPG  

再向前行無幾耐,就已經見到呢個『轟炸機廣場』﹝聖彼得廣場﹞,跟住,領隊就帶我哋行咗去廣場中央嘅方尖碑附近,左右都各有一個圓形標記喺地下,我哋就行咗去其中一個嗰度,當時都有班人企喺呢個標記度影相,咁呢個標記又有乜咁特別呢?原來企喺呢個標記上,睇番個廣場左右兩條長走廊嘅柱時,因為設計獨特,走廊四行嘅柱會變到得番一行,我哋只係喺個標記附近影相,都可以見到部份嘅四合一效果lu~~

﹝轟炸機廣場 --> 聖彼得廣場﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 031.JPG  

o黎到呢個『轟炸機廣場』嘅朋友要留意,因為呢度真係有好多『轟炸機』,收到『柯打』就出動『轟炸』大家,就算『巡邏』中,都會『轟炸』你;如果你唔想慘被轟炸,就記得要戴帽,唔好當我講笑呀,當領隊企喺個標記附近同我哋講解時,佢險被一個重磅『流彈』撃中,當你見到嗰d『碎片』時,你都咪話唔驚…… 有一個手板咁大『pat』o架,仲戴唔戴帽?

﹝喺高空『士釘敗』嘅『轟炸機』﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 033.JPG  

今日真係好好天,遊客都好多,所以要排半個鐘先可以入到去聖彼得教堂,你睇我哋背後條隊,好彩我哋排隊時無被『轟炸』。

﹝排隊 ing 過安檢﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 041.JPG  

我哋排嘅呢一段,係要經過一個安檢 counter,就好似大家番大陸過關一樣,放低個袋落去條輸送帶,過一過 X-ray,咁就 ok lu~~ 據領隊講,呢個 counter 形同虛設,雖然有『實Q』睇場,不過佢哋從來都無截停過一個人,去 check d 疑似危險物品。

過完個 counter 後,我哋又再排隊,今次就真係排隊入教堂嘞!

﹝排隊 ing 入聖彼得教堂﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 063.JPG  

終於去到聖彼得教堂門口嘞!望番轉頭,廣場正中央就係方尖碑,左右兩邊走廊有一個稱號,叫做『母親的雙臂』,帶領著每一個信徒o黎呢一個廣場,我唔係天主教徒,不過都被吸引咗o黎呢一度……參觀。

﹝從聖彼得教堂門口睇番呢個『轟炸機廣場』﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 067  

呢個教堂係有好多嘢睇嘅,由於我哋有一個特別任務要做,所以我哋都無好仔細咁睇呢個教堂,最記得就係呢個教堂內部係呈十字型,正中央就係一個叫『聖體傘』﹝Baldacchino嘅地方,聖體傘下面就係聖彼得嘅墓穴。

﹝聖彼得教堂內﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 078.JPG  

﹝聖體傘﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 090.JPG  

﹝聖彼得教堂內﹞

 0225 聖彼得大教堂 007.jpg  

之前咪講過我哋有一個特別任務嘅,究竟係咩呢?就係要喺梵諦岡寄 postcard 比朋友!出發前做資料搜集時,知道如果喺聖彼得教堂頂樓寄信的話,會有梵諦岡個郵戳o架,所以我哋都想去呢度寄信。

可惜,我哋上唔到去,唔係唔肯比錢上去,而係無時間!結果,出咗教堂就去咗右手邊嘅郵局買 postcard 同寄埋。收到梵諦岡 postcard 嘅朋友們,你哋嘅 postcard 就係由呢個郵筒寄出o架!

﹝梵諦岡郵票﹞

 0220 往梵蒂岡聖彼得大教堂 111.JPG  

ok,梵諦岡行程去到呢度,一陣會去羅馬鬥獸場,君士坦丁凱旋門同埋許願池,詳情請留意 part 2b!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()