close

201138日﹞

﹝倫敦 > 羅馬 > 梵諦岡 > 鬥獸場 > 君士坦丁凱旋門 > 許願池﹞

快快手手寫好 & 寄咗 postcard 後,我哋就會去羅馬好出名嘅名勝 -- 鬥獸場 (Colosseo),君士坦丁凱旋門 (Arco di Constantino) 同埋許願池 (Fontana di Trevi),相信去得羅馬都一定會去嘅。

行咗唔係好耐,我哋就喺一條橫街落車,喺路口附近嘅地方,竟然比我見到我做緊嗰間公司嘅羅馬分公司,呢個世界真係細。

過埋馬路之後,就已經去到鬥獸場,而君士坦丁凱旋門就喺佢側邊,想一次過影晒兩個景點的話,就要行去君士坦丁凱旋門嗰邊,就好似我咁lor~~

﹝鬥獸場 & 君士坦丁凱旋門﹞

0230 往鬥獸場及君士坦丁凱旋門 033.JPG  

嚟到鬥獸場 (Colosseo) 時,大家要小心d,唔好比機會人哋『打刧』,除非你想啦~~

下圖正中央有一班人企咗喺度,佢哋圍住幾個著住羅馬鬥士服飾嘅人,呢班羅馬鬥士有固定『地盤』,亦都會四出『暸』人同佢哋影相,目的係想『打刧』遊客,不過放心,佢哋應該唔會真係打你刧,只不過影完相之後就會同你收錢,至於要幾多錢,咁就隨佢講,佢哋嘅做法同真係打刧又有乜分別呢?

所以,如果你真係想同佢哋合照的話,最好就講好價先影,否則,有排都甩唔到身呀!

﹝鬥獸場外會有人打刧o架!﹞

0230 往鬥獸場及君士坦丁凱旋門 041  

睇唔清楚?唔緊要,close up少少比你睇吓啦!

﹝『刧匪』@鬥獸場外﹞

 0230 往鬥獸場及君士坦丁凱旋門 027.JPG  

我哋只係喺個外圍行吓睇吓咁,無入到去鬥獸場入面,唔係我哋唔肯比錢入去睇,而係唔夠時間,唉~~ 無法啦,跟團就係咁,好多嘢都唔到自己話事,唔緊要啦,上網睇人哋d相都知道個鬥獸場內係咩樣。

唔知大家有無留意到個鬥獸場外牆呢,點解有咁多癃嘅?如果我無記錯的話,d癃係之前嘅窗花或者欄杆嚟嘅,並唔係咩嘢子彈癃。據講,呢個鬥獸場以前係會養定d猛獸,隨時放出嚟同人打鬥,以娛樂當時嘅羅馬人,所以就要用d鐵欄『wun』住d猛獸lor~~ 其實呢d咁血腥咁殘忍嘅安排,又點可以成為一種『娛樂』呢?

逗留咗大約半個鐘左右,都係時候要集合嘞,等緊團友時,我哋又搵嘢影,結果老婆話要做『清潔工人』wor~~

﹝港產意大利『清潔工人』﹞

 0230 往鬥獸場及君士坦丁凱旋門 056.JPG  

﹝君士坦丁凱旋門 + 鬥獸場﹞

 0235 君士坦丁凱旋門&鬥獸場 001.jpg  

等齊人後,我哋就向下一個景點出發 – 許願池﹝Fontana di Trevi﹞,羅馬境內最大最出名嘅噴泉。

途中,見到一個好搞笑嘅拱門,如果用個keyboard整番個樣出嚟 --> 『|| ^ñ^』,你話似唔似呢?哈哈~~

|| ^ñ^﹞

 0230 往鬥獸場及君士坦丁凱旋門 041.JPG  

去許願池同去梵諦岡一樣,唔可以直接去到,個司機要喺個比較遠嘅地方放低我哋,行大約20分鐘同埋行條斜路先至去到,領隊話試過帶一團,有老人家嘅,行到半路已經比人『炳』,話呢d咁辛苦嘅行程係唔應該安排比老人家,最弊嘅係,未去到前,個個都話要去許個願先得,如果唔係,點算去過羅馬呀!不過,行多兩步就即刻轉駄,超無奈呀!

落車無幾耐,就見到一條疑似『隧道』嘅物體,可能啱啱去完倫敦,我覺得係地鐵嘅出入口,不過,睇見佢燈都唔多盞,應該係公廁吧;全部錯晒!原來係行人隧道!唔係fa~~ 燈都唔多盞,行入去比人劏死牛都似!

上網查過字典,意大利文翻譯成中文:

Sottopassaggio = 地下通道,Pedonale = 行人。

Sottopassaggio Pedonale = 行人地下通道﹞

0240 往許願池 026.JPG  

既然要行20分鐘嘅路,咁就一定要過唔少馬路啦,但係過歐洲嘅馬路係同香港嘅唔同,係咪以為綠公仔一定行得,原來當紅燈著咗嘅時候,d車係可以轉右而唔洗停車!有團友過咗一半就企咗喺個小小安全島影相,跟住個領隊就喺對面馬路咆哮過嚟,叫我哋唔好喺馬路中心影相,因為d車會照轉右,一個唔覺意就會『辣』低我哋,好危險wor~~ 比人鬧wor,仲唔雞咁腳走咩~~

﹝過歐洲馬路初體驗﹞

0240 往許願池 028.JPG  

行多一陣,我哋就到達許願池,嚟呢度嘅人真係好多,連許願池附近嘅馬路都有好多人,坐池邊hea嘅又有,拋銀仔許願嘅又有,搵位影相嘅又有,企喺度唔知做乜嘅又有,總之就乜人都有啦~~

幾經辛苦,終於搵到個位可以影相,影完就即刻行開,費事阻住其他人影啦!

﹝超多人嘅許願池﹞

 0240 往許願池 030.JPG  

我哋無『亂拋垃圾』去許願,不過都記得點樣去許願。大家先預備好 1-3 個銀仔,用右手揸住,背對個池,『誠心許個願後』,就從左邊膊頭拗出銀仔,that's it!至於用幾多個銀仔呢,係有分別嘅:

a.       拋一個銀仔 = I'll be back !!

b.      拋兩個銀仔 = 會同愛人番嚟

c.       拋三個銀仔 = 飛甩身邊嗰個

領隊就話最多拋三個銀仔,而我就咁諗,如果拋五個銀仔,會唔會有多重效應呢?

﹝許願池﹞

0240 往許願池 031.JPG  

我哋用咗15分鐘左右喺呢度影相,跟住就四圍行,搵嘢食、搵嘢影同搵嘢睇,由於已經有d肚餓嘅關係,再加上太陽伯伯開始收工,搞到有d飢寒交迫咁,跟住就同老婆搵吓d小小 café,可以小嘆一下意大利咖啡同食件cake。去食嘢前見到一部自助售賣機,€1就有交易,唔算貴wor,不過我哋都無幫趁。

﹝意大利自助售賣機,€1有交易﹞

0240 往許願池 039.JPG  

之後,我哋繼續喺附近邊行邊搵嘢食,最後就走咗入一間小café食少少嘢,一來,見行到攰,二來,都有d凍凍哋,想搵個地方坐吓,結果就入咗去呢度,買咗一個好大塊嘅蝴蝶酥同埋一杯熱朱古力,正想搵位坐時,個收銀唔比我哋坐,因為佢哋收我哋『立食』錢,堂坐要貴d呢~~

結果,咪企喺佢間舖度食lor~~ 不過算啦,係我哋唔明白人哋嘅收費同做生意方法吧,而且,都叫做有一個室內地方,可以比我哋取暖嘛!我就唔係好記得比咗幾多錢食呢一餐,淨係知個蝴蝶酥有我成兩部電話咁大㗎!

﹝比我部電話更大嘅蝴蝶酥﹞

 0240 往許願池 046.JPG  

我哋終於暖番d嘞,又係時候繼續行,今次我哋行咗去一間皮具店,因為皮革用品都係意大利嘅特產嘛!我哋喺呢度買咗3條皮帶,不過好奇怪,明明試嘅時候都覺得佢啱size,唔洗打窿,但係番到香港真係要用嘅時候,竟然太長,要打多兩個窿先用得……@@

買完皮帶,就搵咗嗰2個店員影番張相,因為呢個亦都係我哋今次任務之一,就係要同8個唔同國家嘅人合照。

﹝同意大利皮具店店員合照﹞

 0240 往許願池 048.JPG  

又係時候回程lu~~ 比大家睇清楚d個許願池係點樣先。

﹝許願池﹞

 0245 許願池 001.jpg  

嚟呢度嘅時候,我哋由落車行到去許願池要成20分鐘,不過,到走嘅時候就覺得條路好似遠咗咁,可能行攰咗啦,而且都肚餓啦,所以,上咗車之後嘅目的地就係番酒店同埋食飯。番到酒店第一件事係攞房,入到房就當然係攤一攤先啦,小休一陣就要同間房影張相先,費事聽朝整亂晒先影啦,影響人哋酒店個image嘛~~

Idea Hotel房間﹞

 0250 往羅馬Idea Hotel吃晚飯 005.JPG  

今晚呢一餐係食西餐,有湯有長通粉,有一片雞肉同埋一『執』菜,係一『執』極似煲完湯嘅湯渣嘅菜,都叫做有啖菜食吓啦~~ 而枱面枝酒係free嘅,可以隨便飲。當大家坐低時,大家就即時Wi Fi上網,可惜要酒店比password先得,一個轉頭個領隊已經比咗password我哋,真醒目!

不過餐廳個Wi Fi收得唔係咁好,團友Karen就出咗去『蘿比』上網上Facebook upload相,Brian就同我哋一齊食嘢,其實佢兩公婆成晚都無乜點食過嘢,當我哋以為d嘢唔啱佢哋胃口時,Brian就話比我哋知,佢兩個行許願池時,食咗2pizza

我哋就話唔係咁肚餓吓話?佢哋解釋話係因為誤會,所以叫多咗,點樣誤會呢,就係佢哋見到個pizza係已經切開咗,有個價錢牌喺前面,所以佢哋就認為個價錢係一片pizza嘅價錢lor,而佢兩個就想一人一件,所以就叫咗2份,最後,送到佢哋面前嘅就係2大個pizza,共14件!Tea Time食咗14pizza,仲有『本事』可以食到個dinner

Idea Hotel餐廳﹞

 0250 往羅馬Idea Hotel吃晚飯 008.JPG  

食飽就番上房,早d休息,預備聽日嘅行程-- 佛羅倫斯﹝翡冷翠﹞、比薩同埋威尼斯!早抖咁多位。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()