close

201139日﹞

﹝羅馬 > 佛羅倫斯 > 比薩 > 威尼斯﹞

咁多位早晨,今日行程普通緊湊,食飽早餐後,就由羅馬出發去佛羅倫斯﹝又或者叫做翡冷翠﹞嘅米高安哲奴廣場,從高地睇吓佛羅倫斯市,之後就去意大利另一個名勝比薩斜塔,睇完之後,就會入住威尼斯嘅 Antony Hotel,行程大致上係咁,詳情慢慢再講。

今朝起身,依然係未瞓醒,無計啦!仲係時差中,明明瞓得都算多,而且一覺到天光,但係個樣依然呃唔到人……應該係未食嘢吧,等我食埋個早餐先啦,個樣一定精神好多。

﹝睡眼惺忪的我……﹞

0300 在羅馬Idea Hotel吃早餐 004.JPG   

食完早餐之後嘅節目唔係即刻上車,而係出去酒店門口同間酒店影番張相,由於我哋遲咗少少,所以影相嘅時候,又比領隊『咆哮』我哋,你睇,我哋其中一個團友被『咆哮』後,即刻雞咁腳跑番上車,哈哈~~

為免大家誤會,我哋個領隊唐唐,係好好人嘅,一d都唔惡,只不過,有時要『鞭策』吓我哋先至會咆哮啫,當然啦,咆哮我哋一定會接受,做法當然係依舊啦!

Idea Hotel 門外﹞

 0300 在羅馬Idea Hotel吃早餐 015.JPG

上車後,領隊就同我哋講解一下意大利歷史呀,佛羅倫斯有乜出名呀,米高安哲奴又係邊個呀……我當然唔會留心聽啦,反正聽完都係水過鴨背,所以我就專心影相,你睇,晨霧都仲未散晒o架!

﹝晨霧仍未散去﹞

 0310 往佛羅倫斯中途休息站 010.JPG   

途中,我哋見到一部歐洲之星,佢速度真係好快,我哋影咗好多次都影唔到佢車頭,當然唔係快到無影啦,而係我哋專心影風景,所以無留意佢嘅出現,一見到嘅時候,就只係影到佢個車身。

﹝歐洲之星﹞

 0310 往佛羅倫斯中途休息站 017.JPG

由酒店去米高安哲奴廣場比較遠,所以我哋會停一停休息站,去到休息站,除咗休息同去廁所之外,更重要嘅事情就係買手信!相信呢間 Autogrill喺歐洲都係一間幾大嘅公司,因為好多地方都見到佢。

﹝中途休息站 -- Autogrill

 0310 往佛羅倫斯中途休息站 019.JPG   

上到去休息站,當然係四出『搜括』新奇又好玩嘅嘢啦,既然比我哋『搜括』到,又點會唔影相呢?不過,我要提吓大家,大部份嘅休息站職員通常都會唔准你影相嘅,不過佢講完就算,只要佢睇唔到,你就可以……咩啦,醒少少,唔該!

﹝好多朱古力嘅休息站﹞

 0310 往佛羅倫斯中途休息站 030.JPG

Kinder係一款我都幾鐘意食嘅朱古力,一見到歐洲版50cm長嘅Kinder時,我簡直係兩眼發青光,同佢影完相後,我當然要幫佢辦理『移民手續』番香港啦~~

50cm長嘅Kinder

 0310 往佛羅倫斯中途休息站 032.JPG   

我都知實有人問『50cm即係有幾長呀?』,好一個勁深奧嘅問題,50cm即係大約有兩枝半雀巢大紅袍烏龍茶咁高lor~~

番到香港之後我先知道,原來佢只係用一個50cm嘅外殼,包住三包Kinder~~味道無咩唔同,食晒d朱古力後,呢個包裝就成為我嘅裝飾品!

﹝實物比例下嘅50cm Kinder

 0310 往佛羅倫斯中途休息站 036.JPG

上番車之後,再坐多無幾耐,我哋就去到佛羅倫斯嘅米高安哲奴廣場﹝Piazzale Michelangelo﹞,呢度係我哋喺佛羅倫斯唯一嘅景點,你可以話係景點又得,係休息站亦得,反正都係順路停一停,比大家落車行吓街睇吓景影吓相吧~~

﹝從米高安哲奴廣場見到嘅佛羅倫斯﹞

 0320 往米高安哲奴廣場 026.JPG    

上圖所見到嘅就係佛羅倫斯嘅老橋﹝Ponte Vecchia﹞,我去人哋嘅blog搵資料時,好多人都會行呢條橋,而我亦assume我哋都會行嘅,可惜,遠眺算吧~~

呢個廣場係喺個山上面,所以觀景都比較開揚,而去到呢個廣場,就一定見到對面圓拱頂嘅聖母百花大教堂﹝S. Maria del Fiore﹞。

﹝聖母百花大教堂﹞

 0320 往米高安哲奴廣場 038.JPG

其實呢個廣場真係無乜嘢好行,除咗有幾間舖頭仔賣吓紀念品外,就係睇景同埋睇廣場中間嗰個米高安哲奴銅像。

﹝米高安哲奴銅像﹞

 0320 往米高安哲奴廣場 045.JPG

其實呢個米高安哲奴銅像都幾污糟,周圍都係黑色一撻撻,所以同佢影番張背光相,再加多個太陽冠冕比佢靚仔一下先~~

至於廣場同佛羅倫斯中間條河叫咩名呢?佢叫做阿諾河﹝Fiume Arno﹞,如果可以坐船仔的話,沿住呢條河一路向左邊走,係可以去到比薩一帶嘅,不過,千祈唔好問我要坐幾耐,我都係純粹喺google map睇到吧~~ 而且我相信,阿諾河係無渡輪服務嘅。

﹝分隔佛羅倫斯嘅阿諾河﹞

 0320 往米高安哲奴廣場 050.JPG    

喺個廣場逗留咗一陣之後,我哋就要上車向另一個景點出發食午飯!上車前,我哋部車就停正喺一個巴士站前,從相中可見,呢個應該係觀光巴士站,不過已經封咗lu~~

﹝米高安哲奴廣場觀光巴士站﹞

 0320 往米高安哲奴廣場 055.JPG

大家請睇清楚,想去比薩就跟住條河去啦,哈哈~~

﹝沿阿諾河左行,係可以去到比薩嘅!﹞

 0325 米高安哲奴廣場 003.jpg

今次嘅午餐,係去一間叫Delta Hotel嘅地方食意大利粉,沿途見到一個小型飛機場,講得小型就梗係比小型飛機升降啦,唔通整部大型民航機喺公路旁邊咩!

相信大家都認同我呢句說話吧,不過呢句說話喺幾日後就唔能夠成立嘞,點解,因為我哋真係見到有架大飛機,喺我哋頭頂嘅天橋行過lor~~

﹝公路旁邊嘅小型飛機場﹞

  0330 往比薩途中吃午飯 017.JPG  

差不多到酒店時,我哋見到路中心有個大木轆,當然佢碩大嘅『身軀』固然吸引我哋,只不過佢嘅支撐點係點樣『十卜』到佢呢?打大風嘅時候,佢真係可以企得穩?呢個問題亦都係佢吸引我嘅地方。

﹝路中心嘅大木轆﹞

 0330 往比薩途中吃午飯 022.JPG

終於有飯食啦~~~ 今次嘅午餐好豐富﹝我覺得﹞,有麵包、有湯、有pizza、有意粉、有雞扒薯角同埋紅酒,都不知幾豐富呀!由於今餐係食茄汁意粉,而老婆係唔食茄汁嘅,所以一早就同領隊講定要安排轉第二樣意炒,結果,就轉咗一款少少辣嘅傳統意粉。

﹝一張相已經包括咗紅酒、pizza、意粉同麵包﹞

 0330 往比薩途中吃午飯 025.JPG    

喺度食飯都幾好吖,d意粉係即炒比我哋嘅,所以每人都分到一碟,可能真係幾好味嘅關係,所以男子組好快就食完一碟,個waiter就問我哋洗唔洗加意粉,有兩團友要加,而我就唔加,因為我知道老婆應該食唔晒佢自己個portion,我會食埋佢嗰份,而且,個waiter都係隨手夾一個portion比我哋,結果佢兩個第二份嘅portion比第一份更多。

﹝帶少少辣嘅傳統意粉﹞

 0330 往比薩途中吃午飯 027.JPG

呢份就係食完意粉之後嘅主菜雞扒拼薯角。

﹝雞扒拼薯角﹞

 0330 往比薩途中吃午飯 032.JPG

食飽飽,有咩好做呢?最好就係四周圍影相,影吓杯影吓碟影吓個餐廳,總之乜都影一餐啦,最後,就捉咗個waiter做『人肉佈景板』,個個團友都走去同佢影相,可惜,我去咗廁所,無同呢個意大利人影相tim~~

﹝老婆同個意大利waiter合照﹞

 0330 往比薩途中吃午飯 035.JPG  

Ok,講住咁多先,飯後行程去比薩,請留意 part 3b~~

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()