close

201139日﹞

﹝羅馬 > 佛羅倫斯 > 比薩 > 威尼斯﹞

OK,食飽飽後,又係時候出發去比薩嘞,離開前,都要同呢間酒店留個念先,從外觀所見,真係唔似酒店wor~~

﹝食午飯嘅Delta Hotel

 0330 往比薩途中吃午飯 041.JPG   

坐大約一個鐘頭車就去到比薩﹝Pisa﹞,呢個比薩都好巴閉㗎,外來車一律唔准入去,要坐車,就坐佢哋d巴士,如果唔係就自己行入去啦!對於我嚟講又無乜問題wor,反正都係行20分鐘左右,不過,跟團就一定唔會要我哋咁『辛苦』啦,我哋係坐當地嘅巴士去睇比薩斜塔,每位 €1,團費已包!

﹝等巴士中﹞

 0340 往比薩斜塔 005.JPG

由上車到落車都只不過係5分鐘,當日我哋上車時都算多人,有部份人要企位tim~~ 我哋就搵到兩個位坐,呵呵~~

﹝在巴士上﹞

 0340 往比薩斜塔 013.JPG   

由於落車地點並唔係比薩斜塔隔離,所以,我哋落車後仲要行多一段路先到。呢段路都有好多路邊舖仔賣手信,都係一d鎖匙扣同埋d小擺設,間間舖所賣嘅嘢同價錢都差不多,比較特別d嘅,就會賣酒、賣圍裙、賣口水肩咁lor~~

穿過d小舖頭之後,就會見到一個城牆,城牆入面就係好出名嘅比薩斜塔﹝Torre Pendente﹞。從個城門口入去,一大片草地就出現喺你眼前,再望遠少少就見到比薩斜塔。

﹝比薩斜塔﹞

 0340 往比薩斜塔 023.JPG

當大家步入呢個城牆內時,左手邊嘅景色當然吸引啦,話晒都有個比薩斜塔撐吓場嘛~~ 而右手邊就係一排嘅手信店,呢度所賣嘅手信同出面都係差不多,不過佢哋有個共通點唔同你講價!

我係鐘意儲鎖匙扣嘅,所以我就喺下圖所見嘅其中一檔買咗幾個,不過就買貴咗,只可以怪自己無睇清楚佢個價錢,因為佢哋每一檔個價錢牌都有唔同嘅 display,就好似『€5 for 3』、『1 for €2』、『€2/1』、『1/€2』咁,可能見得太多又比佢混亂咗,由於之前有個檔仔係寫住1for €1,而呢一檔個display係乜我就唔係好記得,總之一見到我就 assume€1一個,最後,我哋就用咗€4買咗兩個鎖匙扣!唔怪得任何人,只可以怪自己,唉……

﹝比薩斜塔旁嘅手信店﹞

 0340 往比薩斜塔 025.JPG   

算啦,少少唔開心係唔會影響到我哋繼續 enjoy呢個 trip嘅!你睇,一個咁好嘅天氣,一個咁好嘅背景,再加埋個咁好嘅老婆,乜都唔記得晒lu~~

﹝藍天白雲@比薩斜塔﹞

 0340 往比薩斜塔 029.JPG

到比薩斜塔,點都要擺番d無聊『甫士』同個斜塔影番張相嘅,喺呢度,係可以見到好多人同你一齊無聊,所以唔洗介意咁多,想點影就點影啦!我哋都係影番 d standard嘅無聊相,就好似托住佢呀,頂住佢呀咁 lor~~ 不過,不得不讚吓團友呀彬同埋 cookie,佢哋真係好諗頭,下圖就係佢兩個合作影嘅相,成個塔都比你捉實,勁!

﹝好特別嘅比薩斜塔『無聊』相,多謝團友呀彬提供相片﹞

 0340 往比薩斜塔 031.JPG   

可能大家都會問:可唔可以上個塔度呢?答案係可以嘅,歐洲人又點會放過任何一個搵錢機會呢!我哋就無上到去,又係嗰句:跟團嘛,邊有咁多時間呢~~不過我上網搵資料時就發現,入場費好似係€17,仲要排隊,入去之後係要行樓梯上去嘅,都唔係太高……7層吧~~貼錢買難受?你去啦,唔好預我!

根據資料所得,上到塔頂,除咗睇吓鐘樓個鐘同埋睇吓個比薩市外,真係無乜吸引,值唔值得上去,就見人見智嘞。

既然唔上個塔,我哋就做番個遊客應做嘅嘢 -- 『悠悠閒,四圍行』!我哋就行咗去d手信店附近,點知比我哋搵到一部極鬼祟嘅錢幣壓印機,只要大家沿住右手邊d檔仔一直行,行到差不多最尾,喺一幢建築物前,有一部大約6呎高嘅機喺度,驟眼一睇,似係一部 touch screeninformation centre咁樣,我哋就係好奇先至行過去,點知一睇先發覺係部錢幣壓印機!

咁難得搵到佢,當然要整番個銀仔先啦,整完個銀仔之後,發覺個銀仔好多塵,相信係呢部機太鬼祟,無乜人知道,好耐都未做過生意而積晒塵吧~~

之後,我哋就行咗去比薩斜塔隔離嘅主教堂﹝Duomo﹞,有好多人坐咗喺度休息,又有一d人攤咗喺度曬太陽,好relax好有渡假feel~~

﹝比薩斜塔旁嘅主教堂﹞

 0340 往比薩斜塔 047.JPG

 呢個教堂個外貌好靚,如果你留心d睇,就會發現佢d圓拱位、柱身同埋每一層嘅小騎樓嘅雕功都好細緻;而正門就有三對青銅做嘅門,中間對門最大,有一班人圍住佢喺度指手劃腳,既然唔知有乜好睇,咁繼續行啦!

從主教堂向番個城門口行,就會見到一個圓柱型嘅建築物,佢就係洗禮堂﹝Battistero﹞,呢個洗禮堂又係唔知有乜好睇,所以淨係影張相就算。

﹝企喺洗禮堂前面影番個主教堂先~~

 0340 往比薩斜塔 053.JPG   

行到呢一度,都差不多要走嘞,總括講,呢個比薩區可以分為5樣嘢:

1)      手信 / 紀念品店

2)      比薩斜塔

3)      主教堂

4)      洗禮堂

5)      神蹟廣場

最吸引我嘅係比薩斜塔同埋個神蹟廣場,神蹟廣場就係一入呢度就見到嘅草地。呢度d草應該係有人打理嘅,因為呢度個個人都可以行上個草地都得,要行要跑要跳要瞓,悉隨尊便。

﹝悉隨尊便嘅神蹟廣場﹞

 0340 往比薩斜塔 055.JPG

我企咗喺個神蹟廣場一陣,研究吓點解呢度會叫做神蹟廣場,終於比我諗到!

第一,呢度d草成日比人踩比車行都仲可以keep得咁青綠,仲唔係神蹟?

第二,部垃圾車咁樣行都唔會車親人,甚至車死人,仲唔係神蹟?

哈哈~~純屬個人吹水意見,唔好當真!

﹝充滿神蹟嘅神蹟廣場﹞  

 0340 往比薩斜塔 058.JPG   

坦白講,如果有時間,我都好想攤喺呢度曬吓太陽,享受吓陽光,好 relax好寧靜咁享受一個下午,都不知幾正呀!

又係時候行到去門口lu~~ 亦都係時候同比薩講聲 bye bye,我問老婆,呢個比薩有乜好睇,佢就擺咗一個 post話比我知:一眼睇晒!

﹝神蹟廣場 + 洗禮堂 + 主教堂 + 比薩斜塔 1  

 0340 往比薩斜塔 061.JPG

睇得唔清楚?唔緊要,下面呢張應該清楚好多!

﹝神蹟廣場 + 洗禮堂 + 主教堂 + 比薩斜塔 2  

 0345 比薩斜塔 001.jpg   

之前講過話沿住比薩城牆外圍係有好多紀念品舖仔嘅,下圖就係佢哋其中一部份,通常都係賣比薩 oriented嘅小擺設,亦都有部份係賣衫賣口水肩賣 lace嘅。

﹝比薩城牆外圍紀念品舖仔﹞  

 0340 往比薩斜塔 065.JPG

如果嫌城牆一帶嘅舖仔搞到你花多眼亂的話,出到嚟巴士站附近之後就繼續亂啦!行完呢個比薩區之後,已經可以好肯定咁講,比薩一帶係遊客專區,專『打刧』遊客嘅觀光點,去到邊都好,d意大利人都會用盡方法去搵遊客錢。

﹝比薩巴士站一帶都仲有紀念品舖仔﹞  

 0340 往比薩斜塔 068.JPG   

由於領隊一早已經講好咗,佢帶咗我哋去比薩斜塔之後,就要喺指定時間出番巴士站集合,而我哋兩個就唔知邊個彎位行錯路,不過都無問題,我哋已經預鬆咗少少時間出嚟,最後都可以喺指定時間集合到。

等齊人之後,就上巴士出番去出面個車站上旅遊巴,見到兩部麥當奴觀光車泊咗喺路邊,唔見有人排隊wor,唔知點樣先可以搭佢呢?會唔會比錢上車之後,架車就帶d遊客喺比薩市行個圈,之後就送番d老麥 coupon呢?

﹝麥當奴觀光車@比薩巴士站﹞  

 0340 往比薩斜塔 077.JPG

下一個目的地就係去威尼斯,無咁快去玩貢多拉,聽日先啦~~ 我哋呢一程比較遠,由日光白白坐到黑晒天,目的地就係番酒店食飯!

有無人估到下圖係咩嚟?提示,同今次個旅行完全無關嘅。…………開估,係我條電話繩!幾年前去韓國時,我當手信買咗呢條電話繩,一路用都家下,條繩都無斷到,勁呀!

咁我又做乜要影呢張相呢?其實,我係想話比大家知道,呢個歐洲之旅係會穿越好多條隧道,齋講無用,所以就用我條電話繩做 model,等大家都知道我哋行緊過隧道嘛~~

﹝穿越隧道中……﹞  

 0350 往威尼斯Antony Hotel吃晚飯 009.JPG   

不經不覺間,我哋已經由中午行到差不多黃昏,途中我哋見到一個山頭,仲有些少積雪,可見,歐洲嘅冬天仍然未過去,亦不其然咁令我幻想一下瑞士鐵力士山係點樣嘅呢?由於我哋兩個係未上過雪山,所以當我哋見到呢個山頭d雪時,就已經好興奮,仲話『唔知雪山有無 xxx呢?』,『唔知喺雪山會唔會見到 xxx呢?』,『上到去嘅時候,唔知個雪山仲有無雪呢?』哈哈~~~

﹝途中見到嘅雪山﹞  

 0350 往威尼斯Antony Hotel吃晚飯 013.JPG

當我哋行到天都黑晒時,個司機駛咗去一個停車場咁樣嘅地方,咁佢做咩要嚟呢度呢?原來佢係要買類似路票嘅嘢,當我哋聽朝入境威尼斯時,就要用呢張路票嘞。而領隊就話,今晚買定會好d,因為今晚唔會再有行程,所以用多少少時間都無乜所謂,而且如果聽日先嚟買的話,我哋就要行回頭路,行程安排上會有d影響。

不過好奇怪,個司機落咗車都好耐吓,隔離遲嚟部車都開走埋,而佢就仲未搞得掂,都唔知佢搞邊科@@ 緊佢嘅時候無嘢做,咁就影佢個背影比大家睇吓啦,佢好 cool 㗎,唔多講嘢唔識笑,從背後睇,加埋件大褸,真係好有深山大野人 feel~~

﹝我哋嘅意大利籍深山大野人司機﹞  

 0350 往威尼斯Antony Hotel吃晚飯 054.JPG  

搞咗一輪之後,終於搞掂個路票,我哋就可以繼續向酒店進發。

今次間酒店叫 Antony Hotel,無乜特別,無乜驚喜,不過夜晚嗰餐就食咗個超硬嘅豬仔包,亦都係我第一次用油醋去點麵包,原來都幾好味,個包都顯得無咁硬。

﹝好硬嘅硬豬﹞

  0350 往威尼斯Antony Hotel吃晚飯 072.JPG  

食飽飽之後就番上房,執拾一下之後,又係時候休息,聽日再講!同場加影酒店廁所一個。

﹝有 bidet嘅廁所﹞  

 0350 往威尼斯Antony Hotel吃晚飯 066.JPG

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()