close

2011310日﹞

﹝威尼斯 > 米蘭﹞

今日係成個行程中嘅第4日,我哋仍然身處意大利,今日嘅安排係由酒店出發去水都威尼斯﹝Venezia﹞,團友們可以自己比錢玩貢多拉,喺威尼斯大小河道﹝坑渠?﹞中間穿插,欣賞兩岸嘅景色,仲有地道意大利船伕唱歌仔比你聽;之後我哋就會向意大利北部嘅米蘭進發,我哋會參觀全意大利最大嘅教堂 -- 米蘭大教堂﹝Duomo﹞,又或者叫多奧莫大教堂,順便會睇埋佢隔離個艾曼妞二世拱廊﹝Galleria Vittorio Emanuele II﹞;之後就會入住米蘭嘅 Holiday Inn,今日嘅行程唔急趕。

今日嘅我,仍然係時差中,不過就比之前一兩日好,精神好番 dd,可惜仲未可以早到少少起身喺酒店附近行吓。起身之後拉開窗簾,嘩~~ 天色唔係好掂,霧氣同煙霞都好勁,今日唔會落雨吧。

﹝天色唔太好嘅第4日﹞

 0400 在威尼斯Antony Hotel吃早餐 001.JPG

我哋準時去到餐廳食早餐,典型西式早餐,無乜特別,不過就發生咗一件意外,幾乎令到呢個trip蒙上污點……

﹝食早餐中……意外發生前……﹞

 0400 在威尼斯Antony Hotel吃早餐 019.JPG  

個意外就係跌爛咗部相機!完全係我嘅疏忽,只可以怪自己唔小心 lor~~ 平時我係會將部相機放檯面,影完相就照舊放番檯面,如果出去攞嘢食時,我就會將部相機掛頸,番到埋檯之後就會放番喺檯面。點知今次影完相之後,我就放咗部相機喺自己大肶上個袋面度,無掛到上頸,一起身,部相機就由4呎嘅高空直衝地面,誓要同個地面鬥硬,結果我部相機輸咗……

一見到部相機『打敗仗』,我就即刻執番佢上檢查吓,幸好,仲影到相,而且影完都仲睇得番,亦即係話,今次嘅意外就只係機身損毀,無傷及影相功能,不幸中之大幸。個機身嘅觀景器外殼裂咗同移咗位,有部份連接位被扯開咗少少,機身內置閃光燈用完之後冚得唔好,要冚多幾次先冚得實。

有團友安慰我話唔緊要啦,番香港可以 claim番嘛~~ 我都知可以 claim番,只不過……如果部相機呢一刻已經壞咗,function唔到,咁我餘下嘅行程咪只有老婆部相機可以用,兩個人用一部機,唔掂 wor~~ 再唔係就搵個地方買過部相機,即係焗住買部水貨機番香港,有乜頭暈身慶又係煩。

﹝受了傷的相機 >.<”

 0410 往水都威尼斯出發 047.JPG 0410 往水都威尼斯出發 048.JPG  

又係時候離開酒店 lu,呢一間就係我哋住咗一晚嘅四星級酒店。

﹝值四星嘅 Antony Hotel

 0410 往水都威尼斯出發 007.JPG  

我哋第一站係去碼頭,點解去碼頭?威尼斯有水都之稱嘛,唔搭船去,仲可以搭乜?沿途我哋經過一條橋,從橋望出去,見到個海面有一d海藻類同埋d竹欄嘅嘢,唔知佢哋係養蠔定養海膽呢?

﹝養蠔定養海膽呢?﹞

 0410 往水都威尼斯出發 014.JPG  

落車嘅時候,我都唔知自己身處何方,只知道企咗一陣間,就有個意大利人走過,導遊同我哋就跟住佢行,之後,導遊話一定要等到個接頭人先得,如果唔係,去到碼頭都唔知邊隻船先至啱 wor~~

喺等個意大利人時,我凍到『滕滕震』,二話不說,圍番頸巾,拉埋件褸,收埋對手先,真係好凍啊~~

﹝好……凍……呀……﹞

 0410 往水都威尼斯出發 029.JPG  

行咗大約5分鐘左右,我哋就已經去到碼頭一帶,有好多船泊晒喺度,個意大利人叫我哋等一等,佢就去搵船,我哋無嘢好做,咁就當然係影相啦~~

﹝等船中……﹞

 0410 往水都威尼斯出發 038.JPG  

我哋成團得10個人,唔知會唔會比我哋包船呢?食懵咗咩,包船,搵個位坐埋一二角啦!

﹝已經坐埋一二角﹞

 0410 往水都威尼斯出發 045.JPG  

當我哋上咗船後,我哋就佔據咗個船頭位置,兩排對坐嘅位置都幾迫吓,我同坐我對面嘅呀政講,如果再多d人,我哋一定『問你點頂』呀,因為我哋兩個再比人迫埋d的話,我哋就會膝頭撞膝頭,話口未完,成個船頭位置就已經『淪陷』於一批大陸人手上,而我同呀政就……『問你點頂』 lor~~

由於﹝相信都係吧~~﹞成架船都係華人,而國內同胞亦佔大多數,所以沿途都係用普通話講解,而我d普通話就比普通更普通,所以都無留心聽佢講解d乜,同老婆同d團友傾吓計咁 lor~~d國內同胞就吹水嘅吹水,聽講解就聽講解;其中有一個國內同胞竟然叫我哋靜d,唔好嘈住佢聽講解 wor~~唔係呀 fa!我哋嘈!

我哋已經無say聽一d我哋明白嘅說話去講解沿途風景,又比佢哋迫到我哋『瑟縮一角』,講大聲又唔夠佢哋大聲,講嘈,就更加唔夠佢哋嘈啦!成個船艙都充滿普通話,唔係連少少容人之量都無呀!我哋當然無出聲啦,我哋嘅回應就係影張相先,『yeah!』,我哋其中兩位團友已經比佢哋嘈到反晒眼 @@

﹝已『淪陷』嘅船頭位置,yeah~~

 0410 往水都威尼斯出發 050.JPG  

沿途兩岸嘅風景都幾靚o架,好多好有歐洲風格嘅建築物,只不過比人咁樣『gut』咗嘢之後,都無乜心機去聽吓d普通話講解。

﹝沿途兩岸嘅建築物﹞

 0410 往水都威尼斯出發 051.JPG  

都唔記得坐咗幾耐船 lu~~總之上咗岸之後,我哋就向碼頭嘅左手邊行,行一段路仔就要上橋,上完橋之後又行一段路,又再上多次橋,好似好煩咁,但係呢d就係威尼斯嘅特色,話晒都係好出名嘅水都,d水道就當然係阡陌縱橫啦!

﹝碼頭一帶嘅建築物﹞

 0410 往水都威尼斯出發 062.JPG 0410 往水都威尼斯出發 065.JPG  

~~不經不覺~~

~~又行到~~

~~一個叫~~

~~嘆息橋~~

~~嘅地方~~

~~~~~~~~~~~~~~~~

我做乜要唉聲嘆氣呢,無錯,就係要應景!我背後呢條就係威尼斯一條好出名嘅橋,佢叫做嘆息橋﹝Ponte dei Sospiri。嘆息橋嘅來由係因為古時嘅犯人,聽審及判刑後,就由總督府經過呢條橋就走向死牢,而呢條密封嘅橋上面有幾個窗口仔,亦都係囚犯們能夠望多威尼斯最後一眼,之後就不禁長嘆,唉~~來生再見吧~~

﹝唉~~嘆息橋~~~~

 0410 往水都威尼斯出發 075.JPG  

過咗嘆息橋之後,我哋就到達咗一個叫雄獅小廣場﹝Piazzetta﹞嘅地方,穿過呢個廣場轉左,就係聖馬可廣場﹝Piazza di San Marco﹞,聖馬可廣場有兩個必睇嘅景點鐘樓﹝Campanile﹞同埋聖馬可大教堂﹝Basilica di San Marco﹞。

其實,一行到個小雄獅廣場就一定見到呢個鐘樓,無可能見唔到呢!

﹝鐘樓﹞

 0410 往水都威尼斯出發 084.JPG  

聖馬可廣場旁邊有好多間露天咖啡茶座,有時間嘅嘅話,我都好想嘆吓咖啡,hea番一陣都好吖~~而呢個廣場亦有好多『轟炸機』,不過呢度嘅『轟炸機』就無梵諦岡嗰d咁勁,呢度d雀都係地下搵食吧~~下圖係一個好好嘅例證,引雀係唔洗用嘢食,就咁行過就已經有堆『轟炸機』做你跟班。

﹝『轟炸機』@聖馬可廣場﹞

 0410 往水都威尼斯出發 090.JPG

一路以嚟,我所形容嘅『轟炸機』即係白鴿,不過今次嚟到呢個廣場,我發現有d『混水摸魚』嘅轟炸機。

﹝混水摸魚『轟炸機』﹞

 0410 往水都威尼斯出發 094.JPG 0410 往水都威尼斯出發 098.JPG

去威尼斯當然唔係睇雀啦,仲有咩睇?睇 part b~~

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()