close

2011310日﹞

﹝威尼斯 > 米蘭﹞

去到呢一刻,意大利之旅都差不多要完結嘞,我哋仲有一個地方要去,係意大利最後嘅一站米蘭。

去米蘭之前,我哋要醫吓肚先,今餐係豐富午餐,即係食中餐啦,呢一餐無乜特別,而唯一最吸引我哋嘅係個『蔥油雞』。

你哋睇吓下面張相,隻雞真係好慘,佢已經逃唔過呢一刧,燃盡自己嘅生命嚟填飽我哋個肚,有此情操,實在係一隻好雞!可惜,餐廳廚師並唔想就咁放過佢,一個被奪去生命嘅身體,仲要再次被d蔥掩浸至死,望見此情此境,真係悲從中來,只可以化悲憤為食慾,好叫隻雞唔好枉死,哈哈~~

﹝被殺兩次嘅蔥油雞﹞

 0440 往米蘭前先吃午飯 013.JPG

如果問大家意大利有咩特色食品的話,相信好多人都會答係pizza同埋咖啡,以上嘅答案當然正確啦,不過仲有一樣嘢就未必有咁多人知,呢樣就係血橙!

﹝意大利血橙﹞

 0440 往米蘭前先吃午飯 019.JPG  

大家見到呢個橙會覺得佢係咩味呢?甜?酸?其實佢同我哋平時食到嘅橙一樣味,只不過係多咗d『意大利特色』吧!由於我唔係咁鐘意食橙,所以都係因為比面佢d血,所以食咗一件咁多,算係支持吓吧~~

食飽之後,我哋就驅車由威尼斯前往米蘭,途中無嘢做,就貪得意影吓車頭景物,點知比我哋影咗呢張相,一路上都唔知呢張相有乜特別,直至去到米蘭時,領隊先同我哋講,剛才見到有消息話米蘭有交通意外發生,幸好無影響到我哋。事後,即係而家,我用google翻譯話比大家知,究竟呢個message講乜!

﹝高速公路上嘅告示﹞

 0450 往米蘭中途休息站 009.JPG  

Coda =

Dopo = 之後

Milano = 米蘭

Est =

Per =

Incendio = 火災

Veicolo = 汽車

查完字典再看圖識字,我估應該係『有汽車著火,交通擠塞,龍尾去到米蘭東。』多謝馬路之友提供資訊。

威尼斯同米蘭之間嘅路程都比較遠,所以我哋要去休息站停一停,今次又係停喺 Autogrill,不過呢個休息站同之前嗰d唔同,呢間大好多,但又不至於係最大嗰種。

﹝米蘭休息站 Autogrill

 0450 往米蘭中途休息站 011.JPG  

一般嘅休息站,通常都只係有個便利店比人買嘢食買嘢飲,同埋去吓廁所咁;大dd嘅就會多個canteen之類嘅餐廳仔;再大d嘅,即係呢間,佢大到可以有得比人沖埋涼tim~~ 最大嗰d係可以比人留宿啊!

﹝可以比人沖涼嘅休息站﹞

 0450 往米蘭中途休息站 012.JPG  

呢個休息站仲比我發現多一樣嘢,佢有部自助賣藥機!呢部機全部都係意大利文,我想搞吓佢睇吓有d咩藥賣都唔得,可惜,我比佢玩番轉頭。

﹝自助賣藥機﹞

 0450 往米蘭中途休息站 013.JPG  

小休片刻後,我哋就繼續向米蘭進發,途中見到一部幾得意嘅車,有理無理,影咗先講,車身嘅人仔原來跑緊馬拉松,而車身嘅字仔就係寫住“Volkswagen the Official Car of Prague International Marathon”,除咗可愛嘅私家車外,仲有一部名副其實嘅『流動汽水車』,我覺得佢係一部『三腳雞』再加個斗改裝而成嘅,勁呀!

﹝馬拉松車仔同埋流動汽水車﹞

  0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 028.JPG 0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 032.JPG  

往米蘭途中,唔單只d車仔得意,連 Puma都唔輸蝕,整個卓球頭你睇吓先!

Puma

 0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 042.JPG  

再坐多一陣間車之後,我哋終於到達米蘭,去米蘭,就一定要睇米蘭大教堂﹝Duomo﹞,聽領隊講,有人會叫佢做多奧莫大教堂,我就覺得叫米蘭大教堂順口d

﹝米蘭大教堂﹞

 0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 065.JPG  

我哋去到教堂對出個廣場時,見到好多人,好多小朋友都有好特別嘅打扮,個領隊話當時係意大利嘅唔知咩嘢嘉年華會,小朋友都會打扮到好靚出街玩,佢哋會揸住一袋紙碎向四周圍撒,包括身邊嘅人,年紀大dd嘅朋友就會用party玩嘅彩帶嚟噴人,仲要係趁人擘大口時先噴埋去,哈哈~~

我見到有幾個小朋友玩得好開心,有一個小朋友喺地下執咗好多紙碎,跟住就追住個朋友,一手捉住個朋友後,就兜口兜面撒d紙碎埋去,唔嬲不特只,仲笑得好開心tim~~ 之後佢哋就梗係禮尚往來啦,睇見佢哋真係玩得好開心!

其實我都有中招呢,正當我踎低影相時,我覺得個背脊好似比人拍咗﹝篤咗?﹞一下,跟住我就擰轉面睇吓咩事,原來有個小朋友喺我背脊貼咗條彩帶,佢一見我知道佢嘅『杰作』後就99咁走咗去,哈哈~~

﹝嘉年華會中嘅小朋友﹞

 0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 076.JPG  

記住,除咗嘉年華會時會中招外,呢個廣場仲有一類『白鴿黨』大家要小心!呢類『白鴿黨』通常都係黑人,佢哋會喺個廣場四圍行,仲會主動走埋你身邊,跟住就會揸住個拳頭遞d雀仔嘅嘢食比你,為免破財,記得千其唔好接!我聽朋友講,今年8月嚟呢度時,佢哋同團有個人一個唔小心接咗,結果多謝€20

其實點解當地政府唔趕呢d人走呢?呢d搶刧嘅行為實在係好影響自己國家呢!

領隊一早通知咗我哋有d咁嘅事,所以我哋個個都可以『平安無事』咁繼續四周圍行,我哋就行咗去米蘭教堂旁邊嘅艾曼妞二世拱廊﹝Galleria Vittorio Emanuele II﹞,呢個拱廊係呈十字形,名店林立,最受歡迎就係老麥,除咗食物價錢比其他平外,仲有佢個廁所唔洗錢,所以有去呢度嘅朋友,記得mark住呢間老麥!

﹝艾曼妞二世拱廊﹞

 0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 081.JPG  

由於當時正值係嘉年華會,喺個拱廊嘅十字正中央,就擺咗一個好大嘅counter去幫d人化妝,其中有一個化妝師化到自己成個法老王咁,真搞笑~~

﹝幫人化妝嘅法老王﹞

 0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 104.JPG  

由艾曼妞二世拱廊一直行,行到出咗條走廊後,喺你嘅左手邊就見到達文西個石像。

﹝達文西石像﹞

 0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 100.JPG  

當我哋睇完達文西個石像之後,我哋就急急腳咁行番出去米蘭大教堂,因為我哋仲未行米蘭大教堂入面,之前都只係喺門口路過咋!

入到去教堂之後,係一個好典型嘅哥德式風格嘅建築,樓底好高,石柱嘅雕刻好細緻,靚就當然靚啦,只不過可能歐洲風格嘅教堂都係差唔多樣,見多兩次就唔再覺得靚。

﹝米蘭教堂內﹞

 0465 米蘭大教堂 003.jpg  

行完教堂之後,我哋就喺個廣場一帶行吓,企喺廣場正中央,最好就梗係駁相啦!

﹝艾曼妞二世拱廊﹞

  0466 艾曼妞拱廊 001.jpg 

﹝米蘭大教堂及艾曼妞二世拱廊﹞

 0465 米蘭大教堂 002.jpg

﹝艾曼妞二世拱廊及旁邊嘅建築物﹞

 0466 艾曼妞拱廊 002.jpg  

其實我係唔知道邊個叫艾曼妞二世,究竟佢有咩豐功偉業,何許模樣,我一概唔知,只係知道佢有個雕像放喺呢個米蘭大教堂前嘅廣場,上圖嘅左手邊就可以睇到。

﹝米蘭廣場及艾曼妞二世雕像﹞

 0460 往米蘭多奧莫大教堂及艾曼紐拱廊 159.JPG  

上車後,我哋就去食埋最後一餐意大利飯,途中領隊指一指下圖嘅巴士站,佢話意大利d巴士站好好,有晒時間顯示話架巴士幾時到,唔洗d人等天光都仲未等到車,如果香港都有就好lor~~

﹝米蘭巴士站﹞

 0470 吃晚飯及入住米蘭Holiday Inn Hotel 005.JPG  

上咗車後,亦都代表呢個行程當中嘅意大利之旅部份已經完結,我哋用咗三日時間,由意大利嘅羅馬出發,一路向北面走,走過梵諦岡、佛羅倫斯、比薩、威尼斯,同埋最後一站嘅米蘭,之後我哋就會去瑞士。

去酒店嘅途中,領隊提醒我哋一陣落車時要小心,因為酒店附近一帶係d吉卜賽人出沒嘅熱門地方,佢哋最經常搶嘢。由於我哋落車之後仲要過馬路先去到酒店,所以領隊就叫我哋一定要小心隨身行李,而且唔好同佢哋有任何接觸。據講呢班吉卜賽人識法術,如果行到埋你身,佢就可以施咒,目的通常都係錢或者財物,所以落車時要小心,尤其係手抽袋,因為落車時一定係個袋行先,而d吉卜賽人就會『吼』呢個機會搶嘢,所以落車時記得要人行先。

我哋個司機好好呀,佢車到我哋去酒店門口放低我哋,唔洗我哋過馬路,可以一落車就入酒店,我哋先至無咁驚咋~~

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()